Bureau, rideaux d’obscurcissement, système d’insonorisation

Microtel Inn & Suites by Wyndham Southern Pines / Pinehurst – Avis

2 out of 5

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 269 avis sur 863." "
Note de 8 – Bien, d’après 293 avis sur 863." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 159 avis sur 863." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 96 avis sur 863." "
Note de 2 – Terrible, d’après 46 avis sur 863." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

gilles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propre tranquille et sécuritaire
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Management a répondu le 6 avr. 2023
Thank you for staying with us!

6/10 – Acceptable

Krista

Points forts : Service et personnel
Unfriendly area to pedestrians walking. No ride share options. Guests smoking weed in their non-smoking rooms. Old and run down! Regrets!
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Tamara, Wagram

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have no problems with the property it was clean and no problems with the parking at all. I enjoyed my stay staff was pleasant.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beds were new and the bathrooms were new. Great place for the $$.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Carolyn, Leesburg

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice property. Microtel allows dogs & they were everywhere.......
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was very clean and spacious. The room was small and comfortable. The bed and pillows were clean and comfortable too. All in all it was a great experience
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Sandra

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Looks like new or redone up to date. Decor is excellent. Price was good. Staff when checking in at 7pm went out of her way to accommodate my needs. Next morning staff were not quite as accommodating or friendly. Very comfortable bed. Excellent stay, highly recommend.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

The outside was nice but the inside was out dated.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ty
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Jeffrey

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Emily

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 – Terrible

Amy

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Horrible. Dirty, outdated.
The hotel is filthy and outdated. The outlets in the room were so old a plug wouldn’t stay in them, useless. There’s no USB outlets for charging. There’s a continental breakfast, with two items that need to be heated in a microwave. No instructions for how long, and the staff don’t know and didn’t care.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

4/10 – Médiocre

Martin

Absolutely no housekeeping for a 5 night stay! No changing of towels nor bedding. Sink stopped up for days & walls so thin, I heard every word of the hour long argument next room
Séjour de 5 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Jane

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Lisa

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The Noise Level was disturbing 😳 you could literally here footsteps 👣 🙄 over our head for two night felt like they were coming through the ceiling and noise coming from right next door
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Abigayle

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
the staff is always amazing when we stay here! They are always so kind and accommodating! The rooms bathroom was a bit dirty(hair from previous guest in shower and bathroom floor.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Dennis

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean. Helpful staff. The wife felt the bed was uncomfortable. I slept OK.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Enoch

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Kelly

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The bed was really comfortable, and the hotel was very quiet. There was hole in the wall in the bathroom where someone must have slammed the bathroom door open. There were renovations going on so there are improvements happening at the property.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Nicole

Points forts : Propreté
Ok stay
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Demetrious

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Jill

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I am very picky about cleanliness and the hotel was very clean. The front desk staffer accommodated my request for an early check-in and late checkout and was very pleasant. Would stay again- reasonable price.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Yvette Edson a répondu le 12 déc. 2023
We appreciate your kind review and are happy that we are able to keep up the Wyndham expectations.

8/10 – Bien

Steven

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Mike, Sykesville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great value
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

John

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Huge disappointment.
Upon arrival, we found our our room had no toilet paper. Then, when placing drinks in the refrigerator, we found some frozen meat left behind by the last customer. We told the desk staff and we were given a roll of toilet paper. It was about 10pm after arriving back from a late supper when my wife noticed a bug on the bed sheets. I looked more closely and found another Bed Bug, as well as staining on the mattress. We vacated the room immediately and contacted Hotels.com. We were able to move to another hotel, and Hotels.com refunded our money and helped book the new hotel. Thank you Hotels.com!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Douglas

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
CLEAN ROOM PROPERTY WELL LOOKED AFTER
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 – Terrible

Clarisse

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I left my first night and they refuse to give me a refund. The first room I stayed in, I found hair on the counter and the air conditioning sounded like there was something stuck and rattling in it. I transferred rooms and there was dirt on the sink, the floor, and cockroaches squirming around. I was promised a refund from the front desk, stated that she would note it in my booking info but come to find out they denied me through expedia.

8/10 – Bien

Donald

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Melinda

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Served its purpose
We stayed here while visiting some family. I would not call this place “dirty”, but it’s worn and need some renovations. The sign says “newly renovated”. I suspect that’s an old sign. The ceiling in our bathroom had signs of some water damage and the patching wasn’t that great. All of the staff we came in contact with were very pleasant and helpful. The price was only $85 per night and we were able to bring our dog so I think we got what we paid for.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Morgan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en août 2023

6/10 – Acceptable

Dennis

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The rooms are in pretty rough shape. The doors to the closet are coming off the hinges, the corner protectors are bent and pulled out. The desk was torn up. And the bathtub was dirty.
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 – Médiocre

DOROTHY

Points faibles : Commodités
My room
Séjour de 14 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Mike

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great value for the price.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

Nicole

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Thomas

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chill spot.
Place is solid. No complaints.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great service, great spot, great hospitality, will recommend and will stay again
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Fred

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was friendly and helpful. Room was clean, and small but adequate. We appreciated the complementary breakfast options.
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 – Terrible

Rita

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is run down, dilapidated and filthy.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Sandy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Brantley at the front desk was very friendly and helpful. The rooms were as expected, good for a night's stay on business and no-frills. The rooms were a little dated and showed some wear, but functional. The bathroom was nicer and seemed to have been updated recently.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Joseph

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

4/10 – Médiocre

Anthony

Voyage en groupe
Points faibles : Confort de la chambre
Had to change rooms due to cigarette odor, despite being a smoke free facility. Will not return there.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Yvette a répondu le 1 août 2023
Your insight is a great help to our goal of continued improvement.

10/10 – Excellent

Sedet

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Yvette a répondu le 1 août 2023
Thank you for your patronage and input. Your insight is a great help to our goal of continued improvement.

4/10 – Médiocre

Melissa

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The AC smelled moldy and during the night so much condensation built on the floor it was wet and slick. My 91 year old grandmother fell face first and was injured. We had to call 911 to assist. The night manager who helped me said the slippery floors “it happens all the time” even the EMTS almost fell getting her. It was awful.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Jessica

Points forts : Service et personnel
No pool and my reservations were not showing in their system. They accommodated to dogs but the lower level where we stayed with our pup was smelly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Yvette a répondu le 1 août 2023
thank you for the feedback about our property. we value your business

10/10 – Excellent

lance

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Yvette a répondu le 1 août 2023
Thank you for allowing us to serve you, and thank you for the feedback about our property. we value your business

4/10 – Médiocre

Corinna

Voyage en famille
The smell of cleaning fluids was overwhelming in the common areas and the room. I appreciate that it was cleaned, but the smell was strong enough to cause a headache.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Yvette a répondu le 23 juin 2023
we prefer for our hotel to smell clean rather than musty and outdated. We apologize that our hotel's strong cleaning scent gave you a headache.

8/10 – Bien

William

Points forts : Propreté, service et personnel
Good value.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Yvette a répondu le 23 juin 2023
Thank you for allowing us to serve you, and thank you for the feedback about our property. we value your business

10/10 – Excellent

Tyson

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Yvette a répondu le 23 juin 2023
Thank you for allowing us to serve you, and thank you for the feedback about our property. we value your business

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Golf trip
Very happy with stay. Hotel was clean and organized.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Yvette a répondu le 23 juin 2023
Thank you for allowing us to serve you, and thank you for the feedback about our property. we value your business