Vue sur la plage ou l’océan

whala! boca chica - All inclusive – Avis

3 out of 5
whala! boca chica - All inclusive
Avenida Abraham Núñez, Boca Chica, Santo Domingo

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 401 avis sur 1455." "
Note de 8 – Bien, d’après 305 avis sur 1455." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 256 avis sur 1455." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 199 avis sur 1455." "
Note de 2 – Terrible, d’après 294 avis sur 1455." "

6,8/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

6,4/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Christian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Reinaldo a répondu le 7 avr. 2024
Estimado Christian,Es maravilloso saber que su experiencia con nosotros en el Hotel whala!bocachica cumplió sus expectativas. Nos esforzamos por mantener los más altos estándares de servicio y siempre es gratificante escuchar comentarios positivos de nuestros valiosos huéspedes. Si decide volver a visitarnos en el futuro, esperamos poder proporcionarle otra estancia agradable.Un cordial saludo,

4/10 – Médiocre

Alain

Voyage en famille
Aucun personnel ne parle français , il ne font pas l'effort.. Au restaurant plat rechauffé cela se voit car je suis du métier... problême avec un petit serveur dominicain appelé "Vladimir" qui s'est mal comporté avec ma femme haïtienne, il jetait presque les choses sur la table (ne s'est mm pas excusé)... on s'en la tension entre dominicain et haïtien...
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Reinaldo a répondu le 23 mars 2024
Cher client,Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Je suis désolé d'apprendre que vous n'avez pas été pleinement satisfait de votre séjour. Nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients, et nous prenons votre retour très au sérieux.Notre équipe est internationale et nous nous efforçons de communiquer dans différentes langues pour mieux servir tous nos clients. Je suis désolé si vous avez ressenti que notre personnel ne faisait pas d'effort pour parler français.En ce qui concerne votre commentaire sur le restaurant, nous nous efforçons de servir des plats de qualité. Je regrette que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Enfin, concernant l'incident que vous avez mentionné avec notre serveur, nous regrettons vivement cette situation. Nous avons pour philosophie de traiter tous nos clients avec respect et courtoisie.Nous espérons que, malgré ces problèmes, vous avez pu profiter de votre séjour à l'hôtel whala!bocachica.Cordialement,

8/10 – Bien

Cindy-Lena

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Tres bonne annimation pratique pour voyage en groupe et familiale, le personnel est agréable et souriant
Reinaldo a répondu le 29 janv. 2024
Merci beaucoup, nous continuerons à offrir un bon service

8/10 – Bien

Elayne

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Reinaldo a répondu le 29 janv. 2024
Muchas gracias por visitarnos, esperamos que se anime a visitar nuevamente.

2/10 – Terrible

Caba

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cet hôtel ne vaut pas le prix que j'ai payé pour deux nuits. Le service au restaurant Bouffet était une catastrophe. Nous avons dû chercher les ustensiles, l'eau, les jus, tous les autres services qui correspondaient aux employés de l'hôtel. La sélection de nourriture était toujours pareil, pareil tout le temps pendant les trois jours et deux nuits que je suis resté à l'hôtel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Yvon

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Cédric

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La chambre de l’hôtel ne ressemble pas du tout aux photos, salle de bain défectueuse pas de lumière dans la salle de bain et malgré notre demande personne n’est venu réparer. Je suis tombé malade après avoir manger au buffet bref pire séjour de ma vie !
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

2/10 – Terrible

Ralph, Granby

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J'ai du quitter l'hébergement aujourd'hui (un jour avant la date de sortie) car l'état de la douche était terrible, des goutte d'eau sortait du plafond, il y avait des moustiques partout dans la chambre, le petit balcon sentait mauvais, la douche près de la piscine était puante. Concernant le bar, il n y avait pas de glaçons pour servir les cocktels, une faible variété de boissons. Au niveau restaurant c'est nul.

