Minibar, coffre-fort, rideaux d’obscurcissement

Beijing Guangxi Hotel – Avis

4 out of 5
Beijing Guangxi Hotel
No.26 Huaweili, Panjiayuan, Chaoyang District, Beijing

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 8 avis sur 31." "
Note de 8 – Bien, d’après 10 avis sur 31." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 7 avis sur 31." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 31." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 31." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,8/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

Avis

4/10 – Médiocre

Bacem

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Décevant
Nous avons choisi cet hotel pour un séjour en famille pour découvrir pékin. Pour commencer, les clients fument à l’intérieur donc en arrivant l’odeur de la cigarette est très présente. La première chambre qu’ils nous ont offert disposait d’un lit jumeau alors que je suis avec ma femme et mon bébé dans la chambre. J’ai demandé un changement et on nous a changé pour une chambre deux lits simples. C’est très difficile de communiquer dans cet hotel puisque personne ne parle anglais. Les chambres sont petites avec un décor vieux. Nous avons choisi cet hotel entre autres pour la piscine et la piscine n’était pas fonctionnelle. Au milieu de notre séjour, l’air climatisé a été arrêté dans tout l’hotel donc nous avons passé des nuits dans des chaleurs insuportables. Décevant comme hotel surtout au prix payé. Seul point positif: le personnel est souriant et a toujours essayé de nous aider malgré que personne ne parle anglais.
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 14 oct. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Guillaume

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2018
Candy a répondu le 20 août 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

KAZUAKI

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 31 oct. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Hal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 23 oct. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 15 oct. 2019
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My booking with expedia , was for 484 yuan per night , and they charged me 560 per night, was not happy , but toooooooooooo tired to argue
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 21 nov. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Candy a répondu le 9 oct. 2019
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Abigail

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastic stay, lovely breakfast...I’d come back
I absolutely loved my stay here!!! I was here for 6 days! There breakfast is amazing!!!!! So much to choose from and a chef on hand making fresh noodles soups and eggs etc. The staff were very welcoming and were patient with us during the language barrier issues. However they should have more English speakers on the reception desk. They helped us plan a trip to the Great Wall of China which was great..they didn’t even charge anything for that. Any room changes or issues were sorted quickly. They have us loads of toiletries each day, including toothpaste and toothbrushes and a razor. The staff did a great job of cleaning, so good I didn’t need them everyday. There’s a small but decent gym and swimming pool too. The location was not fantastic at all. But there’s a lovemy Chinese market next door which was nice to visit. For food at night it’s best to walk around the area and explore. I’d 100% stay here again!!! Thanks for a wonderful experience.
Séjour de 5 nuits en août 2019
Candy a répondu le 16 sept. 2019
Dear Abigail, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
こんな 暑い時に 冷房はほとんどちよう
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Candy a répondu le 10 sept. 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

MIKI

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ローカルで快適な滞在
備品も揃ってて、スーパーも2件あり、快適な滞在が出来ました。ただこのサイトの地図が間違ってたので、雨の中ホテル探しに凄く苦労しました。訂正してください。
Séjour de 4 nuits en août 2019
Candy a répondu le 24 août 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Séjour de 3 nuits en août 2019
Candy a répondu le 21 août 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
挺好的,虽然酒店的设施和装修都比较老,但有四星酒店的服务意识。好评,如果下次再去,可以考虑继续入住,我会推荐给其它人
Séjour de 4 nuits en août 2019
Candy a répondu le 21 août 2019
尊敬的宾客,感谢您的支持,酒店整体建筑模仿广西桂林象鼻山所设计,那兰酒楼更是以“京城桂菜第一家”而享誉京城,我们继续为您提供更加温馨如“家”舒适的环境!北京广西大厦紧邻地铁10号线潘家园站,交通便利,地理位置优越,是您商务出行、自助旅行的首选,酒店全体员工期待您的再次光临!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
first they give me a wrong room but later they change the room with a better room manager attitude was very good
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Candy a répondu le 22 juill. 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Lauri

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
WiFi big problem
The WiFi was terrible, didn't work at all, probably due to narrow capasity of the network. Room ok, but had heavy smell of tobacco. Location good, two minutes walk to the nearest subway station.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Candy a répondu le 17 juin 2019
Dear Lauri, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Jukka

