Piscine extérieure, chaises longues

Barceló Tambor - All Inclusive – Avis

4 out of 5
Barceló Tambor - All Inclusive
Playa Tambor, Nicoya, Paquera, Puntarenas

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 133 avis sur 450." "
Note de 8 – Bien, d’après 140 avis sur 450." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 85 avis sur 450." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 51 avis sur 450." "
Note de 2 – Terrible, d’après 41 avis sur 450." "

8,0/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'hôtel est très bien, la nourriture moins
Très bel hôtel. Les chambres et les installations sont très bien. La qualité de la nourriture est inférieure à ce qu'on pourrait attendre d'un hôtel 5 étoiles
Séjour de 3 nuits en février 2023
General Manager a répondu le 14 juill. 2023
Cher client,nous vous saluonsNous sommes heureux que votre expérience ait été agréable. Nous avons demandé au chef exécutif de revoir la qualité de la nourriture, car il est important que nos clients soient satisfaits.Oscar RojasDirecteur général

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Si vous désirez être au calme fuyez..... Hotel fréquenté par les grandesfies
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Karla Zarate a répondu le 11 janv. 2019
Estimado Cliente: Lamentamos no haber cumplido con sus expectativas. Atte. Raúl Arranz Director General - HBT

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hotel , bien
Bel etablissement , belke plage, belle piscine. Point negatif la nourriture est moyenne en revanche les bars et snacks toute la jouernée sont un plus.

8/10 – Bien

CANTANHEDE, FRANCE

Points forts : Service et personnel
bon rapport qualité prix
hotel tres bien situé, dans un bel environnement; le personnel est aimable et souriant; tout les services de l hotel sont correct; les chambres ont besoin d un coup de rajeunissement.

8/10 – Bien

Chaka

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Bon emplacement
Nous gardons un assez bon souvenir de l'hôtel,dans le parc nous pouvions observer plusieurs animaux ,notamment les aras,iguanes,singes hurleurs ,écureuils etc. La plage est grande et bien pour nager nous avons même eut de la chance de nage à côté des raies. Le moins c'est le personnels au restaurant, les filles ne sont en général pas très souriante et le week end c'est plein ,plein de Ticos assez bruyants.l'hotel est très grand à côté des petits cabinas sympa.

8/10 – Bien

tsetse, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Conforme à ce que l'on s'attend à avoir
'Usine' à touristes, pas de grande surprise ni en plus ni en moins. Le seul vrai reproche que nous formulons concerne la restauration. Celle-ci ne change pratiquement pas midi et soir. Les plats sont de qualité faible avec aucune originalité quelque soit le thème choisi. Plage moyenne.

10/10 – Excellent

Leticia

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good service!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Leticia,Best regardsWe appreciate your review and we hope to have the opportunity to welcome you in the near future.Thank you very much for your visit.Hotel Manager

10/10 – Excellent

Ana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This resort was amazing for the price!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 18 mai 2024
Dear Ana,Best regardsWe are glad that your experience was pleasant, we look forward to your next visit.Hotel Manager

4/10 – Médiocre

Celso

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Muy poco personal, y permitieron la entrada de más personas de las que pueden atender ya que para todos los restaurantes, bares y baños se tenia que hacer una fila enorme. El sabor de la comida fue pasable pero no tienen variedad, ya que se desayunaba, comia y cenaba lo mismo.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Director Hotel a répondu le 8 mai 2024
Estimado Celso,Reciba un cordial saludoEn relación al personal revisaremos las circunstancias de lo que nos menciona para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes. Sobre la variedad de las comidas, se solicitó al Chef Ejecutivo revisar las ruedas de menú .Atentamente,Director Hotel

2/10 – Terrible

Omar

Points faibles : Propreté, service et personnel
No happy with food and beverages options
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Omar,Please accept our warmest greetingsWe regret that we did not meet your expectations regarding our gastronomic offer, we have informed the executive chef to implement improvements and enhance the experience of our guests.Hotel Manager

