Restaurant

The Hoxton Rome – Avis

4 out of 5
The Hoxton Rome
Largo Benedetto Marcello 220, Rome, Rome

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 157 avis sur 212." "
Note de 8 – Bien, d’après 43 avis sur 212." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 5 avis sur 212." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 6 avis sur 212." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 212." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Charlotte

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très agréable et joliment décoré, je recommande ! Nourriture très bonne.
Séjour de 2 nuits en février 2024
x the Hox a répondu le 2 mars 2024
Ciao Charlotte,Thank you for your feedback :)Come back soon!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au top
Top Séjour l’hôtel est vraiment très bien
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 10 févr. 2024
Hello there!10 out of 10? Thank you so much!See you soon :)

8/10 – Bien

Alison

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Modern, comfortable hotel.
Modern, comfortable hotel in a good location away from 'historic Rome'. Large open plan reception with lots of sofas for relaxing, marred by constant music that becomes very loud in the evening. Not a good venue for a conversation. Good breakfast choice from the menu, not a buffet but worked well. Restaurant with terrace, nice for drinks but deterred from eating there because of the loud music. Perhaps aimed at a young clientele. Rooms of good quality, comfortable bed, plentiful supply of chilled water and good quality tea. Walk-in shower tended to overflow into the bathroom needing towels to mop up.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
x The Hox a répondu le 1 nov. 2022
Ciao Alison,Thank you for your feedback!We are so happy to read that you had a great stay and that you had a chance to enjoy our delicious breakfast a la carte, our comfy rooms, and all of the quality!Thank you for your feedback about the music! It will help us how we can make it better!Come back soon :)

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
The Hox Team a répondu le 30 juin 2022
Thank you for your feedback!

8/10 – Bien

Stephan

Points forts : Propreté, service et personnel
La chambre était vraiment minuscule pour le prix, et trop d’américains qui se croyait aux États Unis ..!
Séjour de 1 nuit en juin 2022
The Hox Team a répondu le 23 juill. 2022
Ciao Stephan! Thanks for your feedback! Happy to read you gave us a pretty good score concerning your experience, even though the room didn't really meet your expectation. Should you decide to ever come back, do not hesitate to contact our Reception Team in order to get suggestions and find the best solution for you! Hope to see you soon in the hood! Ciao

8/10 – Bien

Philippe

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Bon hôtel mais un peu excentré ce qui lui donne aussi son calme relatif pour Rome car la rue est un peu bruyante malgré l’isolation phonique. A ce prix il manque quelques services en chambre : kit avec coton tige, coton, gel hydratant.
Séjour de 6 nuits en mai 2022
The Hox Team a répondu le 23 juill. 2022
Ciao Philippe, Thanks for your nice feedback! We are very happy to read you had an overall very good stay! Sorry to read about the missing room amenities as they are all available upon request! Hope we'll have the chance to see you again very soon in the hood! Ciao,

10/10 – Excellent

LOCHER

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
x The Hox Team a répondu le 3 déc. 2021
Hi Locher, Thanks for your Review. We hope to see you soon!

8/10 – Bien

Jean philippe

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
hôtel très confortable et idéalement situé...je recommande En revanche la restauration et le service bar est excessivement long... Beaucoup de manager en réunion...un fléau...
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
The Hox Team a répondu le 23 oct. 2021
Ciao Jean Philippe, Grazie mille for taking the time to share your feedback about your stay here at the Hoxton! We are happy to read that you loved the Hotel and its location and we would like to thank you for your notes about our restaurant service, we'll make sure to share it with the Management and make sure there will be an improvement. Hope to welcom you back soon in the House! Grazie, x The Hox Team

