Hall

Quality Inn & Suites Amsterdam – Avis

2.5 out of 5
Quality Inn & Suites Amsterdam
114 Millennium Dr, Quispamsis, NB

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 347 avis sur 554." "
Note de 8 – Bien, d’après 158 avis sur 554." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 30 avis sur 554." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 554." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 554." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Service et personnel
Good location for travel by car
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review, Michel!We are thrilled to hear that our hotel exceeded your expectations during your visit to Quispamsis. Our commitment is to provide a convenient and warm atmosphere for all our guests.We are looking forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Danielle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tellement bien!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 6 mai 2024
Bonne journée, Danielle !Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez apprécié notre hôtel et qu’il vous a si bien servi pendant votre séjour. Il est important pour nous d’offrir à nos clients une gamme d’installations dont ils peuvent profiter, et nous sommes ravis qu’ils aient amélioré votre expérience.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.

10/10 – Excellent

Velma

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sabine Antigua, Guest Relations Coordinator a répondu le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a rating, Velma!We're so pleased that you had such an excellent time at our hotel overall!We look forward to the opportunity to welcome you back soon for an even more exceptional stay.

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 19 sept. 2023
Good morning, Michel,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave a perfect rating. We truly appreciate your support and feedback. We are pleased to see that you had an enjoyable stay with us, and we hope to continue providing you with exceptional service in the future. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to hosting you again whenever you return to the area.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam

2/10 – Terrible

Eric

Séjour de 1 nuit en août 2023
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 28 août 2023
Dear Eric,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for your feedback. We do apologize for any issues with your recent stay. If you have any insights or suggestions to share about your experience, please don't hesitate to let us know. We value your input and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam

8/10 – Bien

Geneviève

Séjour de 2 nuits en août 2023
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 30 août 2023
Hello Geneviève,Thank you for taking the time to share your review. We are glad that you had a positive experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future for another enjoyable stay.Sincerely,Rhea McKnight Guest Relations ManagerQuality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

Carole

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Propre et confortable
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 6 juill. 2023
Merci Carole d'avoir pris le temps de nous laisser un avis positif. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel propre et confortable pendant votre séjour. Le maintien d'un haut niveau de propreté est important pour nous, et nous nous efforçons de fournir un environnement confortable et agréable à nos clients. Vos commentaires sont grandement appréciés et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à l'avenir pour un autre séjour agréable.

10/10 – Excellent

Micheline

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel était très accueillant.Très bon déjeuner.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Jocelyn de Winter, Guest Relations Manager a répondu le 6 févr. 2023
Merci Micheline pour votre récent séjour parmi nous et d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez passé une agréable expérience avec notre personnel et que vous ayez apprécié le petit déjeuner chaud ! Nous apprécions vraiment vos commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau.

10/10 – Excellent

Odette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Piscine
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Jocelyn de Winter, Guest Relations Manager a répondu le 29 nov. 2022
Thank you Odette for staying with us and taking time to share your review! We're delighted to see that you enjoyed the swimming pool during your stay and hope you will join us again soon.

8/10 – Bien

Geneviève

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent déjeuner! Chambres très propres et service de chambre impeccable!!
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Janet Johnston a répondu le 6 oct. 2022
We are so happy that you enjoyed our hotel. It is nice to hear that you found our facilities to be very clean. It is so important to us that our guest feel comfortable.Thank you,

10/10 – Excellent

Sylvie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel avec des chambres luxueuses offrant un plafond haut qui dégage un sentiment de grandeur et d’espace.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Janet Johnston a répondu le 14 sept. 2022
We are delighted to hear that you enjoyed our spacious rooms with the high ceilings. It is very important to us that our guest feel comfortable. Thank you for your positive remarks.

8/10 – Bien

Zakaria

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté
.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Janet Johnston a répondu le 4 juill. 2022
Merci!