2/10 – Terrible

LUIS

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is not all inclusive since I paid two nights and 3 day and they only allowed me to have one lunch, no the day of arrival and no the day of departure. You have to walk 7 minutes from my room 331 to the front desk. No drinkable water in the room so I catch diarrea. Was a bad idea to stay in this place.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Director Hotel a répondu le 2 mai 2024
Dear Luis,Best regardsWe will transmit your comments to the corresponding work team to improve the experience of our guests. Hotel Manager

8/10 – Bien

Giselle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
We stayed 2 nights at the resort. It was a decent stay, but nothing grand. While the outside grounds/buildings were immaculate, the inside of the room we stayed in was very outdated, aged and not overly clean. It was disappointing. The mini fridge was not stocked when we arrived and when it did get stocked, it was very minamally done and with no beer. A let down given it’s an all-inclusive. Also, the resort doesn’t do anything for birthdays unless you pay. Too bad because we were on this trip for my husbands 50th.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Giselle,Please receive a cordial greeting.We will share the information provided with the staff involved to correct and improve the experience of our guests.Hotel Manager

10/10 – Excellent

nick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Director Hotel a répondu le 4 avr. 2024
Estimado Nick,Reciba un cordial saludoLe damos las gracias por calificar su experiencia en el hotel.Atentamente,Director Hotel

6/10 – Acceptable

Brandon, Evergreen

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
The staff was not friendly upon arrival and check-in, service at the bars was slow and unfriendly. The food was ok but all the restaurants that we went to had basically the same things other than the entree. The pool was warm like a hot tub, not cool and refreshing. The beach was rocky. The room was dated and our toilet and shower didn't work properly. Luckily it was in beautiful Costa Rica which made up for everything and the tour that was offered to Tortuga Island was awesome, with a great staff and food!!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Brando,Please accept our warmest greetingsAllow me to express our sincere apologies, we have asked the department heads to schedule additional training for the front desk and A&B staff to expedite service. We have also asked the Executive Chef to review our gastronomic offerings. Regarding the technical issues, please be assured that we use constructive criticism in the most appropriate way to improve our guests' experience.Hotel Manager

2/10 – Terrible

PRISCILLA

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pésimo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Director Hotel a répondu le 2 avr. 2024
Estimada Priscilla,Reciba un cordial saludoAcepta nuestras más sinceras disculpas por tu experiencia con nosotros en esta ocasión, trabajaremos diligentemente para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes.Atentamente,Director Hotel

8/10 – Bien

Olman

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Director Hotel a répondu le 1 avr. 2024
Estimado Olman,Reciba un cordial saludoGracias por calificar su experiencia en el hotel*.Atentamente,Director Hotel

6/10 – Acceptable

amy, Albion

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
The property grounds were nice and there was wildlife everywhere. The pool was great as well as the landscaping. The food was average or below compared to most other all inclusive resorts i have stayed at but there were many options to choose from and you could always find at least a few things that were decent at the buffet. The entire resort is catered to locals which was a cool experience except for all the shows and activities were in Spanish only. They seemed great and as long as you speak spanish but my family does not and the it didn't keep the kids interest. The customer support team was extremely helpful and the staff was friendly. We enjoyed our time but if i were to book it again i would choose a different resort. Last time to costa rica i stayed at the rui and stayed at secrets and visited the riu... both of which i would recommend over the barcelo because of the food and language barrier. Over all we enjoyed our stay.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Amy,Best regardsWe have shared your comment about the quality of the food with the Executive Chef in order to improve the experience for our guests. Also, we have informed the head of entertainment about your observation with the entertainment program.Hotel Manager

