Bar (sur place)

NH Collection Madrid Suecia – Avis

5 out of 5
NH Collection Madrid Suecia
Marqués de Casa Riera 4, Madrid, Madrid

Avis

9,6

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 798 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 141 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 46 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 13 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 1005." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Stéphane

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 25 avr. 2024
Dear Stèphane,It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

dominique

Séjour de 3 nuits en février 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 22 mars 2024
Dear Dominique,It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

Jean

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Alberto del Ser Guest Relations Department a répondu le 10 déc. 2023
Dear Jean, Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon,

10/10 – Excellent

FERGUT

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons apprécié pendant notre week-end l accueil et le service et les petits attentions
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Diego Esteban Guest Relations Department a répondu le 4 déc. 2023
Dear Fergut,Thank you so much for your kind words! We are so happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We are located in a great area for exploring Madrid, and we are always happy to help our guests make the most of their stay. We are also glad that you found the staff to be helpful and accommodating. We pride ourselves on providing excellent customer service.We hope to see you again soon!Sincerely,

10/10 – Excellent

Louis ETIENNE

Séjour de 3 nuits en août 2023
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 20 août 2023
Dear Louise,Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon,

6/10 – Acceptable

Astrid

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Hôtel très bien situe mais il est très bruyant car roof top au dessus . attention si vous faites une réservation de plusieurs nuits soyez vigilant sur la chambre qui vous sera attribuée car nous avons eu une chambre offrre dernière minute pour une réservation faite il y a 4 mois!!! avec en plus une résa du rooftop pour le mariage de ma fille!! conclusion chambre bruyante seche cheveux ( na pas fonctionné tout le temps) paroi de douche décollée , oubli de remettre des serviettes de toilettes. dommage pour un NH heureusement que le personnel du petit dejeuner est charmant
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Sandra González, Guest Relations Department a répondu le 1 juill. 2023
Dear Astrid, Thank you so much for your review and for taking the time to share it with us. First and foremost, let me apologize and regret the inconveniences during your stay. We are utterly disappointed to read that your experience did not meet your expectation. The common areas, including the rooftop are open to the public daily, and specially during the holidays, there are events taking place. We are so sorry to know this didn’t allow you to have a proper sleep. We strive to offer quality service and convenience for our guests. We deeply care about the happiness and satisfaction of our guests so please be aware that we will discuss your review and concerns in details with all the Departments.

10/10 – Excellent

Jeremy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Deuxième fois dans cette établissement, le personnel est toujours au top, les équipements sont bons, l’hotel est parfaitement situé quand on aime marcher dans le centre. Il y’a des métros et de nombreuses options de dîneers et loisirs autour, enfin le rapport qualité - prix -emplacement est très bon
Séjour de 1 nuit en février 2023
Alberto del Ser Guest Relations Department a répondu le 12 févr. 2023
Dear JeremyThank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon,

8/10 – Bien

Laura

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
L'emplacement est super, la chambre est belle mais trop petite à mon goût, pas de nouvelles technologies (par exemple connexion entre le téléphone et la TV), personnel gentil, c'est la deuxième fois que j'y vais et j'y retournerais
Alberto del Ser Guest Relations Department a répondu le 30 janv. 2023
Dear Laura, Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.Thank you also for your comments regarding the room, we take note to improve in your next stay.We hope to see you again soon,

10/10 – Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Daniela Pinzón Guest Relations Department a répondu le 15 oct. 2022
Estimado Guillame, Gracias por tomarse el tiempo de contar su opinión, para nosotros es muy saatisfactorio saber que su experiencia estuvo a sus expectativas. esperamos verlo pronto de regreso!

10/10 – Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Tres bon séjour, bien situé, personnel sympatique et professionnel. Chambre spacieuse, confortable et très propre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Yasmin Mancuso Guest Relations Department a répondu le 28 août 2022
Dear Patricia, Thank you kindly for your worlds and for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear that you found the atmosphere, staff and location to be enjoyable. We will continue working you provide future guests with an experience much like yours! See you next time.

