Salle de réunion

Crowne Plaza Copenhagen Towers, an IHG Hotel – Avis

4 out of 5
Crowne Plaza Copenhagen Towers, an IHG Hotel
Ørestads Boulevard 114-118, Copenhagen

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 507 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 334 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 89 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 48 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 1000." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Irène

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Aleksandra a répondu le 9 oct. 2021
Kære Irene Tusind tak for en vidunderlig score! Det sætter vi stor pris på. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen. Med venlig hilsen Aleksandra Front office

8/10 – Bien

Jonathan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Proximité de l aeroport
Séjour de 1 nuit en août 2021
Aleksandra a répondu le 17 sept. 2021
Kære Jonathan Tak for en god score! Hav en skøn dag. Med venlig hilsen Aleksandra front office

10/10 – Excellent

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chasse d'eau pas assez puissante. Manque de services dans l'hôtel (pas de laverie, pas de sauna...), hôtel cher pour le peu de services.
Séjour de 4 nuits en août 2019
JFM a répondu le 3 sept. 2019
Dear Nicolas, We will be pleased to welcome you back soon. Thank you for taking the time to share your feedback and we are sorry that your experience was not reflective of our usual high standards. We do hope to welcome you back again in the near future to enjoy a more seamless service. Yours Sincerely, Jens Frank-Mikkelsen General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Hôtel moyen, plutôt un 3 étoiles
Points positifs: à 200 mètres du métro, bonne insonoritation, personnel souriant et serviable. Points négatifs: excentré, décor très sombre (style scandinave certes mais triste), propreté médiocre avec moquette sale, évier bouché, draps tachés, ménage mal fait (lavabo non nettoyé tous les jours).
Séjour de 2 nuits en août 2019
JFM a répondu le 21 août 2019
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to leave feedback on your recent stay at the Crowne Plaza Copenhagen Towers. Please accept my apologies that the entire stay did not meet expectations. All our feedback is used to better future service so thank you for bringing your comments to our attention. I hope we get the opportunity to serve you again. Best regards Jens Frank-Mikkelsen General Manager

6/10 – Acceptable

Christophe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Escapade de 3 jours à Copenhague
Magnifique séjour, Copenhague est tout simplement magnifique, le coup de cœur de notre voyage!
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Jinny

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean with good food
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Mila / Front Office Supervisor a répondu le 26 mai 2024
Dear Jinny,Thank you for choosing our hotel and for giving us such an awesome score. On behalf of our Crowne Plaza Team we look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,Mila / Front Office Supervisor

10/10 – Excellent

Marcus Andre da Silva

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is excellent, great breakfast, I like space room, good shower, good bed.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Sib a répondu le 11 mai 2024
Dear Marcus Andre da Silva, thank you so much for this amazing feedback. We hope to welcome you again. . Have a lovely day. With Best Regards Sib FO Superviser

6/10 – Acceptable

Natasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to the airport staff was nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Mila / Front Office Supervisor a répondu le 6 mai 2024
Dear Natasha,Thank you for choosing the Crowne Plaza - Copenhagen Towers and for taking the time to give us a review. We value your feedback and take it as an opportunity for quality improvement purposes.On behalf of our Crowne Plaza team we hope to get another chance to welcome you back in the future and provide you with a wonderful stay that you deserve.Warm regards,Mila / Front Office Supervisor

8/10 – Bien

Dawn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Reception staff very helpful!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sib a répondu le 3 mai 2024
Kære Dawn, tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig dag. Med venlig hilsen Sib

8/10 – Bien

Helen, Sjohagsvagen

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Sib a répondu le 3 mai 2024
Kære Helen, tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften.

8/10 – Bien

Uno

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Sib a répondu le 23 mai 2024
Kære Uno, tak for at give os et feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib FO Superviser

10/10 – Excellent

CINDY

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sib a répondu le 30 avr. 2024
Kære Cindy, Tak for dit flotte score. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib FO Superviser

10/10 – Excellent

Alexander, Breda

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Was goed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sib a répondu le 15 mars 2024
Kære Alexander, Tak for dit flotte score. Vi håber at se dig igen. Ha' en dejlig weekend. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office a répondu le 28 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

4/10 – Médiocre

Sanne Hvass

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office a répondu le 28 févr. 2024
Dear Sanne, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

