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Note de 10 – Excellent, d’après 44 avis sur 65." "
10 – Excellent
44
Note de 8 – Bien, d’après 11 avis sur 65." "
8 – Bien
11
Note de 6 – Acceptable, d’après 4 avis sur 65." "
6 – Acceptable
4
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 65." "
4 – Médiocre
1
Note de 2 – Terrible, d’après 5 avis sur 65." "
2 – Terrible
5
9,4/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
7,8/10
Commodités
9,0/10
État et installations de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
4/10 – Médiocre
ELAINE
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, commodités
The security guy knocked on our door said we were too loud as we had a friend couple stopped by after Pendry bar. It is okay to tell us keep volume down but his attitude was like we were teenagers and party in the room. He didnt tell us with polite attitude but very rude.
ELAINE
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Wes
11 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the check-in person was very friendly, she showed me some areas of the property including the best way to walk to Fashion Island.
Wes
Séjour de 1 nuit en mai 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Wes,Thank you for your feedback. Glad you enjoyed your stay and got to experience Fashion Island. We hope to see you back soon!
10/10 – Excellent
Mimi
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
First class service, super comfortable, beautiful decor. Glitch in the room service meal was fixed immediately with no trouble.
Mimi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Mimi,Thank you for your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon!
10/10 – Excellent
othman
Voyage en famille
7 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cc
othman
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Mike
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mike
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Lev
28 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Lev
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Diego
21 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location big shopping center around the corner
Diego
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Diego,Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!
8/10 – Bien
Liz
12 avr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Bar staff the best.. Stone is most welcoming part of the Pendry NPB….the valet staff is awesome as well!
Liz
Séjour de 3 nuits en avril 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Liz,Thank you so much for your feedback. Glad to hear you enjoyed your experience at Pendry Newport Beach. We hope to see you back soon!
10/10 – Excellent
Gary
9 avr. 2024
Gary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 – Terrible
Mark
9 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I would never stay there again. Stay at the VEA.
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 – Terrible
Mark
9 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terrible. Stay at the VEA!
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 – Terrible
Mark
8 avr. 2024
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The property was dirty. I was at the pool and I stepped on him and another mess. I complained to get it cleaned up and no one listed. Then the elevator shut down so we couldn’t get to our floor. No one cared. This is an expensive property. We will be staying at the VEA from now on.
Mark
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Irene
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing service! Perfect place to relax by the pool, enjoy good food and rejuvenate. I look forward to returning soon!
Irene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Irene,Thank you for your feedback. Glad you had a relaxing time by the pool! We hope to see you back soon!
10/10 – Excellent
Vikas
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Vikas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Vikas,Thank you for your feedback. We are glad you had a great time and we hope to see you back soon!
10/10 – Excellent
edward
Voyage en famille
26 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pendry delivered on the luxury expectation. For some (like me) it’s an indulgent splurge…it’s fantastic when worth it.
edward
Séjour de 1 nuit en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Edward,Thank you for your feedback. Glad to hear you had a fantastic stay! We hope to see you back soon.
10/10 – Excellent
Mae
16 mars 2024
Mae
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Bradley
Voyage en famille, Voyage d’affaires
16 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff, valet, common areas are first class! Restaurant SET and the main lounge were fantastic. Rooms are updated, but the hotel's bathrooms were not updated after Pendry took over. The rose stone doesn't go at all with the black and Grey in the hotel. Otherwise, Hotel is stylish!
Bradley
Séjour de 2 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Bradley,Thank you so much for your nice review! We are so glad you enjoyed your time with us and hope you enjoyed the food at SET! We will be sure to relay your feedback and hope to see you back soon.
10/10 – Excellent
JEAN MARIE, FRANKLIN LAKES
Voyage en famille
10 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Has to be the nicest, most professional hotel ever. Room was clean and spacious. Attention to detail Even the toiletries were fantastic. Will definitely go back.
JEAN MARIE
Séjour de 3 nuits en mars 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Jean Marie,Thank you for your wonderful feedback! We are very happy you enjoyed your stay at Pendry Newport Beach. We hope to welcome you back very soon!
6/10 – Acceptable
Laurie
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Room service: It took the chef 3 tries to make a simple Club Sandwich - the rest of the staff were excellent
Laurie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Pendry Newport Beach a répondu le 23 févr. 2024
Dear Laurie,Thank you so much for your feedback. We will be certain to share it with our Culinary team. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope that you visit Pendry Newport Beach again soon.Regards,David HoffmanGeneral Manager
10/10 – Excellent
Diego
19 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The Bar very classy good crowed
Diego
Séjour de 1 nuit en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Diego,Happy to hear you enjoyed your experience at Bar Pendry. We hope to see you back!