10/10 – Excellent

Melanie

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Communications Coordinator a répondu le 29 mars 2022
Good morning Melanie, thank you for sharing your feedback. We are so glad to hear that you had a great stay. We hope you will be back soon. Sincerely, Rhea McKnight Communications Coordinator Quality Inn & Suites Amsterdam

6/10 – Acceptable

Nathalie

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Poor breakfast, not cook and cold, had a hard time to find and employee to served us, 2 womens were staying in the kitchen and not taking care of customers, we asked for bacon and she said not today, but every other table had some in there plates. We finished our breakfast at McDonald. We usually choose this brand for the good breakfast, but next time in St John, we will tried the competition!
Séjour de 1 nuit en février 2022
Tina a répondu le 14 févr. 2022
Thank you Nathalie, I will reach out to you directly to discuss and I do thank you for letting us know as our Guest Experience has fallen short in this case and we will address this immediately

10/10 – Excellent

Patrick

Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Communications Coordinator a répondu le 4 nov. 2021
Good morning Patrick, thank you for taking the time to provide us with feedback. We are delighted that you had an enjoyable stay at our hotel. We hope to see you again in the future. Sincerely, Rhea McKnight Communications Coordinator Quality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

Roger

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Très bien
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Communications Coordinator a répondu le 1 oct. 2021
Bonjour Roger, merci d'avoir partagé vos commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre récent séjour. Nous espérons que vous reviendrez bientôt. Merci, Rhea McKnight Communications Coordinator Quality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

Marc

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon accueil.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Communications Coordinator a répondu le 3 sept. 2021
Bonjour Marc, merci d'avoir partagé vos commentaires. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre récent séjour dans notre hôtel. Nous espérons que vous reviendrez bientôt. Merci, Rhea McKnight Communications Coordinator Quality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

Jean

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
c'etait propre et bien
Séjour de 1 nuit en février 2021
Communications Coordinator a répondu le 22 févr. 2021
Bonjour Jean, merci d'avoir pris le temps de partager ces commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour. Nous espérons être de retour bientôt.

10/10 – Excellent

Lisette, Lac Baker

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Vues les circonstances, je me suis sentie en sécurité, endroit propre, bien indiqué.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Communications Coordinator a répondu le 10 août 2020
Bonjour Lisette, merci pour vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre récent séjour. Nous espérons que vous reviendrez bientôt. Merci, Rhea McKnight Communications Coordinator Quality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

yvon

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour
Excellent séjour,excellent service. Service rapide à nôtre arrivée et courtois. Endroit tranquille. Très bon déjeuner
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Communications Coordinator a répondu le 30 sept. 2019
Bonjour Yvon, merci d'avoir pris le temps de fournir vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Nous espérons te revoir bientôt. Merci, Rhea McKnight Coordonnateur des communications Quality Inn & Suites Amsterdam

8/10 – Bien

So

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Globalement très très bien , confort propreté prix irréprochable. Seul mini bémol peu de fruits au déjeuner:)
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 – Excellent

Guylaine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour
Tres beau sejour. Chambre spacieuse et propre. Tres bon dejeuner varié.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice stay
Nice clean comfortable Hotel. 20 minutes from St-John and that much closer to Fundy national park. Plus sides: breakfast room (good breakfast!) open all day for coffee, tea, juices, etc. and access to microwave in that room. Nice and helpful staff. Other notes: restaurants for lunch and dinner are a drive away, the hotel is a little out in nowhere. Pool closes kind of early (9 pm) to enjoy coming back after day of activities and dining out; and families should note that the washing machine is only available through hotel service for 15$ a load (7,5$ wash 7,5$ drying). Had we known this, we would have washed at previous hotel which had self-serve coin operating machines.
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Tina a répondu le 5 août 2017
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Tina Waugh Manager Quality Inn & Suites Amsterdam

10/10 – Excellent

Tremblay

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Déprimant mais confortable
L'hotel est neuve très propre, chambre confortable, le quartier est un peu déprimant mais ca fait la job quand même
General Manager a répondu le 9 août 2016
Nous vous remercions de votre flux positif de retour sur la propreté de notre propriété. nous travaillons très dur dans ce domaine et nous sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour

8/10 – Bien

natalie

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Janet a répondu le 16 juin 2016
Thank you Natalie we look forward to your next stay

8/10 – Bien

Antoine Jr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Janet a répondu le 16 juin 2016
Thank you for your rating

10/10 – Excellent

Antoine Jr

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Michelle, Saint-Jean-sur-Richelieu

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréable séjour!

