Commodité de l’hébergement

DoubleTree by Hilton New York Downtown – Avis

4 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 671 avis sur 1609." "
Note de 8 – Bien, d’après 399 avis sur 1609." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 252 avis sur 1609." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 154 avis sur 1609." "
Note de 2 – Terrible, d’après 133 avis sur 1609." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

THIERRY

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Une vue magnifique depuis la chambre au 44ème étage, tout est très propre mais les petits déjeuners sont un peu trop chers, préférez les nombreux Starbucks et autres à moitié prix et plus typique.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 29 avr. 2024
Thierry, we are delighted you enjoyed the magnificent view from your room and our cleanliness standards! We appreciate your feedback on breakfast pricing and will consider it as we strive to enhance our services. We hope to welcome you back soon for another memorable stay at DoubleTree by Hilton New York Downtown!

8/10 – Bien

Charlie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotelmgmt a répondu le 6 mars 2024
We're grateful for your positive feedback, Charlie! On your next trip to the area, we hope you'll stay with us again so we can strive to exceed your expectations even further.

8/10 – Bien

Vanessa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel, personnel vraiment aimable et gentil, seul petit bémol : je vous conseille de prendre les escaliers parce que l’ascenseur est d’une lenteur un peu intense.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotelmgmt a répondu le 4 mars 2024
Vanessa, thank you for your positive review. We are thrilled you enjoyed our hotel and friendly team. We appreciate your patience with the elevator and are looking into improvements. We hope to welcome you back soon for an even better experience!

8/10 – Bien

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Hotelmgmt a répondu le 10 oct. 2023
Thank you for taking a moment to leave us with your positive score, Patricia. Hurry back!

8/10 – Bien

DOMINIQUE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout est très bien sauf les ascenseurs
Seul inconvénient de cet hôtel l’attente interminable aux ascenseurs en début de matinée et en fin d’après-midi..
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Hotelmgmt a répondu le 24 sept. 2023
Thank you for your high rating, Dominique! We're delighted that you enjoyed your stay with us at the DoubleTree by Hilton New York Downtown, though we do apologize for any delays you experienced with our elevators. Hopefully, you will return soon so we can work to win you over completely!

2/10 – Terrible

ANTOINE

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Arrivé sur place j’ai décidé de ne plus y séjourner. On y accède par un ascenseurr ultra lent un hall sale et peu accueillant. Pour avoir l’ascenseur dans le fameux hall sale et sombre afin d’accéder à la réception on peut attendre jusqu’à 15 minutes. Ascenseur partagé avec tout une population de salariés, logements etc… du même bâtiment. Je ne conseil pas les gens qui vont à NY pour la première fois ils auront une mauvaise image du pays.
Séjour de 17 nuits en août 2023
Hotelmgmt a répondu le 18 sept. 2023
Antoine, we are disheartened to hear that you were disappointed in your experience and chose not to stay with us. Please accept our sincere apology for the inconvenience and the underwhelming first impression. We will be sure to review your comments further in order to improve for future stays. We hope that you will reconsider staying with us again, as we are confident that we can provide you a better experience.

8/10 – Bien

JEAN-CLAUDE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres pratique et accessible pour visiter Manhattan
Séjour de 6 nuits en août 2023
Hotelmgmt a répondu le 15 août 2023
Jean-Claude, thank you for staying with us at DoubleTree by HIlton New York Downtown. We are glad you had a convenient and accessible stay while visiting Manhattan. We hope to have the pleasure of welcoming you back again!

10/10 – Excellent

Salim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
l’hôtel est très bien. propre calme le personnel à l’écoute du client tres bien situé le seul soucis le parking se situe à 1km de l’hôtel c’est désagréable et une fois la voiture stationné il faut marcher 15 min pour retourner à l’hôtel sinon globalement je recommande cet hôtel il est tres bien
Séjour de 2 nuits en août 2023
Hotelmgmt a répondu le 4 août 2023
Salim, thank you for the kind review of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are thrilled you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.

8/10 – Bien

Melissa, Mirabel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
beau séjour, quartier tranquille et transport en commun à proximité. le stationnement n'est pas à l'hôtel, mais à trois stations de métro ou 15-20 minutes de marche. Impossible de prendre l'ascenseur, toujours plein! Nous avons dû descendre nos valises et la poussette par l'escalier.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Hotelmgmt a répondu le 1 août 2023
Melissa, we are glad you enjoyed your stay and our location. Thank you for your positive review. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again and ensuring a smoother experience.

6/10 – Acceptable

JEAN BAPTISTE

Voyage en famille
the waiting time elevators was very very long!!!And the person who took care of ordering a taxi was not qualified at all!!!
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Hotelmgmt a répondu le 17 juill. 2023
Thank you for taking the time to review your stay. While we trust you had an overall enjoyable visit, we are saddened to hear that some aspects of your visit fell short of your expectations. Please accept our apology for the inconvenience. It is our hope that you will stay with us again, as we are confident we can provide you a better experience.

10/10 – Excellent

Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
, on a eu une chambre une chambre au 39e avec une belle vue panoramique sur le financial district. L’hotel est propre le servixe est agréable avec un cookie de bienvenue. L’hôtel est très bien desservi ( métro à 2 min ) Pour ce qui est de la chambre, la chambre est propre, un grand lit très confortable, quatre oreillers avec tous les soins qu’on peut avoir dans un hilton ( machine à café dans la chambre).
Séjour de 7 nuits en février 2023
Hotelmgmt a répondu le 1 mars 2023
Thank you for allowing us to welcome you to DoubleTree by Hilton New York Downtown, Marc! We're just delighted that you enjoyed your stay and we appreciate your compliments on our welcoming service, beautiful views, and comfortable, well-appointed guest rooms. It will be our pleasure to greet you again the next time you plan a visit to NYC!

2/10 – Terrible

Achi Kevin Henri

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Établissement propre
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Hotelmgmt a répondu le 24 janv. 2023
Thank you, Achi for your candid feedback. We hope you had a great time visiting our beautiful city and look forward to welcoming you back again.

10/10 – Excellent

Christel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel bien situé à proximité d’une station de métro. Quartier wall street safe. Beaucoup de restaurant autour. Rue devant hôtel avec peu de circulation et nuit calme donc pas de bruit. Bonne isolation phonique des chambres. Chambre propre et bien agencée. Bagagerie gratuite. Je recommande cet hôtel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
HotelMgmt a répondu le 29 sept. 2022
Christel, your review and recommendation are valued! We are happy you appreciated the comfort and convenience we provide. Thank you for your review of DoubleTree by Hilton New York Downtown and we look forward to welcoming you back for another relaxing stay.

4/10 – Médiocre

Baptiste

Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
4**** étoiles et pourtant il faut attendre 45 mins pour obtenir sa clef. Un détecteur couloir qui se déclenche depuis la chambre, aucun technicien disponible avant le lendemain. Au prix de 150$ la nuit, le ménage n'est pas fait tous les jours, mais 1 jour sur 2/3. Pour finir, paiement en espèce, ils m'ont débité en plus ma carte et m'ont recrédité 30$ de moins, sans raison ni explication de leur part. Je ne peux que vous déconseiller cet établissement !
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Hotelmgmt a répondu le 4 oct. 2022
Thank you Baptiste for sharing your review of your recent visit. We regret any delays you had when checking in as we only want our guests to experience the best stay possible. It if difficult to properly address your billing concerns in this forum and we hope you will reach out once more so that we can better assist you. We look forward to one day welcoming you back so that we can exceed your expectations in every way.

8/10 – Bien

Mathieu

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lieu et la vue, incroyable.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Hotelmgmt a répondu le 2 août 2022
Thank you Mathieu for choosing DoubleTree by Hilton New York Downtown for your stay in the area! We are happy you enjoyed our wonderful location and can't wait to greet you again.

8/10 – Bien

JEAN-LOUIS

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Hotelmgmt a répondu le 12 juin 2022
Thank you for rating us so highly! We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.

4/10 – Médiocre

Nadja

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
I can only recommend this hotel for his location and the comfortable bed. Unfortunately everything else is not worth it. Count really min 10 minutes to catch the elevator each time. No room cleaning until you ask for it and nobody told us. Personnel not particularly friendly or helpfully. But the location is great. Lots of restaurants around and three subway stations within 2 min walk.
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Hotelmgmt a répondu le 5 avr. 2022
Nadja, although we are pleased you appreciated the comfort and convenience our hotel provides, we do regret that you were not fully impressed with your stay. We will continue to make improvements in the service we provide and thank you for your candid review. We hope you will give us another chance to welcome you back again.

