Plage privée à proximité, volleyball

Bluesun Holiday Village Bonaca – Avis

4 out of 5
Bluesun Holiday Village Bonaca
Put Zlatnog rata 48, Bol

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 32 avis sur 127." "
Note de 8 – Bien, d’après 61 avis sur 127." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 26 avis sur 127." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 4 avis sur 127." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 127." "

8,0/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

cyrille

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Bonne situation géographique
Séjour de 7 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Nathalie, Rueil-Malmaison

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel club très sympathique
5 jours dans cet hôtel qui est un club Marmara qui fonctionne en partenariat avec l'hôtel voisin Elaphusa. Équipe d'animation très sympa, on sent qu'ils aiment ce qu'ils font. Un petit bémol : pas de clim dans les chambres mais seulement dans la pièce principale (nous avions une suite familiale) et qui ne rafraîchissait pas le logement. Bonne qualité de la nourriture dans ce all inclusive.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.

8/10 – Bien

jc, FRANCE

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Emplacement idéal pour visiter BOL
positif: Bon rapport qualité / prix en All in. Nourriture de bonne qualité. Prêt GRATUIT de VTT . Négatif : Hotel un peu vétuste, confort moyen.

8/10 – Bien

famille du nord, lille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
service impeccable
tres bon sejour

8/10 – Bien

Thomas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fin anläggning, rent och välskött. Maten var också bra men den stökiga restaurangen var ett irritationsmoment. I stort sett varje måltid var det grinande barn, hög ljudnivå och mycket spring fram och tillbaka mellan borden. Hade kunnat delas in i olika zoner eller någon sorts skärmväggar eller liknande för att hålla ljudnivån nere. Sedan röker man överallt mest hela tiden, vilket är mindre trevligt för oss icke rökare. Men fin anläggning med ett mycket bra läge.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Miro Karmelić / Hotel manager a répondu le 12 oct. 2023
Dear ,Thanks for your comment.I'm glad you liked the food at our lovely holiday village Bonaca.All the constructive critique that You mentioned will be taken into consideration. We hope that we will have the privilege to host You again next year, until then we send You sincere greetings from Bol.Kind regards,

10/10 – Excellent

Lukas

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Emma

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed here for 4 nights with our two year old and loved it! Food great, excellent staff, relaxed atmosphere, near to nice bars/restaurants, close to the beach. Would stay again!
Miro Karmelić, Hotel manager a répondu le 29 août 2023
Dear Emman,thank you for the great review.

8/10 – Bien

Pia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We had a very nice stay here in Bol. The room was newly renovated, modern and very fresh, all areas clean and very friendly staff. The food was ok, a big classic buffet, nothing spectacular but good. A bit noisy restaurant area. For a family with children I’d say it’s super, but maybe not the absolute beat option if you’re looking for a quiet romantic place.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Miro Karmelić, Hotel manager a répondu le 8 août 2023
Dear Pia,thank you for the comments. Holiday village Bonaca is family hotel.Thanks again for your review and I wish you a great rest of the year. It will be a pleasure to host you again at the holiday village Bonaca.Kind regards,

10/10 – Excellent

Kathleen

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Miro Karmelić, Hotel manager a répondu le 8 août 2023
Dear Kathleen,It's nice to hear that you've spent a wonderful vacation in holiday village Bonaca. We'd be very happy if you visited usagain. Wish you all the best.Best regards,

10/10 – Excellent

Anel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Spend here 4 days and enjoyed our stay, great location and very convenient. It is a very family oriented property, small kids everywhere. I would recommend it for parents with small kids, dining options are great and pool options a plenty. Beach is close by and also the famous Zlatni Rat beach is only 5 minutes away.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Miro Karmelić, Hotel manager a répondu le 30 juin 2023
Dear Anel,Thank you for the great comments. It will be a pleasure to host you again at the holiday village Bonaca.Kind regards,

