No. 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah
Avis
8,0
Très bien
Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 81 avis sur 272." "
10 – Excellent
81
Note de 8 – Bien, d’après 116 avis sur 272." "
8 – Bien
116
Note de 6 – Acceptable, d’après 49 avis sur 272." "
6 – Acceptable
49
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 272." "
4 – Médiocre
22
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 272." "
2 – Terrible
4
8,2/10
Propreté
8,0/10
Service et personnel
7,6/10
Commodités
8,0/10
État et installations de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Shanta
14 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel
Shanta
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 – Bien
Norhayati
Voyage en famille
11 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Norhayati
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 – Bien
Zhao
28 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
漂亮酒店
这个城市高档酒店,对面超市,楼下有中餐馆,街边小吃。
Zhao
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
4/10 – Médiocre
AGNES
Voyage d’affaires
26 oct. 2023
Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Tap water so dirty
the tap water is so terrible.
AGNES
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
4/10 – Médiocre
Zainalfikry
1 oct. 2023
Zainalfikry
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 – Bien
Suzana
Voyage d’affaires
4 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Suzana
Séjour de 1 nuit en août 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 5 sept. 2023
Dear Suzana, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo
6/10 – Acceptable
Kee
27 août 2023
Kee
Séjour de 4 nuits en août 2023
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 août 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not so good. Smell of smoke in the early hours of the morning in a non smoking room.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 26 août 2023
Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Alora Alor Setar .We apologize for any shortcomings you experienced and will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay. Best regards,
8/10 – Bien
Mahazeey
Voyage en famille
10 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is surrounded by shopping malls, shops, restaurants and street food stalls. Nice place. Just suggestion to add more light inside the room, it’s quite uncomfortable for me with vision problems. Also dirty kettle.
Mahazeey
Séjour de 1 nuit en août 2023
Rajaram a répondu le 11 août 2023
Dear MahazeeyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Grand Alora Alor Star .We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Grand Alora Alor Star ,I look forward to welcoming you back.Sincerely,Rajaram NagooGeneral manager Grand Alora
8/10 – Bien
Choon Tak
7 juill. 2023
Choon Tak
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. a répondu le 5 sept. 2023
Dear Choon Tak, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo
10/10 – Excellent
SUHADA BINTI MIOR
23 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
SUHADA BINTI MIOR
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 – Excellent
IZA
Voyage d’affaires
27 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
IZA
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 – Bien
Ahmad Sukri
14 févr. 2023
Ahmad Sukri
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 – Excellent
Nor Syariza
11 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nor Syariza
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
10/10 – Excellent
Jason
Voyage en famille
19 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family trip
Overall, kids enjoyed the trip. Rooms are ok.
Jason
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
NOR a répondu le 24 déc. 2022
Greetings, we thank you for your kind feedback. We are more than grateful to hear that you have enjoyed your stay here with us. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the assurance of what you were expecting from us. Thank you once again for choosing to stay with us at The Grand Alora Hotel and we hope to see you again !
4/10 – Médiocre
Lee Cheng
Voyage en famille
14 déc. 2022
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Disappointed with the room ,dirty carpet with smell ,coffee cup wit lipstick and coffee stained.only gd is the room is big.
Lee Cheng
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
NOR a répondu le 24 déc. 2022
Thank you for completing a review based on your recent visit. We are deeply sorry that we have failed to meet your deliberate expectations during your stay. However, we most certainly do appreciate the issues you have mentioned for us to rectify with immediate effect. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the utmost assurance of what you were expecting from Grand Alora Hotel. Thank you once again for choosing to stay with us.
8/10 – Bien
Aminuddin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place to stay
Aminuddin
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 – Bien
Abdul Rashid
Voyage en famille
19 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Abdul Rashid
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
4/10 – Médiocre
ISWAL HAMIZAH
Voyage en famille
9 sept. 2022
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ISWAL HAMIZAH
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
6/10 – Acceptable
Nasraat Begum
Voyage en famille
14 juill. 2022
Points forts : Service et personnel
Everything ok except should be more clean, a lot of dust on the carpet and furniture. Handheld Shower very difficult to use or adjust when I don’t want to use the rain shower.