6/10 – Acceptable

Aviaja

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Séjour de 5 nuits en février 2024
Front Office a répondu le 22 févr. 2024
Dear Aviaja, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Excellent

Helle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Helgeopphold.
Fint hotell, hyggelig betjening, rent og pent. Flott stort rom med en god seng. Jeg bodde i femte etage, og den eneste ulempen var at det var en del støy fra etagen over. Det hørtes ut som om det var en arbeidsfløy. Frokosten var god og det var et godt nok utvalg for min smak. Fint med en vannautomat ved resepsjonen. Veldig hyggelige og fine oppholdsområder Lett å kommer seg til og fra sentrum da både metro og tog er i umiddelbar nærhet.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office a répondu le 20 févr. 2024
Dear Helle, Thank you for your wonderful review with a perfect score. We are more than happy to hear that you had such a nice and comfortable stay with us. We will be looking forward to seeing you again. Have a nice day.Best Regards, Shruti rana Front Office

8/10 – Bien

Anna Rie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gode medarbejdere
Virkligt gode medarbejdere på Restaurant Storms morgenmadsbuffet d. 17. februar 2024.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 17 févr. 2024
Kære Anna Rie, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen på Hotellet. Fortsæt en dejlig weekend.

8/10 – Bien

Lærke

Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 18 févr. 2024
Kære Lærke, Tak for din feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig søndag.

8/10 – Bien

Daniel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 17 févr. 2024
Kære Daniel, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen på Hotellet. Fortsæt en dejlig weekend.

6/10 – Acceptable

Gunhild

Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 17 févr. 2024
Kære Gunhild, Tak for dit feedback. Fortsæt en dejlig weekend.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
god
et godt opholdt, dog ville det være godt hvis nogen kunne tale dansk. morgenmaden var god, men de blødkogte æg var kolde.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Sib a répondu le 13 févr. 2024
Godaften Tak for dit feedback. Jeg vil bringe dine kommentarer videre til ledelsen så vi kan fremme gæsteoplevelsen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Bien

John Lønborg

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 13 févr. 2024
Kære John, Tak for dit feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. God aften.

6/10 – Acceptable

Henriette

Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 13 févr. 2024
Kære Henriette, Tak for dit feedback. Kan du beskrive med få ord hvordan dit ophold kunne optimeres. Jeg ser frem til at høre fra dig. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

Christina

Séjour de 1 nuit en février 2024
Sib a répondu le 13 févr. 2024
Dear Christina thank you so much for the feedback about your stay with us at Crowne Plaza Copenhagen Towers. We look forward to seeing you again. Have a lovely day. With Best Regards Sib Front Desk

6/10 – Acceptable

Michael

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Sib a répondu le 11 févr. 2024
Kære Michael, Tak for at give os et feedback. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib

10/10 – Excellent

Dorthe

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office a répondu le 5 févr. 2024
Dear Dorthe, Thank you for your perfect score. We will be looking forward to seeing you again.Best Regards, Shruti Rana Front Office

2/10 – Terrible

Edward

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bug hotel room 608/607
Terrible hotel with little customer service! Restaurant staff were the only people to crack a smile. Had bugs in one of our rooms. Reported the bugs in the bed to the man at reception, but nothing was done and the room was not cleaned. On returning the room was as we left it with dead bug on the desk. I reported it again and was told to move rooms. Not help was offered with packing all my belongings!? I would not want to stay here again and could not recommend others do.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Sib a répondu le 3 févr. 2024
Dear Eward, Thank you for giving us a feedback. I am extremely sorry that you had a bad experience at the Hotel. I have investigated this matter and I can see that you have been upgraded to a different room because of this issue. Despite this very unfortunate situation I still hope to see you again. Have a loveluy weekend. With Bets Regards Sib Front Office

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Office a répondu le 3 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your wonderful score.Have a lovely weekend. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Excellent

Jens

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Sib a répondu le 1 févr. 2024
Kære Jens, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen.Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

Gary

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limited dining options
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Front Office a répondu le 29 janv. 2024
Dear Gary, Thank you for the perfect score. Have a lovely day. Best Regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Excellent

Morten

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sib a répondu le 19 janv. 2024
Kære Morten, tak for dit fine feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften.