6/10 – Acceptable

Susan

Points forts : Propreté
Lovely property in great central location. Only one bar, which is outside by the ppol, and in the evening, the outside area, we couldn't have anylights on, so it was dark! We sould have like to play card games, and chat and have a drink away from the Agadoo playing fr th kids, and asked to have the lights on, but was told it wasn't allowed :(
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

2/10 – Terrible

Heriberto

Séjour de 1 nuit en août 2022

4/10 – Médiocre

Josip

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Ronnie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Mette

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Ikke pengene værd
Området var fantastisk. All inclusive maden var Ok - som forventet - dog dårligt udvalg af vin og drinks. Hotelværelse trist og slidt og virkelig ærgerlig balkon med ringe udsigt. Fint pool område og fantastisk strand hvis man går ca. 1 km. ud til Zlatni rat Beach. Skulle vi besøge området igen ville vi ikke vælge dette hotel igen.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Ivan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Franciska

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The food was bad at all meals
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Piotr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Witali

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super
Séjour de 10 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Meritxell

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2021

8/10 – Bien

delio

Voyage de couple
Points faibles : Commodités
Ideal for families with children. The “all inclusive”, left much to be desired. While food was plentiful, the cafeteria style dining and the selection of food is not something I would recommend especially to people that might be “foodies”!! The lodgings….adequate, NO FRILLS! Would never go to this property again, and this was our third time in Bol. Love Bol, just did not enjoy this property!!
Séjour de 5 nuits en août 2021

6/10 – Acceptable

dragan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
För gamalt behov av renovering ganska dåliga sängar ,vanlig nyckel till dörren med en stor järnklump i stället för kort
Séjour de 11 nuits en août 2021

6/10 – Acceptable

Simone

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 7 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

Anthony

Séjour de 8 nuits en août 2021

8/10 – Bien

Martin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifico hotel familiar
Hotel agradable y limpio, habitación simple pero confortable, aire acondicionado, playas cercanas, excelente piscina con bar, comida variada y buena, personal muy gentil
Séjour de 5 nuits en juillet 2021

8/10 – Bien

Jan

Points forts : Propreté, service et personnel
Good food and grat staff
Quality of the rooms is average, but it is equal ***hotels. Food was over our expectations. The choice was really large. The staff was really involved and they had positive approach to guests.
Séjour de 6 nuits en août 2020

8/10 – Bien

Ján

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
ubytovanie určite nie 3* no strava SUPER
ubytovanie určite nie 3* no dojem napravila výborná strava, poloha ako aj prostredie.
Séjour de 6 nuits en juillet 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Es war alles alt und in die Jahren gekommen. Wir hatten All Inclusive und das Essen fand ich nicht schlecht. Der Strand ist weiter weg und für Liegen und Sonnenschirme musste man extra zahlen (30 euro pro Tag).
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

robert

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyable stay.
Perfect for a 4 night stay near Bol in late September. Lovely pool and gardens. Food excellent in the restaurant. although always busy. Alcoholic drinks not so good. Staff friendly. Entertainment catered towards the French, although that wasn't a problem to us as we don't bother with it anyway.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