8/10 – Bien
Nicholas
Voyage de couple
18 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Bathrooms are old and breakfast restaurant in the bar is a joke
Nicholas
Séjour de 1 nuit en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Nicholas,Thank you so much for your feedback. We will be certain to share it with our teams. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you visit us again.
10/10 – Excellent
Michael
5 févr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 – Bien
Robert
5 févr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The property and staff are amazing. We really enjoyed our visit. The problem was with the lack of full disclosure of charges. We have been charged over $1800.00 for a $ 1100.00 room. We have multiple pending charges that are not disclosed At check in. Also this property has no self parking. You are required to valet park for an additional $120.00 for our weekend. We kind of feel taken advantage of.
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Robert,Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your experience with our wonderful team! We will be sure to follow up regarding the communication with charges and will be certain to share your feedback. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you can visit Pendry Newport Beach again soon.
10/10 – Excellent
Louis, Las Vegas
5 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Louis
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
Pamela
22 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Pamela
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Umer
Voyage en groupe
22 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Umer
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 – Bien
emerline
20 janv. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Over all great!!!
emerline
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Emerline,Thank you for your wonderful feedback! We are glad you enjoyed your time at Pendry Newport Beach and hope to see you back soon!
6/10 – Acceptable
John J
14 janv. 2024
John J
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 – Excellent
DARREN
13 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Five star service, opulent hotel in Newport Beach
DARREN
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 11 mars 2024
Dear Darren,We are very glad you enjoyed your stay at Pendry Newport Beach. Looking forward to welcoming you back soon!
2/10 – Terrible
Analyn
11 janv. 2024
Analyn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
Brent
Voyage en famille
8 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Still hard to beat.
Great location. Friendly staff. Very nice facility. Miss when it was the Fashion Island Hotel though. Updated and more upscale now without some of the casual niceties and at a higher price tag. Still hard to beat.
Brent
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Brent,Thank you so much for your feedback. We are very glad you enjoyed your stay with us and hope you visit again very soon!
10/10 – Excellent
Shawn
1 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Shawn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Michael
Voyage en famille
1 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
wonderful stay at a very nice resort , loved it
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Michael,Thank you so much for your feedback. Great to hear you had a wonderful stay. We hope to welcome you back very soon!
8/10 – Bien
Karen, Daniel Island
31 déc. 2023
Karen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Emily
Voyage en famille
22 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emily
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Claudia
Voyage en famille
9 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Claudia
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
1 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Upscale across the board
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Thank you so much for your feedback. We are glad you had a great experience with us and we hope to welcome you back soon!
6/10 – Acceptable
CHI FUNG WILSON
22 nov. 2023
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Too noisy at the lobby on weekends.
CHI FUNG WILSON
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Chi Fung,Thank you so much for your feedback. We apologize for the noise you experienced. If you would like to discuss further, please feel free to reach out to me directly. We hope you can visit us again soon.
10/10 – Excellent
Proshat
20 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Had a best time and experience at Pendry Newport.
Proshat
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Proshat,Thank you so much for your feedback. We are so glad you had a great time with us! We hope you visit us again very soon!
10/10 – Excellent
rocio
Voyage en groupe
17 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was exceptional
rocio
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Rocio,Thank you so much for your feedback. We are very happy you had an exceptional experience with us and hope to see you back very soon!
10/10 – Excellent
Chris
5 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Chris
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
Nolan
4 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nolan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
Mike
25 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome hotel amazing service
Mike
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
David Hoffman, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Mike,Thank you so much for your feedback. We are very happy you had a great experience with us and hope to see you back very soon!
2/10 – Terrible
Vickie
23 oct. 2023
Vickie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 – Bien
Paula
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Paula
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We will make sure to share this with the Leadership Team! Please let us know how we may improve and receive a 10 for your next visit!
6/10 – Acceptable
Larbi
22 oct. 2023
Larbi
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We will make sure to share this with the Leadership Team! Please let us know how we may improve and receive a 10 for your next visit!
10/10 – Excellent
Max
19 oct. 2023
Max
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Max
18 oct. 2023
Max
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
Sara
18 oct. 2023
Sara
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Stephanie
16 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Stephanie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Pendry Newport Beach Reservations a répondu le 23 oct. 2023
Thank you for your review. We hope to welcome you back soon!