Sur la plage, cabana (gratuite), chaise longue, parasol

Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort – Avis

5 out of 5
Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort
Lot N5 Nusa Dua Tourism Complex, Nusa Dua, Bali

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 508 avis sur 905." "
Note de 8 – Bien, d’après 243 avis sur 905." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 88 avis sur 905." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 35 avis sur 905." "
Note de 2 – Terrible, d’après 31 avis sur 905." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Vincent

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en octobre 2022
Hotel Manager a répondu le 22 févr. 2023
Dear Vincent,Bonjour! Selamat siang!Thank you for leaving your kind rating on Expedia pertaining to your recent stay with us.We are glad to understand that you had an enjoyable stay with us here at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We look forward to welcome you back for another Magnifique stay with us.Sincerely,Agus AstawaHotel ManagerSofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

6/10 – Acceptable

François

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
General Manager a répondu le 16 déc. 2022
Dear Francois,Bonjour! Selamat Siang!Thank you for leaving us your rating on Hotels.com.Though we regret to see the average score you gave us, we would appreciate to know more details about your stay. At Sofitel, we believe that our guests feedback aid us to maintain our highest quality of products and services, hence yours will be crucial for us too.Nevertheless, we remain hopeful to have another chance to better serve you in the future.Regards,Sylvain PasdeloupGeneral ManagerSofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

Mike

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ok
Séjour ok
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
General Manager a répondu le 3 févr. 2020
Dear Mike, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for sharing the high rating, following your recent stay with us at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. I am so elated while receiving your review and understand that your latest stay with us was nothing but a flawless one. At Sofitel, we always aim to make our guests feel welcome and valued, knowing it was the case for you truly pleases me more. I am looking forward to seeing you back again, in not too distant future. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
General Manager a répondu le 8 janv. 2020
Dear Valued Guests, Bonjour! Selamat Siang! We very much appreciate the high rating you gave us following your recent stay at the Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We are delighted to know that you enjoyed much your stay with us and you found it up to your expectations. At Sofitel, we always strive to craft wonderful experience for our guests and we are glad it was your case. Again, thank you for your review and we look forward to welcoming you again soon. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

jessica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel. Great service.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
General Manager a répondu le 1 nov. 2019
Dear jessica, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for the perfect rating and kind commendations you have shared towards Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We are all truly delighted for having your review online and knowing that your latest stay was nothing but a flawless one. At Sofitel, we always strive to accommodate every guest's requests and needs, hearing that we were able to once again achieve that is truly rewarding for all of us. Looking forward to having you back again, in not too distant future. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 11 nuits en septembre 2019
General Manager a répondu le 18 sept. 2019
Dear Valued Guests, Bonjour! Selamat Siang! Thank you very much for sharing your thought of Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort online on Expedia. I am very pleased to see that you thoroughly enjoyed your stay with us and found it satisfying. At Sofitel, exceeding our guests’ expectation is one of our main priorities and we are glad to know that we have succeeded once more. Thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort and we look forward to your return. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Myriam

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
General Manager a répondu le 5 sept. 2019
Dear Myriam, Bonjour! Selamat Siang! We really appreciate the time you have spent to rate us, thank you. I am truly pleased to see the perfect rating you have shared with us and knowing that we were able to create a great impression of our resort. At Sofitel, our Ambassadors always strive to extend the best service to each and every guests and I am glad that to understand that they were succeeded to do so. I am looking forward to seeing you again in our Balinese Paradise, whenever your travel brings you back to Bali, the Island of Gods. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