10/10 – Excellent

Ha

Séjour de 2 nuits en août 2022
Yasmin Mancuso Guest Relations Department a répondu le 6 août 2022
Dear Ha, Thank you for your great feedback and for taking the time to share it with the rest of the Expedia users. We look forward to have you back with us in many more times to come in the near future in what it is your home away from home. Warmest regards

10/10 – Excellent

Frédéric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel parfait à proximité du centre de Madrid Proche du métro Service irréprochable A recommander sans aucune réserve
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 26 juill. 2022
Cher Frederic, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

8/10 – Bien

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Yasmin Mancuso Guest Relations Department a répondu le 7 mai 2022
Estimado Thomas, en nombre de todo el equipo que integra el NH Collection Suecia le doy las gracias por su valoración acerca de su estancia con nosotros. Esperamos volver a tenerle pronto nuevamente!! Afectuosos saludos,

10/10 – Excellent

sabine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent 👍
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Yasmin Mancuso Guest Relations Department a répondu le 3 mai 2022
Dear Sabine, Thank you for choosing our Hotel during your stay in Madrid. We hope we have given you immemorial experiences and taken care of you a lot. It will be a pleasure if we have a new opportunity to welcome you. Until then, Best regards.

10/10 – Excellent

Benoit

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel and the personnel was amazing during our stay.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 23 févr. 2022
Dear Benoit, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

isaac

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 4 nov. 2021
Cher Isaac, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel Nh Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

DRISS

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 10 oct. 2021
Dear DRISS, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel on Expedia. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

8/10 – Bien

Marine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement idéal, personnel agréable et très bon literie. Les chambres sont juste un peu sombres.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 10 sept. 2021
Cher Marine, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Cedric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Hôtel idéalement placé avec un excellent niveau de service que ça soit le check-in, le service d'étage ou la restauration.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 13 août 2021
Cher Cedric, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 19 juill. 2021
Dear David, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

8/10 – Bien

Amine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Bon hôtel, très bon emplacement.
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 1 juin 2021
Cher Amine, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia.com C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
confortable, bien situé, très sympa
Idéalement situé au pied du métro, entre Cibeles et le musée Thyssen, le Prado et Atocha à quelques minutes. Equipe sympa, dynamique et adorable (petit gâteau d'anniversaire dans la chambre). Pas le charme de l'ancien mais confort moderne, accès privilégie au rooftop très couru à Madrid (vue incroyable)
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 28 mai 2021
Cher ….., Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia.com. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé avec un emplacement central et très agrèable
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 21 mai 2021
Cher, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel Nh Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia.com C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Blaise

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel, really nice, rooftop bar was amazing! Service was also good.
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 5 mai 2021
Dear Blaise, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

8/10 – Bien

chauveau

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Transit
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 13 avr. 2021
Dear Chauveau, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

Ahlam

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je recommande !
Super localisation et excellent service
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 9 avr. 2021
Cher Ahlam, Je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres de Expedia. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche. Bien cordialement,

10/10 – Excellent

Mohammed

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel au centre de Madrid
Excellent hotel. Accueil chaleureux Personnel professionnel Hôtel tres bien situé au centre de Madrid, dans une rue calme. Très bon rapport qualité/Prix.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 14 mars 2020
Dear Mohammed, I would like to thank you for taking the time to share your stay with us. I hope that you will give us the opportunity to provide you with a new great stay in the future. Best regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Good location in a quiet street, at walking distance from both Prado and puerta del sol. Staff welcoming and efficient. Buffet breakfast good and varied. Only regret: the rooms are too small and better suited for a single person than for two.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 16 févr. 2020
Dear guest, thank you for choise our hotel in your stay in Madrid. We are so pleasured to had receive you and more when we read that you could enjoy our location, breakfast and staff service. We are focus in continue work to give to ours future guests the same experience like you. We hope to see you soon again, warm regards.

