Extérieur

ASTON Bojonegoro City Hotel – Avis

3.5 out of 5
ASTON Bojonegoro City Hotel
Jl. Mh. Thamrin 100, Bojonegoro, East Java

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 17." "
Note de 8 – Bien, d’après 8 avis sur 17." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 17." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 17." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 17." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Evy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quiet (after 10pm in an area that is very much alive before that time), comfortable bed, spacious room.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 – Bien

Alex

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Relaxing stay
Overall is good
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Nice hotel, good atmosphere and good surrounding
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Ainur - General Manager a répondu le 20 mai 2019
Dear Guest, thank you very much for your compliment about our hotel especially the atmosphere and the surrounding. Certainly, we are looking forward to welcome you back soon. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Hotel need to improve quality and services
The Hotel need to improve the quality and services, it was very nice when I stay here previously. The Bed was dusty and the shower water pressure not strong enough. I cannot found any bell boy to help me carry my luggage when I reach the hotel or even during check out.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Ainur a répondu le 16 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for your review on our cleanliness and services to address. Please accept our apology for your inconvenience and rest assured that we are taking your notes seriously for us to improve. We do hope that it will not deter your decision to stay again in our hotel. We are looking forward to welcome you back in the near future. Sincerely, Ainur - General Manager

8/10 – Bien

Rama

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2019
Ainur - General Manager a répondu le 24 févr. 2019
Terima kasih atas penilaiannya yang positif. Kami menunggu kedatangan berikutnya di Aston Bojonegoro City Hotel. - Salam hormat -

10/10 – Excellent

Putri

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Ainur a répondu le 12 mars 2018
Dear Bu Putri, Thank you for staying with us when visiting Bojonegoro. We do appreciate your inspirational rating for our product and services. Certainly we are looking forward to welcome you again in the near future. Sincerely,

2/10 – Terrible

Nico, deutschland

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Nie wieder !!!!!
Beim einschecken war eine sehr sehr Unfreundliche Person die uns zuerst mehr als 10 minuten negierte und nir rumtelefonierte. Danach machte die alles falsch was einer nur falsch machen kann. Wir bekamenn zuerst nur 1 Zmmer obwohl 3 Zimmer gebucht waren und ihr das auch deutlich gesagt wurde. Das Abendessen im Hotelrestaurant hatte ich auf den Zimmer schreiben lasen .was problemlos war. Später jedoch als ich schon im Bett lag bekam ich einen anruf um die Rechnung sofort an Die Rezeption zu zahlen. Es war die gleiche Person vom check-in die das veranlasst hatte. Und genau so unfreundlich war wie vorher. Eigentlich ein nettes Hotel mit freundliche Mitarbeiter und gutes Essen wenn da nicht die Hekse an der Balie gewesen war.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Ainur - General Manager a répondu le 31 oct. 2017
Dear Nico, We are sorry for missing the opportunity to make your stay a wonderful one. It has never happened before that our staff was rude and it came to me as a shock. I do apologize for the unaccepted behaviour rendered to you and definitely I would do something to rectify this matter. Once again, please accept my apology and I still hope to welcome you back to see the different. Sincerely,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kamar bersih dan nyaman.
Saya menginap selama 3 malam. Kamar bersih dan nyaman. Room service cepat dan tanggap. Laundry ok, selesai pada waktunya dan tidak perlu saya call.
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Dear Guest, Terima kasih atas rating dan komentarnya yang luar biasa. Kami selalu berkomitment untuk mempertahankan dan meningkatkan servis kami kepada para tamu. Kami tunggu kedatangan selanjutnya. Best regards, Ainur

10/10 – Excellent

sungki

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
다시 가고 싶은 호텔입니다.
시골의 호텔이었지만, 호텔안에 있는 동안 시골이라는 느낌이 들지 않을 만큼 편안했습니다.
Séjour de 1 nuit en août 2017
Dear Sungki, It was such a wonderful feeling to receive your wonderful comments and ratings. We are looking forward to your return to our hotel. Sincerely, Ainur

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Breakfast is very local. Hotel should offer something more international. Coffee us too weak
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
grosses gutes Bett für ein 3*-Haus. Leute sind sehr freundlich.

8/10 – Bien

Mark, Portsmouth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Another good stay at an Aston Hotel!
Deni a répondu le 21 mai 2016
Dear Mark, Thank you for your positive comment. We are looking forward to welcoming you back at Aston Bojonegoro City Hotel in the future. Kindly regards, Deni Irwansyah General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bagus

8/10 – Bien

Tigers Mask, Japan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
田舎町(失礼)のリゾートホテル
インドネシア第2都市スラバヤから車で3時間の農村地帯だが、プール付きのリゾートホテルに安価に泊まれた。近くにインドマレットはあったが、夜間に着いたのでスーパーが見つけられなかった。

8/10 – Bien

Dian, jakarta

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
tempat yang nyaman
pelayanan ramah, tempat nyaman, kolam renangnya bagus

10/10 – Excellent

Nyudi, Bojonegoro

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tempat Yang Sangat Mewah
Saya Sangat senang menginap disini