8/10 – Bien

Jean Daniel

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 – Terrible

Aude

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Photos mensongères, description erronée: 1 seul restaurant avec aucune diversité au buffet, aucun respect de personne, vacanciers habillés et chaussés en permanence dans la piscine ( bel hygiène), animation et animateurs inexistants, plage sale avec nombreux chiens errants, insfrastructures horribles. Tout est sale. Aucun manageur à bord: chaque employé et vacancier fait ce qu'il veut! Une honte! Ne pas proposer cet hotel pour des internationaux!
Séjour de 5 nuits en mai 2023

2/10 – Terrible

Christian

Séjour de 1 nuit en février 2023

4/10 – Médiocre

JEAN CHARLES

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

David, Cachan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
la plage a tout pres de l'hôtel, puscine,personnel sympathique.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Guilaine

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Nous avons apprécié la chambre (propreté, luminosité et espace). Nous avons moins apprécié la qualité de la nourriture
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 – Acceptable

Wesandra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
La nourriture est bonne, le personnel est gentil. La plage est belle. Les salles de bain des chambres manquent de propreté même après être nettoyer. Dans l’ensemble 3/5 selon moi.
Séjour de 2 nuits en mai 2022

6/10 – Acceptable

Dominique

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour très mediocre, les chambres très vétuste, manque higiene general, décevant....
Séjour de 2 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Jd

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
L' emplacement est top Dommage que le personnel ne parle pas français. Manque de renouvellement au niveau du restaurant.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021

6/10 – Acceptable

Julien

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Cet un vieille hôtel, mais pas trop loin de l’aéroport, j’ai passé une seule nuit donc je n’ai pas vraiment d’avis, mais la plage était magnifique
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

2/10 – Terrible

Ayad

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cette hôtel est une honte pour l’hôtellerie
Cette hôtel est une honte pour l’hôtellerie, les photos sur le site ne correspondent en rien à la réalité, je répète c’est une honte surtout pour le prix et se prétendre avoir quatre étoiles
Séjour de 5 nuits en juillet 2021

8/10 – Bien

Stefany

Points forts : Propreté, service et personnel
Good basic resort. Loved the private beach. Different food everyday. Drinks were ok. Staff was friendly. Not the best area outside of the hotel.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 26 mai 2024
Dear Stefany,It's heartening to hear that you appreciated the private beach and variety of food at our resort. Your positive comments about our staff are also greatly appreciated. Your feedback concerning the drinks and the area outside of the hotel will be noted.We strive to deliver a complete and enjoyable experience for all our guests, and it's wonderful to know that we were able to provide a good basic resort experience for you. Best regards,

4/10 – Médiocre

Jacqueline

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
If you’ve ever stayed at an all inclusive and are used to amazing service, unlimited food & beverages, and stellar room accommodations, DO NOT STAY HERE. There is no pool service, there is no beach service. The food was sub par. The rooms are super dated. The linens are crusty hard. There was no hot water. And guest services was useless. Do not recommend staying here at all.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 26 mai 2024
Dear Jacqueline,Your feedback has been noted and we deeply regret that your stay at whala!bocachica did not match your expectations. Our goal is to provide an exceptional experience for all our guests, and it's disheartening to hear that we may have fallen short in this instance.We strive to offer a diverse range of food options and drink services at our hotel, and we're sorry if our offerings didn't meet your standards. Similarly, we aim to ensure our rooms are comfortable and well-maintained for all our guests, and we regret to hear that this was not your experience.Our guest services team is usually known for their efficient and friendly service, and we're sorry that this was not reflected during your stay. We value your feedback as it helps us focus on areas of enhancement.Once again, we apologize for any inconvenience caused during your stay and appreciate your understanding.Best regards,

10/10 – Excellent

Ramlig

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien por su precio Buena Ubicación, Cerca del Aeropuerto.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 26 mai 2024
Estimado huésped,Es un placer saber que nuestra ubicación resultó ser conveniente para usted y que considera que nuestro hotel ofrece un buen valor por su precio. En hotel whala!bocachica, nos esforzamos siempre por ofrecer una experiencia agradable a nuestros huéspedes y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas.Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente en su próxima visita.Saludos cordiales,

