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Note de 10 – Excellent, d’après 544 avis sur 824." "
10 – Excellent
544
Note de 8 – Bien, d’après 204 avis sur 824." "
8 – Bien
204
Note de 6 – Acceptable, d’après 49 avis sur 824." "
6 – Acceptable
49
Note de 4 – Médiocre, d’après 17 avis sur 824." "
4 – Médiocre
17
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 824." "
2 – Terrible
10
9,4/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
9,0/10
Commodités
9,2/10
État et installations de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Olivier Denis
Voyage de couple
26 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons séjourné à deux reprises dans cet hotel, tout y était parfait, l'accueil, le petit déjeuner.
Olivier Denis
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
飯店管理員 a répondu le 28 nov. 2023
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Olivier Denis
6 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Olivier Denis
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
飯店管理員 a répondu le 8 nov. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
Delian
27 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service
Delian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
飯店管理員 a répondu le 28 mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Reiji
Voyage d’affaires
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
部屋が広くて綺麗。施設全体が綺麗。快適。朝食は施設のLevelの高さからすれば、少し残念。
Reiji
Séjour de 2 nuits en mai 2024
飯店管理員 a répondu le 27 mai 2024
Reply from Inhouse Hotel Customer Service Department:Thank you very much for visiting the Indoor Hotel and giving us your valuable opinions. The Indoor Hotel is committed to providing guests with considerate and warm service. Thank you for your reminder. Regarding the mentioned content, we will discuss and make arrangements with the department heads. Adjustment. Thank you very much for your generous advice. Thank you again for your support and love. We will definitely learn from this and operate more carefully in the future to improve our service standards so as not to live up to your expectations of Inhouse . We sincerely invite you to come again and look forward to the opportunity to serve you again soon. I wish you all the best Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG
10/10 – Excellent
Jimmy
Voyage en famille
17 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great price for everything!
MAUREEN
Séjour de 1 nuit en mai 2024
RUBY CHEN a répondu le 13 mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Eason
Voyage en famille
2 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
很棒的住宿體驗,下次還會優先考慮
Eason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
飯店管理員 a répondu le 3 mai 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A relatively new hotel building. Hotel workers were friendly.
David
Séjour de 3 nuits en avril 2024
飯店管理員 a répondu le 30 avr. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Adwin
24 avr. 2024
Adwin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
飯店管理員 a répondu le 15 mai 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
4/10 – Médiocre
Julie
12 avr. 2024
Points forts : Propreté
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
飯店管理員 a répondu le 15 avr. 2024
薆悅酒店五權館致力讓每一位貴賓感受像回家一樣的溫暖、自在,未能讓您體驗到滿分的服務我們深感抱歉。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG
10/10 – Excellent
Z
11 avr. 2024
Z
Séjour de 3 nuits en avril 2024
飯店管理員 a répondu le 2 mai 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
6/10 – Acceptable
Chun Yeung Desmond
Voyage en famille
5 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our room was of a great quality. The breakfast was also of great quality.
Highly recommend the hotel for future stays.
robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
飯店管理員 a répondu le 1 avr. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
YI
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
YI
Séjour de 3 nuits en mars 2024
飯店管理員 a répondu le 1 avr. 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
SHU
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
部屋が広くて清潔で良かったです。
また利用したいです。
SHU
Séjour de 1 nuit en mars 2024
飯店管理員 a répondu le 29 mars 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Yi
25 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ko-Hsin
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Chengsheng
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chengsheng
Séjour de 1 nuit en février 2024
飯店管理員 a répondu le 19 févr. 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
Ming Yu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
太棒了,有機會一定再來去住宿
Ming Yu
Séjour de 1 nuit en février 2024
飯店管理員 a répondu le 19 févr. 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
Ming Kion
16 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great accommodation in Taichung
It was a pleasant stay at the hotel. The room is spacious, clean and comfortable. Overall it is a highly recommended hotel in Taichung.
Ming Kion
Séjour de 2 nuits en février 2024
飯店管理員 a répondu le 19 févr. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
Larry, Kirkland
Voyage de couple
8 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room is very spacious and clean. We love the style of the room. The hotel location is not that great.
Larry
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Ching Chih
4 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ching Chih
Séjour de 1 nuit en février 2024
飯店管理員 a répondu le 5 févr. 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
Wen ching
Voyage en famille
2 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wen ching
Séjour de 1 nuit en février 2024
飯店管理員 a répondu le 5 févr. 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
넓고 쾌적하고 편안해요.
넓고 편안하고 창결했습니다. 직원들도 친절하였고 물도 너무 잘나왔습니다. 아침 조식도 맛있고 전체적으로 훌륭하였습니다.
byounghee
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
RUBY CHEN a répondu le 29 janv. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
房間內很乾淨,蠻不錯的!
CHIHCHIA
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
飯店管理員 a répondu le 26 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Excellent
PENG YU
11 déc. 2023
PENG YU
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
飯店管理員 a répondu le 21 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Bien
chun yi
10 déc. 2023
chun yi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
飯店管理員 a répondu le 21 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Bien
TINGYU
10 déc. 2023
TINGYU
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
飯店管理員 a répondu le 21 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Bien
Kerri
Voyage de couple
25 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, comfy beds, large rooms, great breakfast. Limited dining, shopping and sightseeing around the area.
Kerri
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
RUBY CHEN a répondu le 28 nov. 2023
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Excellent
John
11 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.