Note fondée sur 214 évaluations vérifiées
3,9 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
par un voyageur vérifié
Transit
Publié le 15 févr. 2019 sur HotelsCorrect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Gerry, Gestion de l’hôtel
Hi Gregory
Thank you for choosing the Beach Club as your hotel of preference as well as a 4 star review score. You are correct, our humble piece of paradise offers a 3 star property with a 5 star soul as each one of our staff make their best effort to provide the best customer service. Again it was our pleasure to served you and your family and don't forget to include us in your next travel plans, in the meantime be safe and happy!
par un voyageur vérifié
Publié le 18 août 2018
Personnel très sympathique, ambiance familiale. Installations de l’hotel À rafraîchir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2018 par GR, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour cette excellente critique et pour vos commentaires. L'hôtel travaille actuellement sur une rénovation en douceur pour offrir un nouveau look moderne et frais. jusqu'à la prochaine fois, l'équipe BBC
par un voyageur vérifié
Friendly Hotel ! ! ! ! !
Publié le 15 août 2018 sur HotelsNous avons fait 1 semaine en All inclusive (Couple + bébé) et nous sommes ravis de notre séjour.
L'hôtel est peut être pas luxueux néanmoins, les chambres sont grandes et propres, le personnel est avenant très souriant. Nous avons eu des conseils pour les excursions sur l'ile.
Je recommande aux familles qui veulent passer un séjour apaisant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par GR, Gestion de l’hôtel
Mercy Julien
Nous sommes ravis que votre temps avec nous ait été bien dépensé et agréable. La satisfaction de nos clients est notre priorité numéro un et nous sommes heureux d'avoir pu respecter cette norme avec vous. Il est également bon de savoir que notre personnel fera de votre séjour un moment inoubliable. À la prochaine fois avec plus de souvenirs à ramener à la maison. De l'équipe BBC
par Marie Jose f.
Cuisine dramatique
Publié le 26 mai 2015 sur EbookersHôtel des années 70. Propre. Bar bien garni entre 14 h et 14 h 10. Le cuisinier devrait étre changé.
Un bon point à la conciergerie
All inclusive est un leurre. On devrait dire pension compléte
Nous n'y retournerons pas
par un voyageur vérifié
Publié le 27 mars 2024
Poor communication to incoming guests about matters unique to the facility for example requesting washcloths, using the phone system in the rooms, emergency situations like no hot water because of plumbing problems. Common courtesy, thats all it takes!
par un voyageur vérifié
Publié le 28 févr. 2024
Very much a 3 star, probably more like 2. Insufficient sun loungers for the amount of guests and if you were lucky enough to get one , there were actually only 20 sun lounger cushions for the whole hotel. People out at 6.30am securing their bed and cushion for the day, ridiculous! Food mediocre at best. Massive queue for the toaster in the morning ! Overall I would never choose to stay here again
par un voyageur vérifié
Publié le 25 janv. 2024
par un voyageur vérifié
Publié le 2 janv. 2024
The only redeeming quality for this property is that it is in Barbados. Putting the title "resort" in your name does not make you a resort. We arrived around 1:30 am on the 23rd of Dec 2023. The place was dark & I wondered if it was even open.The gentlemen at the desk did not offer a greeting so I greeted him and he immediately interrupted me and stated "I need your passports". The "resort" had minimal Christmas decorations, not even a Merry Christmas sign & nothing was done to commemorate the day - NOTHING! One sole person on the staff had a Merry Christmas greeting. The towel guy offered no greeting and asked gruffly "How many?" and shoved said towels at me. I felt as if I was somehow annoying him. I avoided the beach after 2 days, we stayed for 10! With the exception of perhaps 2 days, meals were late. Food items were not monitored to ensure ample availability for guests. There were 3 buffet style meals a day and a tea. If you were hungry in between posted meal times or after- too bad!! Staff was curt, abrupt and minimalist to a default. I have never been barked at so much in my life. Twice, I had a to inform a staff member that the general ladies room needed attention. Attention to details! This was like staying in a nursing home or other institutional facility! The only amenity was a pool, booze and location. This place is in desperate need of new management!
par un voyageur vérifié
Publié le 29 déc. 2023
Great hotel, friendly staff!
par un voyageur vérifié
Publié le 17 déc. 2023 sur Hotels