6/10 – Acceptable

Bernal

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
El check in fue un desastre personal no colaborador nos hicieron esperar mucho.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 25 mai 2024
Estimado Bernal,Lamentamos mucho escuchar sobre su experiencia con el proceso de check-in. Nuestro objetivo en Hotel whala!bocachica es proporcionar un servicio eficiente y amigable, y claramente no hemos cumplido con sus expectativas en esta ocasión. Apreciamos que haya compartido su experiencia y nos da la oportunidad de mejorar. Cada comentario de nuestros huéspedes es una herramienta valiosa para evaluar y mejorar nuestros servicios.Esperamos tener otra oportunidad para ofrecerle una experiencia más agradable en su próxima visita.Saludos cordiales,

8/10 – Bien

Fernando, SANTO DOMINGO

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités
Es un hotel muy económico, pero al final del día la relación costo-beneficio es muy buena. Las instalaciones son regulares, pero el servicio ha mejorado bastante desde mi última estadía. Además, han mejorado el área de la piscina y el servicio en el restaurante.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 25 mai 2024
Estimado Fernando,Es un placer recibir sus comentarios positivos sobre su reciente estancia en nuestro hotel whala!bocachica. Nos alegra mucho saber que ha notado mejorías en nuestro servicio y en las áreas de la piscina y el restaurante. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Trabajamos continuamente para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia agradable y memorable. Nos complace saber que la relación costo-beneficio de nuestro hotel cumplió con sus expectativas.Esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita. Saludos cordiales,

10/10 – Excellent

Nelson

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Is good 👍
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Dear Nelson,It's uplifting to hear that you found our hotel to be good. It has always been our aim to create a pleasant and memorable experience for our valued guests. Your positive comment is a testament to the dedication and effort of our team.We sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you again in the future. Please do not hesitate to reach out to us for any assistance you might require.Best regards,

4/10 – Médiocre

Ayajsha

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I only use this place like a motel because I had fly in from Turks and Caicos to stay in Santo Domingo before going to Cancun same for going back. It cheap and not far from the airport so you’re driver will not charge like crazy but be prepared to find your own room with your suitcase even if u have to go up stairs because there no elevator plus the food suck I only stick to just eating breakfast, drink water.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Dear Ayajsha, Your feedback regarding your recent stay at our hotel is highly appreciated. We understand that there were aspects of your experience that didn't entirely meet your expectations. Your insight about the convenience of our location due to its proximity to the airport is greatly valued. We aim to offer an economical and convenient option for travelers like yourself.We are sorry to hear that you had to carry your suitcase upstairs. We are always looking for ways to improve and will certainly take note of this.Regarding the food, we apologize if it did not meet your taste. We strive to provide a variety of food options and will continue to do so to cater to different food preferences.We hope that despite these issues, your overall stay was pleasant, and that you would give us another opportunity to serve you better in the future. Best regards,

10/10 – Excellent

Daisy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo me encantó la verdad tiene de todo el hotel pasé desde mayo 16-20 y me agradó todo especialmente el servicio de los camareros y especial de ángel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Estimada Daisy,Nos complace enormemente saber que su estancia en nuestro hotel Whala!bocachica ha sido de su agrado. Es un placer leer que ha disfrutado de nuestros servicios, y especialmente del servicio proporcionado por nuestros camareros y Ángel en particular.Esperamos sinceramente que vuelva a visitarnos pronto para que pueda seguir disfrutando de las experiencias que le ofrecemos.Saludos cordiales,

6/10 – Acceptable

juan

Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Estimado Juan,Lamentamos que su experiencia en nuestro hotel whala!bocachica no haya cumplido con todas sus expectativas. Su satisfacción es nuestra principal prioridad y nos esforzamos por ofrecer un servicio de la más alta calidad. Apreciamos su evaluación y seguiremos trabajando para mejorar y brindarle una experiencia de 5 estrellas en su próxima visita.Saludos cordiales,