10/10 – Excellent

Fernand, st-cyrille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
repos
nuit de repos avant de poursuivre notre trajet

10/10 – Excellent

Bruno, Quebec-City

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I highly recommend this place.
I had a good and warm welcome upon my arrival. I woke up early the next day, and even though I arrived before the breakfast opening hour, someone prepared a coffee pot for me. I may look like a detail, but people at this place seems to care of all little details that end up with customer great travelling experience.

10/10 – Excellent

Delphine, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pratique
Hôtel très propre. Tres bon accueil. Les chambres sont confortables. A 20 min de St John.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Edward

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice clean rooms. Beds were comfortable and clean
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Heather, Amherst

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable stay close to our desired location and easy access to the highway. Breakfast was very nice. Would recommend
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review, Heather! We're thrilled to receive such detailed and positive feedback from you.It's truly rewarding to know that you enjoyed our clean, comfortable rooms and that our hotel's convenient location was helpful to you during your stay. We look forward to welcoming you again and providing another excellent stay.

8/10 – Bien

Glenn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
one light above sink was out. Lamp beside bed would not come on until cord was jiggled
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Maria, Qualicum

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We’ve stayed in a LOT of hotels throughout Canada and the US. I don’t always take the time to review them, but this one is worth it. For an extremely reasonable price, it was spotlessly clean, and the beds were so comfy. The best part was the breakfast. Crispy bacon, good hot and cold selections, and….real plates and glasses and cups and cutlery!! For some reason, that touch, which we have almost never seen in “breakfast included” hotels, was so nice. Staff was friendly and cheerful. We will definitely be back.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Sabine Antigua, Guest Relations Coordinator a répondu le 15 mai 2024
Good day, Maria!Thank you for sharing your wonderful experience with us!We're truly grateful for your detailed and positive feedback. Your thorough review on our clean and comfortable accommodations, breakfast options, and friendly service highlights the aspects of our hotel that we take great pride in, and we're thrilled to have met and exceeded your expectations.It's fantastic to hear that you found our rates to be a great value for the quality of service and amenities provided. Providing exceptional value for our guests is at the heart of what we do, and your positive feedback is truly rewarding.We look forward to the opportunity to welcome you back soon for an even more exceptional stay.

6/10 – Acceptable

Darrell

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Overall I experience was good. Breakfast was disapointing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Sabine Antigua, Guest Relations Coordinator a répondu le 14 mai 2024
Thank you for providing us with your honest feedback, Darrell. We are glad to hear that you enjoyed your stay overall.However, we apologize if our breakfast options fell short of your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we will strive to exceed your expectations during your next visit.We hope to have the pleasure of welcoming you for an even better experience in the future.Sincerely,

10/10 – Excellent

Gail

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great spot, and easy to use
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 9 mai 2024
Good day, Gail!Thank you for sharing your wonderful experience with us!Your feedback is invaluable to us, and we're pleased to see that your stay was enjoyable.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future for another excellent stay.

