Terrasse au soleil

Grand Sunset Princess - All Inclusive – Avis

4.5 out of 5
Grand Sunset Princess - All Inclusive
Prolongación 5ta Avenida Mza 20 Lote 006, Playa del Carmen, QROO

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 927 avis sur 2049." "
Note de 8 – Bien, d’après 544 avis sur 2049." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 333 avis sur 2049." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 115 avis sur 2049." "
Note de 2 – Terrible, d’après 130 avis sur 2049." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Jean-Francois

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellente bouffe, personnel agréable, chambres confortables.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Betsa a répondu le 11 mai 2024
cher JeanMerci beaucoup pour votre excellente critique! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre délicieuse cuisine, notre personnel amical et nos chambres confortables. C'est merveilleux de savoir que vous avez passé un agréable séjour parmi nous. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt pour une autre expérience mémorable. Merci encore d'avoir choisi notre établissement!Salutations

10/10 – Excellent

Frederic

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Betsa a répondu le 16 avr. 2024
Cher FredericMerci beaucoup pour votre note généreuse et pour avoir partagé votre précieux avis. Nous sommes très heureux de savoir que votre séjour a été très agréable et que vous avez pleinement apprécié tout ce que Princess a à offrir. Nous espérons vous revoir très bientôt. Salutations

6/10 – Acceptable

Mathieu De

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel était parfait toujours souriant et courtois. Malheureusement pour ce qui est des restaurants à la carte ou autre que buffet ces très difficile avoir une place sur un court séjour car tu doit réserver d’avance. Nous avons essayé 2 chambres et je vous conseille de prendre la chambre avec la piscine directement sur votre balcon. Vue sur le jardin ces moins plaisant
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Dani Santizo a répondu le 3 avr. 2024
Bonjour cher invité, merci beaucoup de vous offrir l'opportunité de vivre l'expérience Princess.Nous regrettons et nous excusons sincèrement pour les détails qui ne nous ont pas plu. Nous prendrons en compte vos remarques pour établir un rapport et l'envoyer à l'espace correspondant afin d'améliorer la qualité de notre service.Nous espérons que dans un avenir pas trop lointain, vous nous permettrez de changer de perspective et de rendre votre séjour meilleur que celui-ci.Cordialement.

10/10 – Excellent

Donald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très beau sejour
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Dani Santizo a répondu le 25 mars 2024
Bonjour cher invité, merci beaucoup pour votre excellente note et pour avoir pris votre temps précieux pour nous raconter votre expérience avec nous.Nous apprécions de tout cœur le temps que vous avez consacré à nous donner vos mots affectueux, sans aucun doute vos commentaires seront bien reçus par tout le personnel, des commentaires comme celui-ci font que notre engagement envers nos clients continue de croître.J'espère vous revoir bientôt et coïncider avec votre retour sur Princess.Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Excellent

Graziella

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Complexe hôtelier complet, les piscines, les activités et les différents restaurants sont incroyables. La literie est impeccable et chambre propre, sans oublier la plage qui est magnifique!
Dani Santizo a répondu le 20 mars 2024
Bonjour cher invité, merci beaucoup pour votre généreuse note.Nous aurions aimé que vous partagiez avec nous votre expérience à l'hôtel. N'oubliez pas que votre avis est important pour nous.Nous apprécions la confiance que vous nous accordez pour votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau dans le futur. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Bien

Balguissa

Points forts : Propreté
La majorité des Employés ne parlent qu’en espagnol. La communication est difficile. Pendant une semaine, le menu du buffet était le même. Finalement la connexion à l’hôtel est désastreuse .
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Dani Santizo a répondu le 19 mars 2024
Bonjour cher invité, merci beaucoup de vous offrir l'opportunité de vivre l'expérience Princess.Nous regrettons et nous excusons sincèrement pour les détails qui ne nous ont pas plu. Nous prendrons en compte vos commentaires pour faire un rapport et l'envoyer à la zone correspondante afin d'améliorer la qualité de notre service.Nous espérons que dans un avenir pas trop lointain, vous nous permettrez de changer de perspective et de rendre votre séjour meilleur que celui-ci.Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Bien

corinne

Points forts : Propreté, service et personnel
Dani Santizo a répondu le 16 févr. 2024
Hello dear corinne, thank you very much for your generous rating. We would have loved for you to share with us what your experience at the hotel was like. Remember that your opinion is important to us. We appreciate your trust in us for your stay and we hope to welcome you again in the future. Kind regards.

