Cour

Morrison Clark Historic Inn – Avis

4 out of 5
Morrison Clark Historic Inn
1011 L Street NW, Washington, DC

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 1038 avis sur 1373." "
Note de 8 – Bien, d’après 230 avis sur 1373." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 54 avis sur 1373." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 1373." "
Note de 2 – Terrible, d’après 29 avis sur 1373." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

linda

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Operation Manager a répondu le 28 nov. 2023
Thank you.

10/10 – Excellent

linda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent souper
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Operation Manager a répondu le 6 nov. 2023
Thank you.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Reservation a répondu le 19 avr. 2023
Thank you.

10/10 – Excellent

Elena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel vraiment jolie car le côté historique un peu avec des meubles un peu baroque etc donc ça fait un style vraiment très joli Chambre un tout petit peu petite par rapport au gros meuble mais ça passe Niveau produit service et équipement ça va mais il y a rien d'exceptionnel il y a les petites bouteilles d'eau à disposition bien sûr Et le personnel à l'accueil pas super accueillant par contre les portiers super gentils toujours le matin à dire bonjour comment vous allez etc.. quand on est arrivé il nous porte les valises parce qu'il y a un escalier mais il y a aussi un porte handicapé donc voilà mais ils sont serviable voilà serviable et souriant Un soir on a mangé au bar de l'hôtel très très bon vraiment super cuisine simple mais efficace et voilà dans l'ensemble c'était un bon séjour et décoration de Noël très jolie

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel charmant avec personnel très serviable.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Oasis de paix in Washington DC
J'ai apprécié le calme, car j'en avais réellement besoin. J'ai apprécie tout particulièrement la propreté, la sympathie du personnel, deux personnes du nom d'Abdulaye parle couramment le français donc c'était d'une grande aide pour moi. Je les remercie, comme une dame du nom de Grace. Ainsi que le barman un monsieur très grand et fin. Merci à eux bien cordialement.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Olivia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Bien accueilli, personnel disponible. Chambre propre avec un petit frigo. Petite sale de sport . Hôtel bien situé.
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

DAVID

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Front Desk a répondu le 21 sept. 2022
Thank you

8/10 – Bien

François

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La premiere chambre proposée, la 527, est à refuser : enorme nuisance sonore avec la climatisation du bitelent qui est juste à côté et la seule petite fenetre donne sur un mur a 50 cm, pas de vue sur le ciel La seconde chambre (408) est très bien : calme , assez grande
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vaut sa note
Rien a dire ,tout était parfait
Séjour de 1 nuit en février 2022
Front Desk a répondu le 24 févr. 2022
Great! Hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Christophe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel tres accueillant dans un cadre soigné. Hotel très bien situé proche restaurant et visites touristiques. Juste climatisation extérieure un peu bruyante près de notre chambre. Eviter la 311 😉 car les enfants à la 307 étaient mieux.
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

Laurie-Anne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 – Excellent

Carol

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was my second visit at the Morrison-Clark hotel and it was good both times. It’s a very attractive, boutique-ish hotel with a great design style, lots of interesting spaces inside and out, a lovely dining room and beautiful rooms. I like its eclectic atmosphere. We invited family to eat breakfast in the restaurant and they were so impressed, I believe some may plan to come back for a stay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 11 mai 2024
Thank you so much for your feedback and look forward to serving you again.

10/10 – Excellent

Claudia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 11 mai 2024
Appreciate your feedback.Thank you.

10/10 – Excellent

Jordana

Points forts : Propreté
Gorgeous room. Huge. Super comfy bdd
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 9 mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Susan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was a lovely property. I ended up checking in late evening. The staff was friendly, my room was lovely, and the entire experience was a refreshing end to a long, hard day. I look forward to the next opportunity to stay there.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 7 mai 2024
Here's a warm and appreciative response you could use:"Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that your late check-in experience and stay were such a refreshing end to your day. Our team takes pride in providing friendly service and a comfortable atmosphere. We can't wait to welcome you back for another stay soon!"

8/10 – Bien

Abhishek

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pretty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 5 mai 2024
Thank you.

8/10 – Bien

Elisa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Jean

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was great, room was beautiful and really clean, walkable to arena and main shopping/eating, good at hotel restaurant was great! Definitely would stay again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled you enjoyed your stay and the convenient location. We take great pride in our staff and restaurant, and it’s wonderful to hear they made your experience special. We hope to welcome you back soon!"

8/10 – Bien

Sunday, Cleveland Heights

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking is too expensive
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 1 mai 2024
Appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Susan, new york

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was simply outstanding. Every single person working in the hotel - front desk, doormen, bartender, cleaning staff - was friendly, outgoing, kind and attentive. We will definitely stay here again!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 30 avr. 2024
Thank you so much for sharing your positive feedback! We're thrilled to hear that you had such an outstanding experience with our staff. We pride ourselves on providing exceptional service, and it's great to know that our team made your stay memorable. We can't wait to welcome you back on your next visit!

10/10 – Excellent

Richard, Swampscott

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Classic property in great condition. Spacious room good food
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 30 avr. 2024
Thank you for your positive feedback.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed stay here.great location and very friendly and helpful staff.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 30 avr. 2024
Thank you so much for your feedback.

10/10 – Excellent

jenna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Please quiet hotel!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Oscar

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nos gusto todo.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 28 avr. 2024
Iam glad you liked everything.Thank you.

10/10 – Excellent

Gina, Dripping Springs

Xxx
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

Erin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 27 avr. 2024
Thank you.

6/10 – Acceptable

Gilles, Abu Dhabi

Ok hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 26 avr. 2024
Thank you. Would love to hear your feedback.

