Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 480 avis sur 1003." "
10 – Excellent
480
Note de 8 – Bien, d’après 328 avis sur 1003." "
8 – Bien
328
Note de 6 – Acceptable, d’après 121 avis sur 1003." "
6 – Acceptable
121
Note de 4 – Médiocre, d’après 37 avis sur 1003." "
4 – Médiocre
37
Note de 2 – Terrible, d’après 37 avis sur 1003." "
2 – Terrible
37
8,8/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
Régine
3 sept. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct
J'y ai sejourné une nuit, le personnel a été très avenant. La chambre était identique à la description, bonne literie.
Par contre, le petit déjeuner compris s'est résumé uniquement à des oeufs+pomme de terre+saucisse, les boissons (jus, café) n'étaient pas compris. Nous avons reçu une addition à la fin du petit-déjeuner, ce fut la surprise.
Régine
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 – Bien
Duchess, Guadeloupe
3 sept. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bon Hôtel 😎
Merci à l'Équipe de l'hôtel Courtyard by Marriott qui est professionnelle, accueillante et patiente. Nous y avons séjourné une semaine et ils étaient très à l'écoute de notre bien-être. Les chambres sont propres petit bémol pour la literie qui est moyenne.
En revanche, nous avons eu une horrible expérience au restaurant "ARIEL", pour un restaurant gastronomique le vin au verre était imbuvable, le saumon cru immangeable et la cerise sur le gâteau, les 2 plats 1 de volaille et l'autre de boeuf étaient avariés !!!!!!! Faite ATTENTION pour NE PAS faire de DISCRIMINATION !!!!!!!
Duchess
Séjour de 6 nuits en août 2017
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très bien mais un peu loin de la ville condado.
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Luis
21 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Good area with good access to restaurants and main roads. Hotel is very good with excellent attention from the staff
Luis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Majorie, Union
19 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Majorie
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 – Acceptable
Julie
Voyage en famille
19 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Room reeked of stale cigarette smoke. Electrical outlets were not functioning.
Julie
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 – Bien
Monica
5 mai 2024
Monica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Xavier
Voyage en famille
5 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Needs update
Xavier
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Sandra
Voyage en famille
2 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personal y limpieza muy bien Los muebles y el interior del cuarto no muy buenos
Sandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Olivia
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Will stay again
Olivia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Francisco a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
Gary
23 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
$17 worth of available snacks free each day. Restaurant, at least for brunch was so so. There's what looked to be a decent little place for breakfast about about 2-3 blocks heading to Old San Juan, same side of the street.E-scooters all over which are great for a quick trip.
Gary
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Francisco a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
Angela Maria, West Palm Beach
22 avr. 2024
Angela Maria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Ricardo
Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy
Ricardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Farid Julio
Voyage de couple
22 avr. 2024
Farid Julio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Francisco a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Kimberly Suerte, Las Vegas
20 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Kimberly Suerte
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Francisco a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Jonathan William
Voyage en famille, Voyage de couple
18 avr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
When checking in there were no issues. Moises was very informative and helpful and ven assured that my request for a microwave was fulfilled in a timely manner.
The room was beautiful and clean. The housekeeper, Nitza, was very thorough when cleaning and assuring that we received anything we were needing. She even brought more shampoo expeditiously.
Some concerns were the vallet parking. You are forced to use this service if you have a car rental needing to be parked. The amount of time you have to wait for your car is a while. I even attempted to call in advance, but the button for vallet parking in the in the rooms line seems not to work. Also, there was a vallet workers was very unprofessional and created a bad experience for me as they were being homophobic towards me and my spouse. They have made comments on numerous occasions. There was even an issue where they didn’t put our room number down for the vallet parking and I had to bring this to the attention of the front desk for them to correct this.
Another experience that was kind of offputting was ordering from the comedor restaurant downstairs. I ordered 2 comedor burgers well done and when I received it, it was burned. When brought to their attention they offered to remake them but even then they were burnt again. The following day when we went for drinks the staff just gave us looks due to the previous day issue with the burgers. Besides these things the experience was ok.
Jonathan William
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Francisco a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling to meet your expectations.I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place so we can immediately address the concerns noted on your survey response.