10/10 – Excellent

Luc

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Dani Santizo a répondu le 7 févr. 2024
Hello dear guest, thank you very much for your generous rating. We would have loved for you to tell us about your experience at the hotel. Remember that your opinion is important to us. We appreciate your trust in us for your stay and we hope to welcome you again in the future. Sincerely.

10/10 – Excellent

Florine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rien a dire 10/10 très beau complexe
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Betsa a répondu le 25 oct. 2023
Chère FlorineMerci beaucoup pour votre note généreuse et le partage de votre précieux avis, nous sommes très heureux de savoir que votre séjour a été très agréable et que vous avez pleinement apprécié tout ce que Princess a à offrir. Nous espérons vous revoir très bientôt.Salutations

8/10 – Bien

Hugo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good shows at night. Good restaurants!
Séjour de 5 nuits en août 2023
Dani Santizo a répondu le 16 août 2023
Hello dear Hugo, thank you for taking the time to rate the hotel and share with us how your experience was during your stay.We are happy and motivated to know that he enjoyed his vacation with us. We will continue to make a great effort to provide good service and unforgettable experiences to all our guests.Thank you very much for his preference, we hope you can come back soon.Kind regards.

10/10 – Excellent

Abraham

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est magnifique, très bien entretenu, les jardins sont splendides avec des animaux qui font partis du décor , jolies piscines, chambres spacieuses, belle plage , animation et beaux spectacles, buffet correct et varié, juste les restaurants sur réservation très moyen.
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Ricardo Vázquez a répondu le 8 août 2023
Bonjour cher invité, merci beaucoup pour votre évaluation extraordinaire. Nous sommes vraiment heureux de savoir que vous avez aimé nos installations et que vous avez vécu une expérience merveilleuse avec nous. Merci de nous avoir fait confiance pour votre séjour. Nous vous envoyons un salut cordial.

10/10 – Excellent

Hicham

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Andrea Colli a répondu le 17 juill. 2023
Hola estimado Hicham, gracias por tomarse el tiempo de calificar al hotel.Su opinión es importante para nosotros pues nos permite identificar lo que más le gustó del hotel así como las áreas de oportunidad donde podemos mejorar. Por lo que si en un futuro nos puede compartir mediante un comentario cómo fue su experiencia con nosotros, se lo agradeceríamos mucho.Saludos cordiales.

10/10 – Excellent

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était parfait 😍
Alfredo Lezama a répondu le 20 janv. 2023
Bonjour chère Isabelle, merci de partager votre score généreux et votre gentil message avec nous.Savoir que nous sommes à la hauteur de vos attentes nous encourage et nous inspire.Nous serons heureux de partager votre aimable message avec notre personnel, afin qu'ils soient motivés et continuent à fournir un service de haute qualité à tous nos clients.Nous espérons que vous pourrez revenir bientôt et rejoindre notre groupe d'invités fréquents afin que vous continuiez à profiter du confort que nous avons pour vous.Meilleurs voeux.

10/10 – Excellent

christine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel parfait restauration avec choix.
Alfredo Lezama a répondu le 21 déc. 2022
Bonjour chère Christine, nous apprécions vraiment que vous ayez pris le temps de partager votre avis avec nous, votre avis est très important pour nous car il nous aide à améliorer la qualité de notre service.Sachant que notre personnel a fourni l'assistance nécessaire, nous sommes heureux et nous partagerons votre message avec eux afin qu'ils soient motivés et continuent à fournir un service de haute qualité à tous nos clients. Merci pour la note formidable que vous nous accordez, cela nous encourage beaucoup.Nous espérons que vous pourrez revenir très bientôt et rejoindre notre groupe d'invités réguliers afin que vous puissiez continuer à profiter de nos services que nous avons pour vous.Mes meilleurs voeux et bon mois de décembre

10/10 – Excellent

Mickael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour
Hôtel propre, belle chambre, bonne literie, le all inclusif au top, belle plage (je pense qu ils nettoient les algues tôt le matin) collée à l hôtel, parking.
Séjour de 5 nuits en février 2022
Alfredo Lezama a répondu le 2 mars 2022
Cher client, tout d'abord, nous apprécions que vous partagiez votre expérience dans notre hôtel. Merci pour cette excellente note. Nous sommes ravis que votre séjour chez nous ait été agréable. Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir et que vous continuerez à créer de nouveaux souvenirs avec nous. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Excellent

Farid

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent
Hôtel qui combine la nature,la tranquillité, la propreté, une facilité de surfer entre la playa et les piscines, enfants, adultes et seniors baignent dans une atmosphère de joie. Bel hôtel, il y a rien à dire...
Soirée de fou...
Séjour de 7 nuits en février 2022
Alfredo Lezama a répondu le 21 févr. 2022
Cher invité, tout d'abord merci d'avoir partagé votre expérience dans notre complexe. Nous cherchons toujours à offrir le meilleur service à nos clients et nous sommes heureux de l'avoir réalisé avec vous. Merci de nous avoir fait confiance pour votre séjour. Nous espérons vous accueillir à nouveau ici chez nous. Les salutations.