Nasraat Begum
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 – Excellent
DEVKUMAR
Voyage de couple, Voyage d’affaires
4 juill. 2022
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bathroom requires more cleaning, other a nice place
DEVKUMAR
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 juin 2022
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
룸 컨디션은 매우 오래된 느낌이며, room facility가 매우 관리가 안듸고 더러웠음.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 – Bien
Nicole
10 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nicole
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 – Bien
NIK MOHD RUIZ
9 mai 2022
NIK MOHD RUIZ
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 – Excellent
Datin Hasnira
Voyage d’affaires
27 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our short stay at Grand Alora, Alor Setar
The receptionist was customer friendly and really helped to ensure that our rooms were as we requested. Excellent service.
Datin Hasnira
Séjour de 2 nuits en février 2022
8/10 – Bien
Husni Zai
Voyage en famille
11 janv. 2022
Time to improve
Not bad stay but service should be improved esp at hotel's cafe.
Husni Zai
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 – Bien
AHMAD SUKRI
6 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
AHMAD SUKRI
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 – Bien
Anand
Voyage d’affaires
4 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Anand
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
8/10 – Bien
ABDUL JAMIL
Voyage en famille
20 oct. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ABDUL JAMIL
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 – Bien
Chin Soon
Voyage d’affaires
27 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chin Soon
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 avr. 2021
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I found that the room was not in good condition. The wallpaper is peeled off, and the ambiance was gloomy due to poor lighting. The janitor did not adequately clean the shower cubicle. The toilet's ventilation fan made loud squeaky noises.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2021
4/10 – Médiocre
Kuganesen
Voyage d’affaires
25 mars 2021
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Business Visit
The stay was not so great. None of the problems able to be solved by the hotel staff. Front offce staff also not so friendly.
1. TV can't be view. All channels cant be view.
2. Internet connection not available.
I had some great time staying in this hotel before but not this time.
Kuganesen
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 – Excellent
Zulqarnain
Voyage d’affaires
9 mars 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Zulqarnain
Séjour de 1 nuit en mars 2021
8/10 – Bien
Zul
Voyage en famille
11 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Zul
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
6/10 – Acceptable
chiaw swee
18 déc. 2020
Mehh
Ok stay... but staff not welcoming... didnt even offer to carry luggages... called housekeeping to request tissue papers: got this response on the phone: "What you want?"... airconditioner cannot adjust temperature... cold like in a fridge... hope they improve
chiaw swee
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
10/10 – Excellent
Muhammad fauzy
Voyage d’affaires
1 déc. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Muhammad fauzy
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
10/10 – Excellent
Muhammad fauzy
Voyage d’affaires
28 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Muhammad fauzy
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
10/10 – Excellent
md ramzi
Voyage d’affaires
25 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
superb
amazing
md ramzi
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
6/10 – Acceptable
Zaidin
9 sept. 2020
Zaidin
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
17 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
10/10 – Excellent
ROSNIZAWATI
17 juill. 2020
ROSNIZAWATI
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 juill. 2020
Points forts : Propreté, commodités
Room access card couldn't use. Receptionist not really helpful. Have to be rude to get things done.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
6/10 – Acceptable
Lim
Voyage d’affaires
4 juill. 2020
Lim
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
8/10 – Bien
Tan
30 juin 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tan
Séjour de 1 nuit en juin 2020
6/10 – Acceptable
Zulkiffli
Voyage en famille
22 juin 2020
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Not as per booking
Breakfast was only for 1 pax per room as compared to when I booked which stated breakfast for 2 pax per room
Amenities such as soaps, bath gel and no shampoo provided. Not replenished on second day.
Zulkiffli
Séjour de 2 nuits en juin 2020
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2020
6/10 – Acceptable
Choon Tak
Voyage d’affaires
3 juin 2020
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Choon Tak
Séjour de 1 nuit en juin 2020
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage de couple
1 avr. 2020
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Problem with the Internet. Non of the staff is helpful in this sense. Called numerous time with no reply. Even went down to the reception but did not get any help. During check out tried to talk to the duty manager but does not treat customer properly by not attending. Only gave a call after left the place.