2/10 – Terrible
Julia
11 avr. 2024
Julia
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Rochelle A
9 avr. 2024
Rochelle A
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Sandra Masiel
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tranquila, segura y buena atension
Sandra Masiel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Francisco a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Winnie
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Old hotel conveniently located. Hotel needs a facelift but the staff who checked us in was very helpful, friendly and gave us good restaurant recommendations. There is a supermarket almost right opposite to the hotel. Also quite a selection of restaurants within walking distance. Only one lift and the door closes very fast. Would not stop closing even if one tries to manually force it to.
Winnie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Francisco a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Hector
6 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent and convienent.
Hector
Séjour de 5 nuits en avril 2024
f a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Vijaya
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Building looks old, my room is not updated.
Vijaya
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Dairobis
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A good property for walking vacations
Dairobis
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Michelle
Voyage en famille
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Their beds were very comfortable, their staff was excellent, and their restaurant staff was professional. Very convenient to cruise ships.
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Marta
28 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Incredible Customer service. Rooms were clean and staff was amazing. Rooms are a bit small but everything else was amazing. Will definitely stay again.
Marta
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Jon
Voyage de couple
28 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
staff was super
Jon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
HILROY
23 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Would like to see a complimentary breakfast including, plus having a microwave in the rooms would be nice
HILROY
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
AURORA
Voyage de couple
20 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service
AURORA
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Navin
Voyage en famille
14 mars 2024
Everything was just great.
Navin
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
Luis, Elkridge
10 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room bathroom a little tight but clean. Door stuck.
Luis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 11 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
2/10 – Terrible
denmar
Voyage en famille
10 mars 2024
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Only one tiny elevator so the wait time is between 10-15 mins. The elevator stops every floor! It’s ridiculous!
denmar
Francisco a répondu le 11 mars 2024
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling to meet your expectation. I have shared your feedback with the appropriate leadership team to ensure consistently deliver upon guest expectations.
6/10 – Acceptable
Susan
9 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 11 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
Barbara
7 mars 2024
Barbara
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Francisco a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
AUGUSTO
Voyage de couple
3 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
AUGUSTO
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 4 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Julianne
Voyage de couple, Voyage en groupe
3 mars 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Arrived from the airport at 2PM. Room not ready but was not guaranteed until 4PM so that was ok. Was told they would call when the room ready. No call! Went back at 4 and room ready.
We got drinks and an appetizer in the Comodore room while waiting. That was nice.
Dinner in the Ariel Restaurant did not start until 7:30 so we went to a nice steakhouse down the street.
Julianne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 4 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Alberto, Brooklyn
Voyage en famille
3 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very convenient with the Marriott logo.
Alberto
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Francisco a répondu le 4 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Latrice
26 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great for a short stay
The hotel staff was nice. The restaurant food was great! I was there for one nice.
Latrice
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 27 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Jorge
26 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Jorge
Séjour de 5 nuits en février 2024
Francisco a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Sylvia
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Price is not worth the Room size and facilities.
Sylvia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
wayne
Voyage de couple
25 févr. 2024
Points forts : Commodités
Good so far
wayne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Gianni
24 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Gianni
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
William
19 févr. 2024
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Thomas
17 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff at the desk were excellent! They answered all of our questions Restaurant was great. Room was noisy with elevator noise and people in other rooms could be heard very clearly
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Rodolfo Jr
15 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Could use refurbishment but the attentiveness, friendliness and professionalism of the staff makes up for everything.
Rodolfo Jr
Séjour de 5 nuits en février 2024
Francisco a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
6/10 – Acceptable
Gowtham
12 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Gowtham
Séjour de 3 nuits en février 2024
Francisco a répondu le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Cihan, Crown Point
10 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is a good property and Comedor has great ambience and food and people.
Cihan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
TINA
Voyage de couple
4 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Very convenient for a pre-night stay for a cruise from the Pan American cruise port. Staff very friendly at the front desk and the Comedor Restaurant. Building can use refreshing. Corridors and our room were dark. Our room could use a paint refresh. The tub grout needs a refresh, both in the tub and where the tub meets the floor.
TINA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Francisco a répondu le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Theresa Bernal, San Francisco
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean property wit friendly staff
Theresa Bernal
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Francisco a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 – Bien
Adanaida
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I don't like the price of the parking and the breakfast is not included
Adanaida
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Francisco a répondu le 31 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 – Excellent
Debbie
Voyage de couple
28 janv. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
clean and safe
Debbie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Francisco a répondu le 29 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.