8/10 – Bien

Matthew

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pros: The property is absolutely beautiful and the pool areas are fantastic. The beach is amazing and enormous, it seems like you can walk forever without a care. Wish-We-Knew: This property is designed for Spanish speaking families with small children, not so much for English speaking tourists. Very few of the staff are fluent in English and nearly all the entertainment is intended for small children. Every night the entertainment venue/stage offers cartoons and live kids entertainment, really nothing for adults. All the bars on site are only open from 11AM to 6PM (odd for a beach resort). After 6pm only the lobby bar remains open and the lines can be 10-20 minutes long just to get a drink with everyone relying on this one location. The buffet as good and seemed to offer new options each night. All of this stuff is obviously fine but we really wish they had made it more clear on this website that the resort is geared for families with little ones. Had we known this up front we may have made a better choice for a husband/wife trip.
Manager a répondu le 23 févr. 2024
Dear CustomerThank you very much for your review and your rating. I am so sorry to read about your experience. Please be assured that our team will look into your concern so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, and we will strive to provide you with a superb experience. Regards,General Manager

8/10 – Bien

LUIS ANDRES RAMIREZ

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Se demoraron mucho en el check in, cuando ya estaban hechas las reservaciónes
Séjour de 2 nuits en février 2024
Director General a répondu le 22 févr. 2024
Estimado Luis Andres,Reciba un cordial saludoLamento leer sobre la espera, hemos repasado procedimientos con el personal de recepción para agilizar el servicio, debo agregar que todo huésped tiene la obligación de registrarse en la tarjeta de registro, anotando o verificando su nombre, dirección, fechas de entrada y salida, nombre de acompañantes y edades en caso de tratarse de menores de edad; Así también, se le dará información importante para hacer que su estancia en el hotel sea una experiencia agradable, se le dará un brazalete de identificación para abrir la puerta de la habitación que se le asigne.Atentamente,Director Hotel

6/10 – Acceptable

Gabriel

Voyage en groupe
We loved the ocean, sushi, tuna tartare. We were not impressed by the long queues at breakfast and lunch. Drinks limited.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Manager a répondu le 16 févr. 2024
Dear Gabriel,Best regardsWe will review procedures with the staff to expedite the service. Regarding the beverages, the A&B staff has been asked to review the variety.Hotel Manager

10/10 – Excellent

BULMARO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We liked every thing
Séjour de 3 nuits en février 2024
Manager a répondu le 15 févr. 2024
Dear Bulmaro,Receive a cordial greetingOur goal is to provide a quality service and satisfaction to each of our guests, thank you very much for sharing your opinion about your experience at the hotel.Hotel Manager

10/10 – Excellent

Daniela

Séjour de 2 nuits en février 2024
Director Hotel a répondu le 13 févr. 2024
Estimada Daniela,Reciba un cordial saludoNuestro objetivo es brindar un servicio de calidad a cada uno de nuestros clientes. Muchas gracias por compartir su calificación sobre su experiencia en el hotel.AtentamenteDirector Hotel

8/10 – Bien

Roberto

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The hotel seemed short staffed. Long lines to access the dining area buffet, the check in and check out. Unable to schedule dining at the restaurants with family. The reason for our visit was to celebrate family and we could never sit down together to share a meal. There were flies and roaches in the buffet. The waiters were not friendly or accommodating in any way. The night shows were boring and plain. The beach was the best part but there is no hotel services there. At other all inclusive they serve drinks and snacks by the beach too. The food was pretty much the same every day.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Manager a répondu le 12 févr. 2024
Dear Robertho,Best regardsFor us the experience of our customers is very important. We appreciate your reference and your comment and we will certainly pass it on to our team to improve the experience of our guests.,Hotel Manager

8/10 – Bien

Liza

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
O
Séjour de 4 nuits en février 2024
Director General a répondu le 6 févr. 2024
Estimada Liz,Reciba un cordial saludoAgradecemos por tomarse el tiempo para calificar su experiencia en el hotel. Esperamos su proxima visita.Atentamente,Director Hotel

2/10 – Terrible

Ricardo

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Director General a répondu le 25 janv. 2024
Estimado Ricardo,Reciba un cordial saludoSolicitaremos a los jefes de departamento repasar procedimientos con el personal a razón de mejorar la experiencia de nuestros huéspedes.Atentamente,Director General

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Director General a répondu le 23 janv. 2024
Estimado (a) Cliente,Reciba un cordial saludoMuchas gracias por calificar su experiencia en el hotel.Atentamente,Director General

6/10 – Acceptable

Amy M.

