Note fondée sur 984 évaluations vérifiées

4,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Money stealer and poor hygiene ! Do not go.

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
Where to start? We paid an extra 40€ per night for an extra bed. To our surprise, the sofa already in the room was disguised as a bed; a simple sheet covered the sofa. On top of that, we had cockroaches in the room. The sheets were stained and the towels had a very bad smell. Hygiene in this establishment is seriously lacking. This is not worthy of a three-star hotel. And finally, the hotel had confirmed that we were going to have a quiet room but we were in a room on the street side. For 6 nights! Horrible. A lot of noise even with the windows closed. We leave with the feeling of having been flying. I do not recommend this hotel at all. Avoid it at all costs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Pepe Camps, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cerine,Thank you for taking the time to share your review.We are truly sorry to hear about your dissatisfaction regarding the extra bed; our aim is to provide clear and transparent pricing for all our services. Please rest assured that we take hygiene very seriously, and it concerns us to learn of your experience with the cleanliness of the room, as our housekeeping team diligently follows rigorous standards. We also apologize for any disturbance you experienced; we strive to allocate rooms as per guest requests for a peaceful stay and have soundproofing measures in place such as double-glazed windows to ensure a quiet environment. Your comments are taken earnestly as they are essential in our continuous efforts to improve our guest experience.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Pepe Camps, General Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again.Best wishes,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 nov. 2023
Ce que nous avons bien aimé : Le style ancien avec une belle exposition photos. Ce qui peut être amélioré par une poursuite de l'insonorisation. Le bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2023 par Pepe Camps, Directeur général, Gestion de l’hôtel
Cher Jean-Claude,Merci pour cet avis.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'élégance de notre hôtel et notre exposition de photographies, reflet de notre décoration soignée et de notre passion pour l'art.Cependant, nous prenons bonne note de votre commentaire sur l'insonorisation et souhaitons vous informer que nos chambres disposent de doubles portes et de fenêtres à double vitrage pour assurer la tranquillité de nos hôtes.Néanmoins, si vous avez le sommeil léger, n'hésitez pas à nous le faire savoir lors de la réservation, nous vous allouerons l'une de nos chambres les plus au calme.Enfin, nous sommes heureux de constater que la propreté de la chambre et la qualité de notre service ont été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous revoir lors de votre prochain séjour,
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Montréal

Publié le 21 oct. 2023
Personnel impeccable, poli et serviable; Chambre très propre, belle quiétude dans l hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Cher René,Merci pour cet aimable commentaire.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la propreté de votre chambre et la tranquillité de notre établissement. Il est également agréable de lire que notre équipe a été à la hauteur de vos attentes, car nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir bientôt,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Les points forts : Situation parfaite, personnel très sympa. Propreté impeccable. Terrasse/piscine propice à la détente Les points faibles : Petit-déjeuner trop cher Pas de thermos dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Bernadette,Merci de nous faire part de votre expérience chez nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement idéal, la propreté impeccable de la chambre et la terrasse avec la piscine. Sachez que nous proposons des boissons chaudes à la réception et que notre personnel se tient à votre disposition pour répondre à vos besoins. Également, si vous réservez le petit déjeuner directement avec la chambre, vous bénéficiez d'un meilleur tarif.Merci également pour vos compliments sur notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau pour un séjour 100 % réussi.Bien à vous,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Magnifique hôtel art déco

Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Un magnifique hotel art deco, un vrai voyage dans le temps. Très bien situé. Beaucoup de lieux touristiques dans un rayon de 30 minutes de marche ou de métro. J’y retournerai sans problème.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Victor,Tous nos remerciements pour ce commentaire.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le style art déco de notre établissement et que vous avez trouvé notre emplacement idéal pour visiter les lieux touristiques à proximité.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir bientôt.Bien cordialement,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 sept. 2023
Close to La Rambla, nice neighborhood. Room was clean and mattress was perfect! Overall pretty happy with my choice. Good restaurants near by!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,Thank you for this kind review about your recent visit.We are delighted to hear that you enjoyed our prime location near La Rambla and found the neighborhood to your liking. It's great to know that you appreciated the cleanliness of your room and the comfortable mattress. We take pride in providing a pleasant stay for our guests, and we're glad that you were satisfied with your choice. It's also wonderful to hear that you had the opportunity to explore the nearby restaurants, as we believe that the local dining scene is one of our area's highlights.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 sept. 2023
Very good !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Karl-Alexandre,Thank you for positively reviewing your time at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.Thank you once again for your kind words, and we look forward to your next visit.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Astrid,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de ce moment passé parmi nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 août 2023
There was a breakdown in the elevator with me inside. It took about 40 minutes to allow me to get out of this lift where I was locked in, in a total darkness. They didn’t apologize at all. The only thing they said (since I was a very upset) was : are you claustrophobic ? And, of course, they did not offer any compensation of any kind, even not a drink ! No human response…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erika,Thank you for taking the time to share your feedback.We are truly sorry for the distressing incident you experienced with the elevator. Our team is usually known for their sensitivity, and we regret that the response you received was not up to our usual standards. We have addressed this issue with them to ensure better communication and assistance in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back.Best wishes,