8/10 – Bien

Cesar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Malo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 22 mai 2024
Estimado Cesar,Lamentamos profundamente que su experiencia en nuestro hotel no haya cumplido con sus expectativas. En whala!bocachica, nos esforzamos siempre por ofrecer un servicio de la más alta calidad y su satisfacción es nuestra prioridad. Apreciamos mucho su comentario, ya que nos ayuda a mejorar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para ofrecerle una experiencia mucho más satisfactoria.Saludos cordiales,

10/10 – Excellent

Christopher

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Family oriented
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 21 mai 2024
Dear Christopher,It's heartening to hear that you found our hotel to be well-suited for families. Our goal is always to provide an environment that is welcoming and enjoyable for all age groups. We hope that your family created wonderful memories during your stay with us.Once again, thank you for highlighting this aspect of your experience at Hotel whala!bocachica.Best regards,

6/10 – Acceptable

maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Un exelente lugar en relación calidad precio tengo muchos años visitandolo. An realizado algunas mejoras, pero senti sierta dejades de el peronal an menguado en el servicio y el aire acondicionado de mi habitación no funcionó y habia ruido y olor a comida en la habitación todo el tiempo.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 21 mai 2024
Estimada Maria,Muchas gracias por su leal patronazgo a lo largo de los años y por compartir sus impresiones sobre su reciente estancia. Nos complace saber que valora nuestro compromiso con la calidad a un precio accesible.Lamentamos mucho que haya experimentado algunos inconvenientes durante su última visita con nosotros. Nos esforzamos por ofrecer un ambiente cómodo y acogedor para todos nuestros huéspedes, y es evidente que en esta ocasión no hemos cumplido con nuestras propias altas expectativas.Le agradecemos por señalar estas áreas de mejora. Aunque no podemos ofrecer una solución específica en este momento, su feedback es invaluable para nosotros y nos ayuda a mantenernos enfocados en nuestro compromiso de ofrecer una experiencia excepcional para nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en un futuro cercano.Saludos cordiales,

4/10 – Médiocre

Miriam

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 21 mai 2024
Dear Miriam,We are truly sorry to hear about your experience at our Hotel whala!bocachica. Our goal is to provide our guests with an enjoyable and comfortable stay, and it sounds like we fell short in your case. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us understand where we need to improve.Best regards,

2/10 – Terrible

Laine

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fue horrible mi habitación tenia cucarachas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 20 mai 2024
Estimado cliente,Lamentamos profundamente escuchar sobre su experiencia. Nos enorgullece mantener altos estándares de limpieza y su comentario nos sorprende. Aseguramos a todos nuestros clientes que la satisfacción del cliente es nuestra principal prioridad.Por favor, acepte nuestras más sinceras disculpas por cualquier inconveniente que haya experimentado. Valoramos sus comentarios y los tomaremos en cuenta para mejorar y ofrecer una mejor experiencia a nuestros clientes.Saludos cordiales,

6/10 – Acceptable

Santos

Points forts : Service et personnel
First room bed not activity beach foods
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Dear Santos,Your feedback is valuable and we appreciate you sharing your experience with us. It seems there were certain aspects of your stay at Hotel whala!bocachica that may not have fully met your expectations. We strive to provide an enjoyable experience to all our guests, from the comfort of our rooms to the quality of our food and the variety of activities available. Your comments will help us improve and continue to provide a superior service.Thank you for choosing Hotel whala!bocachica and we hope to welcome you back in the future.Best regards,

2/10 – Terrible

Esmeralda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
terrible food service and dirty place
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 19 mai 2024
Dear Esmeralda, We are truly sorry to hear about the experiences that you faced during your recent stay. Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations. As a valued guest, your feedback is extremely important to us. Ensuring that our guests are satisfied with their stay is a top priority. We strive to provide an enjoyable and memorable experience for all of our guests, and we regret that your experience did not align with our goals.We see your feedback not as criticism, but as an opportunity for improvement. We will certainly take note of your comments as we constantly aim to enhance our guest experience.Once again, we would like to extend our deepest apologies and we hope we will have the opportunity to welcome you back in the future to show you the level of service we are truly capable of providing.Best regards,