4/10 – Médiocre

Cynthia

Très déçu pour un 4 étoiles idéalement situé
Nous sommes restés du mardi au dimanche et la chambre n’a jamais été nettoyée ! Quand j’ai demandé à la réception , ils m’ont qu’à cause de thanksgivings le room service n’était pas assuré . Ils ont changé les serviettes à notre demande sans prendre les anciennes. La chambre en arrivant paraissait propre mais derrière le lit il y avait un emballage de nourriture et de la poussière . Les portes des chambres claquent et sont une nuisance en pleine nuit. Les ascenseurs sont hyper long à attendre. Heureusement Hopton le majordome était super sympa. Services et propreté pas dignes d’un 4 étoiles
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Hotelmgmt a répondu le 14 déc. 2021
Thank you for your review, Cynthia. We regret that your guestroom did not reflect our high standards for cleanliness and will be sure to address your feedback with housekeeping. We also would like to extend our sincere apology for any noise disruption you encountered and hope you will allow us another chance to create a more positive, seamless experience for you.

8/10 – Bien

Britney

Voyage d’affaires
Great location
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Xianmin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Nicole

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved my stay here. Every moment of it. The mattress and pillows were very comfortable.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 23 mai 2024
Nicole, thank you for your glowing review of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are delighted you had an excellent stay and were pleased with our comfortable accommodations. The pleasure would be ours to welcome you back!

8/10 – Bien

Jose

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente ubicación, muy segura los alrededores, fácil acceso en metro, las instalaciones bien cuidadas .
Séjour de 4 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 23 mai 2024
Jose, thank you for your positive feedback. We are delighted you enjoyed our excellent location, safe surroundings, and convenient metro access. Our team works hard to maintain our facilities, and we are glad it showed. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Excellent

Jose

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Downtown is great!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Jose, thank you for staying with us! We are glad you enjoyed your stay and found our location convenient. The pleasure would be ours to welcome you back!

6/10 – Acceptable

Melinda

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The only downfall is spending a lot of time waiting on elevators and housekeeping in a lot of the elevators that service the guests.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Melinda, thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. Apologies for the wait times with the elevators and housekeeping usage. We will work on improving this aspect. We look forward to welcoming you back for a smoother experience.

10/10 – Excellent

Elizabeth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have no complaints
Séjour de 3 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Elizabeth, thank you for your high recommendation of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are delighted you had an excellent stay and hope to welcome you back the next time you are visiting New York!

10/10 – Excellent

Emily

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Would definitely come back to this location!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Emily, thank you for your glowing review. We are delighted you had an outstanding stay. All of us at DoubleTree by Hilton New York Downtown hope to welcome you back again soon!

6/10 – Acceptable

Zhe wen

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel
It’s a bit noisy …
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Zhe, thank you for your valuable feedback. We trust you had an overall enjoyable stay, though we sincerely apologize for the inconvenience you experienced with noise. We hope to welcome you back for an improved experience in the future.

4/10 – Médiocre

Edwin

Demasiada humedad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Edwin, thank you for your feedback. We are sorry to hear about the humidity issue during your stay. We will work on improving the climate control in our rooms. We hope to welcome you back for a more comfortable experience.

8/10 – Bien

Leslie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Staff and service was excellent. Free cookies and bottled water. Great location. Didn't like the wait for the elevators. Too slow. Bathroom door didn't close all the way so not much privacy. Bathroom was also small and not much counter space.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Thank you for your feedback, Leslie! We are delighted you enjoyed the excellent team, service, free cookies, and bottled water. Please accept our apology for the slow elevators and bathroom issues. We will address these concerns. We look forward to welcoming you back for a better experience.

10/10 – Excellent

Neil

Points forts : Propreté, commodités
Great location and terrific hotel
Séjour de 4 nuits en mars 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Neil, thank you for your kind words. We are delighted you enjoyed our great location and terrific hotel. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at DoubleTree by Hilton New York Downtown!

10/10 – Excellent

Jaime

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
was very good specially the rooms very clean and the Lobby the staff very gentil and nice i will came back soon in you hotel nice liked alot .
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
Jamie, thank you for your kind words. We are thrilled you enjoyed our clean rooms, nice lobby, and friendly team. We look forward to welcoming you back soon for another great stay at DoubleTree by Hilton New York Downtown!

6/10 – Acceptable

William

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Great location. Friendly staff. Elevator broke.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 21 mai 2024
William, thank you for your feedback. We are delighted you enjoyed our great location and friendly team. Apologies for the inconvenience with the elevator. We will ensure it is promptly addressed. We look forward to welcoming you back for a better experience.

10/10 – Excellent

Marcella

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and the staff is fantastic! Venetta, at the front desk, went above and beyond to make our check in and stay perfect!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 17 mai 2024
Marcella, thank you for your kind words! We are thrilled you enjoyed our location and found our team fantastic. Venetta will be delighted to hear your praise. We look forward to welcoming you back for another perfect stay at DoubleTree by Hilton New York Downtown!