10/10 – Excellent

Nil

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mon nouveau pied-à-terre à Rome
Hotel flambant neuf. Chambre hyper cosy et bien pensée. Décor rétro chic, radio ambiance jazz à l’arrivée, superbe literie. Mais la force du concept Hoxton, c’est ce fabuleux espace à vivre autour des deux bars qui donne tellement envie de s’arrêter à tout moment de la journée. Le matin pour un cappuccino, l’après-midi pour un thé ou un verre en rentrant de promenade, et le soir autour du feu autour d’un fabuleux cocktail. Le rapport qualité-prix est exceptionnel et on se sent merveilleusement bien dans cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
The Hox Team a répondu le 21 oct. 2021
Hi there, Thank you for such wonderful feedback about your stay at the Hoxton Rome! We are super happy to learn how much you have enjoyed your time here and we are already looking forward to having you here in the House soon! X The Hox Team

6/10 – Acceptable

Aurélien

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Oui, mais non....
En transit sur Rome, nous avons séjourné 1 nuit au Hoxton Rome. Habitué de ces hôtels ( Paris, Amsterdam, New York), nous avons retrouvé la relation agréable avec le personnel, le confort et design cosy du lieu, ... Par contre, nous n'avons pas retrouvé les prestations habituelles : un service déplorable en restauration (particulièrement) avec un personnel qui n'est a priori pas manager/superviser ou en tous cas désorganisé (oubli de commande, 4 serveurs dépassés avec seulement 5 tables). Ensuite, un système de gestion client et de réservation non opérationnelle (et coupure d'internet). Nous avons même dû repartir sans pouvoir faire / vérifier le checkout, en étant prélevé ultérieurement (une fois parti) avec l'empreinte de la carte de crédit. A suivre, car à ce jour (48h après), toujours pas de contact (malgré promesse de nous envoyer par mail notre proforma pour contrôler et valider notre prélèvement à venir). Etre donc vigilant pour les prochains séjours. Egalement à surveiller les travaux d'un immeuble à côté pouvant être nuisible.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
x The Hox a répondu le 29 sept. 2021
Ciao Aurélien, Thank you for taking the time to share your feedback. We are always grateful to receive a comment from our guests, as it helps us to improve our service. We are really happy to read you managed to find also here in Rome the friendliness of the team and the Hoxton vibe, whilst we regret to learn that the issue we experienced with the internet blackout didn’t’ allow you to live a true “Hoxton” experience. You say that you are an Hox fan, having visited already others Hotels from our company, so you might know that we are used to cuddle our guests as much as we can and we are not happy when they don’t feel the same. Unfortunately, as we have mentioned to you during your stay, we have experienced a huge internet outage in all the area which affected the service we are used to offer. We can assure that all our team did their best to reduce the inconvenient caused by this situation and we will be more than happy to have you here again to make you live the real Hox vibes you are used to. Please do not hesitate to contact me personally should you wish to share any other feedback or if you want to arrange a new reservation in Rome, we would be more than happy to help you and make you live an amazing experience. Sara sara.castro@thehox.com

10/10 – Excellent

Natasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2024
x the Hox a répondu le 14 mai 2024
Ciao Natasha,Thank you! Come back soon :)

10/10 – Excellent

Helen C.

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is in a great location and the staff is always helpful. Very comfortable. And great coffee and pastries
Séjour de 2 nuits en mai 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Many thanks for your kind feedback, Helen!

10/10 – Excellent

Sasha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you Sasha!

10/10 – Excellent

Shellneithia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
The a répondu le 10 mai 2024
Thank you Shellneithia!

8/10 – Bien

Alison

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you Alison!

10/10 – Excellent

Rachael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is well designed with charming details as well as an abundance ot convenient additions - fast charging plugs, breakfast in a bag etc The only slight downside was location - there isn't much around and it's quite a walk from the centre but it wasn't a huge problem for me.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Ciao Rachel,Many thanks for your kind feedback!Happy to read you have enjoyed your stay ven though the location wasn't up to your expectations, that's a real shame!Our neighbourhood is one of the fanciest of the Eternal City and it's quite rich in history! Next time you'll visit us, do not hesitate to ask for more tips to our receptionists ;)Thanks again for having stayed with us , Rachel!Cheers,

10/10 – Excellent

Cheryl

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you Cheryl!

