Arcade

Diez Hotel Categoria Colombia – Avis

4 out of 5
Diez Hotel Categoria Colombia
Cll 10A No. 34 - 11, Medellín, Antioquia

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 673 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 198 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 72 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 38 avis sur 1003." "

9,4/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Marc-André

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Just a amazing hotel At check inn the frond desk agent Argu with me tell me I did not book 2 single bed room what I did and the refuse to take a look at my confirmation.. Hotel is amazing / Food amazing / Room amazing / the guy doing my check in soud no work at the frond desk I use to be a Front desk manager.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Daniela Torres a répondu le 31 oct. 2023
Thank you so much for taking the time and sharing your experience at Diez Hotel. Our mission is to make your stay as perfect as possible. We want to express in advance our commitment to improvement, as our guests are important to us.

4/10 – Médiocre

Gerardo

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Tiene una muy buena ubicación, habitación súper pequeña, desayuno muy bueno
Séjour de 3 nuits en février 2023
Daniela Torres a répondu le 14 mars 2023
Buenos días Gerardo.Por sus comentarios que nos ayudan a mejorar, nuestra misión es hacer que los huéspedes se sientan lo mejor posible.De antemano queremos expresar nuestro compromiso de mejora en sus observaciones y comentarios, ya que son importantes para nosotros.

4/10 – Médiocre

alec defoy

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
They host parties every night until 2am. You will hear the bass wherever you are in the hotel. We were on floor 1, the parties are on floor 6. We still couldnt sleep with earplugs because the hotel is shaking from the bass, no kidding. The hotel is nice, most of the employees are kind and helpful. But is it worth it if you cant sleep? Hard no from us. Location is great though and the sushi restaurant is amazing too. There are plenty of other nicer and quieter hotel around where you'll be able to sleep.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Argemiro Quintero a répondu le 19 juill. 2022
Buenos días Agradecemos sus comentarios los cuales son de gran importancia en nuestra labor de mejoramiento. Nuestra misión es hacer que su estancia sea lo más agradable posible, teniendo en cuenta que no fue así quisiéramos ofrecerle disculpas, y solicitarle que se comunique con nosotros a través de nuestro correo electrónico servicioalcliente@diezhotel.com, informándonos lo sucedido nuevamente para poderle generar una atención mas personalizada. De antemano queremos manifestarle nuestro compromiso de mejora frente a sus observaciones y opiniones ya que son importantes para nosotros.

10/10 – Excellent

Eric

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon service .!! Chambre sur la coche
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Xavier

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très spacieux, propre, beau, intéressant avec un aspect muséal et des artefacts exposés à chaque étage, avec vue imprenable sur Medellín.
Séjour de 7 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

Cesar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vivement recommandé
Très bon service, personnel aimable, vivement recommandé
Séjour de 3 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien placé; excellent petit déjeuner; très belle vue
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Diez Hotel a répondu le 30 déc. 2018
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

8/10 – Bien

DAVID

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hotel a fuir,manque de sérieux, arnaque a tt nivea
propreté des chambres et de l'hôtel, bel hotel avec jacuzzi,salle sport périmé avec des appareils en panne durant tout le séjour... hotel qui ose vendre des bouteilles deau d'evian 1litre a 25mil soit 8euro... Grossr arnaque!! les weeks end a fuir/éviter ,parceque la salle disco et restaurant au dernier étage reserver pour tout type d'évènements du jeudi au dimanche,donc si votre chambre est au 4,5 et 6 étage,vous ne pourez pas dormir avant 2h30 du matin cause du bruit,la chambre reservée pour 2 personnes,si vous êtes un célibataire,vous serez obliger de rester avec la meme personne durant tout votre séjour ou bien payé 200 mil pesos soit 70euro pour faire entrer une nouvelle personne quelle soit colombienne,vénézuélienne,touriste,ou de votre nationalité.seul le petit déjeuner est intéressant et les produits de bains offerts. je ne le conseille pas, de plus le métro POBLADO qui est le plus prés de l'hôtel ,vous avez une côte de 2km à marcher pour rejoindre l'hôtel.ya beaucoup mieux et moins cher dans les environs,le SPA propose des prix exorbitant, une véritable arnaque cet hotel,fuyez!!!
Séjour de 9 nuits en octobre 2018
Diez Hotel a répondu le 19 nov. 2018
Merci beaucoup Pour vos commentaires qui nous aident à améliorer, notre mission est de rendre les clients se sentent aussi bien que possible. Auparavant, nous souhaitons exprimer notre engagement à améliorer leurs observations et opinions, car elles sont importantes pour nous.