6/10 – Acceptable

Edwin

Voyage en groupe
Decent property for the price. Our room was next to the nightly entertainment, unbearably noisy until 11pm. The staff is friendly and always ready to help.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 19 mai 2024
Dear Edwin,We are heartened to hear that you found value in your stay with us and appreciated our friendly staff's readiness to assist. That is indeed part of the experience we strive to provide for all our guests.However, we regret to hear about the noise inconvenience due to the proximity of your room to our nightly entertainment. Please accept our apologies for any discomfort you may have experienced. We are committed to our guests’ comfort and satisfaction and will take note of your feedback for future considerations.We hope to have the pleasure of welcoming you back to whala!bocachica, where we aim to make your stay both enjoyable and comfortable.Best regards,

2/10 – Terrible

Santiago

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
THE BASIC ROOMS ARE TERRIBLE
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 24 mai 2024
Dear Santiago,We regret to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We strive to provide comfortable and pleasant accommodation for all our guests. Your feedback is taken seriously, and it helps us understand where we need to focus our efforts to improve our guest experience.We hope this experience will not deter you from choosing Hotel whala!bocachica in the future. We would be glad to welcome you back and offer you a better experience.Best regards,

4/10 – Médiocre

Alfred, hoboken

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotelon the beach Close to the airport is the only good part. Deposit to use the iron. Deposit to use beach towels, rooms were not good, the bathroom not good, TV offer next flix but you cant access it, the phone to the room didn't work, the door lock n door was not the best, the ground were not good. This is a hotel for when your on your first vacation with friends n dont care what its like.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 20 mai 2024
Dear Alfred,Your recent review of our beachfront hotel, whala!bocachica, has been carefully noted. We deeply regret hearing that your stay did not meet your expectations.Our primary aim is to provide a comfortable and satisfying experience for all our guests, and it seems we fell short of that goal during your stay. Your comments regarding the room amenities, the grounds, and other features are of concern, and we take this feedback very seriously.Our hotel indeed offers proximity to the beach and the airport for the convenience of our guests, but we understand that there are other aspects to consider. We appreciate you taking the time to share your observations, as it helps us to identify areas where we can improve.We hope that despite these issues, you were able to create some enjoyable memories during your vacation. We would be more than happy to welcome you back for a better experience in the future.Best regards,

10/10 – Excellent

Zoila

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff was super friendly and customer service was great and answered to all of my needs fast! I will come back soon
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 17 mai 2024
Dear Zoila,Your words are greatly appreciated. It's delightful to hear that our staff were able to provide excellent customer service and cater to your needs promptly. We always strive to uphold our values of friendliness and efficiency.Your plans to return are the highest compliment we could receive. Our doors will always be open to welcome you back.Best regards,

8/10 – Bien

María de los Ángeles Hernández

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un poco sucia y descuidada
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 17 mai 2024
Estimado Maria,Lamentamos leer que su experiencia no estuvo a la altura de sus expectativas. En el Hotel whala!bocachica, nos esforzamos por mantener nuestras instalaciones limpias y en buen estado. Agradecemos su comentario y nos ayuda a mejorar día a día.Saludos cordiales,

8/10 – Bien

Gresly

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This time was okay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Reinaldo a répondu le 15 mai 2024
Dear Gresly,We appreciate you sharing your experience at Hotel whala!bocachica. It seems that your visit was satisfactory, but we are always striving to exceed our guests' expectations. Your feedback is valuable to us in making improvements and we hope for the opportunity to provide you with a truly exceptional experience on your next visit.Best regards,

10/10 – Excellent

Ronald

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités
It's cool for me ....i cant say nothing wrong
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 15 mai 2024
Dear Ronald,It's heartening to hear that your stay at our hotel, whala!bocachica, was to your satisfaction. It's always our intention to provide a memorable experience and your remarks validate that effort. We look forward to hosting you again in the near future.Best regards,

