Piscine extérieure en saison, cabanas (supplément), parasols

Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton – Avis

4.5 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 4225 avis sur 6974." "
Note de 8 – Bien, d’après 1442 avis sur 6974." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 647 avis sur 6974." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 360 avis sur 6974." "
Note de 2 – Terrible, d’après 300 avis sur 6974." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Sabrina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Hotel Management a répondu le 26 févr. 2024
Dear Sabrina,Thank you for your high rating, and we hope to see you again soon at Virgin Hotels Las Vegas!

10/10 – Excellent

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
General Manager a répondu le 10 sept. 2023
Dear Jose,Thanks for sharing your rating for Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. We hope to have the opportunity to welcome you back again.

2/10 – Terrible

Arnaud

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
J’étais un habitué de cet hôtel sous le nom « hard rock » . J’ai 2 petits enfants et j’aimais les piscines très bien pour les enfants . Ce n’est plus du tout le cas … l’accès est limité à une seule piscine pour les enfants et tout est hyper contrôlé…. Une petite balle gonflable de quelques cm a été refusée on ne peut plus jouer dans la piscine…je pense que cet Hotel sera bientôt « adults only » … aussi très peu d’ombre autour de la piscine… à peine 4 ou 5 parasols… par contre tous les maîtres nageurs sont bien à l’ombre …mais pas les clients … j’ai tenté de déplacer nos transats de quelques mètres pour mettre les enfants à l’ombre sous un arbre et cela m’a été refusé par le personnel de surveillance… aucune empathie aucune compréhension pour le soleil et les enfants … peut être le manager devrait se renseigner sur les risques de mélanome… en plus personnel de réception peu agréable…et si vous voulez mettre vos boissons dans le frigo de la chambre vous devez de nouveau payer !! pour moi c’est terminé avec Virgin Hotel …il y a beaucoup d’autres hôtels sur Vegas
Séjour de 5 nuits en août 2023
General Manager a répondu le 22 août 2023
Dear Arnaud,Thank you for choosing to stay with us. Please know we want to ensure all our guests are able to enjoy some time relaxing by the pool, and our team will be discussing your important feedback as we are always striving to improve. We wish you pleasant future travels.

8/10 – Bien

Mehdi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Hotel Management a répondu le 24 juill. 2023
Dear Mehdi,It was a pleasure having you as our guest and we hope to welcome you back soon for an even better experience at Virgin Hotels Las Vegas!

6/10 – Acceptable

Mathieu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel. Nice room, but very bad smell in bathroom. Pool party was very boring.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
General Manager a répondu le 23 juill. 2023
Dear Mathieu,It is amazing to see that you enjoyed our cozy rooms. However, if you encounter an issue with your stay, do not hesitate to reach out to our team members. We would've loved to resolve the odor problem. Thank you for sharing your feedback. Should your travels bring you back, we would love to deliver a better experience.

10/10 – Excellent

Ahmed

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Hotel Management a répondu le 22 juin 2023
Dear Ahmed,Thank you for your amazing rating! We are thrilled to see you had an enjoyable time with us and we look forward to your return.

10/10 – Excellent

Sonia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Hotel Management a répondu le 30 mai 2023
Dear Sonia,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas! We look forward to your return.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualite prix et hotel confortable
Le nouvel hôtel est bien renové et les chambres sont joliment décorées. Mais l'ancien hotel (hard rock) avait plus d'ambiance et une atmosphere plus en lien avec Vegas mais ce n'est qu'une question de goût. En revanche 2 des piscines etaient fermées donc deception car c'est ce qui fait aussi l'intérêt de ce type d'hôtel. Mais le rapport qualité / prix reste très intéressant (et parking gratuit!) car l'hôtel otel est loin du strip.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
General Manager a répondu le 14 mai 2023
We are delighted to see that you enjoyed our stellar rooms and affordable rates. One thing you can always expect is to get a good bang for your buck. As we continue to better the overall guest experience, please let us know how we could've made your visit better in regard to the ambiance. Nevertheless, it would be an honor to welcome you back to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton in the future.

10/10 – Excellent

Louis philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect
Séjour de 3 nuits en avril 2023
General Manager a répondu le 25 avr. 2023
Dear Louis,Thank you for taking the time to share your comments with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your visit. Safe travels, and come back soon!