sebastien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grand resort familial
L’hôtel est un grand resort avec tout ce qu’il faut de services et en terme de standards internationaux. Clientèle très familiale. La plage est à proximité d’activités nautiques motorisées. Seul bémol: il manque une âme locale balinaise.
Séjour de 3 nuits en août 2019
General Manager a répondu le 22 août 2019
Dear Sebastien, Bonjour! Selamat siang! Thank you for sharing your genuine feedback on Hotels.com following your recent stay with Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. It warms our heart to read your high praises towards the services and facilities we provided during your stay. Sofitel always combine the French Luxury with local culture, we are sorry to hear that it was not the case for you. Nonetheless, we hope that it will not fluster your overall stay nor deter you from coming back to our resort. We are looking forward to welcoming you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, on your future visit to this beautiful island. Sincerely, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hotel, plage superbe, personnel aux petits soins. Bruch du dimanche exceptionnel.
Séjour de 5 nuits en août 2019
General Manager a répondu le 16 août 2019
Dear Valued Guest, Bonjour! Selamat siang! Thank you for entrusting your precious holiday to Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. It thrilled us to know that you thoroughly enjoyed your stay at our resort. Your compliments toward our superb beach, beautiful property and the attentiveness of our Heartists leaves us overjoyed. We are also glad to hear that you had an opportunity to try our renowned Ala Francaise Brunch and that you loved it. We hope to be able to welcome you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort at the soonest. Sincerely, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
General Manager a répondu le 24 juill. 2019
Dear Valued Guests, Bonjour! Selamat Pagi! We really appreciate the high rating that you have shared with us through Expedia. It truly delights us to understand that the high rating represents your overall satisfaction towards our resort and you could thoroughly enjoy your stay with us. We cannot wait to welcoming you back again at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, for another Magnifique journey with us. Sincerely, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

bruno

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
General Manager a répondu le 30 avr. 2019
Dear bruno, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for choosing Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort for your stay. We are pleased to receive positive rating from you. I am sure our team will be thrilled to see your rating on our page. We look forward to welcome you back at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort! Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

Grégoire

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Expérience mitigée
Le service est minimaliste. Le client doit se plier aux manquements de l’hotel (terminal de carte de crédit en panne, indisponibilité de produits mis à la carte, nonchalance du personnel au bar de plage). Sinon bel établissement. Clientèle familiale bruyante.
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
General Manager a répondu le 11 nov. 2018
Monsieur Grégoire, Bonjour! Selamat Siang! Tout d’abord, nous vous remercions d’avoir pris sur votre temps personnel pour donner votre avis sur Expedia après votre récent séjour dans notre Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Enfin, je suis satisfait d’entendre que notre hôtel vous a plu, de par notre plage privée et notre architecture. Il me peine cependant de lire que vous avez dû vous plier à nos propres manquements. Sachez que cela n’est pas dans notre manière d’opérer, ni de fournier a nos clients une telle expérience. Je vous présente donc mes plus plates excuses pour ce désagrément. Nous espérons cependant, que vous nous laisserez une nouvelle chance, dans un futur proche, afin que mes équipes et moi-même, vous fournissons notre réelle Magnifique expérience Sofitel! Cordialement, Sylvain PASDELOUP General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en octobre 2018
General Manager a répondu le 8 nov. 2018
Dear Valued Guest, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for sparring your time to share your feedback on Expedia. We are delighted to see the good score you gave us following your recent stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach resort. It is always gratifying to learn that our guest had an amazing stay and we will be thrilled to welcome you back at our resort. Sincerely yours, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Weendy, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une merveille
Hôtel accueillant, personnel toujours souriant. Grand hôtel, on s’y perd parfois lol, piscine magnifique et très propre avec le personnel au petit soin. Nous avons pris une chambre plunge pool qui était waw mais la piscine extérieure pas très utilisé quand on sort tout les jours découvrir Bali. Le petit déjeuner à l’hôtel est exceptionnel, du choix à gauche à droite, un 15/10 juste pour ca lol. Et pour finir nous ne sommes pas des as en anglais alors merci aux 2 jeunes hommes français en stage qui sont super. Également à monsieur Amaury qui a été un amour pour nous aidé à résoudre un petit problème. N’hésitez pas !
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
General Manager a répondu le 2 oct. 2018
Dear Weendy, Bonjour! Selamat Siang! We appreciate your perfect rating and positive feedback that you have shared through Expedia. It is a pleasure to read that your entire stay was up to your expectations. It looks like you really have an enjoyable experience with us, thanks to all our amazing facilities and services at our resort. Amaury will be very happy to hear such a compliment from you and I will definitely share your kind reviews to the whole team, for their encouragement to deliver our renowned service to every guests. Once again, thank you for sharing your thoughts of Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Our team and I will definitely be happy to see you again in the nearest future. Best Regards, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