6/10 – Acceptable

Nathalie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Le site est très beau, il y a une belle ambiance. Belles piscines. L’internet débarque souvent, c’est désagréable. La nourriture n’a généralement pas bon goût. Si vous avez connu des hôtels où la nourriture était bonne vous allez être déçus au Princess. Le Grand palladium a une qualité de nourriture beaucoup plus élevée.
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Alfredo Lezama a répondu le 28 déc. 2021
Cher invité, merci d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour. Nous sommes désolés que la nourriture n'ait pas été à votre goût. Soyez assurés que nous ferons un rapport sur le sujet d'internet et de la nourriture, et nous l'enverrons aux zones correspondantes afin d'améliorer notre service. Merci pour vos commentaires. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Bien

Jérémy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Alfredo Lezama a répondu le 6 déc. 2021
Estimado huésped, gracias por esa amable calificación. Esperamos que su estancia en nuestro resort haya sido de su agrado. Con gusto lo recibiremos nuevamente y agradeceríamos un comentario para conocer qué es lo que más le gustó y qué no le pareció. Saludos cordiales.

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Alfredo Lezama a répondu le 1 déc. 2021
Hola Jessica, gracias por confiar en nosotros y por tu generosa calificación, esperamos que tu estancia con nosotros halla sido placentera. Para nosotros tu opinión es muy importante ya que con ella podemos saber que es lo que te gusta y te disgusta, esperamos pronto puedas volver y regalarnos una breve reseña sobre tu estancia con nosotros. Saludos cordiales.

6/10 – Acceptable

ken

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
Big property, well maintained but very busy lots of people and families. Lots going on if that is what you are after but if you want quiet....maybe not the place
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

PRENG

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything perfectly
Séjour de 10 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Thank you for your excellent rating, at Princess we love to make you feel welcome at all times and that you will enjoy our multiple areas. However, we would have loved to know more details about your stay. Your comments help us improve our service. Kind regards

10/10 – Excellent

Maria de Los Angeles

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything at this hotel was great except for the horrible WiFi connection.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear Maria Thank you for taking the time to rate us, we are very happy that you enjoyed our resort, however we regret the inconvenience with our WiFi connection. We appreciate your comments. We will take the task of looking for improvements so that this does not happen again in the future. We hope to have you back at Princess soon.

10/10 – Excellent

Sherryl, Surrey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Teishana

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice resort
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear TeishanaThank you for your excellent rating, we are very happy that you liked our resort. We would have loved to know more details about your stay. Your comments help us improve. We hope to have you back at Princess soon.

10/10 – Excellent

Zeira

Voyage en famille
Calificó excelente al hotel, servicio, comida, limpieza, áreas niños, contemplado para las próximas vacaciones 👌
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear ZeiraWe are happy to know that your stay at our resort has been very pleasant and that you have enjoyed all our facilities and activities that we have for you and your entire family. Making an unforgettable vacation for us, it is important to provide you with quality service. It will be a pleasure to have you back at the Princess hotel.

6/10 – Acceptable

Antonio

Voyage en famille
Points forts : Propreté
We have traveled to various resorts in Cancun in the past 6 years and i would say by far this is the worst as far as over all service and food. Breakfast had very minimal choices, eating the same thing for 6 days got old. Also the food lacked flavor very bland. Service at the pool bar was the worst i have ever experienced. Only one bar tender and having to wait more than half an hour for a drink at the pool is not i expected. The resort seemed under staffed and it showed on the staff. The only good service we really received was at the Italian, Mexican, and steak restaurants. Facilities where clean but tv where out dated. I would not visit the princess resorts.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear AntonioThank you for your detailed review of our Princess hotel. It means a lot to us that you took the time to share your experience with us. At Princess we love to pamper you and make you feel welcome at all times, which is why we understand your discontent and we are sorry that your experience was not the best. However, your comments give us the opportunity to make improvements. Likewise, we give ourselves the task of looking for new ways to prevent this from happening in the future, improving the quality of our dishes and the service we offer. We will pass this report to our responsible department so that there is a solution as soon as possible and our guests experience a great stay only. We hope that in the not too distant future you will allow us to change your perspective and make your stay better than this one.