10/10 – Excellent

Maguy

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Hotel Management a répondu le 3 mai 2023
Dear Maguy,Thank you for staying with us at Virgin Hotels Las Vegas! We hope to see you again the next time you are in town.

6/10 – Acceptable

Marian, Montreal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
There in no refrigerator and no coffee maker - a minimum necessary for a voyage
Séjour de 4 nuits en avril 2023
General Manager a répondu le 11 avr. 2023
Dear Marian,It's unfortunate to hear that you didn't have a good time with us and that our amenities failed to impress you. We'll keep your comments in mind as we continue to make changes, and we hope you'll join us again soon.

10/10 – Excellent

Olivier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Établissement impeccable, beau et calme à un jet de pierre du Strip
Séjour de 7 nuits en mars 2023
General Manager a répondu le 7 avr. 2023
Olivier,We are thrilled to hear that you had a wonderful stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! Thank you for your kind words about our property and its convenient location. We strive to provide our guests with exceptional experiences, and it brings us joy to know we succeeded in doing so for you. We look forward to welcoming you back for another fantastic visit soon!

8/10 – Bien

Monique

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beau concept, aires communes « cosy », bon choix de restos, espace extérieur pour relaxer en plus de la section piscines.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
General Manager a répondu le 30 mars 2023
Dear Monique,We're delighted to know that our amazing accommodations and amenities impressed you during your visit to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. Please come back and join us again soon.

10/10 – Excellent

Myriam

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2023
Dear Myriam,It was an honor hosting your Vegas trip and we hope to welcome you back soon to Virign Hotels Las Vegas!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Peut vraiment mieux faire
L’hôtel est correct mais des points négatifs assez importants : la climatisation qui souffle froid même éteinte, le bruit des avions (l’hôtel est en bout de piste), l’isolation phonique entre les chambre est peu convaincante, j’ai trouvé un drap de bain utilisé en arrivant…
Séjour de 1 nuit en février 2023
General Manager a répondu le 25 févr. 2023
Thank you so much for the feedback. It is certainly our mission to provide guests with an exceptional experience. Rest assured that we will discuss your feedback to ensure that our rooms are in tip-top shape. If you ever encounter any noise issues, please do not hesitate to reach out. Should your travels bring you back, we hope to provide you with a better stay on your next trip to Vegas.

10/10 – Excellent

Jean-Philippe

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Incroyable vue de la Strip. A 30 minutes de marche de la Strip, sans aucune navette
General Manager a répondu le 1 janv. 2023
Dear Jean-Philippe,Thank you for visiting Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton. Situated away from the hustle and bustle, the Strip's action is still easily accessible. We hope you experienced our terrific resort amenities, including 11 on-site restaurants, four bars, and a spa. We would be honored if you considered staying with us again next time you're in Vegas.

10/10 – Excellent

Charlotte

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parfait séjour
General Manager a répondu le 4 nov. 2022
Dear Charlotte,We're so happy to know that our amazing property impressed you at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton and that you had a perfect stay. Please come back and see us again soon!

10/10 – Excellent

Khalid

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Superbe
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
General Manager a répondu le 30 sept. 2022
Dear Khalid,We're delighted you enjoyed your stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! Thank you for the kind review. Please come see us again soon.

8/10 – Bien

Annie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les piscines sont magnifiques. Nous avons essayé deux restaurants de l’hôtel et c’était très bon . S’il faut trouver un point négatif c’est la vue de notre chambre. Très belle quand on regardait au loin mais si nous baissions les yeux c’était un peu n’importe quoi. En général nous avons beaucoup aimé notre séjour.
Séjour de 5 nuits en août 2022
General Manager a répondu le 22 août 2022
Dear Annie,It's always a pleasure hearing from our guests. We're glad our inviting pools and excellent onsite dining added to your experience and that your overall stay was pleasant. If your adventures bring you back to the area, please come see us again.

8/10 – Bien

Asiya

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel est très agréable et gentil. Les chambres sont spacieuses mais j’ai été un peu déçue par la vue qui donnait sur le toit du parking !
Séjour de 2 nuits en août 2022
General Manager a répondu le 12 août 2022
Dear Asiya, Thank you for sharing your input with us. We are happy to hear that you appreciated our friendly staff members and spacious accommodations. It was a pleasure hosting you, and we would love to have the opportunity to serve you again in the future!