10/10 – Excellent

Yann

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 14 févr. 2020
Dear Yann, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Average
Good location in Madrid . Unfortunately no hot water when taking my shower, hot temperature in the room during all night and not so much isolated. Not fitting my expectation for a 5 stars hotel .
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 19 déc. 2019
Dear guest, First of all, I would like to apologize for the inconvenience this caused you and thank you for having taken a few minutes of your valuable time to express your opinion. We highly value your comments for process of continuous improvement and as a base for making our guests stay more enjoyable every time. At the Hotel Nh Collection Suecia our aim is to exceed the expectations of our guests, and we deeply regret when we do not fully achieve this. Please accept my most sincere apologies for the water, it was an occasional event, which we informed guests in advance but we understand your disagreement. Thanking you again for your time and your comments, I remain at your entire disposal and send you my best regards. Yours sincerely,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super accueil, belle chambre, emplacement parfait quand on ne connaît pas Madrid, tout est super.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 29 nov. 2019
Cher, Nous vous remercions pour vos commentaries à propos de votre dernier séjour sur l’hôtel NH Collection Suecia. Je suis heureux de savoir que vous avez profité de notre emplacement, ainsi que belle chambre et tout le reste de services que l’on offre. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau à l’hôtel NH Collection Suecia. Bien à vous,

10/10 – Excellent

Benjamin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel
Hotel très bien placé. Un hall un peu vieillot. Le petit déjeuner pourrait être amélioré. Les chambres sont modernes et très bien.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 1 nov. 2019
Cher Benjamin, C’est une vrai plaisir de lire votre commentaire . Merci bien d'avoir pris le temps de laisser votre avis suite à votre séjour dans l’hôtel NH Collection Suecia. Nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un agréable séjour parmi nous, et que vous avez trouvé l'hôtel parfait. Nous sommes aussi très heureux de savoir que vous avez apprécié nos services, ainsi que notre emplacement. Nous espérons avoir de nouveau le plaisir de vous accueillir à bientôt lors de votre prochain séjour à Madrid. Cordialement,

8/10 – Bien

Nicolas

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Oui pour l'emplacement
Une excellente localisation, un buffet petit-déjeuner de qualité mais des prestations et un service pas au niveau d'un 5 étoiles (et c'est dommage)
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 31 oct. 2019
Cher Nicolas, Merci beaucoup d’avoir pris le temps de partager vos impressions de NH Collection Suecia avec tout le reste de lecteurs de Expedia. Vos appréciations sont importantes pour nous et nous permettent ainsi de contrôler et d’améliorer nos services et prestations à la clientèle. J’espère avoir l’occasion de vous accueillir de nouveau au NH Collection Suecia. Mes sincères salutations,

8/10 – Bien

Gwendoline

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Localisation idéale!
Localisation idéale pour un court séjour puisqu'elle permet de profiter de Madrid en se déplaçant à pieds! Chambre spacieuse et confortable. Merci pour cet agréable séjour.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 1 oct. 2019
Dear Gwendoline, Thank you so much for taking the time to share your impression about the hotel online. On behalf of the whole team, thank you so much for your generosity. It has been an enormous pleasure having you staying with us and we can only hope for having the opportunity many more times to come. Until then, please receive our warmest regards.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 27 août 2019
Dear Guest, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Service hôtelier au top
Accueil très agréable et professionnel, environs de l’hôtel très sympathiques (de bons restaurants tout en évitant gran via, beer garden animé et fleuri en face). Rooftop agréable avec très belle, le seul hic est le service dans ce rooftop pas à la hauteur de celui de l'hôtel.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Yasmin Mancuso- Guest Relations Department a répondu le 19 août 2019
Cher, je voudrais vous remercier pour vos commentaires sur l´hôtel NH Collection Madrid Suecia et pour avoir dédié votre temps en partager avec le reste des membres. C’est un grand plaisir pour toute notre équipe de recevoir les commentaires comme les vôtres. Pour nous ça serait un honneur de vous accueillir de nouveau dans l’avenir proche.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019
Rocío Sánchez Carmona a répondu le 1 avr. 2019
Dear Guest, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2019
GR a répondu le 17 févr. 2019
On behalf of the whole team at the NH Collection Madrid Suecia, I can only say thank you for your great rating. For us it has been pleasure to host you while your stay in Madrid. We can only hope to have the privilege to welcome you back many more times to come. Warm regards, Guest Relations Department