10/10 – Excellent

Juana

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My second time coming back, I just enjoy the resort and staff
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 14 mai 2024
Dear Juana, It's truly heartwarming to hear that you've chosen to stay with us again at Hotel whala!bocachica. Your kind words about our resort and staff are greatly appreciated. Our team is committed to providing an exceptional experience for our guests and it's rewarding to know that we've succeeded in making your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back for another memorable visit in the future.Best regards,

8/10 – Bien

Miguel

Voyage en groupe
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Needs remodelación
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 14 mai 2024
Estimado Miguel,Agradecemos sus observaciones. En whala!bocachica nos esforzamos siempre por brindar la mejor experiencia a nuestros clientes. Su feedback es valioso y nos ayuda a buscar continuamente la mejora de nuestras instalaciones. Esperamos tener el placer de recibirlo de nuevo en el futuro.Saludos cordiales,

4/10 – Médiocre

Kenneth

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beach is EXTREMELY DIRTY with over grown algae and trash. The beach is the most important part of the resort they need to invest in cleaning out the algae like the other parts of boca chica. The bathtub was not clean when I arrived it was full of sand, toilet did not work, The staff is rude and slow. Very poor quality food. They literally give you the cheapest and lowest quality food and drink options possible.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 13 mai 2024
Dear Kenneth,It is with regret to read your recent experience at our resort did not meet your expectations. We are deeply sorry for the inconveniences you experienced with the beach condition and cleanliness of your room upon arrival.Our location by the beach is one of our most cherished attributes and we constantly strive to maintain its cleanliness. Your remarks are noted and we will continue to emphasize the importance of maintaining our beach to the best possible standard.We are saddened to hear your comments regarding the quality of our food and drinks. Our aim is to provide a wide array of options to cater to different tastes and preferences.We also value the importance of service and we sincerely apologize if you felt that our staff was not up to par. We are committed to providing our guests with a warm, hospitable environment.Your feedback is of great importance to us, as it allows us to identify areas that may require our attention. We appreciate your insight and hope that we will have another opportunity to serve you better in the future.Best regards

8/10 – Bien

Jose Manuel Aponte

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Reinaldo a répondu le 13 mai 2024
Estimado Jose, Agradecemos su calificación y apreciamos su aporte. Nos complace que haya elegido nuestro hotel para su estancia. En el Hotel whala!bocachica, siempre buscamos mejorar la experiencia de nuestros huéspedes y sus comentarios nos ayudan a lograrlo. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente en el futuro y esforzarnos por brindarle una experiencia de 5 estrellas.Saludos cordiales,

8/10 – Bien

Marlyn, La vega

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Es bueno para ir a disfrutar un fin de semana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Reinaldo a répondu le 11 mai 2024
Estimada Marlyn,Nos alegra saber que nuestro hotel ha sido del agrado para sus fines de semana. En whala!bocachica, trabajamos arduamente para proporcionar una experiencia agradable y relajante a todos nuestros huéspedes. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente y continuar brindando servicios de calidad.Saludos cordiales,

10/10 – Excellent

Diana

It gives ghetto vibe
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Reinaldo a répondu le 12 mai 2024
Dear Diana,We are sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations. At hotel whala!bocachica, we strive to offer our guests a unique and comfortable experience, and we're disappointed that this was not your impression.Please know that your feedback is important to us as it helps us to understand how we can make improvements. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future, and to offer you the high-quality hospitality that we are known for.Best regards,

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Reinaldo a répondu le 12 mai 2024
Estimado huésped,Es un placer saber que su experiencia en nuestro hotel whala!bocachica ha sido a la altura de sus expectativas y que nos califica con la máxima puntuación. Nos alegra mucho y nos motiva a seguir trabajando para brindar el mejor servicio posible. Esperamos tener el placer de recibirle de nuevo en un futuro cercano.Saludos cordiales,