Extérieur

Blackcomb Lodge – Avis

3 out of 5
Blackcomb Lodge
4220 Gateway Drive, Whistler, BC

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 352 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 329 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 158 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 77 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 84 avis sur 1000." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Claude

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Les portes barrées c est très ordinaire
Séjour de 1 nuit en avril 2023

8/10 – Bien

Guy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2023

2/10 – Terrible

nicolas

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Since the basic need when booking a hotel room is to sleep and you can’t sleep because of guests making noise, what’s the point? Even though I went down to the front desk at 3 am, the staff in charge wouldn’t even tell the noise makers to stop… We had to bear that until 7 am. This place is to avoid absolutely! The freshly renovated pool seems a bit left behind especially in the change room, the wall needs to be painted as well as the soap dispenser to be refilled. In the room, the closet’s door was broken so we couldn’t open it and the coffee machine not working properly.
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 – Bien

Jean Pierre

Voyage de couple
Très bien situer près de tout
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Nancy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C'est très bien situé. Au coeur du village. Très propre et le personnel est courtois.Je le recommande.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Benoit

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement idéal
Séjour de 1 nuit en juin 2022

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Robert a répondu le 20 juill. 2020
thank you for your review.

10/10 – Excellent

Constance

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Superbe!
Super service!
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Robert a répondu le 16 juill. 2020
You've made my day! Thank you so much for your review

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Malheureusement, c'était malpropre. La chambre, la piscine...
Séjour de 6 nuits en mars 2020
BL a répondu le 11 mars 2020
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to review your most recent stay. We apologies for the short comings and have shared your comments with the appropriate departments. Kind Regards, Customer Care at Blackomb Lodge

8/10 – Bien

Franck, Noumea

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités
Parking payant...de 20 $ par jour... Le reste est correct Loueur de skis dans l’hotel est pratique Whistler reste une station de sport d’hiver extrêmement chère... Le forfait 1 journee est à 130€... Allez en Europe c’est moins cher et beaucoup mieux
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
BL a répondu le 8 janv. 2020
Dear Franck, thank you for taking the time to review your most recent stay. We hope you enjoyed you time in Whistler and hope to see you again. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

6/10 – Acceptable

Jean-Sebastien

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le staff etait tres gentil. Le probleme fut que la chambre est en grand besoin de renovations. Papier qui decolle sur les murs et le pire fut le lit principale qui etait tout brise et pour cela on a tres mal dormis ma femme et moi. Et en plus on esperait, ma femme et ma fille et moi-meme uttiliser la piscine et ke tourbillon interieur et c'etait ferme pour reparation. On a ete avertit de cette situation par e-mail seulment une journee avant notre sejour alis qu'il etait deja trop tard pour canceler notre renovation. Ce fut un weekend tres decevant. Heureusement le staff fut tres gentil et courtoi.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
BL a répondu le 31 oct. 2019
Thank you for taking the time to post a review of your recent stay. We appreciate your feedback, and hope you enjoyed your time in Whistler. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

10/10 – Excellent

Remy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top
Les chambres sont très confortable, et l’emplacement dans Whistler est imbattable
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
BL a répondu le 12 sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay. We hope that you had a wonderful time in Whistler. We appreciate your feedback, and hope to see you again soon. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

10/10 – Excellent

Valentin, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
BL a répondu le 1 sept. 2019
Thank you for your stay with us and for sharing your rating with other travelers. We hope to see you again. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2019
BL a répondu le 30 août 2019
Thank you for your stay with us and for sharing your rating with other travelers. We hope to see you again. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dans la salle de bain une personne c'est rasé audessus des debarbouillettes qui sont placer juste endessous de l'évier et n'ont pas été changé !!! ?
Séjour de 1 nuit en août 2019
BL a répondu le 23 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay. We hope that you had a wonderful time in Whistler. We appreciate your feedback, and hope to see you again soon. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Lodge

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proximité des restos et de la vie du village de Whistler. Bruit extérieur qui est un peu dérangeant mais qui va avec la localisation de l’établissement.
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Guest Services Supervisor a répondu le 17 mars 2019
Hello, thank you for taking the time to write us a review. The noise issues indeed, unfortunately come with our prime location. Next time, please ask to be located on the quiet side, we would be happy to accommodate if possible. Safe travels and hopefully see you again soon.