10/10 – Excellent

Gert Grønborg

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Fremragende Hotel og Service
Fremragende Hotel, med super service, tæt på CPH
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
shruti a répondu le 16 janv. 2024
Dear Gert, Thank you for the perfect score. As well as such a wonderful remark about the hotel and our service.Have a lovely day. Best Regards, Shruti RanaFront Office

8/10 – Bien

Kim

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
shruti a répondu le 16 janv. 2024
Dear Kim, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best Regards, Shruti RanaFront Office

6/10 – Acceptable

Rikke

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Udemærket
Pænt rent værelse, toilettet havde svært ved at skylle ud. God stor seng. God morgenmad. Tæt på metro
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Office a répondu le 11 janv. 2024
Kære Rikke, Tak for dit feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen igen. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Front Office

8/10 – Bien

Johnny

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Office a répondu le 10 janv. 2024
Dear Jonny, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Excellent

Anne Trine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastisk hotel
Fik et fantastisk værelse på 24. etage med udsigt ind over København. Stort værelse, dejlige senge, fint badeværelse m. badekar. Lækker morgenbuffet, meget stærk kaffe, men kunne afhjælpes af varmt vand eller mælk 👍
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Office a répondu le 10 janv. 2024
Dear Anne, Thank you for your perfect score and kind remark about our hotel. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

2/10 – Terrible

Lars

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Front Office a répondu le 10 janv. 2024
Dear Lars, Thank you for your feedback. We would love to hear what went wrong with your stay with us for further improvement.Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sib a répondu le 9 janv. 2024
Hej Daniel, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

Lars-Ole

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sib a répondu le 5 janv. 2024
Kære Lars-Ole, Tak for din flotte feedback. Fortsæt en dejlig weekend. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

Sille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sib a répondu le 5 janv. 2024
Kære Sille, Sikke et fantastisk feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fint hotel
Veldig bra hotel. Nær flyplassen og god forbindelse med byen.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sib a répondu le 5 janv. 2024
Godaften, Sikke et fantastisk feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

10/10 – Excellent

ruben

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Sib a répondu le 5 janv. 2024
Kære Ruben, Tak for din flotte feedback. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Bien

Elvir

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Godt hotel
God service, pæne værelse. Lidt kold indrettet receptionsområde. God mad.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sib a répondu le 5 janv. 2024
Kære Elvir, Tak for dit flotte feedback. Vi håber at se dig igen. Fortsæt en dejlig dag. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

8/10 – Bien

Bibi Dalskov

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Syntes man skulle have fjernet de visne julestjerner, der hvor vi spiste morgenmad. Det gav et forkert indtryk. Det blev også kommenteret af flere ved borderne, når de kom hen for at spise. Ellers var det en dejligt ophold, med dejlig personale.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Sib a répondu le 30 déc. 2023
Kære Bibi, Tak for dit feedback. Jeg vil bringe dine ord videre omkring julestjernerne, så vi kan fremme gæsteoplevelsen. Rigtig god Nytår. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel Close to metro The fitness center is was not great not much equipment
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Sib a répondu le 25 déc. 2023
Good afternoon, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Crowne Plaza COPENHAGEN TOWERS. We focus on a continual positive guest experience and we will use your comments trying to improve and to provide a better guests experience. Have a lovely day.

6/10 – Acceptable

Hanna Reinert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Sib a répondu le 25 déc. 2023
Kære Hanna, Tak for dette feedback. Kan du beskrive med få ord, hvad der kunne havde gjort dit ophold bedre? Jeg ser frem til at høre fra dig. Fortsæt en dejlig aften. Med Venlig Hilsen Sib Front Office

6/10 – Acceptable

Carlo

Points faibles : Propreté
Crown plaza
Det var fin værelse men dårligt rengøring. Måske trænger til nye møbler
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Runesia a répondu le 25 déc. 2023
Kære Carlo,Tak for at tage dig tiden til at fortælle om din oplevelse her på Crowne Plaza Copenhagen Towers.Vi er kede af at høre at rengøringen ikke levede op til din forventning. Du skal vide at vi tager det med videre.Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen.Med venlig hilsen, RunesiaFront Office

10/10 – Excellent

Azad, Elmshorn

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Front Office a répondu le 10 janv. 2024
Dear Azad, Thank you for your feedback. Have a lovely day. Best regards, Shruti Rana Front Office