luca, Switzerland

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait complexe hôtelier et océan à 2 pas
Plage à côté Restaurants sympathiques Activités Service hôtelier de qualité Chambres magnifiques Personnel très serviable
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
General Manager a répondu le 20 sept. 2018
Dear Luca, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for your kind rating and valuable feedback that you had towards our resort online on Expedia. What a joy to find out that your stay was nothing less than what you have expected or even exceeded. Indeed, it is always a pleasure to receive a positive feedback from our guest and that is why we are grateful to have you shared this with us. Looking forward to see you again in the nearest future and our team will definitely be happy to welcoming you back in our resort. Best Regards, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Pas d eau chaude
Pas d eau chaude dans la chambre! On s'est douché dans une autre chambre à l'autre extremité de la notre.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
General Manager a répondu le 18 mai 2018
Cher Client, Bonjour! Selamat Siang! Nous tenons a vous adresser toutes nos excuses pour la panne subite du chauffe-eau desservant votre chambre. Il a en effet été compliqué de trouver les pièces de rechange avant de pouvoir le réparer dans la soirée. Je regrette cependant que l’option que nous vous avons prodigue n’ait su vous satisfaire et vous remercie pour avoir partagé ce commentaire avec nous. Nous le prenons de manière constructive et cela nous aidera à améliorer nos services dans le future. Merci et bonne journée. Cordialement, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Linda , ORLEANS

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
MAGNIFIQUE
L’hôtel est magnifique, le personnel est d’une extrême gentillesse, la plage privée est très très propre les piscines également. Tout est très luxueux et je reviendrai les yeux fermé l’an prochain !
Séjour de 8 nuits en mars 2018
General Manager a répondu le 12 avr. 2018
Chère Linda, Bonjour, Selamat Siang! Merci infiniment pour le commentaire que vous avez posté sur notre page Ebookers. C’est en effet avec une grande joie que nous lisons votre revue. Combler les envies et les attentes de nos clients est la mission que nous nous donnons, nous sommes donc ravi de lire que nous avons réussi avec vous. Cela serait un plaisir de vous revoir parmi nous l’année prochaine. Cordialement, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Farid

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
General Manager a répondu le 23 janv. 2018
Dear Farid, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for rating our resort online on Hotels.com. We are glad to learn that you could overall enjoyed your stay and could leave with wonderful memories of our resort. We look forward to welcoming you back soon for another Magnifique Journey with us. Regards, Sylvain Pasdeloup General Manager Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Site paradisiaque
Nous avons apprécié cet Immense site à la vegetation luxurieuse avec lagon longitudinal à la porte de certaines chambres de luxe menant aux piscines principales.Large plage avec nombreuses tables et parasols en palmier . Restaurant avec service sur la plage. Nous avons moins aimé le lounge du Club peu ouvert sur le site avec son éclairage aux fluo compacts inapproprié pour fournir un atmosphère agréable. 5 à 7 decevants avec buffet international au lieu de balinais. A améliorer le manque flagrant de rangement et tiroirs dans des chambres ....de vacanciers et non de gens d'affaire, Restaurants peu nombreux , dispendieux et décevants comparativement aux hotels voisins ou finalement il fait diner pour obtenir de la diversités et de l'originalité. Super brunch les week-end cependant . Malgré tout on y retourne pour le site et evite la restauration peu originale .

8/10 – Bien

Jonathan, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel à Nusa Dua
Nous avons passé un week-end dans cette hôtel et je le recommande vivement. La chambre était vraiment parfaite avec tout le confort nécessaire. Quant à l'hôtel, celui-ci est placé au bord de mer avec sa jolie piscine donc idéal pour passer un bon moment. Nous avons bruncher le dimanche et celui était de loin le meilleur que nous avons fait pour seulement 40€ !

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon Sofitel
Nous avions choisi une chambre qui donne un accès directe à la piscine qui fait le tour d l'hôtel et accès au club Millésime. Le séjour était parfait! Séjour de détente de 4 jours: l'hôtel est dans une région très calme. Des navettes vous permettre de rejoindre Kuta en 30 minutes.