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Director General a répondu le 23 janv. 2024
Estimada Amy,Reciba un cordial saludoHemos solicitado a los jefes de departamento revisar procedimientos para mejorar la satisfacción de nuestros clientes.Atentamente,Director General

4/10 – Médiocre

renata

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Director General a répondu le 22 janv. 2024
Estimada Renata,Reciba un cordial saludoLamentamos no haber cumplido con sus expectativas, esperamos que nos vuelva a visitar y poder mejorar su experiencia.Atentamente,Director General

10/10 – Excellent

Octavio

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Experiencia supera las expectativas. Solo les falta un cargador para auto eléctrico, del resto mas que recomendado. Volveríamos sin pensarlo 2 veces.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Director General a répondu le 16 janv. 2024
Estimado Octavio,Reciba un cordial saludoTomo nota sobre el cargador para autos eléctricos, para realizar la gestión y valoración correspondiente.Atentamente,Director General

4/10 – Médiocre

Michael

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Old, buffet covered with flys, outside dining space,
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
General Manager a répondu le 15 janv. 2024
Dear Michael,Best regardsRegarding the Buffet, the staff in charge was asked to take immediate action to address these issues and ensure that they do not reoccur.General Manager

10/10 – Excellent

Juan, Chandler

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel offers a good balance of price, food, location and service. The rooms are clean and comfy. The food is excellent with many options. The drinks variety are also good.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
General Manager a répondu le 4 janv. 2024
Dear Customer,Receive a cordial greetingWe are glad that your experience was pleasant. Thank you very much for letting us know your opinion about our prices, quality and variety of food, staff attention, comfort of the rooms and variety of drinks.General Manager

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Director General a répondu le 2 janv. 2024
Estimada Jennifer,Reciba un cordial saludoMuchas gracias por calificar su experiencia 10*.Atentamente,

2/10 – Terrible

Sergio

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Director General a répondu le 13 nov. 2023
Estimado Sergio,Reciba un cordial saludoLamentamos que su experiencia no haya sido agradable, esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia.Atentamente,

10/10 – Excellent

Maria Elena

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel!
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Director General a répondu le 13 nov. 2023
Dear Maria Elena,Best regardsThank you very much for your kind words about your experience at the hotel.General Manager

8/10 – Bien

Carlos

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Director General a répondu le 1 nov. 2023
Estimado Carlos, Recibe un cordial saludoGracias por calificar su experiencia en el hotel.

8/10 – Bien

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Director General a répondu le 25 oct. 2023
Estimado Cliente,Reciba un cordial saludoMuchas gracias por calificar su experiencia en el Hotel Barceló Tambor.Atentamente,Director General

8/10 – Bien

Roberto

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good attention and services
The overall stay was very good. There was a lot of mess in the main reception, however, the premium level reception was much better. Everything else was excellent: meals, services, entertainment.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
General Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Robert,Receive a cordial greetingWe have asked the reception staff to review procedures to avoid this type of situation.General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Director General a répondu le 25 oct. 2023
Estimado (a) Cliente,Reciba un cordial saludoGracias por calificar su experiencia en el hotel.Atentamente,Director General

6/10 – Acceptable

Jeffry

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Las llaves de la habitación dejaban de funcionar a cada rato y había que caminar mucho para llegar a la recepción para solucionar el problema. Habitación estaba un poco sucia también cuando llegamos.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Director General a répondu le 23 sept. 2023
Estimado Jeffry,Reciba un cordial saludoQueremos informarle que hemos tomado nota sobre su comentario sobre los brazaletes de proximidad, también queremos expresar que todas las pulseras que entregamos a nuestros huéspedes son de alta calidad para garantizar una estancia placentera y evitar inconvenientes como los que usted experimento.Atentamente,

4/10 – Médiocre

Marco Vinicio Sanchez

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Director General a répondu le 25 oct. 2023
Estimado Marco Vinicio,Lamentamos no haber cumplido con sus expectativas, esperamos que nos vuelva a visitar y poder mejorar su experiencia.Atentamente,Director General