10/10 – Excellent

Josephine

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay - the elevator takes a while.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 16 mai 2024
Your five-stars mean the world to us! Thank you and we're excited for the opportunity to host you again.

10/10 – Excellent

Aaliyah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my stay will be back again
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 16 mai 2024
Aaliyah, thank you for your perfect rating of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are delighted you had an enjoyable stay and were pleased with our accommodations. We look forward to your next stay with us!

10/10 – Excellent

Maroun, Brooklyn New York

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 16 mai 2024
Maroun, thank you for your high recommendation. We are glad you had an excellent stay and were pleased with our accommodations and amenities. The pleasure would be ours to welcome you back!

10/10 – Excellent

Mike

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff looked very tired... I think Hilton need to send a coach to train them to be more professional. At one point there were three younger ladies', Hilton check-in staff, complaining about their work conditions in front of me. As a customer I find that to be EXTREMELY unprofessional, especially from a Hilton hotel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 16 mai 2024
Mike, we apologize for the unprofessional behavior you experienced. Your feedback is important, and we will address this with our team. We are committed to improving our service and staff training. We hope you will give us another chance to provide a better experience in the future.

10/10 – Excellent

Paul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent accomodation close to places of interest and public transport
Séjour de 2 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 16 mai 2024
Paul, thank you for your perfect rating of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are thrilled you had an excellent stay and were pleased with our convenient location. The pleasure would be ours to welcome you back!

10/10 – Excellent

Joe

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Well worth the money.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 15 mai 2024
Joe, thank you for staying with us! We are glad you had a wonderful visit and appreciated our value. We hope to see you again the next time you are visiting New York!

10/10 – Excellent

Xu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good place
Séjour de 3 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 15 mai 2024
Xu, thank you for your perfect rating. We are delighted you enjoyed your stay and were pleased with our accommodations and amenities. The pleasure would be ours to welcome you back!

8/10 – Bien

Carolina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotelmgmt a répondu le 13 mai 2024
Thank you for rating your stay, Carolina! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!

10/10 – Excellent

Melanie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotelmgmt a répondu le 13 mai 2024
Your five-star rating truly brightens our day, Melanie! Please revisit soon.

10/10 – Excellent

Diane

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff is super nice and accommodating. Stalin got me the BEST driver back to airport and the bellman always gave the best directions! Better than google maps. The reception area also was helpful. Thank you for mailing my postcards her name started with an E I think Emilia? She spoke Spanish and was great.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 9 mai 2024
Diane, thank you for your kind words. We are thrilled to hear that our team, especially Stalin and Emilia, made your stay memorable. It is great to know our team's directions were spot on and helpful. We appreciate you choosing us and look forward to welcoming you back soon to DoubleTree by Hilton New York Downtown!

4/10 – Médiocre

Russell

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Waited 20 minutes for an elevator
Séjour de 1 nuit en mai 2024
HotelMgmt a répondu le 8 mai 2024
Thank you for your valuable feedback. We trust you had an overall positive experience, though we are saddened to hear that you encountered a long wait for the elevator. Please accept our sincere apology for the inconvenience. We hope to welcome you back for an improved experience in the future.

10/10 – Excellent

Andreas Johannes Alfred

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Hotelmgmt a répondu le 7 mai 2024
Receiving your five-stars means a lot to us, Andreas! Thank you and we hope to see you again soon.

8/10 – Bien

Ellen, Paoli

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 5 mai 2024
Thank you Ellen for the high star rating, and we look forward to welcoming you back.

8/10 – Bien

Manu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 3 mai 2024
We're grateful for your positive feedback! On your next trip to the area, we hope you'll stay with us again so we can strive to exceed your expectations even further.

10/10 – Excellent

Troy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice property I would highly recommend staying here and the next time I come to New York, I would stay here again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 3 mai 2024
Troy, thank you for your high recommendation of DoubleTree by Hilton New York Downtown. We are delighted you had an excellent stay and were pleased with our accommodations. We hope to welcome you back again soon!

4/10 – Médiocre

Özlem

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Sowohl im Zimmer (Klima/Heizung) als auch draußen sehr sehr laut.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 3 mai 2024
Özlem, we sincerely apologize for the noise issues you experienced during your stay, both from the air conditioning/heating unit and the external environment. We are addressing these concerns to ensure a more peaceful experience for our guests. We hope to welcome you back for a quieter and more comfortable stay.

2/10 – Terrible

Anil

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
HotelMgmt a répondu le 3 mai 2024
It's with regret that we acknowledge your stay didn't live up to expectations. We're looking forward to the possibility of hosting you again and improving your experience.