Express Suite, City View | Draps italiens de Frette, minibar, coffre-fort, bureau

Grand Howard Hotel Bangkok – Avis

4 out of 5
Grand Howard Hotel Bangkok
50 Charoen-Raj Road, Bangkhol, Bangkoleam, Bangkok, Bangkok

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 28 avis sur 82." "
Note de 8 – Bien, d’après 30 avis sur 82." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 13 avis sur 82." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 82." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 82." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

4/10 – Médiocre

Nadège, Nice france

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Je deconseille fortement loin de tout
Odeurs très désagréable dans l hotel, surtout dans le lobby et le restaurant.personnel qui parle très mal ou peu l anglais. L emplacement de l hôtel n est en aucun cas , près du sky train ou de la river city (fleuve) . L hôtel est dans un quartier dangereux le soir après 21.00 selon les locaux qui nous ont dit de rentrer à l hotel. Les taxis et les tuk tuk refusent de déposer à cet endroit... Hôtel très bruyant car exclusivement des groupes y viennent en bus ,et a cotés de boîtes de nuit.SE trouve aune heure de route de l aeroport

6/10 – Acceptable

Esther

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The view from my room of downtown Bangkok was really nice.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Alexandra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was a good hotel. The bed was very hard and they only give you two water bottle for free no matter how long you are staying. We ended up walking to the gas station nearby and bought a pack of waters. The shower was broken when arrived (rain shower portion shot water at the ceiling). They came up promptly to fix it but only patched it up. It still shot water at the ceiling but much less. enough went through the shower head for it to be useable. The location was conveniently close to our excursion meet ups so we didnt get stuck in traffic but there is no convenient metro in walking distance so you have to use grab to go anywhere.

4/10 – Médiocre

Larry, Eagan

Voyage de couple
The rooms were clean.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Samuel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel. The room was nice and clean, pool was awesome and breakfast was amazing. 7/11 and food close by- very good experience!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Paul

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Great room. Massive. Bathroom lighting not very bright though. Parts of the building are very tired. The pool area especially. Tape over the cracks in pool glass walls etc. This place has some of the nicest, most helpful staff I’ve ever come across.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Johnhenry

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Juaquin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place , the room just lacks light at night.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Johnny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Ok
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

JIEUN

Séjour de 4 nuits en mars 2023

10/10 – Excellent

Kyungmi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

2/10 – Terrible

Tony

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hugely disappointed
1…. Receptionist lied to me upon checking in saying No double rooms available… After saying I wished to cancel a Double room appeared. 2…..No bar open 3…. No restaurant open 4…. No spa open 5…. No Buffet breakfast …. 4 cardboard containers delivered to your room door. 6…. Advertised “ Cable TV” Nothing faintly English or American, All Thai or Chinese 7…… The in room safe not bolted down, I picked it up off the wardrobe floor!!!! Crazy.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Koh Siing

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Mainly hotel meant for overnight Chinese tourists
Hotel is meant for Chinese tourist coming in load of buses. Very noisy even past midnight Location is far from city, expect to use taxi/grab as no shuttle service being provided Breakfast is too crowded with overnight packed tourists and spread of breakfast very limited cater for Chinese. I have stayed in so many hotels of very high standard to normal and this hotel should only 3 star instead of 4star.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Zong a répondu le 5 janv. 2020
Thank you for comment and I have much apologize for the inconvenience. we will be taken action to be improved to do our best.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
また泊まりたい
スタッフの対応◎ 朝食◎ 清潔さ◎ シャワーの水圧◎ 全体的に大満足でしたが、アメニティの歯ブラシのうち1本が毛が1本しか生えてなくて爆笑しました。笑
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Zong a répondu le 20 déc. 2019
コメントありがとうございます。

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Zong a répondu le 9 déc. 2019
Thank you for comment and have much apologize for some wrong information. Hope to see you next time for good experience. We apologize for any inconvenience we will be taken action to be improved to do our best.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hyvä ja siisti paikka.Avulias henkilökunta. Allasosasto melko vaatimaton.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
T a répondu le 20 nov. 2019
Thank you for comment and have much apologize for some wrong information. Hope to see you next time for good experience. We apologize for any inconvenience we will be taken action to be improved to do our best.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Quiet location far away from the most touristy areas of the city, easy to travel too and from with taxi. Two convenience stores within 2 minute walking distance. Several street food options and a small local market. Amazing view from the upper floors. Cleaning is ok, nothing stands out as dirty, but could be better. The hotel is very worn, water marks in the ceiling and on the carpet, scratched doors and floors. No hot water most of the day, shower head wouldnt stay in one position and was leaky. Atleast the bathroom had a tub and a seoarate shower, so you could choose where to get frosty. Great staff, helpful and smiling. 2000 baht deposit so bring cash to check in. You get it back when you leave. Dont choose this hotel if you think its going to look like the photos or if you're picky about the above stuff. Do choose this hotel if you want a stunning view while resting and wont be staying much in the room anyways.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
T a répondu le 20 nov. 2019
Thank you for comment and have much apologize for some wrong information. Hope to see you next time for good experience. We apologize for any inconvenience we will be taken action to be improved to do our best.