6/10 – Acceptable

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The staff was not friendly and the food at all restaurants and buffets had no flavor. The hotel staff took money from my safe. The bartenders offered to serve minors as long as they were given tips. They did not pay attention to the minor colored bracelets. The pools and resort was well taken care of though. Clean
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear StephanieThank you for your detailed review of our Princess hotel. It means a lot to us that you took the time to share your experience. At Princess we love to pamper you and make you feel welcome at all times, so we understand your discontent and we are sorry that your experience was not the best, we are extremely sorry for the incident presented, we have reviewed our logbook and we did not find a report about this incident, however We will make the report and send it to the corresponding area for follow-up. Likewise, we give ourselves the task of looking for new ways to prevent this from happening in the future by improving the quality of the service we offer.We hope that in the not too distant future you will allow us to change your perspective and make your stay better than this one. Kind regards

10/10 – Excellent

Analicia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo estuvo genial las cenas a la carta deliciosas la atención de sus meseros en los restaurantes solo algunos barman en el área de alberca atendiendo de mal manera pero fuera de eso todo genial si volveríamos
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hola estimada AnaliciaNos complace saber que disfrutaste de tu estancia en nuestro resort, lamentamos que algunos de nuestros colaboradores no siguieran nuestros estandares de servicio tus comentarios nos ayudan a mejorar continumente, agardecemos profundamente el tiempo que te tomaste en darnos una buen calificación. Será un placer tenerte de vuelta en el hotel Princess.

2/10 – Terrible

Brad

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear BradWe appreciate the time you took to rate us, we are pleased to know that your stay was excellent, we would have liked to know more details about your stay at our resort, your comments are always very important to us, they help us to continually improve. We hope to have you back soon at our resort.

10/10 – Excellent

Michelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed 6 nights didn’t want to leave 💙
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Yareny a répondu le 27 mai 2024
Hello dear MichelleWe appreciate your valuable rating, and we love knowing that you enjoyed our resort. We would have loved for you to share more details about your stay, your comments are always very important to us. We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

Christopher

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 25 mai 2024
Hello dear ChristopherWe are very grateful for your satisfactory rating. We would love to hear more about your stay with us, which in turn will help us understand how we can continue to improve the service we offer. ¡we hope to see you soon!kind regards

8/10 – Bien

Yumi, Katy

Points forts : Propreté
The swim up room was nice and good size for a family of four.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 24 mai 2024
Hello dear YumiWe are extremely happy to have provided you with exceptional service from our collaborators. At Princess we are always prepared for unforeseen events where we give the extra that characterizes us as great hosts. We create unforgettable moments, emotions and memories. Thank you for choosing us. We hope to see you soon on your next visit to Rivera Maya.kind regards

10/10 – Excellent

Janessa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was our first time in Mexico and we had such an amazing experience. 10/10 recommend tho resort and look forward to returning again. The staff were friendly and accommodating, the entertainment was fun and dining options including the buffet were fantastic.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 24 mai 2024
Hello dear JanessaWe are very grateful for your satisfactory rating and know that you will love your visit to our Resort. We would love to hear more about your stay with us, which in turn will help us understand how we can continue to improve the service we offer. we hope to see you soon!Kind regards

6/10 – Acceptable

Kelly

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 25 mai 2024
Hello dear KellyWe are very grateful for the satisfactory rating. We would like to know if he enjoyed his stay with us. This would help us, as suggestions, to know how we can further improve the service we provide to our guests every day. We hope to see you soon!Kind regards

10/10 – Excellent

Rachel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent accommodations and staff.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 23 mai 2024
Hello dear RachelWe are happy that you got the best experience from our collaborators and our facilities that witnessed your wonderful vacation. Comments like yours are highly valued by our team, we will send your mention to our collaborator for greater motivation of our team.

8/10 – Bien

Toria D

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The transportation could have been better
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 23 mai 2024
• Hello dear JasonWe appreciate your satisfactory rating. We would have loved to know more about your stay with us, which in turn will help us understand how we can continue to improve the service we offer.¡we hope to see you soon!kind regards

10/10 – Excellent

Joanne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 23 mai 2024
Hello dear JoanneWe are very grateful for your satisfactory rating. We would love to hear more about your stay with us, which in turn will help us understand how we can continue to improve the service we offer. Again, we hope to see you soon!

