Terrain de tennis

Hotel Brisas Santa Lucia - All Inclusive – Avis

3.5 out of 5
Hotel Brisas Santa Lucia - All Inclusive
Avenida Turística, Santa Lucia

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 16." "
Note de 8 – Bien, d’après 1 avis sur 16." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 4 avis sur 16." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 16." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 16." "

6,4/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

5,2/10

Commodités

6,0/10

État et installations de l’hébergement

Avis

10/10 – Excellent

Luis Angel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 – Excellent

maria de los angeles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pésimo
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en octobre 2019

2/10 – Terrible

Joe, Cincinnati, OH

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The conditions of the property are very bad, the food is not very variable and the drinking water is not purified, my wife and son returned with an infection due to the poor state of the water
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I really won't recommend this location ton spent time with your family and enjoy your vacations.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
We were at 5 rooms. Check-in was a total chaos due to a concert for locals that first night . Staff doing my check is seemed to be overwhelmed and all of sudden stopped my check-in " to have a quick lunch". Rooms are dated, A/c was good , two of my rooms smelled like mold and cigarette. No bell boy to carry all our luggage ( they did not allow us to use the carts ourselves). Food is disappointing , staff doesn't wear gloves at the carving station or when cutting fruits in the morning. Juices are made out of powdered drinks despite the fact that some fruits were on display way beyond ripe ( No blenders were seen at the bars either ). Snack bar by the beach only offered fries ( better the second days ) and burgers ( tasteless and bland as they turned out to be frozen) . There is NO such a service that works overnight . The only restaurant open was the " buffet " out of 3 other restaurants that are advertised . You could see flies over the food, the pasta station was a joke ( overcooked pasta with watered down canned pasta sauce ) . The " Grill station " had limited offers during the three nights we stayed. Some of the "HOT " items were actually COLD all the way . There were mosquitos at night and sunrise, so bring your insect repellent The beach was gorgeous, absolutely amazing sandy beach with patches of seaweed , but the water was so clear that you see your toes and the bottom of the sea. Plenty of loungers and shade !! Another positive was the Coffee Bar!!
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Redelijk resort maar de badkamers laten qua netheid te wensen over. Achterstallig onderhoud. Restaurants zijn niet altijd open.
Séjour de 3 nuits en août 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pool was amazing, awesome staff and fine sand on the beach!
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Customer service a répondu le 29 mai 2019
thank you very much to take part of your time tu publicate your wonderfuls opinions, we are happy to please your expectations, We would feel very honored if you decided to return to our hotel Best regards

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not clean smell really bad disgusting place to stay
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Customer Service Manager a répondu le 29 mai 2019
Thank you very much for devoting part of your time in publishing your comments, we apologize for the deficiencies that you found in our hotel, these comments will help us to analyze these deficiencies and strive to eradicate situations that displease our customers because they are our reason for working

10/10 – Excellent

Isneibys

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Muy rico divino especial
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 – Bien

CLAUDIA

Points forts : Propreté, service et personnel
We had a good time in this hotel but the rooms wasn’t cleaned. The air conditioner had problems. Everything else was good
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

10/10 – Excellent

Mercy, California

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff was very friendly. Reynaldo, was especially accomadating, when we requested a room with special access for my aunt. The DJ by the pool was very nice. When my aunt requested a few songs from her era, he delivered and my aunt and I danced to Beny More! I had not seen my aunt since 1971, when I left Cuba as a child. Thank you Brisas!
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

2/10 – Terrible

Yusimir, Miami

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The night show was ok,and the customer service terrible
Séjour de 7 nuits en août 2018