8/10 – Bien

Jaehwan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
호텔 바로앞에 편의점이 있어서 편리하고 한국인choi라는 직원분이 있어서 감사했습니다 새벽 2시에 체크인을 했는데 새벽에도 너무 친절했습니다
Séjour de 6 nuits en août 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Helpful staff. The room was smelly, the staff willing to change room.
Séjour de 1 nuit en août 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

JISU

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
좋아요 추천
좋습니다
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

Pramod, India

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Complimentary Breakfast is not good. Its a four star hotel but the live counter of egg or any other is not available. The staff is there not cooperative.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Pramod

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel to stay and good accommodation. Feel good to sleep.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Junyaporn S. a répondu le 27 juin 2019
Thank you very much

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr zuvorkommendes Personal. Die Zimmer waren sauber.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Junyaporn S. a répondu le 27 juin 2019
Thank you very much

10/10 – Excellent

AMANO

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
スタッフがいい!
中心街からは離れてますが すごくスタッフの対応が良かったです ありがとうございました。
Séjour de 4 nuits en avril 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
ติดถนน หาไม่ยาก ตึกภายนอกสวยกว่าในภาพ ห้องก็ดูดีค่ะ
Séjour de 2 nuits en mars 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités
Honestly check in was okay of course their was a language barrier but I’ll survive. When i entered my room i instantly needed to check on my children the WiFi was horrible being one of my children were super sick it felt horrible not being able to communicate. Then i slept horrible the bed was so hard it was beyond unbearable. Overall i wouldn’t stay here ever again! And when i asked front desk for another WiFi they hung up on me i guess because they didn’t understand. The pool was poorly maintained as well looked green.
Séjour de 1 nuit en février 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
Séjour de 1 nuit en février 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel,friendly staff, very clean, good view i love it ..... ..... ...... I will come here again
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

6/10 – Acceptable

fernando

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
staff is very helpful, but being this the fourth time that I stay at the grand Howard the maintenance is obviously gone down

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Staff are lovely, as is the pool area. However breakfast was poor and very cold. We were disappointed with this. Also disappointed that expedia said this hotel had a free airport shuttle to find out after we booked that this was only for the nearest BTS Station and there was a large charge for transfers.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 – Excellent

Tawat

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
สะดวกหลายอย่าง ริมถนนใหญ่ หาง่าย เข้ามาแล้วเงียบสงบไม่พลุกพล่าน พนักงานให้บริการด้วยความเต็มใจ
Séjour de 1 nuit en février 2018

6/10 – Acceptable

Natthaporn

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ไฟในห้องน้อยมาก มืดเกินไป
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

8/10 – Bien

Julia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2017

10/10 – Excellent

SATORU

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
立地だけ・・・
初バンコクで市街地から近く 質の良いホテルを探して辿り着きました。 設備は清潔 スタッフのサービスも良くとても好感が持てます。 しかしバンコクの地理に詳しい方はあまり選ばれないホテルになります。 ツアーで行動する方は問題ないですが、好きな所を回りたいという方には、不向きな立地だと感じました。 タクシー代も割安だったので今回はその点を含めても良い旅になりました。
Séjour de 3 nuits en décembre 2017

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Schlampig Renoviert
Das Bad war nicht besonders sauber, schlampig renoviert und der Wasserdruck in der Dusche sehr gering. Zimmer 2304.Das Früstück war äusserst asiatisch. Insgesamt stimmt das Preis/Leistungsverhältnis nicht.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017

8/10 – Bien

wirun

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Pramod kumar PK a répondu le 13 déc. 2017
Dear Khun Wirun, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! In a meantime, our entire staff looks forward with great pleasure to welcome your family and yourself at our well-known Grand Howard Hotel in the near future. Cordially yours, Ravilai Patsakulvarit Reservation Supervisor