10/10 – Excellent

Sandra

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the Wildlife around all around the property.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 22 mai 2024
Hello dear SandraAt Princess we are delighted that you can enjoy 100% of the natural elements that characterize our area and our resort.We appreciate your kind comments.I hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Tyler Cameron

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 22 mai 2024
Hello dear TylerWe are very grateful for your satisfactory rating. We would love to hear more about your stay with us, which in turn will help us understand how we can continue to improve the service we offer. Again, we hope to see you soon!

8/10 – Bien

Niah Nhi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 22 mai 2024
Hello dear NiahWe really appreciate your positive review. We would like to know more about your visit, which in turn will help us understand how we can further improve the service we offer. Again, we hope to see you very soon! kind regards

4/10 – Médiocre

Aglae

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 22 mai 2024
Hello dear AglaeWe are grateful for the time you took to rate us. We would have loved to know how your stay with us was, this would help us as feedback to know how we can continue improving the service we offer. Likewise, we hope to see you very soon!Kind regards

10/10 – Excellent

Constantin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful Thank you
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear ConstantinWe are grateful for your visit to the Princess hotel. We are very happy that our facilities met the quality you deserve and that you enjoyed an unforgettable vacation.We hope to serve you soon in the future.Kind regards

8/10 – Bien

Carl H

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Our room was .4 miles away from the buffet and lobby with little to no transportation back and forth.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear Carl H.We are very grateful for your positive rating, we regret the situations that arose during your stay with us, your comment helps us improve our service, we will send this information to the corresponding department so that this situation does not arise again.We hope that in the not too distant future you will allow us to change your perspective and make your stay better than this one.

10/10 – Excellent

Zak

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent food and very friendly staff
Séjour de 11 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear ZakWe love knowing that you experienced the magic of Princess. Thank you for sharing your positive review about our services provided as well as the mentions of our collaborators, making you feel welcome at all times.We would love to see you again!kind regards

10/10 – Excellent

Nicole

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Raquel at Fantasy pool/bar was absolutely amazing. She is so kind and a wonderful person overall. Truly a joy
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear NicoleWe are happy that you got the great Princess experience from our collaborators, especially Raquel in the pool/bar area. We love being able to leave a mark on our guests. Beyond providing them with a complete stay, we are extremely pleased to be able to share enriching activities for our guests. We value your positive comment about our Princess resort.We wait for you soon!

10/10 – Excellent

Igor

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We couldnt come up with any reasons to give less than 5 stars to this hotel. Everything was excellent
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear IgorAt Princess we love that you feel special at all times because brilliant guests like you deserve unforgettable vacations. We appreciate the extremely positive comments about our resort.We hope to see you soon on your next visit!

10/10 – Excellent

Mahira

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear MahiraWe are very grateful for her satisfactory rating. We would like to know more about your visit, which in turn will help us understand how we can further improve the service we offer. Again, we hope to see you soon!Kind regards

10/10 – Excellent

Jana

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The layout of the resort was so spacious, it never felt crowded. I have never seen so many pools at a resort. The only complaint I have is the food was not good at the buffet and most of the specialty restaurants. Steakhouse was decent. The food stands that serve lunch by the pools were good. Would come back.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear JanaWe are extremely grateful to know that your stay with us was extremely pleasant and satisfactory. This motivates us to continue developing as great hosts, which is why we stand out. Likewise, we appreciate your observations about our food in the buffet area, we will forward this information to the corresponding department to take action on the matter regarding this situation.Have a great day, we hope to see you soon on your next visit to the Riviera Maya.kind regards

8/10 – Bien

Ahmad

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Hello dear AhmadWe are very grateful for her satisfactory rating. We would like to know more about your visit, which in turn will help us understand how we can further improve the service we offer. Again, we hope to see you soon!Kind regards

8/10 – Bien

Tammy

Points forts : Commodités
I was not informed that I needed to insert my room card into a specific area once inside my room to activate all electrical outlets in the room. The shuttle around the property did not run very often. The bathroom in my room had cracked tiles in the shower.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Michelle a répondu le 20 mai 2024
Dear guest, we are sorry that your stay with us was not entirely satisfactory. However, your comments give us the opportunity to make improvements. Likewise, we give ourselves the task of looking for new ways to prevent this from happening in the future to continue improving day by day.We hope to see you very soon!