Coin salon du hall

Ginger Hotel Thane – Avis

3 out of 5
Ginger Hotel Thane
Old Agra Road, Gokul Nagar, Thane, Maharashtra

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 13." "
Note de 8 – Bien, d’après 2 avis sur 13." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 3 avis sur 13." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 13." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 13." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,4/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Shivjit

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Jamshed

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Amit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I had a 2 night stay, in December. Room was clean and spacious; Linens were clean; The attached restaurant serving Breakfast Buffet is a good value for money. Not much road traffic noise, at night. About 2Km from Viviana Mall, but in general, was easy to get around
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Jawahar, LEICESTER

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

Jawahar, LEICESTER

Points forts : Propreté, service et personnel
Great place for the business traveler on a budget, a hotel in close proximity to malls, conveniently located and public transport is easily available. Clean hotel with courteous staff and has a restaurant serving great meals.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

KARLA

Séjour de 5 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

Nitin

Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

KARLA

Séjour de 8 nuits en mars 2023

6/10 – Acceptable

Ashutosh

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2023

2/10 – Terrible

Ashok

Voyage d’affaires
We paid for 5 days upfront as per the booking.. but we had to checkout early... Hotel is putting on Expedia and Expedia is putting the blame on the hotel regarding the refund. Customer service is pathetic.. no definite answer or timely response to customer queries
Séjour de 5 nuits en janvier 2023

8/10 – Bien

Rob

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

snehal, NG

Points forts : Propreté
Decent hotel to stay
The hotel staff is unaware of various discounts and stay perks offered by the hotel or may be they were just showing such attitude. It will be wise enough to book this hotel through online booking or else you might be charged with early check in charge etc..coz they hv 2:00pm check in time