10/10 – Excellent

Maximilian, Seoul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
멋진 야경과, 친절한 직원, 맛있는 커피
Choi라는 직원 분께서 한국어가 가능하셔서 좋았습니다. 예상치 못한 상황에 놓였던 적이 있었는데 순간적으로 영어가 들리지도 않고 뭐라 해야할지도 모르겠고 정말 멘붕이였는데 그 분이 한국에서 오셧나요? 한 마디하시니깐 너무 반갑고 고맙더라구요. 또한 호텔 카페에서 근무 하시는 분이 두 분이 계셧던거 같은데 같은 아이스 아메리카노라도 한 분은 사케라또에 가까운 아메리카노, 한 분은 정말 진한 커피를 내려주셨는데 특히 사케라또느낌의 아메리카노를 정말 맛있게 마셧습니다. 친구 3명이서 와서 킹사이즈 침대방 하나랑, 싱글 침대 2개가 있는 방을 커넥팅해서 썻는데 친구끼리 여행보단 여자친구와의 여행에 더 어울리는 호텔이라는 생각이 들었습니다. 한국에 있는 여친생각이 많이나더라구요..
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Nui a répondu le 13 déc. 2017
Dear Sir/Madam Greetings from Grand Howard………….. Many thanks for kindly reservation to stay with us at Grand Howard Hotel We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. In a meantime, our entire staff looks forward with great pleasure to welcome your family and yourself at our well-known Grand Howard Hotel in the near future. Cordially yours, Ravilai P. Reservation Supervisor

8/10 – Bien

Steffi, Berlin

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Nettes Hotel
Die Mitarbeiter sind alle sehr höflich und zuvorkommend. Das Hotel ist außerhalb des Zentrums, welches man aber schnell erreichen kann - auch fußläufig. Alles in allem schönes Hotel, das aber auch schon abgenutzt ist.
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Nui a répondu le 13 déc. 2017
Dear Steffi, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! In a meantime, our entire staff looks forward with great pleasure to welcome your family and yourself at our well-known Grand Howard Hotel in the near future. Cordially yours, Ravilai P. Reservation Supervisor

10/10 – Excellent

Fernando

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
great stay
Great hotel, very friendly staff from the lady at the entrance to hotel to the reception staff definitely will come back again to this hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 – Bien

Anupong

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 – Bien

Passana

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
สะอาด ดี ใหญ่ สะดวก วิวสวย
มีอุปกรณ์ ครบชุดดีค่ะ ห้องนอนใหญ่ แต่ไม่มีสายฉีดน้ำ อาหารใช้ได้ แต่มาเช้าหน่อยจะชนกับกรุ้ปจีน ให้ทำใจ
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

6/10 – Acceptable

Mr.laskorn

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
พนง.ทำความสะอาดไม่เรียบร้อย เปิดผ้าม่านออกฝุ่นและยักใย้เกาะตามกระจก พนง.จะขอทำความสะอาด แต่ให้ทำไม่ได้เพราะดึกแล้ว ฝุ่นก็จะกระจาย
Séjour de 1 nuit en août 2017

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
not happy
had to pay extra 120b for two bottle of water from fridg as I was given two small bottle of water for two people for two day as you are aware you have to use bottle water for cleaning your teeth this is not good enough for a 4 star hotel sorry but no I will not stay there again as I will be in Bangkok in april I will look else were regards rob

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
the breakfast is terrible, the room is not very clean. But the staffs are very nice.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
整體滿意
房間夠大,而且清潔,要求轉兩張單人床的房,接待盡力安排,留下很好的印象,接觸到的酒店職員都是很慇勤的,如接待、bell boy、門口叫車、房務等,只是自助早餐食物種類不多,和不近BTS站之外,其餘都很滿意.

10/10 – Excellent

whitney

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

Yehya

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very bad choice
Worst experience of all the time the room is bad the hotel has no service at all and the area is extremely bad not recommended at all.
General Manager a répondu le 25 janv. 2017
Thank you very much for taking your time to give a comment in regards to your recent stay on expedia.com. We are grateful for your kind comments on staff efficiency, friendliness and helpful, the room condition and so on. We always strive to provide an excellent customer service and be the best in the area. We will also improve our breakfast . Thank you once again for sharing your thoughts and there is nothing that makes us happier than hearing that you would recommend us when coming to Bangkok. We look forward to welcoming you back to Grand Howard Hotel, Bangkok in a very nearest future. Warmest regards Pramod kumar Mishra(PK) E-Commerce Grand Howard Hotel 50 Charoen-Raj Road,Bangkhlo Bangkoleam Bangkok,Thailand 10120 Tel. +66 2 213 3100-7 Fax. +66 2 213 3123 E-mail : ecommerce@grandhowardhotel.com Website : www.grandhowardhotel.com

4/10 – Médiocre

Mattias

Points faibles : Confort de la chambre
Cannot recommend
Pricey hotel situated in a very worn down area. Breakfast is boring and bland, and was not included in the stay. For this bland breakfast they will charge you an additional 20 usd per person. Service level is not impressive. Beds will leave some people with a sore back because they are too hard. Hotel room appliances are outdated. Might be my bad luck, but apparently hotel guests will walk around yelling in the corridors, and hammer on your door. Maybe I got unlucky, but the breakfast area was incredibly loud. Had to check out early to find a better more comfortable place to stay.