6/10 – Acceptable

Pablo

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
El lugar es precioso y tiene un excelente mantenimiento, estaba bastante lleno y la atención de las bebidas fue pésima, todo que se usa para preparar las bebidas es de pésima calidad casi intocable en mi caso, hasta la cerveza, había un festival gastronómico mexicano y la comida estuvo muy pesada.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Director General a répondu le 23 sept. 2023
Estimado Pablo,Reciba un cordial saludoEn relación a las bebidas hemos solicitado al Gerente A&B revisar la oferta, es importante que nuestros clientes queden satisfechos.Atentamente,

6/10 – Acceptable

Mariam

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pésima atención
Séjour de 2 nuits en août 2023
Director General a répondu le 4 sept. 2023
Estimada Mariam,Reciba un cordial saludoLamentamos que su experiencia haya sido negativa, esperamos tener la oportunidad de volver a recibirle y poder cambiar su experiencia.Atentamente

6/10 – Acceptable

Carlos

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
El personal de restaurante no se esmera por dar un buen servicio al cliente.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Director General a répondu le 9 août 2023
Estimado Carlos,Reciba un cordial saludoSiempre motivamos a nuestros colaboradores a ofrecer un servicio profesional. Hemos solicitado al Jefe de restaurante repasar procedimientos con el personal de restaurante.

4/10 – Médiocre

Dror

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Director General a répondu le 9 août 2023
Estimado (a) Cliente,Reciba un cordial saludoEstamos preocupados por su satisfacción , tomaremos las medidas necesarias para mejorar la experiencia de nuestros clientes.

4/10 – Médiocre

Randall

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté
Casi cualquier otro todo incluido es mejor. Pocas opciones de comida. Los horarios de los servicios no dejan sacar provecho de la modalidad.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Director General a répondu le 25 juill. 2023
Estimado Randall,Reciba un cordial saludo.En cuanto a la variedad de la comida se solicitó al Chef Ejecutivo revisar las ruedas de menú. Muchas gracias por hacernos llegar sus criticas constructivas, revisaremos los horarios.

4/10 – Médiocre

Nicolle

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
El cuarto y baño lleno de pelos, instalaciones fel cuarto necesitan remodelación, la comida llena de moscas…
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Director General a répondu le 25 juill. 2023
Estimada Nicolle,Reciba un cordial saludoSe solicitó a la gobernanta repasar procedimientos con supervisoras y camareras. En cuanto al control de plagas tomaremos las medidas necesarias para garantizar que el nivel de control se realice correctamente.

8/10 – Bien

Craig

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Property was beautiful but ROOMS were very outdated! For a 5 Star Property, you expect more from the rooms. The WiFi also was spotty, which as a Canadian without Data, was frustrating!
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
General Manager a répondu le 14 juill. 2023
Dear Craig Best regardsRegarding the wifi internet service, we have asked the provider to check the signal coverage.General Manager

4/10 – Médiocre

Jodi

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Director General a répondu le 13 juill. 2023
Estimado Jordi,Reciba un cordial saludoPedimos disculpas por cualquier inconveniente que haya tenido durante su estancia en nuestro hotel. Esperamos tener la oportunidad de servirle en el futuro y brindarle una experiencia satisfactoria.Atentamente,Oscar Rojas

6/10 – Acceptable

Shashi

Séjour de 2 nuits en juin 2023
Director General a répondu le 25 juill. 2023
Estimado (a) Cliente,Reciba un cordial saludo.Hemos solicitado a los jefes de departamento revisar procedimientos con el personal para mejorar la satisfacción de nuestros clientes.

2/10 – Terrible

Jonathan

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
No lo recomiendo
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Director General a répondu le 27 juin 2023
Estimado (a) Cliente,Reciba un cordial saludoLamentamos no haber cumplido con sus expectativas, esperamos que nos vuelva a visitar y poder mejorar su experiencia.Atentamente,Oscar RojasDirector General