Extérieur

Grand Alora Hotel – Avis

4 out of 5
Grand Alora Hotel
No. 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 81 avis sur 272." "
Note de 8 – Bien, d’après 116 avis sur 272." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 49 avis sur 272." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 272." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 272." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Shanta

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

8/10 – Bien

Norhayati

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Zhao

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
漂亮酒店
这个城市高档酒店,对面超市,楼下有中餐馆,街边小吃。
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

AGNES

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Tap water so dirty
the tap water is so terrible.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Zainalfikry

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Suzana

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 5 sept. 2023
Dear Suzana, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

6/10 – Acceptable

Kee

Séjour de 4 nuits en août 2023

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not so good. Smell of smoke in the early hours of the morning in a non smoking room.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 26 août 2023
Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Alora Alor Setar .We apologize for any shortcomings you experienced and will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay. Best regards,

8/10 – Bien

Mahazeey

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is surrounded by shopping malls, shops, restaurants and street food stalls. Nice place. Just suggestion to add more light inside the room, it’s quite uncomfortable for me with vision problems. Also dirty kettle.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Rajaram a répondu le 11 août 2023
Dear MahazeeyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Grand Alora Alor Star .We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Grand Alora Alor Star ,I look forward to welcoming you back.Sincerely,Rajaram NagooGeneral manager Grand Alora

8/10 – Bien

Choon Tak

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 5 sept. 2023
Dear Choon Tak, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

10/10 – Excellent

SUHADA BINTI MIOR

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

IZA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2023

8/10 – Bien

Ahmad Sukri

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Nor Syariza

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

10/10 – Excellent

Jason

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family trip
Overall, kids enjoyed the trip. Rooms are ok.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
NOR a répondu le 24 déc. 2022
Greetings, we thank you for your kind feedback. We are more than grateful to hear that you have enjoyed your stay here with us. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the assurance of what you were expecting from us. Thank you once again for choosing to stay with us at The Grand Alora Hotel and we hope to see you again !

4/10 – Médiocre

Lee Cheng

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Disappointed with the room ,dirty carpet with smell ,coffee cup wit lipstick and coffee stained.only gd is the room is big.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
NOR a répondu le 24 déc. 2022
Thank you for completing a review based on your recent visit. We are deeply sorry that we have failed to meet your deliberate expectations during your stay. However, we most certainly do appreciate the issues you have mentioned for us to rectify with immediate effect. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the utmost assurance of what you were expecting from Grand Alora Hotel. Thank you once again for choosing to stay with us.

8/10 – Bien

Aminuddin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place to stay
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 – Bien

Abdul Rashid

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

4/10 – Médiocre

ISWAL HAMIZAH

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Nasraat Begum

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Everything ok except should be more clean, a lot of dust on the carpet and furniture. Handheld Shower very difficult to use or adjust when I don’t want to use the rain shower.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

DEVKUMAR

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bathroom requires more cleaning, other a nice place
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
룸 컨디션은 매우 오래된 느낌이며, room facility가 매우 관리가 안듸고 더러웠음.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 – Bien

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 – Bien

NIK MOHD RUIZ

Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Datin Hasnira

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our short stay at Grand Alora, Alor Setar
The receptionist was customer friendly and really helped to ensure that our rooms were as we requested. Excellent service.
Séjour de 2 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Husni Zai

Voyage en famille
Time to improve
Not bad stay but service should be improved esp at hotel's cafe.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

8/10 – Bien

AHMAD SUKRI

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Anand

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

8/10 – Bien

ABDUL JAMIL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 – Bien

Chin Soon

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I found that the room was not in good condition. The wallpaper is peeled off, and the ambiance was gloomy due to poor lighting. The janitor did not adequately clean the shower cubicle. The toilet's ventilation fan made loud squeaky noises.
Séjour de 3 nuits en avril 2021

4/10 – Médiocre

Kuganesen

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Business Visit
The stay was not so great. None of the problems able to be solved by the hotel staff. Front offce staff also not so friendly. 1. TV can't be view. All channels cant be view. 2. Internet connection not available. I had some great time staying in this hotel before but not this time.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

10/10 – Excellent

Zulqarnain

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2021

8/10 – Bien

Zul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

6/10 – Acceptable

chiaw swee

Mehh
Ok stay... but staff not welcoming... didnt even offer to carry luggages... called housekeeping to request tissue papers: got this response on the phone: "What you want?"... airconditioner cannot adjust temperature... cold like in a fridge... hope they improve
Séjour de 1 nuit en décembre 2020

10/10 – Excellent

Muhammad fauzy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

10/10 – Excellent

Muhammad fauzy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

10/10 – Excellent

md ramzi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
superb
amazing
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

6/10 – Acceptable

Zaidin

Séjour de 2 nuits en septembre 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

10/10 – Excellent

ROSNIZAWATI

Séjour de 2 nuits en juillet 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités
Room access card couldn't use. Receptionist not really helpful. Have to be rude to get things done.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

6/10 – Acceptable

Lim

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

8/10 – Bien

Tan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2020

6/10 – Acceptable

Zulkiffli

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Not as per booking
Breakfast was only for 1 pax per room as compared to when I booked which stated breakfast for 2 pax per room Amenities such as soaps, bath gel and no shampoo provided. Not replenished on second day.
Séjour de 2 nuits en juin 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juin 2020

6/10 – Acceptable

Choon Tak

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Problem with the Internet. Non of the staff is helpful in this sense. Called numerous time with no reply. Even went down to the reception but did not get any help. During check out tried to talk to the duty manager but does not treat customer properly by not attending. Only gave a call after left the place.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2020

6/10 – Acceptable

Wen Sen

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en mars 2020