6/10 – Acceptable

Lejla

Points forts : Propreté, service et personnel
Det duger
Hade det inte varit för den fantastiska maten hade vi vänt o åkt till något annat hotell. Här får du en känsla av att vara i Frankrike och inte Kroatien. Hotellet hyrs av ett franskt företag som under hela säsongen skickar hit sina anställda med familjen. All underhållning och precis allt är på franska. Personalen behandlar alla turister som fransmän o du får minst höra kroatiska. Vår räddning blev bilen så vi kunde ta oss runt på ön. Personalen är super trevliga och kämpar från morgon till kväll. Ni som tänkt åka hit med barn som inte kan franska eller engelska bör välja annat hotell. Stort minus för att rökning är tillåtet vid bassängen samt på uteserveringen. Hotellet har ingen egen strand. På stranden finns det att hyra solsängar. Stranden precis nedanför är i princip abonnerad av surfare och andra vattensporter. Personalen på vissa punkter på hotellet borde vara fler för att undvika köbildning som lätt kan bli. Dessutom skulle dom i baren om dom var fler hinna plocka undan glas o annat som samlas runt poolen. När vi bokade fanns det plats bara på detta hotell under denna period.
Séjour de 8 nuits en juillet 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location, between city center and Zlatni rat beach, 5-10 minutes of walk. The staff is very young, friendly and helpful. All inclusive is great - they have fantastic choice of food during all day. The hotel is crowded with French people, so all animation programs are in their language. Free bikes are not in good condition.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Anders

Points forts : Propreté
All inclusive Bol
Fairly good all inclusive alternative in Bol. All entertainment is however in French and very noisy.
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 – Bien

Charlotte

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Kari, Oulu

Points forts : Service et personnel
Ensimmäisessä huoneessa ei toiminut ilmastointi, mutta saatiin helposti vaihdettua huone. Tosi hyvä wi-fi
Séjour de 6 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great all inclusive resort with a large variety of food and drinks included as part of your stay. Easy walking distance to Bol Centre and Zlatnog Rat beach which is absolutely stunning. Would be great if the resort had more Croatian entertainment (very much catered to French tourists). Great pool and facilities!
Séjour de 3 nuits en juin 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités
Buona posizione, camere sufficienti, non particolarmente belle. La palazzina si trovava troppo distante, nella prenotazione veniva specificato lato mare ma in realtà non si vedeva il mare. Carini gli spettacoli, tutto in lingua francese. Nessuno parla italiano, ad eccezione di una signora molto gentile alla reception. Problema sul transfer hotel/aeroporto di ritorno, stavamo rischiando di rimanere lì perché l’autista non voleva portarci, nonostante ci fossimo raccomandati più volte con la reception sulla prenotazione ed avevamo pagato già tutto.
Séjour de 6 nuits en juin 2019

6/10 – Acceptable

Matias, Espoo, Finland

Points forts : Propreté
A little expensive considering the hotel condition
Ok if you can get a good price. We paid 200€ for a family room and I think it was too much for an outdated room in not very good condition. Food was eatable, swimming pool ok.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

8/10 – Bien

France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Music is too loud good good
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 – Bien

Markus

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All Inclusive Bluesun Hotel Bonaca
Very good service, excellent restaurant with all kind of food from the breakfast to dinner. Pools are nice even cold on May. Hotel was crowded with french people and all shows were only in french. Of course if you understand and speak it entertaiment would be fun. That was strange!
Séjour de 4 nuits en mai 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Dårlig renhold, maur på rommet, kjedelig mat. Hyggelig og service innstilt personale.
Séjour de 5 nuits en juillet 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful location
Great hotel, close to beach promenade, famous beach and harbour. Excellent tennis facilities, pool & entertainment. Superb staff and animators.
Séjour de 14 nuits en août 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Old hotel, rooms are very minimal. All inclusive food was decent.
Séjour de 1 nuit en août 2018

10/10 – Excellent

Almir

Points forts : Propreté, service et personnel
Ta det lugnt :-)
Vi har varit där 5 år i rad man blir alltid sugen på att åka dit om man gillar om att ta det lugnt, fin natur, bilfritt område detta är ett hotell för den som vill bara njuta av äta god mat, dricka, bada och träffa nya människor. Barnen har tillgång till underhållning hela dagen
Séjour de 12 nuits en juillet 2018