8/10 – Bien

Frederic

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellentes infrastructures avec piscines et restaurants. Mobilier de qualité mais la propreté était incertaine dans la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2022
General Manager a répondu le 5 août 2022
Dear Frederic, It was a pleasure to have you stay with us during your recent visit. We sincerely appreciate you taking the time to provide us with a review, and we're glad to hear you enjoyed our nice pools and restaurants. That being said, we apologize that aspects of our accommodations did not meet your expectations, and we have notified our housekeeping team members of your comments. It would be an honor to welcome you back to our hotel the next time you are in Las Vegas.

6/10 – Acceptable

Myriam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel hotel A la piscine, je me suis fait refusé l’acces car j’avais une bouteille d’eau vide. Selon le gardien, j’avais une arme entre les mains On paye au complet avec expedia, et rendu sur place on rajoute un frais de 51 par jours, pour absolument rien Tout est extrêmement cher sur place. L’environnement de l’hôtel est tres sale Entoure de pleins d’etinerants
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
General Manager a répondu le 4 août 2022
Dear Myriam, Guest feedback is always appreciated as we consider it to be a valuable learning opportunity. We sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Please accept our apologies for not providing you with a stay that met your needs or our own standards. As a result, we have notified our team members of your comments to ensure they are properly addressed. Additionally, we are sorry for any concerns you had regarding your final bill. Please note that when a reservation is made through a third-party site, taxes and fees are not included in the listed rate and are due upon arrival. If your travels bring you back this way, we'd be grateful for a second shot at impressing you.

10/10 – Excellent

philippe

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Danny a répondu le 8 sept. 2022
Thank you for the great score, Phillipe!

10/10 – Excellent

christophe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Danny a répondu le 8 sept. 2022
You can always count on Virgin Hotels Las Vegas for a perfect stay. Thank you Christophe!

6/10 – Acceptable

Remi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice looking hotel but with a somehow poor service. We were there for a night just before leaving LV, the reception personnel after offering us a bigger room at a premium of $1,500 for the night….placed us on the third floor right beside the dance club….so we ended up sleeping very poorly and woke up with our kids to leave for the airport when the bar was closing. After we checked in, we wanted to go at the pool and enjoy the end of day sun and Las Vegas heat, we were successful in accessing the pool side (which seems to be a beach club requiring an entry fee), just on time to learn that all pools were closing at 6:45PM…it’s got to be a joke…finally after a shower and some time relaxing, we went for a dinner, choosing the Italian restaurant Olive…which was closing when we arrived at 8:45PM because it was a very quiet night for them…wow, what an experience…
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
General Manager a répondu le 6 juill. 2022
Dear Remi, Thank you for taking a moment to share your thoughts with us. While we are delighted you enjoyed our resort's appearance, we are saddened to hear that your stay was less than ideal. Please know our front desk team members would've been more than happy to assist you with the issues regarding your room. That said, we do apologize that there was some confusion about the operating times for our pools. While you couldn't dine at OIives, we hope you had the chance to enjoy a meal at any of our other outstanding restaurants. Again, thank you for your feedback, and we wish you safe travels.

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good place
Séjour de 3 nuits en mai 2022
General Manager a répondu le 12 mai 2022
Dear David, It was a pleasure hosting you at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We're glad you enjoyed your visit, and we invite you to stay with us again should you be back in the area.

10/10 – Excellent

Emilie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super hôtel, de loin notre préféré à Las Vegas!
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
General Manager a répondu le 10 janv. 2022
Dear Emilie, Thank you for your recent stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton as well as your wonderful review! We are thrilled to know we exceeded your expectations and look forward to you staying with us again soon.

10/10 – Excellent

Claude

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

Philippe

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel, propre, personnel courtois, chambre très confortable, seul point négatif est qu'il est un peu loin des attractions mais le confort de l'hôtel nous le fait oublier
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
General Manager a répondu le 27 nov. 2021
Dear Philippe, It was an honor hosting you at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We're glad our attention to cleanliness and service impressed you, and we look forward to seeing you again the next time you're in town.

8/10 – Bien

Marie-Josee

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

C.