8/10 – Bien

Kevin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Overall, nice experience. My room was clean and spacious. Lots of parking. A couple of minor cons: my TV was glitchy (it was hard to watch the hockey game when the screen would freeze) and no facial tissue to blow my nose.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to share such detailed and positive feedback, Kevin! Your comments about our clean, spacious rooms, and convenient parking are greatly appreciated. We're delighted to have provided you with a nice experience overall.We're sorry to hear about your TV glitching and the lack of Kleenex in your room during your stay. Rest assured that your comments have been noted and will be addressed promptly.We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Ernest

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy access off highway, clean, friendly, decent breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 9 mai 2024
Good day, Ernest!Thank you for sharing your details and experience with us. Your feedback on our clean, friendly and easy access to the Trans Canada highway is incredibly important. We're thrilled to have provided you with a memorable stay.It's fantastic to hear that you enjoyed our breakfast selections. We strive to offer a variety of choices to ensure there's something for everyone to enjoy.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future for another excellent stay.

10/10 – Excellent

Florence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
very well maintained
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 6 mai 2024
Thank you, Florence, for your positive review!We're thrilled to hear our well-maintained hotel met all your expectations. Providing comfortable stays for our guests to enjoy is an important part of what we do, and we're delighted they contributed to your positive experience.We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They accommodated an early check in which my daughter and I appreciated. Rooms were clean. It would be good for the water in the pool to be a bit warmer. My kids spent more time under the shower to warm up than in the pool. That's the only improvement needed to an otherwise wonderful experience.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 9 mai 2024
Good day, Kevin!Thank you for taking the time to share your experience with us.We're delighted that our staff made your experience memorable providing you and your daughter an early check-in. We are committed to providing personalized and attentive service. We are grateful for your acknowledgment.We apologize for the inconvenience caused by our pool tempter. Thank you for the detailed feedback you've provided. Your comments are instrumental in guiding our efforts to enhance the guest experience, and we're committed to addressing the issue you've raised.We are looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 25 avr. 2024
Dear Gary,Thank you for your wonderful review! We are delighted to hear that you had an excellent experience with us. Your kind words are truly appreciated, and we will be sure to share them with our team. We look forward to hosting you again in the future.

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 22 avr. 2024
Thank you, Gary, for your review! We are glad to hear that everything was wonderful during your stay with us. Your satisfaction is important to us, and we are pleased that you found your experience to be a positive one. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another great stay soon.

8/10 – Bien

Martin

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Vanessa Buchanan, Guest Relations Coordinator a répondu le 18 avr. 2024
Good day, Martin, Thank you for leaving a positive rating on your recent stay with us. Your feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!

8/10 – Bien

Karen

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The only complaint that I have is the front desk staff could be more friendly. When we lifted there was two ladies at the desk. I said Hi I am not sure if she said Hi back. She just said do you want your receipt. We just dropped almost $600:00 & I did not get a thank you or how was your day. We will go back & the rest of the staff was great. I would have liked a map of the motel. The kitchen & cleaning staff were fantastic.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 8 avr. 2024
Hello Karen, thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to hear that you had an overall positive experience during your stay. However, we are sorry to learn about your less-than-ideal interaction with our front desk staff. Providing friendly and welcoming service is a priority for us, and we apologize for any lapse in hospitality you experienced. Your comments have been shared with our team for review and improvement. We are glad to hear that the rest of our staff, including the kitchen and cleaning teams, met your expectations. We appreciate your valuable feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.

10/10 – Excellent

Tristin

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 26 mars 2024
Dear Tristin,Thank you very much for your high rating! We are thrilled to see that you had a positive experience with us. We look forward to welcoming you back in the future for another memorable stay.

10/10 – Excellent

Lesley

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice little hotel right off of the highway. Rooms were spacious and clean. Excellent breakfast selection. Great deal for the price.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 22 mars 2024
Dear Lesley,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your excellent rating and your positive comments.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing spacious and clean rooms, along with an excellent breakfast selection, are priorities for us, and we are glad to know that we met your expectations in these areas.It is wonderful to hear that you found our hotel to be a great deal for the price. Thank you for choosing to stay with us, Lesley. We look forward to welcoming you back again in the future.

10/10 – Excellent

Tanya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Rhea McKnight, Guest Relations Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for taking the time to leave a positive rating, Tanya! We are glad to hear that you had a great experience during your stay with us. We hope to welcome you back again in the future!