4/10 – Médiocre

Shawn, Maple Valley

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Charming historical building remodeled as a quaint hotel within 15 mins walk from the museums. Rooms are small and dated but the staff is wonderful who provided excellent service. We’re light sleepers and asked for a quiet room. Our room was on 3rd floor facing the street. First night was completely ruined from construction and police siren noise. Staff was responsive and moved us to another room for the second night. But we could still hear the police car sirens. Should’ve packed earplugs and sleep meds. Suggest that the owners consider noise proofing exterior walls and windows and adding coffee machine and smart feature on TV. Metro is great and cheap in DC. Next time, we plan to stay in the suburb, away from the noise, near a metro station.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 24 avr. 2024
“Thank you for sharing your feedback with us. We’re glad you enjoyed our charming location and found our staff to be helpful and accommodating. However, we’re sorry to hear that noise from the street affected your stay. We understand how important a quiet room is for a good night’s sleep, and we appreciate your patience as we moved you to a different room. Your suggestions for improvements, such as noise-proofing and adding more amenities, are noted and will be shared with our management team. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more peaceful stay.”

10/10 – Excellent

Sade

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I don’t have no complaints great stay!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 24 avr. 2024
Appreciate your feedback.Thank you.

10/10 – Excellent

Erandy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very lovely and helpful when there. The establishment was very clean and peaceful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 22 avr. 2024
“It’s great to hear that the staff made your visit enjoyable and that the establishment was clean and peaceful! Thank you.

10/10 – Excellent

YVES, BERINGEN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nestled in the heart of Washington, D.C., the Morrison-Clark Historic Inn is a true gem that seamlessly blends old-world charm with modern comforts.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 21 avr. 2024
Appreciate your feedback.Thank you.

10/10 – Excellent

Hannah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We only stayed one night here, but we had an incredible experience. All of the staff were extremely kind and helpful. The only negative is the parking. There is no where to park around the hotel. They do have valet parking but it’s hard to find a spot to park and check in. Other than parking, INCREDIBLE experience.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 21 avr. 2024
Appreciate your feedback. Thank you.

2/10 – Terrible

Keiko

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
One fo the Manager has a bad attitude. Even though they had the wrong check-in date due to their ineptitude, he assumed I was wrong and cursed me severely. I immediately sent that feedback to expedia, who then pressed me in the lobby to rescind the bad rating. It was very embarrassing to be talked to like a complainer. Furthermore, he didn't admit their fault until the very end and insisted that we had changed our itinerary over the phone. Even though we have proofs of check-in date. It was a very unpleasant stay, and we were afraid that we would get involved again at any time during our stay. By the way, the free breakfast coupon he gave us as compensation for canceling the bad rating was unexpectedly missing one and we had to pay for one. I was screwed...!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 21 avr. 2024
I'm sorry to hear about your unpleasant experience. It sounds like you were put in a difficult situation where your valid feedback wasn't properly acknowledged or addressed. I would love to further discuss.Thank you.

10/10 – Excellent

Robert J

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 21 avr. 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

Diane

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very comfortable room, friendly staff, and very quiet. I loved how our room faced the courtyard and not the street. We could walk to all the museums.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback with us. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 – Bien

Alyssa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Parking is pricey
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 19 avr. 2024
Appreciate your comment.Thank you.

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Highly recommend this renovated gem in a great central DC location. Staff is most accommodating as they smooth out a few timely service deliveries. Bar not staffed by time of posted opening, so had an awkward 15 minute wait. Lovely boutique experience that will be 5 Star in a few months.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 16 avr. 2024
Thank you so much for your feedback. Looking forward to hosting you again.

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel was unique with an cool interior courtyard. The staff was friendly, and everything was clean. Good location with stores and restaurants nearby. I ended up walking to the Capitol from the hotel, others may opt for transportation though. As for negatives, I felt that the bed wasn't as comfortable as other hotels, and getting to the front with your car can be a hassle due to the large volume of traffic. The traffic can also cause a lot of noise with the honking, again not the hotels fault. Price was very good and everything considered I give 5/5, it exceeded what I expected for the price.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 16 avr. 2024
Iam glad to hear your overall experience exceeded your expectations. Thanks for sharing your feedback!

8/10 – Bien

wilbert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Walking distance to the Washington mall
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

PATEL

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good i really enjoyed it
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you so much for your feedback.

8/10 – Bien

Nitasha

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice easy check in. Friendly staff and service. We did not get to eat breakfast at the Inn but everything was wonderfully decorated. Its was also nice to read a little history about the site in our welcome binders.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 14 avr. 2024
Iam glad to hear you had a pleasant stay! It’s great that the staff were friendly and the decorations added to the experience.Thank you.

10/10 – Excellent

Paula

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Well kept historic hotel. Service is excellent.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 14 avr. 2024
Appreciate your feedback.Thank you.

10/10 – Excellent

Susan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

Derek

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wow, what a lovely place. The staff were warm and welcoming, the room was modern, clean and comfortable, and I also had a very tasty breakfast in the restaurant. Will definitely come back here next time I'm in DC!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 12 avr. 2024
It's great to hear that the staff were friendly, the room was comfortable and you enjoyed your stay. Looking forward to serving you again.Thank you.

10/10 – Excellent

Marie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel. Great location. VERY quiet.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 12 avr. 2024
Appreciate your feedback.Thank you.

10/10 – Excellent

Amar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 11 avr. 2024
Thank you so much.

10/10 – Excellent

Mia

Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 1 mai 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

Rashima

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Can’t wait to go back!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback.