Note fondée sur 966 évaluations vérifiées

4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear tipha,Thank you very much for your feedback regarding your recent stay. We are so pleased that you had a wonderful stay with us, and we hope to welcome you again in the near future. Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Décevant

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Hôtel qui aurait besoin de rénovation. Moisissures dans la salle de bain. Très bruyant. Odeur très désagréable d’égout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Titin, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Claude,First of all, Please allow me to express my sincerest apologies for the experience in some aspects that did not meet your expectations. We noted of your constructive comment concerning and already passed these matters to our management team. You can rest assured that we are taking the appropriate measures to ensure we continue to further improve our facilities and services for future guests.Thank you again for staying with us and we hope to welcome you back with a much-improved experience.Sincerely,Titin SuwanthabGuest Experience Manager
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Gerald, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for taking the time to give us the rating. I was extremely concerned that we were given a low scores on your review.  I do apologize for any inconvenience you encountered. I would appreciate if you could email us your room number and the date of stay so that we address the issue immediately. Once again, thank you for sharing your feedback. We hope nevertheless that you will consider staying with our hotel in Bangkok whenever your travel plans will bring you back.Kind regards,Gerald Hougardy
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Pas génial. Hôtel vieillissant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par Gerald Hourgardy , Gestion de l’hôtel
Dear Frederique, I am appreciative of your comments concerning our room condition; please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and this matter has been included in our renovation plan. we look forward to showing you the new product when you next stay with us. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié de BRAS PANON

Publié le 25 déc. 2022
Super bien placé. bon rapport qualité / prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Sagar Naker, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you to share your experience. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back in Bangkok. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Sagar Naker, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your feedback regarding your current stay. We hope to warmly welcome you back to Bangkok. Sincerely
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Anjou

Publié le 17 oct. 2022
Très bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2022 par Tul, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 sept. 2022
Nous avions réservé une chambre pour 2 adultes 2 enfants. Arrivés - fatigués - à l’hôtel vers 22:00, le manager à la réception nous a donné une chambre minuscule avec juste une lit pour 2 personnes. Je me suis énervé à la réception. Le manager me dit qu’il ne peut rien faire , à moins que je paie 500 bath additionnels par nuit. Ce que je refuse. Vers 24:00, Il a fini par comprendre et nous a donné une chambre avec un lit additionnel……mais juste à côté de la machinerie des systèmes de ventilation…autant vous dire que mes enfants, m’a femme et moi n’avions pas pu dormir . Hôtel est vieux. Tout se détache des murs : peintures, ….la salle de bain est salle (robinetterie plein de calcaire… Seul point positif : l’hôtel est bien positionné
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Sagar Naker, Gestion de l’hôtel
Dear Minh,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to learn of your unpleasant stay and hope that you will accept my sincere apology. We assure you that everything you mentioned will be taken seriously into consideration and any corrective actions required will be processed to ensure improvement. We hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel in a near future. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
La qualité du service pourait être améliorée, mais est acceptable. Le fait que l'hôtel soit très bien situé compense les petits inconvénients.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2022 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you so much for sharing your experience with us. We are truly sorry that your experiences toward our service does not meet your expectations and your constructive comment is appreciated. The head of the concerned departments have been informed and will take the necessary measures. Once again, thank you for sharing your feedback. We hope nevertheless that you will consider staying with our hotel in Bangkok whenever your travel plans will bring you back. Sincerely,  Sagar Naker
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2022 par Sagar, Gestion de l’hôtel
Dear Fohad, We sincerely appreciate your feedback and for taking the time to post your review. I am delighted to learn that the overall experience met your expectations. I will share your score with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. It would be our greatest pleasure to welcome you again when your travel brings you back. Sincerely,  Sagar Naker