10/10 – Excellent

Inderjit

Great location beautiful atmosphere , great staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Frontdesk a répondu le 23 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us! We were truly grateful to have you as our guest and we hope to see you soon. Keep safe!

10/10 – Excellent

Paul

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, great experience!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

whitney

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Michele

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The pool, sauna, & hot tub were really nice and a good size.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Adrian

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Kulwinder

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Tanveer

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

john a

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
FANTASTIC LOCATION !!! Located in the heart of Whistler Village. 2 minute walk to Fitzsimmons & Gondolas. Staff was super accomodating. Facility is nice and well maintained. Have stayed at BlackComb Lodge multiple times and plan to stay again next time we visit Whistler.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Blackcomb Lodge team a répondu le 18 mars 2024
Hi John! We are glad that you enjoyed your stay here at the Blackcomb Lodge and we are very much happy to have you back. Keep safe!

8/10 – Bien

Manuel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Falta estacionamientos
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Robert, Etobicoke

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
For the price paid, this was a tired property, certainly around the pool and hot tub area. The bathroom has a urinal that is not working. There are stains on the ceiling. Generally not much care put into the pool and bathroom facilties. The rooms are adequate. Location is ideal, but more time and attention should be paid towards the little things that make a stay memorable.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Jessie

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location to Whistler Town Village was perfect and parking was great! Downside was the staff were incompetent, not welcoming, and unhelpful with the many issues we encountered during our stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Michelle, Sammamish

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Great location for Whistler village. Building needs an update and more accurate description of amenities. No work out facilities. Condo is ok, to small for 5, no bedroom, no kitchen area to sit and eat. 10 am check out is to early. Like a fraternity house with to many rules.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Brian

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel staff were very knowledgeable and very helpful. We were automatically up graded to a very nice suite. Parking was easy and convenient. Everything was close and easy to get to. What a great experience.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Benjamin

Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

Robert

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

John

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel
Property manager is very unprofessional and confrontational. Left a night early because I didn't feel welcomed. Will happily bring business elsewhere next time.
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

lucius

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Comes with a full kitchen but there were no pans, napkins or paper towels. We did acquire a warped pan when asked for at desk but paper towels and or napkins must be purchased at a market. Personnel is spotty at the front desk even when the bell was rang.
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Harman

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was impolite. Swearing in the lobby at guests.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Anna

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

behzad

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
The hitel is quite run down for what they are charging. Strands of hair on the sheet on pull out couch. Not sure if they even change the sheets between checkouts. Checkout time was at 10 a.m but the key cards were deactivated at 9:45 a.m which made it difficult to get back from carpark to the hotel to get our stuff so we had to take the long way through the street with heavy ski gear. Not very friendly staff either. The location was great though. I personally will not stay there again. With the price of 650 CAD per night there are definitely better options.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Roberto

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent position with access to the whole village
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Jessica

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

George

Voyage de couple
Points forts : Commodités
The property is conveniently located in the center of the village parking is directly under the property and easy to access. Security to the building is of the most priority to the owners/managers. Only registered guest allowed to freely move in and out of the building helping to keep our stay more secure.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Zbigniew

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Max

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Overall it was convenient to be able to walk quickly to the base of the mountain and have direct access to the village shops and restaurants. The room was clean and spacious. Microwave was not working, and was replaced, but only after multiple requests were placed. At no point did it appear that anyone come into the room for general housekeeping unless we requested it. Parking was an additional charge per night, when it is already a fairly expensive place to stay. Totes itself as going green and minimzing waste, but only provides Keurig and K-cups for coffee (highly wasteful).
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Peter

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Steven

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Michael

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I will never stay in this property again. We arrived and the sole front desk person opted to take several phone calls instead in the middle of our check-in. The room was freezing cold when we arrived as the heat wasn't turned on. We turned the heater on and it got warmer but never reached room temperature. In the morning I was unable to take a shower because there wasn't any hot water. When we tried calling the front desk about our issues, they didn't answer. When we went to the front desk to talk to someone about our issues, there was no-one there. They were perfectly happy to take other people's calls instead of checking me in, but wouldn't answer my calls about legitimate issues with our room. In addition to this, the washroom in the hot-tub area was disgusting and our bathroom was clearly not cleaned before we arrived given the hair that was in the tub from a previous guest.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Andrea

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Christian A.

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beni is an amazing host and great place to stay
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

andre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel
This hotel has lost its hospitality. I wouldn’t recommend.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 – Terrible

Honey

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Kristen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024