10/10 – Excellent

Camilla

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We have just returned from an amazing stay at the Hoxton. Room was beautiful, as well as ground floor dining/breakout area. All staff were incredibly friendly and helpful. While location isn’t right in the centre, we loved walking through the Borghese gardens every day and there is a bus 2 mins away which is a short trip to the tourist attractions and station. Would definitely return.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Many thanks for this fantastic feedback, Camilla!Come back soon :)

8/10 – Bien

Ketaki

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
This hotel is a vibe and that’s why you should stay here. But the services aren’t amazing - my room didn’t get cleaned on one day and the food service is really really slow. For the name and price I expected a little more.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Many thanks for your kind feedback, Ketaki!

10/10 – Excellent

GISELLE

Voyage de couple
Points forts : Commodités
One word to describe this hotel is a “GEM”
Séjour de 2 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Many thanks, Giselle!

10/10 – Excellent

simon

Séjour de 3 nuits en avril 2024
x The Hox Team a répondu le 16 mai 2024
Ciao Simon, Thank you so much for your lovely review! We're really happy to know you enjoyed you time with us at The Hox to the fullest and already can't wait to have you back!

10/10 – Excellent

Matthew

Séjour de 4 nuits en avril 2024
x the Hox a répondu le 14 mai 2024
Ciao Matthew,Thank you so much for your feedback!Come back soon in the Hood!

4/10 – Médiocre

Chantal

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Location
Séjour de 4 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you, Chantal!

10/10 – Excellent

Cemil

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel to stay and convenient.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Grazie, Cemil :)

10/10 – Excellent

Cemil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice cool place to stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Grazie, Cemil :)

10/10 – Excellent

Cemil

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice area of Rome and great staff. Beautiful hotel loved it. Will definitely come back again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you, Cemil!

10/10 – Excellent

Gina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Grazie, Gina!

10/10 – Excellent

Jillian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Hoxton was an amazing stay. Absolutely recommend for location, price and atmosphere.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Thank you Jillian!

10/10 – Excellent

Jonna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
x The Hox Team a répondu le 19 avr. 2024
Ciao Jonna, Thank you for your review! It's great to see you've had an amazing time with us - we hope to have the chance to welcome you again soon!

8/10 – Bien

HARINDER

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
A nice hotel in a safe, not overly touristy neighborhood. Room and overall facilities of the hotel are clean and well kept. The bed in our room was comfortable, and we loved the music and television options in the room after a long day of sightseeing. The only suggestion I have for the hotel is to upgrade their card reader system on the elevators. The current system is very glitchy. Still, a lovely stay at a well-run hotel. Hotel Har
Séjour de 5 nuits en mars 2024
The Hox Team a répondu le 10 mai 2024
Many thanks for your kind feedback, Harinder!

10/10 – Excellent

Einat

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 4 nuits en mars 2024
x The Hox Team a répondu le 19 avr. 2024
Ciao Einat, Thank you so much for your lovely review!We're glad to know you enjoyed staying with us and already can't wait to have you back!

10/10 – Excellent

zhenhui

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
super helpful stuff. Wonderful restaurants around. Great location.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
x the Hox a répondu le 22 mars 2024
Ciao Zhenhui,What a great feedback! Come back soon ;)

10/10 – Excellent

Aaron

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel. Great lobby evening cocktail vibes. Staff was very courteous and helpful, even bringing me a US-Italy outlet adapter when mine broke.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
x the Hox a répondu le 22 mars 2024
Ciao Aaron,Thank so much for this terrific feedback!See you soon in the Hood :)

8/10 – Bien

Sophia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
x the Hox a répondu le 22 mars 2024
Ciao Sophia,Thank you for your great feedback!Looking forward to welcoming you again :)

8/10 – Bien

Wanli

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfoetable bed and good shower. Water is not free, a small bottle costs 1 Euro. Hotel decoration is classy.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
x the Hox a répondu le 22 mars 2024
Ciao Wanli,Thank you for your lovely feedback!See you soon in the Hood :)

10/10 – Excellent

Ivan, Mukilteo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Away from the busyness and clutter of the heart of Rome. Not too far for decent 25min walks if weather permits. Room was very comfortable.
Séjour de 7 nuits en février 2024
x The Hox a répondu le 14 mars 2024
Ciao Ivan,What a great review ;)Thank you so much!See you soon in the Hood.