8/10 – Bien

gérard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Diez Hotel a répondu le 19 oct. 2018
Dear guest, we are very happy to know that you enjoyed our Hotel. We hope to have you back soon to welcome you once again. Receive our warmest greetings.

10/10 – Excellent

sylvain, montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé
Personnel très aimable et répond à toutes nos questions. Vraiment efficace.
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Sylvain a répondu le 12 avr. 2018
Merci pour tes commentaires

10/10 – Excellent

Maria Isabel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La decoracion en los pisos. La vista de la terraza es espectacular. El recibimiento en el lobby y lo espacioso de las habitaciones
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Frederick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 22 mai 2024
Hello Frederick, We're glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again soon

10/10 – Excellent

MANUEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accesibilidad, empleados muy atentos. Y excelente servicio
Séjour de 6 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 20 mai 2024
Hola Manuel, Agradecemos sus comentarios y nos alegra demasiado que su experiencia en nuestro hotel hubiese sido grata y placentera. Lo esperamos nuevamente para tener el gusto de atenderlo.

10/10 – Excellent

Vijay

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent customer service. Friendly staff. Room cleaned everyday. Free breakfast was lovely. The gym needs some uplifting as the equipment is quite old and some machines defunct.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hello, Thank you for taking the time to leave us your feedback. It helps us to grow and improve as an establishment.

8/10 – Bien

Carlos

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good Hotel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hello Carlos, We value your feedback and will take it into account to continue improving our services. Thank you for your visit!

8/10 – Bien

Ernesto, Guadalajara

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Desayuno incluido muy muy muy malo, existe ruido ya que hay bares y discotecas. Las cortinas no te cubren el sol de la cara hab. 117
Séjour de 3 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hola Ernesto,Lamentamos mucho escuchar eso. Por favor, contáctenos directamente al correo servicioalcliente@diezhotel.com queremos ampliar la información de los inconvenientes presentados durante su estadía.

10/10 – Excellent

SABRINA ANDREA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very unique in decor and staff was friendly and attentive.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hello Sabrina, Thank you for your kind words. We strive to provide the best possible service to all our guests.

10/10 – Excellent

Tedela

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was amazing and the location was perfect around the beautiful restaurants and clubs
Séjour de 6 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hello,Your words fill us with joy! We are delighted to have contributed to making your stay a memorable experience.

10/10 – Excellent

Pilar

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lo único que debería mejorar es la filtración de sonido en las habitaciones.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hola Pilar Valoramos su opinión y la tendremos en cuenta para seguir mejorando nuestros servicios. ¡Gracias por su visita!

10/10 – Excellent

Yadira

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Exclente hotel y el personal muy atento
Séjour de 4 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 17 mai 2024
Hola Yadira, Agradecemos sus comentarios y nos hace muy felices saber que disfrutó de su estadía en nuestro hotel.

8/10 – Bien

Gustavo

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me encantó!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hola Gustavo,¡Nos sentimos honrados por sus elogios! Estamos aquí para ofrecerle siempre una estancia excepcional.

10/10 – Excellent

Fernando, Toa Alta

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 5 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hello Fernando,We're glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

Jaime

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location, customer service and safe!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hello Jaime,How joyful it is to know that we have met your expectations! Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Excellent

JUDITH

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
El que incluyan el desayuno es excelente y ofrecen muy buen desayuno. Gracias por acogernos.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hola Judith, Gracias por sus amables palabras. Nos esforzamos por brindar el mejor servicio posible a todos nuestros huéspedes.