8/10 – Bien

Carole, Longueuil (Québec)

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
C'est une ville a être découvert
C'étais très bien

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sylvain Pasdeloup a répondu le 11 nov. 2015
Dear Valued Guest, thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We are pleased to read that you enjoyed your stay at our resort. It is always encouraging to learn that our guests are satisfied with our service what we strive for every day. Thank you for your support and we look forward to welcoming you back. Sincerely, Sylvain Pasdeloup – General Manager

10/10 – Excellent

CARLOS, Cognac

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bel hôtel
Nous avions réservé une suite Opéra 88 m², avec accès au club Millesime et petit déjeuner. Chambre 2322, au 3ème étage. Les + : - petit déjeuner très varié, très copieux, très bon... - buffet le soir : parfait - très bel hôtel - très belle chambre et très bien équipée - personnel très aimable et très serviable - Club Millesime - piscine très agréable - transats et parasols sur la plage confortables - très belle promenade le long de la plage Les - : - on entend la musique du Club Med jusqu'à 02H00 du matin - la plage n'est pas très belle - le dimanche, difficile d'être tranquille à la plage en raison du club voisin avec sa musique beaucoup trop forte. - Nusa Dua n'est pas bien positionnée pour visiter Bali, car excentrée - manque de transats à l'ombre autour de la piscine
Eric a répondu le 18 juill. 2015
Cher client, Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Je suis heureux de lire que vous avez apprécié nos Suite Opéra, les prestations du club et un service attentionné fourni par le personnel. Merci de nous connaît votre pensée à propos de Transat et nous nous excusons si vous ne l'avez pas vraiment apprécié votre séjour à cause du bruit du voisinage. S'il vous plaît soyez assuré que votre retour est très important pour nous et mon équipe fera en sorte que des mesures correctives appropriées seront prises pour respecter les normes élevées habituelles de produits et de services attendus de notre station. Nous espérons pour mieux vous servir lors de votre prochain séjour chez nous. Cordialement, Sylvain Pasdeloup Directeur Général

10/10 – Excellent

marie, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel agréable
Personnel souriants disponible professionnels accueillants
Tommy a répondu le 9 mai 2015
Bonjour client, Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous nous réjouissons de vous accueillir bientôt de retour. Cordialement, Tommy Trsidiarto Directeur du marketing et des communications

10/10 – Excellent

Ghaleb ZEKRI, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
un excellent séjour
nous avons passé 10 jours de rêve. un cadre agréable et un personnel exceptionel. Le Sofitel propose un confort digne des meilleurs resorts. nous reviendrons, c'est sûr!
Eric a répondu le 1 nov. 2014
Cher client, Merci pour vos commentaires positifs à propos de Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Je suis heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et notre personnel que vous avez fourni un excellent service. Merci de rester avec nous et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Anie Kumalaningsih Directeur de la Qualité

8/10 – Bien

HSB-I, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent repos
L'hôtel vinent d'ouvrir il y a 9 mois et on sent bien la qualité de prestations recherchée et futur. Malheureusement il y a des zones en travaux. Notamment la plage est loin d'être accueillant (absence de passage et de lumières). En 2015 tout sera parfait.
Eric a répondu le 22 nov. 2014
Cher client, Merci de rester à l'hôtel Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Comme vous l'avez mentionné, nous étions dans le processus de construction de l'exclusif Nikki Beach Bali et nous excusons si vous étiez incapable de faire l'expérience quand vous étiez avec nous. Merci pour vos commentaires et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Anie Kumalaningsih Directeur de la Qualité

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Eric a répondu le 23 août 2014
Dear Valued Guest, Bonjour! Selamat Siang! Thank you for allowing us to accommodate you at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. We hope that you also experienced an excellence service and French elegance blend with the local culture for which we strive when you were with us. We look forward to your next magnifique journey with us. Sincerely, Tommy Trisdiarto Director of Marketing & Communications

10/10 – Excellent

lisa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great value. Delightful staff. Check in was slow but the amenities made up for it.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

ANTHONY

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Breakfast was average comparing it to other resorts, service at breakfast was again average had to ask multiple times for simple things like water, napkins etc. they had run out of butter one morning. Other than that it’s a nice resort poolside service was great, dinners were also great.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Brett