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked that the property had a great concert venue on site.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was great, as were rooms. Casino was a bit smokey - common for casinos. It’s a hike to the strip through areas that seem a little sketchy - better to grab a ride share than walk.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Gabriela

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, attentive staff
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Virginia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really great hotel. Peaceful away from strip.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Stefan

Voyage en groupe
High fee, 100$ per day deposit, credit card blocked multiple times, Hotel partially closed due to corporate events…
Séjour de 9 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Janice

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Mecca

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice property!! The staff was very friendly, the hotel was pretty clean, and the rooms are extremely nice and modern. The pool and amenities were the beat part for the price of the hotel.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No microwave in room! No refrigerator it was full of drinks that you can buy. A soda was 6 dollars .
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Marilyn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was clean and a good smell, would recommend this place.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Melissa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great, thx !
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Patrick,Thank you! We're glad you had a five-star stay at Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton, and we look forward to welcoming you back!

8/10 – Bien

Elisa

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Everything was great until I had to deal with the lost and found staff. I left a bag there and were super rude and stated they didn't have it, when someone prior that I had talk to confirmed they had it. First gentleman that confirmed my bad was left was great. But when i had to pick up they were plain rude to me.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Elisa,Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you taking a moment to let us know about your experience. While we are pleased your visit was great overall, we apologize for any concerns with our team's service. We will share your comments to identify how we can provide service that aligns with our high standards going forward. Please reach out to us again offline so we can gather more information regarding your bag. Thank you for staying with us, and we look forward to hearing from you soon.

6/10 – Acceptable

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Very clean, but essentially no room amenities, not even a coffee pot.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear John,Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. The amenities in our accommodations vary depending on room type, and we regret any inconvenience that caused. Details about our room types are found on our website. Your input is valued and we hope for a chance to make your next visit a better one.

10/10 – Excellent

Linda

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great !
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Linda,Thank you for choosing Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton! We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again soon.

10/10 – Excellent

Dulce

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed stay, mini fridge only had snacks no room for other stuff, and you couldn’t touch anything or they charge you. But room was cute and clean.. staff was nice!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 22 mai 2024
Dear Dulce,We always appreciate hearing from our guests. It's great to know that our clean rooms and friendly team members impressed you. However, we apologize for any inconvenience with the fridge, and we'll take your comments into consideration as we continue making improvements for our guests. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back soon for another terrific experience.

10/10 – Excellent

Diane

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were great. I would recommend is that the concierge department be closer to the front desk area. It is quite a walk for anyone who is handicapped. The same for the ride share pic up and drop off. However the outside staff was quite accommodating for that and took care of us right at the front door. The property is quite large with a great choice of dining experiences. The store next to Dunkin Donuts should have an option of distilled water for quests who need it for CPap and BiPap units. There is a CVS across the street for that but if you are handicapped that is not an option. We very much enjoyed our stay there and it will definitely be an option on our next visit.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Diane,Thank you for your thoughtful feedback and kind words about our team. We appreciate your suggestions and we'll consider ways to improve accessibility. We're glad our outside staff could accommodate your needs. We're delighted you enjoyed our dining options and overall stay, and we look forward to welcoming you back to Virgin Hotels Las Vegas, Curio Collection by Hilton on your next visit.

8/10 – Bien

Sarah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay here. The food in these restaurants is delicious, especially the kitchen with breakfast 24 hours and shakes and such! Workers were on strike when we came so it was a bit loud. Overall good stay and not a long walk to the strip but we uber'd sometimes.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 23 mai 2024
Dear Sarah,Thank you for staying with us and taking the time to share your thoughts. We're glad our delicious food and proximity to the Strip worked well for your trip. However, we apologize for any issues with noise, and we appreciate your patience. Should you be in the area again, please come back to see us.

4/10 – Médiocre

James

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lost all its character. Room clean but common areas dirty. Pool was dead. Limited restaurant choices.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 22 mai 2024
Dear James, Thank you for sharing your review. While we are happy you found your room clean, we are disappointed that the common areas and pool did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us as we strive to enhance our overall guest experience, and we will relay your comments to our team members to ensure any opportunity to improve is seized. It was our pleasure to welcome you, and we hope to change your perceptions in the future.

10/10 – Excellent

Matt

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 22 mai 2024
Dear Matt,It's an honor to receive your high rating! Thank you for being our guest, and we look forward to your return to Virgin Hotels Las Vegas!

10/10 – Excellent

Victoria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Loved it!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Victoria, Thank you for your perfect rating! It was such a pleasure having you here, and we are delighted you thoroughly enjoyed your experience. We hope to welcome you back on your next trip to Vegas!