10/10 – Excellent

Tanya, BROOKLYN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had a lovely stay at this hotel. The location is nicely tucked away from all the hustle and bustle of touristy areas. Its a 5 min walk to villa borghese in nice residential area. I didn't mind taking an uber although you can walk to the spanish steps. The room is a good size and bathroom cute. The staff is nice(shout out to ahmed), food is good… its just a vibe. I would stay again!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
x the Hox a répondu le 14 mars 2024
Ciao Tanya,What a lovely feedback! Thank you so much!We are super excited to read that you had a wonderful stay and we cannot wait to cuddle you again :)

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice stay. Staff was helpful and friendly, daily breakfast bag was convenient. The lobby was always busy with people working, so it was a little noisy and warm, but still a nice atmosphere. Great location for anyone who has been to Rome before and isn’t looking to stay in the city center. Enjoyed morning walks in the nearby parks.
Séjour de 4 nuits en février 2024
x the hox a répondu le 10 mars 2024
Ciao Michelle,Thank you so much for your great feedback!Come back soon in the Hood!

10/10 – Excellent

Stephen

Séjour de 4 nuits en mars 2024
x The Hox Team a répondu le 19 avr. 2024
Ciao Stephen, Thank you so much for your review! We're really happy to know you enjoyed your time with us and hope to have you back in the house soon!

10/10 – Excellent

Ken

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We thoroughly enjoyed our 10 day stay at the Hoxton. Service and comfort could not have been any better. A beautiful hotel with a comfortable and warm atmosphere. The Room was fabulous.
Séjour de 10 nuits en février 2024
x the Hox a répondu le 2 mars 2024
Woow Ken,Thank you so much for your fantastic review!Come back home soon!

10/10 – Excellent

John, wethersfield

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024
x the Hox a répondu le 2 mars 2024
Ciao John,Thank you :)Come back soon!

10/10 – Excellent

Amy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice sized rooms for Europe. Comfy bed. Very clean. Slightly out of the way from city center, but short taxis or transit rides to get to main sights. Huge lobby bar area to work at and seemed to have lots of younger professionals.
Séjour de 1 nuit en février 2024
x the Hox a répondu le 2 mars 2024
Ciao Amy,What a wonderful feedback!See you soon in the Hood!

10/10 – Excellent

antonella, Milano

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Molto accogliente, pulito e originale. Da consigliare
Séjour de 1 nuit en février 2024
x the Hox a répondu le 10 févr. 2024
Ciao Antonella,Grazie mille! Torna presto a trovarci!

10/10 – Excellent

Lucie

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Stylish and lovely
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 5 févr. 2024
Ciao Lucie,Thank you! Looking forward to welcoming you again :)

10/10 – Excellent

AZZURRA

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfetto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 5 févr. 2024
Ciao Azzurra,Grazie mille! Torna presto a trovarci!

10/10 – Excellent

Mathilde

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 10 févr. 2024
Ciao Mathilde,What a nice feedback!See you soon :)

8/10 – Bien

Ludovic

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 10 févr. 2024
Ciao Ludovic,Come back soon in the Hood!

10/10 – Excellent

Sebastian, Hamburg

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
x the Hox a répondu le 5 févr. 2024
Hi Sebastian,Thank you so much for your feedback!Coome back soon!

10/10 – Excellent

CHIEMI

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
The Hox Team a répondu le 12 janv. 2024
Thank you for your feedback, Chiemi!

8/10 – Bien

Jose Fabian, Zapopan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El hotel es muy bonito y el staff es atento y profesional, ayudan a resolver las necesidades con facilidad. El restaurante Elio puede mejorar su calidad de alimentos.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
x The Hox a répondu le 7 janv. 2024
Ciao Jose,Thank you so much for your feedback 3See you soon!