10/10 – Excellent

Chantelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

Moni, Berlin

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Nettes Personal, aber insgesamt eine Enttäuschung
Wir hatten das Hotel aufgrund der guten Renzensionen (Pool und Essen) gewählt, dadurch vermeintlich gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Bei Ankunft bittere Enttäuschung. Vom schattigen Balkon unseres Zimmers mit „Meerblick“ war das Meer kaum zu erkennen (weit weg/hinter Bäumen). Der TV hing sehr schräg und tief von der Wand, sodass man ihn beim Vorbeigehen fast herunterriss. Das Bad roch nach Kanalisation, Ursache wohl ein voller Abfluss unter dem Waschbecken. Im Badmülleimer keine Tüte (bei Beschwerde wurde vom Zimmermädchen nur eine Rolle Mülltüten hingelegt, von wegen „mach‘s doch selbst“). Der per Rezension gelobte Pool war eiskalt, niemand schwamm drin. Am Pool auch ohrenbetäubend laut, entweder läuft Popmusik mit viel Bass oder das ausschließlich französische Animationsprogramm in voller Lautstärke. Das Animationsteam bemüht sich gar nicht erst, mit anderssprachigen Gästen wenigstens Englisch zu reden, sondern blubbert nur auf Französisch. Die „Krönung“ dieses enttäuschenden Hotels ist das All Inclusive-Essen. In den Rezensionen noch mit „für All Inclusive sehr gut und abwechlungsreich“ bewertet, muss man meinen, dass diese Leute wohl schonmal sonst welchen Fraß gefuttert haben, denn „sehr gut“ ist bei dem entweder faden oder mit künstlichen Stoffen vollgempumpten Essen mal gar nichts. Eine Beschwerde bei Expedia erreichte nichts; der Kundenservice der Bluesun-Hotelkette hat uns für den Rest der Zeit zum benachbarten 4* Hotel Elaphusa upgegradet. Bonaca - nein danke!
Séjour de 6 nuits en octobre 2017
Miro Karmelić a répondu le 3 nov. 2017
Liebe Moni, Danke für das Kompliment an unser Personal, wir wissen es zu schätzen. Dieses gebuchte Zimmer war ein Zimmer mit seitlichem und nicht mit direktem Meerblick. Die Animation ist nicht nur auf Französisch, sondern auch in anderen Sprachen auffindbar. Das Essen wird jeden Tag frisch von unseren Köchen vorbereitet und auf dem Menü stehen lokale Speisen, die von unseren Gästen sehr geschätzt werden. Wir hoffen Sie kommen uns nochmal besuchen, damit wir Sie vom Gegenteil überzeugen können. Alles Gute! Miro Karmelić, Unterkunftsleiter

6/10 – Acceptable

Barbara, milan

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Hotel close to everything but not enough
It’s a 3 star hotel and don’t expect more ....small rooms and the mattress needs to be change. The food was good enough to eat but I expected just one day something special but never arrives The soft drinks are undrinkable, we notice that some days were more sweet, watery others without gas...we have said this to the weiters but no reasonable answers...the alcoholic drinks were terrible only the beer and water were good enough to drink. My boyfriend is diabetic and we ask several times in the bar and the restaurant for sweetener/natren...on the bar...no, in the restaurant no! I ask the reception and they said yes we have....where? No answer! Last day we had breakfast and finally we found it.... It’s a hotel close to everything, beaches, center, and hotel swimming pool was nice and clean. We used to go to all inclusive hotels and I could not recommend this one, We paid too much for what we received.
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Miro Karmelić a répondu le 3 nov. 2017
Dear Barbara, Thank you for this rarely seen review. We feel sorry you didn’t like our cuisine variety & drinks, our chef/barman is doing his best to provide our guests with the best local food and drinks. We would like to see you next year again, so we can convince you in the opposite. Have a great rest of the year. We hope you enjoyed our unique and beautiful Croatian coastline. Kind regards, Miro Karmelić, Accommodation Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2017

6/10 – Acceptable

Kimmo

Points forts : Propreté, service et personnel
Maybe oldfashion
All inclusive offering was wide but... Program was In French language which was strange.
Séjour de 4 nuits en juin 2017