10/10 – Excellent

Coralys

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo excelente
Séjour de 3 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hola Coralys, Gracias por sus amables palabras. Nos esforzamos por brindar el mejor servicio posible a todos nuestros huéspedes.

10/10 – Excellent

Jafet

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un lugar tranquilo y seguro en el poblado
Séjour de 6 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 3 mai 2024
Jafet,Agradecemos tu calificación y nos encanta saber que disfrutaste de tu estadía.

10/10 – Excellent

Hiroshi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, safe and convenient.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 3 mai 2024
Hello Hiroshi, We're thrilled to hear that your experience at our hotel was to your liking. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel again.

10/10 – Excellent

Santiago, Caguas

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Near Provenza
Séjour de 5 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 3 mai 2024
Hi Santiago,We appreciate your rating and hope to once again have the honor of your presence in our facilities.

10/10 – Excellent

Alex

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very professional and clean, views and room where as described
Séjour de 6 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 3 mai 2024
Hi AlexWe are delighted to hear that you enjoyed your stay with us! We appreciate your kind rating and look forward to the pleasure of welcoming you again in the future.

4/10 – Médiocre

ROCIO

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel needs upgrades . Rooms are very dark and safe box didn’t work. They have a new system to enter your room and app never works.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 10 mai 2024
Hello Rocio, We're very sorry to hear that. Please, contact us directly to resolve any issues you may have had.

10/10 – Excellent

Adam

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 26 avr. 2024
Dear Adam, Thank you so much! We're thrilled to hear that. It's our pleasure to make your stay memorable.

10/10 – Excellent

Jomaris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Séjour de 4 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 25 avr. 2024
¡Gracias por sus amables palabras! Nos alegra saber que disfrutó de nuestro servicio al cliente.

10/10 – Excellent

Misha

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my stay. The staff was friendly. Love the art work around the facility. Bartenders and cooks do friendly to my friends and all!.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 25 avr. 2024
Hi Misha, We're so glad you enjoyed your stay! Thank you for your kind words and for appreciating our art and staff! We hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Damaris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent in every aspect. Super clean, great breakfast, convenient location. Excellent over all!
Séjour de 7 nuits en avril 2024
EstefaniaHoyos a répondu le 25 avr. 2024
¡Hi Damaris!Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that all aspects met your expectations. We are committed to providing exceptional service and a memorable experience for our guests. We hope to welcome you back in the future. Thank you for choosing us and for your kind review!

10/10 – Excellent

Nelson, Yabucoa

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente ubicación a pasos de todo, fácilidades acogedoras. Personal amable y muy atento….
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Argemiro Quintero a répondu le 11 avr. 2024
Hola NelsonGracias por compartir su experiencia. Valoramos su opinión y esperamos tener la oportunidad de superar sus expectativas en su próxima visita.

10/10 – Excellent

Mirian

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location, one block from the famous “Provenza”, multiple dinning options, friendly staff, close to night clubs….if you are going to enjoy nightlife this is the perfect place to stay, I don’t recommend this place to bring your kids just bcs it’s perfect for couple or single people to enjoy nights in Medellin…but that’s just me.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Argemiro Quintero a répondu le 9 avr. 2024
Hi Mirian Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed our hotel's excellent location and friendly staff. While we understand your perspective about it being more suited for couples or single travelers, families are also welcome here. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay in Medellin.

10/10 – Excellent

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 9 avr. 2024
Hola JoseGracias por calificarnos, esperamos tenerte nuevamente en nuestro hotel

10/10 – Excellent

Hipolito

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good location, clean and excellent service.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Argemiro Quintero a répondu le 9 avr. 2024
Hello HipolitoThank you for your visit and for taking the time to share your comments. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future.

6/10 – Acceptable

Alon, Plantation

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
The internet in this hotel is very very bad.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 9 avr. 2024
Hi AlonThank you for your observations, which help us improve. We look forward to having the pleasure of welcoming you again in the future.