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019
Rocío Sánchez Carmona a répondu le 1 avr. 2019
Dear Guest, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019
Rocío Sánchez Carmona a répondu le 1 avr. 2019
Dear Guest, It is a pleasure for us to know that you enjoyed so much your stay at Nh Collection Suecia. It satisfies me to read that your overall impression of the Hotel is so good and that you found our rooms and facilities so perfect. I hope that you will find a chance to come back to our Hotel in a future stay in Madrid. Best Regards,

6/10 – Acceptable

Pauline

Voyage de couple
Points forts : Propreté
The location was fabulous, the rooms were clean and the hotel bar/restaurant was vibrant. What was not great was the late night clubbing music I could hear from my room and the hotel is listed as a 5 start and while it is decent it is pretty basic to be rated 5 star.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Alfonso Lopez

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy serviciales y atentos. Se disfruta mucho los alimentos y siempre elaborados en el momento
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Alberto del Ser Guest Relations Department a répondu le 25 mai 2024
Estimado Sr. López,Agradezco sinceramente su alta valoración y el tiempo dedicado a transmitirla. Es un motivo de alegría saber que hemos cumplido con sus expectativas, y que nos haya valorado con una puntuación tan alta. Para nosotros lo más importante es que Uds. se sientan como en casa y con todas las comodidades. Saber que fue así en su caso, nos anima a seguir trabajando en la misma línea.Esperamos volver a ser su opción de alojamiento cuando vuelva a Madrid.Reciba un afectuoso saludo.

6/10 – Acceptable

Naji

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Staff were extremely friendly & helpful especially Veronica at reception. Hotel is not so clean, room bathroom smells bad, at morning coffee at GF restaurant I got a cockroach in the cup. I’ll never stay at this place again.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Diego Esteban Guest Relations Department a répondu le 25 mai 2024
Dear Naji,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience you may have experienced.I will pass this comment on to Veronica, which will serve as motivation for her to continue working along the same lines.Your feedback is extremely valuable to us as it helps us identify areas where we can improve. We are dedicated to making the necessary adjustments to prevent similar issues from occurring in the future. We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with the exceptional service we strive for.Warm regards,

10/10 – Excellent

Brett

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff service exceptional, well done. Rooftop bar fantastic setting
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Alberto del Ser Guest Relations Department a répondu le 22 mai 2024
Dear Mr. Brett, Thank you for taking the time to leave us a review about your stay. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon,

8/10 – Bien

Ian

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was extremely lucky and was upgraded to a junior suite. The hotel is within 10 minutes walk to all the main attractions.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 22 mai 2024
Dear Ian,We are truly grateful for your positive review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to have you as our guest, and we are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is invaluable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests. We are thrilled that our efforts were able to make your stay memorable, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

8/10 – Bien

Kruti

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff is friendly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Kruti,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,

6/10 – Acceptable

Tonia

i thought the staff was friendly dint like that i paid $700 for 2 nights and breakfast wasnt included! how much do you have to spend to get breakfast? very disappointed 😞
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Tonia,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We are disappointed to hear that your experience did not meet your expectations.We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with the exceptional service we strive for.Warm regards,

8/10 – Bien

Andres

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un buen hotel, un poco alto el costo beneficio pero esta bien
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 21 mai 2024
Estimado Andres,Agradecemos sinceramente sus amables palabras sobre su estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que su experiencia fue satisfactoria y que nuestro equipo pudo contribuir a hacer su estancia memorable.Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y esperamos tener el privilegio de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Reciba un afectuoso saludo.

10/10 – Excellent

Anthony Scott, Wilmington

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was excellent and location provided easy access to all the major attractions. Special thank you to the front desk staff as they were very helpful and pleasant.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Anthony,We are truly grateful for your positive review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to have you as our guest, and we are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is invaluable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests. We are thrilled that our efforts were able to make your stay memorable, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 – Excellent

Stephen

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great Staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rocío Sánchez Carmona Guest Relations Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Stephen,Thank you so much for taking the time to share your positive experience following your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your time with us and that our team's efforts contributed to making your stay memorable.It's always a pleasure to receive such kind feedback, and we truly appreciate your words of praise. Providing exceptional service and creating memorable experiences for our guests is our top priority, and we're thrilled that we succeeded in doing so for you.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!Warm regards,