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth the money spent
A business-like hotel, not in the very center of the city. Way too expensive when considering the quality and the cleanliness. Good: Big grocery store downstairs, nearest metro station 600m, decent swimming pool upstairs (though there were used tampons in the women´s shower cabins) Bad: Guangxi Hotel was supposed to be a "Non-smoking hotel", which it is not. The first room they gave us smelled so bad, we had to change to room. There are also ashtrays all over the hotel, and all the public areas have this very strong scent of something, like too strong perfume. The room has a nasty fitted carpet and the bathroom was damaged by the moisture. Strong scent of mold in the shower cabin. Especially if you are a allergic, stay away from this hotel. The room cleaning was also irregular. We tried to leave the "change the linen, please" -signs, but it really didn´t work. In the lobby, there was this constant, cheesy piano music playing from the stereo, that resembled like the tune of Titanic. Even the staff in the reception did not really speak english. The restaurants (2) in the hotel close up really early (21.00), but I suppose it is general manner in China. Do not go into this hotel.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Candy a répondu le 5 mai 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
Only 1 person spoke English in all of the staff. Food was horrible. Room was very small and area wasn't 100% clean.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Candy a répondu le 22 avr. 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Personal mit sehr guten Englischkenntnissen. Alles sehr sauber. Non-smoking Zimmer roch leider stark nach Rauch. Frühstück sehr gut!
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Candy a répondu le 22 avr. 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Stefano

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Candy a répondu le 10 oct. 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

takehiko

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
次回も泊まってみたいなぁと思う!
スタッフの対応がとても親切で、良かった!
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Candy a répondu le 8 oct. 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Aki, Tempe, AZ

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Air conditioning didn’t work well- location was good and staff was helpful. Room is average.
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Candy a répondu le 19 sept. 2018
Dear Aki, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Marco

Das Hotel liegt 5 km entfernt von den Attraktionen, bietet aber die Möglichkeit das echte Leben der Chinesen zu erleben. Alles sauber und gut, allerdings eher auf chinesiche Gäste ausgelegt.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Candy a répondu le 17 sept. 2018
Dear Marco, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

ふくちゃん

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
北京ではいつもこちらを利用している。静かで雰囲気は良い方だと思う。エレベーターは客室カードがなければ使えないし、扉を出ると従業員が何名かフロアーで待っていて案内をしてくれた。(ポーターが居なくて荷物は自分がずっと持ち歩くのはどうかと思うが...)部屋の位置により、水回りが悪かったりすることもある。この度は窓の下を見ると工事の跡なのか、コンクリートの塊がごろごろエントランスの屋根部分に転がっていた。流石「頭隠して尻隠さず」の中国と感心。朝食はヴァイキング形式で種類は豊富である。フロントは英語の話せるスタッフもいて不自由はしない。傍らにサービスのティーもある。前回は骨折の為、車椅子の提供を申し込むと「有償で」と言われた。四つ星にしては不親切なので抗議すると、取り敢えずということで無料で貸してくれた。日本と商習慣が違うので煩雑な事もあるが、定宿にはしている
Séjour de 1 nuit en mai 2018
candy a répondu le 19 juin 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
candy a répondu le 6 mai 2018
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Chun Ting

Points forts : Service et personnel
離潘家園近
sales a répondu le 21 avr. 2018
尊敬的客人,感谢您的点评,酒店全体员工期待您的再次光临,祝您生活愉快!

10/10 – Excellent

ulrika

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bra familje hotell
Vi var ett gäng på sju personer var av två barn. Badet var perfekt på kvällarna. Det är nära till tunnelbana ca 5 min. Flera bra restauranger med gång avstånd. En stor marknad varje dag runt hörnet.
sales a répondu le 12 avr. 2018
Dear Ulrika, Have a good trip.

6/10 – Acceptable

conny, zoetermeer

Leuk hotel vlakbij en metro
Mooi hotel met zwembad, waarvan gebruik gemaakt is. Maar jammer dat er weinig of niet Engels gesproken wordt. Moeilijke communicatie. Maar wel erg naar onze zin gehad
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
candy a répondu le 14 nov. 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2017

8/10 – Bien

Anna

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Close to fabulous Panjiayuan Market
We were delighted with our stay. A bit put off by the request for a deposit for mini bar and room condition , a little advance warning may have helped. We would have appreciated more assistance with directions to the market, this was our reason for selecting this hotel. The receptionist was not helpful, saying " the market is over there". In a foreign city explicit instructions are essential. Also little information re local restaurants.

10/10 – Excellent

YUMIKO

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
綺麗なホテル
ホテルの外観、ロビーすごく綺麗で部屋も綺麗。 正月でしたが騒がしくなく静かに過ごす事が出来ました。 セキュリティ面でも万全で宿泊者のみエレベーターが動くシステム 10年中国に来てますがフルーツの差し入れがあり本当に初めてで嬉しかったです。 また次も利用したいと思います。有難うございました。

2/10 – Terrible

Zheyuan

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
General Manager a répondu le 21 oct. 2016
Dear guests, I wish you a pleasant journey.

6/10 – Acceptable

David

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Good room, but poor service
The room was ok but the services were not. In the gaming facility, everything has a price including just playing ping pong. Also the hotel tried to charge us 300RMB for a simple charger that was lost. The Breakfast at the hotel was nothing special and definetly not 4 star hotel material. If you just want a place to stay for a night, than its ok...if not i would suggest looking elsewhere.
General Manager a répondu le 21 oct. 2016
Dear guests, I wish you a pleasant journey.