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Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 17." "
10 – Excellent
6
Note de 8 – Bien, d’après 8 avis sur 17." "
8 – Bien
8
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 17." "
6 – Acceptable
2
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 17." "
4 – Médiocre
0
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 17." "
2 – Terrible
1
8,4/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Evy
Voyage de couple
1 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quiet (after 10pm in an area that is very much alive before that time), comfortable bed, spacious room.
Evy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 – Bien
Alex
Voyage en famille
29 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Relaxing stay
Overall is good
Alex
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Nice hotel, good atmosphere and good surrounding
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Ainur - General Manager a répondu le 20 mai 2019
Dear Guest, thank you very much for your compliment about our hotel especially the atmosphere and the surrounding. Certainly, we are looking forward to welcome you back soon.
Sincerely,
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
14 avr. 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Hotel need to improve quality and services
The Hotel need to improve the quality and services, it was very nice when I stay here previously. The Bed was dusty and the shower water pressure not strong enough. I cannot found any bell boy to help me carry my luggage when I reach the hotel or even during check out.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Ainur a répondu le 16 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review on our cleanliness and services to address. Please accept our apology for your inconvenience and rest assured that we are taking your notes seriously for us to improve.
We do hope that it will not deter your decision to stay again in our hotel.
We are looking forward to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Ainur - General Manager
8/10 – Bien
Rama
22 févr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Rama
Séjour de 1 nuit en février 2019
Ainur - General Manager a répondu le 24 févr. 2019
Terima kasih atas penilaiannya yang positif. Kami menunggu kedatangan berikutnya di Aston Bojonegoro City Hotel.
- Salam hormat -
10/10 – Excellent
Putri
11 mars 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Putri
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Ainur a répondu le 12 mars 2018
Dear Bu Putri,
Thank you for staying with us when visiting Bojonegoro. We do appreciate your inspirational rating for our product and services.
Certainly we are looking forward to welcome you again in the near future.
Sincerely,
2/10 – Terrible
Nico, deutschland
28 oct. 2017
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Nie wieder !!!!!
Beim einschecken war eine sehr sehr
Unfreundliche Person die uns zuerst mehr als 10 minuten negierte und nir rumtelefonierte.
Danach machte die alles falsch was einer nur falsch machen kann.
Wir bekamenn zuerst nur 1 Zmmer obwohl 3 Zimmer gebucht waren und ihr das auch deutlich gesagt wurde.
Das Abendessen im Hotelrestaurant hatte ich
auf den Zimmer schreiben lasen .was problemlos war.
Später jedoch als ich schon im Bett lag bekam ich einen anruf um die Rechnung sofort an
Die Rezeption zu zahlen.
Es war die gleiche Person vom check-in die das veranlasst hatte.
Und genau so unfreundlich war wie vorher.
Eigentlich ein nettes Hotel mit freundliche
Mitarbeiter und gutes Essen wenn da nicht
die Hekse an der Balie gewesen war.
Nico
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Ainur - General Manager a répondu le 31 oct. 2017
Dear Nico,
We are sorry for missing the opportunity to make your stay a wonderful one.
It has never happened before that our staff was rude and it came to me as a shock. I do apologize for the unaccepted behaviour rendered to you and definitely I would do something to rectify this matter.
Once again, please accept my apology and I still hope to welcome you back to see the different.
Sincerely,
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kamar bersih dan nyaman.
Saya menginap selama 3 malam. Kamar bersih dan nyaman. Room service cepat dan tanggap. Laundry ok, selesai pada waktunya dan tidak perlu saya call.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Dear Guest,
Terima kasih atas rating dan komentarnya yang luar biasa. Kami selalu berkomitment untuk mempertahankan dan meningkatkan servis kami kepada para tamu.
Kami tunggu kedatangan selanjutnya.
Best regards,
Ainur
10/10 – Excellent
sungki
8 août 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
다시 가고 싶은 호텔입니다.
시골의 호텔이었지만, 호텔안에 있는 동안 시골이라는 느낌이 들지 않을 만큼 편안했습니다.
sungki
Séjour de 1 nuit en août 2017
Dear Sungki,
It was such a wonderful feeling to receive your wonderful comments and ratings. We are looking forward to your return to our hotel.
Sincerely,
Ainur
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
18 juill. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Breakfast is very local. Hotel should offer something more international.
Coffee us too weak
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
grosses gutes Bett für ein 3*-Haus. Leute sind sehr freundlich.
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Mark, Portsmouth
17 mars 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Another good stay at an Aston Hotel!
Mark
Deni a répondu le 21 mai 2016
Dear Mark,
Thank you for your positive comment.
We are looking forward to welcoming you back at Aston Bojonegoro City Hotel in the future.
Kindly regards,
Deni Irwansyah
General Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
26 nov. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bagus
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Tigers Mask, Japan
11 nov. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.