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Sophia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful resort. Would stay again. Food however at buffet was ok. I’ve had better.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Damar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sofitel Nusa Dua is really great. The facilities, the ambience, the cleanliness are really top. But, most importantly, the staffs are really nice and welcoming. The only downside is that they fold the beach bench by 8 PM. Sometimes I like to sit and walk by the beach at night. However, overall, great experience with the Sofitel Nusa Dua
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 21 mars 2024
Bonjour, Damar!Thank you for the perfect score you shared with us. It warms our heart to hear that you had an amazing stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. What makes me more delighted is seeing that the services extended by our Ambassadors could impress your latest stay with us. We definitely look forward to your return, hopefully soon. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Pravin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly and helpful staff and service
Séjour de 3 nuits en février 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 21 mars 2024
Bonjour, Pravin!Thank you for posting your feedback on Expedia. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Bien

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
mooi resort
prachtig resort voor wie enkel van relaxen houdt. Weinig of niets te doen in onmiddellijke omgeving
Séjour de 3 nuits en février 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 22 févr. 2024
Bonjour, Pascal!We really appreciate the time you sparred to rate us online. It is delightful to see your high score and understand that you had a lovely staycation with us at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Looking forward to welcoming you back again in not so distant future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Bien

Jerome R

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great staff
The hotel was good overall , little dated in some areas . Hotel was clean and pools were great . Ocean view room was a little disappointing with the extra you pay but they moved us over with better view. Breakfast was great and employees service anywhere in hotel was excellent anywhere you went . Overall we enjoyed our stay at the hotel .
Séjour de 7 nuits en février 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Jerome!It truly delights us to hear that you loved our resort and were able to feel the genuine hospitality delivered by our team. However, it saddened us to hear that your stay was flustered by the initial ocean view room that was not entirely up to your expectations, as well as the overall resort's conditions. We would really appreciate if you can share more details so we can improve in the future. Nonetheless, we really hope this did not deter you from coming back again to our Magnifique resort in the near future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overpriced for Bali
Overpriced for Bali. While an amazing resort and you got 5 star. I’ve stayed in other 5 star resorts and had better. Would not stay here again, but again a great experience
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, David!Though we are glad to hear that you were satisfied with the latest stay you had in our resort, it saddened us to hear that your overall stay was flustered. Our price is accessed and set with careful considerations and comparison to our competitors in the areas, which we regret you found it not up to your expectations.At Sofitel, we take our guest’s feedback extremely seriously as we aim to create a wonderful experiences to all our guests, and I am glad you are willing to share it directly with us. Nonetheless, I hope this will not fluster your experience much nor deter you from coming back again to our resort, whenever your travel brings you back to Bali. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

6/10 – Acceptable

Adrian

Points forts : Propreté, commodités
Staff overattentive and pushing for extra add ons when you are dining or by the pool. Overall resort was nice but elements like the pool had some run down sections.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 22 févr. 2024
Bonjour, Adrian!Thank you for staying at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. I regret to see the average score you gave us on your recent experience, which was detracted by the service attentiveness from the staff. I understand your points on this matter and please rest assured as I will be reviewing this further with the relevant team. Thank you for sharing this with us and we hope we can better serve you on your next stay with us.Regards,AnneQuality & Guest Experience Manager

8/10 – Bien

Rory

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed as a family of three with a toddler and were extremely happy with the main pool, kids water area, open manicured gardens and pathways in and around the resort and along the beach. Our one bedroom was large and very clean which was ideal for all sharing the same space - we loved the balcony with pool views and swinging chair. All staff were so lovely and welcoming. A special thank you to the morning staff that were quick to assist us and our toddler at the buffet breakfast and an extra special thank you to Eka who looked after our son at the childcare and also a couple of evenings of babysitting - we felt very comfortable that our child was in good care. The Italian restaurant and the buffet breakfast were highly enjoyable. Our only slight negative comment is that the other resort dining options were heavy on Western food (and very Mexican dish skewed) menus and the quality wasn't as good as expected.
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Rory!Thank you for sharing your thoughts towards Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. I am glad to hear that your family staycation with us was a lovely one. It even makes me more excited to see that your family could feel the genuine service of our Ambassadors, as it is what we strive every day. Your comments related to the food options and quality have been highlighted and shared accordingly to the relevant department heads for further review and improvements. Nonetheless, we hope this did not fluster your experience much and we look forward to your return. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Ian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were amazing, which made our stay incredible.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Ian!Thank you for posting your feedback online. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Jacqueline

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sofitel Nusa Dua, offers so many amentias it's unbelievable. Bubble Baths, room Spritz's bike trips, yoga classes, the list goes on and on. The staff is so gracious and friendly. Excellent Hotel
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Jacqueline!Thank you for posting your feedback on Expedia. We are thrilled to read your positive remarks. The team pride themselves on the cousu main service they render and I am glad to see that it was up to your expectations. We thank you for sharing your review and we look forward to welcome you back in a not-too-distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worst Experience Ever
The room and the bathroom are outdated. Breakfast was bad. The worst of all, I had a horrible experience, it was on the second day of my staying. I was taking a nap, then somebody rang the doorbell and shouted check out time. When I opened the door, she said she is from frontdesk and said to me I have to check out. I said, my stay is until tomorrow, then she checked her ipad and easily said I am sorry. She pretended asking me if probably I need something. Just slammed the door in front of her face. What a very bad experience staying in 5 stars hotel with this kind of treatment. It never happens to me this kind of service ever with other hotels.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 22 févr. 2024
Bonjour, Valued Guest!Thank you for sharing your feedback on our Hotelscom. I regret to read your feedback on the recent stay you had with us as it was not something we strive for our guest experience. Please rest assured as I take your feedback seriously and I will have this discussed personally with the relevant team for our further review and necessary improvements. We thank you for letting us know on this and we hope we can serve you better in the future.Regards,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Scott

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
So beautiful & relaxing. Very friendly staff. Lovely gardens. Breakfast was amazing.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Scott!We appreciate the feedback you shared with us online. I am filled with joy to read such an amazing review you posted on Expedia. Knowing that our valued guest could thoroughly enjoy their moments spent with us is truly rewarding for us all. Obviously, we loved having you with us and we look forward to another pleasure of welcoming you back at the resort whenever your travel brings you back to Bali.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

4/10 – Médiocre

Christiana

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Water flow from bathroom to the room
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Christiana!Thank you for leaving us a positive rating online. Though we are glad to see that your overall stay was a good one, I regret to hear that your stay was flustered, especially by the room condition that was not entirely up to your expectations. Rest assured as your comments have been shared accordingly to our Housekeeping Manager and the Chief Engineer for immediate actions. We hope this did not fluster your experience much nor deter you from coming back again to our resort in the near future. Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Bimal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property is good. The bathroom and toilet need fans so that mist doesn’t deposit on mirrors and walls. The beach is not ideal for swimming as other properties nearby.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Bimal!Thank you for leaving us such a perfect score through our Expedia page. Though it is delightful to see your positive comments towards our property, it saddened us to hear that your overall experience was flustered by the bathroom conditions in the room. Please rest assured as your comments have been highlighted to our management team for further review and considerations. At Sofitel, our guest's feedback is our top priority, hence, we would like to thank you for sharing your input with us. We definitely look forward to your return, in not too distant future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Nicky Andrew

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Relaxing, great friendly staff, outstanding landscaping
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Nicky!Thank you for reviewing us online. It fills us with joy to see that your experience was something you are fond of. The team will be delighted to know that our valued guest could thoroughly enjoy the stay at the resort. We really are thankful for sharing this and we hope to see you again whenever you return to Bali.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

6/10 – Acceptable

Paula

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Paula! Thank you for leaving your rating online. I am saddened to see the low score you gave. We place an importance on hearing our guest feedback and we hope to have more details on your feedback so we could analyse and identify the areas in need of improvement. Nonetheless, we thank you for staying with us and we hope to have another chance to better serve you in the future.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Jill

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Commodités
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Quality & Guest Experience Manager a répondu le 20 févr. 2024
Bonjour, Jill!We very much appreciate the high rating you gave to your recent stay at Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. It pleases us to learn that your holidays were nothing but satisfying ones and knowing that our resort was up to your expectations, if not higher, is truly rewarding. Thank you once more for the feedback and we hope to see you again soon.Sincerely,AnneQuality & Guest Experience Manager

10/10 – Excellent

Rajesh A

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Ryna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Spoilt for choice with the restaurants, reasonably priced also. Peaceful atmosphere with a wide range of activities, private beach, massage on the beach or at the spa. Kids club, 4 pools also. Stayed in the twin plunge pool room.which is stunning. Twin beds are big enough to have two people. Breakfast buffet was amazing. All different cuisines, many dishes changing everyday. A very memorable experience and highly recommend.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023