2/10 – Terrible

Ernesto, Guadalajara

Recomiendo checar siempre que tengas cancelación gratuita ya que este establecimiento no permitió ninguna cambio aún contactándolos
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 2 avr. 2024
Buenos Días Sr. ErnestoGracias por escribirnos. Queremos aclarar que nuestras políticas de cancelación pueden variar según el tipo de tarifa seleccionada al momento de la reserva.las tarifas no reembolsables suelen ofrecer mayores descuentos en comparación con las tarifas flexibles con opción de cancelación gratuitaInvitamos a nuestros huéspedes revisar detenidamente los términos y condiciones de cada tarifa antes de realizar su reserva para asegurarse de seleccionar la opción que mejor se adapte a sus preferencias y necesidades.

10/10 – Excellent

OSCAR, Piedras Negras

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
De lujo. A unos pasos de Provenza. En el corazón del poblado. Cerca de puntos de encuentro para diferentes tours. Hotel lindo. Alrededores bellos y y muchos restaurantes y tiendas
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 1 avr. 2024
Hola Oscar Agradecemos sinceramente tus amables palabras. Nos complace saber que disfrutaste de nuestra ubicación privilegiada cerca de Provenza y en el corazón turístico de Medellin, así como de los alrededores pintorescos con una gran variedad de restaurantes y tiendas. Nos esforzamos por brindar una experiencia excepcional a nuestros huéspedes y tus comentarios nos inspiran a seguir adelante. Esperamos con ansias tener el honor de darte la bienvenida nuevamente en el futuro.

6/10 – Acceptable

Davash

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Keep in mind you have to pay 100usd for “visitors” And also the buffet is a one time visit. Not an all you can eat .
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 3 avr. 2024
Good Afternoon Mr. DavashWe appreciate your observations. We'd like to remind you that any additional person will incur an extra charge. Additionally, they must be registered. Also, please note that breakfast is included in the rate and is served buffet-style. If you have any further questions or need more information, please don't hesitate to contact our customer service. We are here to assist you!

10/10 – Excellent

Ivan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent hotel!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 1 avr. 2024
Hola IvanNos complace mucho haber sido parte de su experiencia. ¡Esperamos tener el honor de servirle nuevamente en su próxima visita a la ciudad!

10/10 – Excellent

MarineLinx Comas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
En términos generales, es una buena propiedad. Tuvimos problemas con el televisor, pero no es algo que cambie nuestra opinión del Hotel. Trataron de corregirlo, pero no pudieron. Aceptaron nuestra observación de forma muy amable.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 1 avr. 2024
Hola MarineAgradecemos tus comentarios sobre tu estancia en nuestro hotel. Nos alegra saber que en general tu experiencia fue positiva, a pesar de los problemas con el televisor. Lamentamos cualquier inconveniente que esto haya causado y apreciamos tu comprensión. Valoramos tu observación y la tomaremos en cuenta para mejorar nuestros servicios en el futuro. Esperamos tener la oportunidad de darte la bienvenida nuevamente y brindarte una experiencia aún más placentera.

10/10 – Excellent

Christopher

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Right off provenza with many restaurants and bars within blocks
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Mr. ChristopherThank you for sharing your experience. We value your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.

10/10 – Excellent

Mayensy

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing staff and Property! Close to downtown Medellin, bar open 24 hours!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Hello MayensyWe sincerely appreciate your preference and look forward to welcoming you again on your next stay.

8/10 – Bien

Reynaldo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Vary accommodating
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Hello ReynaldoThank you for choosing our hotel for your stay! We look forward to welcoming you again in the future.

10/10 – Excellent

Juan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel, friendly staff, awesome location, rooms are comfortable. Buffet breakfast is great, Carlos Mario server is awesome.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Thank you for sharing your experience. We value your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations on your next visit.

10/10 – Excellent

Luis

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and excellent location.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Hello LuisWe are delighted to have been part of your experience. We hope to have the honor of serving you again on your next visit to the city!

8/10 – Bien

Marco

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location was great as well as the services. However, I wasn't pleased with the bedding.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Argemiro Quintero a répondu le 26 mars 2024
Hello MarcoThank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found our location and services great. We apologize for any disappointment regarding the bedding. Your input is valuable to us, and we'll take steps to address this issue. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience.