Piscine extérieure, cabanas (supplément), parasols

Pendry Newport Beach – Avis

5 out of 5
Pendry Newport Beach
690 Newport Center Dr, Newport Beach, CA

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 44 avis sur 65." "
Note de 8 – Bien, d’après 11 avis sur 65." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 4 avis sur 65." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 65." "
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 65." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

ELAINE

Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, commodités
The security guy knocked on our door said we were too loud as we had a friend couple stopped by after Pendry bar. It is okay to tell us keep volume down but his attitude was like we were teenagers and party in the room. He didnt tell us with polite attitude but very rude.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Wes

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the check-in person was very friendly, she showed me some areas of the property including the best way to walk to Fashion Island.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Wes,Thank you for your feedback. Glad you enjoyed your stay and got to experience Fashion Island. We hope to see you back soon!

10/10 – Excellent

Mimi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
First class service, super comfortable, beautiful decor. Glitch in the room service meal was fixed immediately with no trouble.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Mimi,Thank you for your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon!

10/10 – Excellent

othman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cc
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Mike

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Lev

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Diego

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location big shopping center around the corner
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Diego,Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!

8/10 – Bien

Liz

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Bar staff the best.. Stone is most welcoming part of the Pendry NPB….the valet staff is awesome as well!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Liz,Thank you so much for your feedback. Glad to hear you enjoyed your experience at Pendry Newport Beach. We hope to see you back soon!

10/10 – Excellent

Gary

Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Mark

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would never stay there again. Stay at the VEA.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Mark

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terrible. Stay at the VEA!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Mark

Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The property was dirty. I was at the pool and I stepped on him and another mess. I complained to get it cleaned up and no one listed. Then the elevator shut down so we couldn’t get to our floor. No one cared. This is an expensive property. We will be staying at the VEA from now on.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Irene

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing service! Perfect place to relax by the pool, enjoy good food and rejuvenate. I look forward to returning soon!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Irene,Thank you for your feedback. Glad you had a relaxing time by the pool! We hope to see you back soon!

10/10 – Excellent

Vikas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Vikas,Thank you for your feedback. We are glad you had a great time and we hope to see you back soon!

10/10 – Excellent

edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pendry delivered on the luxury expectation. For some (like me) it’s an indulgent splurge…it’s fantastic when worth it.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for your feedback. Glad to hear you had a fantastic stay! We hope to see you back soon.

10/10 – Excellent

Mae

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Bradley

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff, valet, common areas are first class! Restaurant SET and the main lounge were fantastic. Rooms are updated, but the hotel's bathrooms were not updated after Pendry took over. The rose stone doesn't go at all with the black and Grey in the hotel. Otherwise, Hotel is stylish!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Bradley,Thank you so much for your nice review! We are so glad you enjoyed your time with us and hope you enjoyed the food at SET! We will be sure to relay your feedback and hope to see you back soon.

10/10 – Excellent

JEAN MARIE, FRANKLIN LAKES

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Has to be the nicest, most professional hotel ever. Room was clean and spacious. Attention to detail Even the toiletries were fantastic. Will definitely go back.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Jean Marie,Thank you for your wonderful feedback! We are very happy you enjoyed your stay at Pendry Newport Beach. We hope to welcome you back very soon!

6/10 – Acceptable

Laurie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Room service: It took the chef 3 tries to make a simple Club Sandwich - the rest of the staff were excellent
Séjour de 3 nuits en février 2024
Pendry Newport Beach a répondu le 23 févr. 2024
Dear Laurie,Thank you so much for your feedback. We will be certain to share it with our Culinary team. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope that you visit Pendry Newport Beach again soon.Regards,David HoffmanGeneral Manager

10/10 – Excellent

Diego

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The Bar very classy good crowed
Séjour de 1 nuit en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Diego,Happy to hear you enjoyed your experience at Bar Pendry. We hope to see you back!

8/10 – Bien

Nicholas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Bathrooms are old and breakfast restaurant in the bar is a joke
Séjour de 1 nuit en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Nicholas,Thank you so much for your feedback. We will be certain to share it with our teams. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you visit us again.

10/10 – Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The property and staff are amazing. We really enjoyed our visit. The problem was with the lack of full disclosure of charges. We have been charged over $1800.00 for a $ 1100.00 room. We have multiple pending charges that are not disclosed At check in. Also this property has no self parking. You are required to valet park for an additional $120.00 for our weekend. We kind of feel taken advantage of.
Séjour de 2 nuits en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Robert,Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your experience with our wonderful team! We will be sure to follow up regarding the communication with charges and will be certain to share your feedback. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you can visit Pendry Newport Beach again soon.

10/10 – Excellent

Louis, Las Vegas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Pamela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Umer

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

emerline

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Over all great!!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Emerline,Thank you for your wonderful feedback! We are glad you enjoyed your time at Pendry Newport Beach and hope to see you back soon!

6/10 – Acceptable

John J

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

DARREN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Five star service, opulent hotel in Newport Beach
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Darren,We are very glad you enjoyed your stay at Pendry Newport Beach. Looking forward to welcoming you back soon!

2/10 – Terrible

Analyn

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Brent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Still hard to beat.
Great location. Friendly staff. Very nice facility. Miss when it was the Fashion Island Hotel though. Updated and more upscale now without some of the casual niceties and at a higher price tag. Still hard to beat.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Brent,Thank you so much for your feedback. We are very glad you enjoyed your stay with us and hope you visit again very soon!

10/10 – Excellent

Shawn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
wonderful stay at a very nice resort , loved it
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Michael,Thank you so much for your feedback. Great to hear you had a wonderful stay. We hope to welcome you back very soon!

8/10 – Bien

Karen, Daniel Island

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Emily

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Claudia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Upscale across the board
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We are glad you had a great experience with us and we hope to welcome you back soon!

6/10 – Acceptable

CHI FUNG WILSON

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Too noisy at the lobby on weekends.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Chi Fung,Thank you so much for your feedback. We apologize for the noise you experienced. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you can visit us again soon.

10/10 – Excellent

Proshat

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Had a best time and experience at Pendry Newport.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Proshat,Thank you so much for your feedback. We are so glad you had a great time with us! We hope you visit us again very soon!

10/10 – Excellent

rocio

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was exceptional
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Rocio,Thank you so much for your feedback. We are very happy you had an exceptional experience with us and hope to see you back very soon!

10/10 – Excellent

Chris

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Nolan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Mike

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome hotel amazing service
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Mike,Thank you so much for your feedback. We are very happy you had a great experience with us and hope to see you back very soon!

2/10 – Terrible

Vickie

Séjour de 3 nuits en octobre 2023

8/10 – Bien

Paula

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We will make sure to share this with the Leadership Team! Please let us know how we may improve and receive a 10 for your next visit!

6/10 – Acceptable

Larbi

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We will make sure to share this with the Leadership Team! Please let us know how we may improve and receive a 10 for your next visit!

10/10 – Excellent

Max

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Max

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Sara

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Stephanie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back soon!