Terrasse/patio

Keystone Lodge & Spa by Keystone Resort – Avis

4 out of 5
Keystone Lodge & Spa by Keystone Resort
22101 US Highway 6, Keystone, CO

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 583 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 251 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 88 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 49 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 30 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Robert, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
hotel efficace
Même si un peu loin du centre de ski système de navettes très efficace donc nous avons été très bien servis mais on ne peut pas en dire autant de Expédia. Nous avions réservé deux chambres pour 4 et 5 jours quand à notre arrivée on a voulu raccourcir le séjour d'une chambre de une journée Expédia n'a jamais voulu rembourser cette journée ni l'Hotel d'ailleurs. Avec ce manque de flexibilité nous ne réserverons plus par Expédia. De plus les tarifs affichés sont inexacts car l'Hotel nous a tout de même chargé 25$ plus taxés par jour pour chacune des chambres...

8/10 – Bien

Eledre, Copenhagen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel calme et accueillant
J'ai séjourné dans cet hotel lors d'un congrés, le cadre est tres agréable, au milieu des montagnes, l'hotel et les chambres sont confortables et le personnel est tres accueillant. Seul petit desagrement, mais independent de l'hotel, a ete le mal de l'altitude!

10/10 – Excellent

margaret

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was wonderful. Great veiw fom rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Gregory

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nini at the front desk was just incredible. Thank you for making my stay even better than the unexpected spring snow!
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Joseph

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Shower heads were terrible, the location is really pretty, and the spa is too expensive
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

David

Points forts : Propreté, service et personnel
This is an old property. Leaky ice machines, noises from the bathroom vents even after being moved. Small elevators make carrying luggage in the carts difficult. The people are great but the property is mediocre and in need of an update.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Francesca, Ft Laud

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff we came in contact w were great, Emme at the bar, friendly & amazing mixologist, a service staff, I think Sheri was also very friendly and polite and then lady but not least (so bad) Jackson, Valet was Super, they all were but we dealt w him mostly Can’t wait to come back
Séjour de 7 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Edward

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was simply beautiful and everyone was nice
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Ihor

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was ok
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

David

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 7 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Erika Camacho

Points forts : Propreté, service et personnel
Love staying on the first floor with patio access and pool. Hotel seems a little outdated. For example 1 microwave for the whole floor to share. Refill water location only available in the looby.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Linda, EUREKA

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

SteveLaura

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The spa and lodge are very well maintained. We certainly took advantage of the heated outdoor pool. We had a large party there and the management helped us all get rooms on the same floor. Excellent place to stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Chelsea

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

LARISA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Curtis

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The roads were all closed, and did not even get to the resort. We had paid the extra insurance in case there was a problem, they did not honor the insurance and we were charged the full price. we reached out through Expedia, with no resolution. I don’t respect a place that’s willing to take money for a service they did not provide.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

David

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Dated
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Nona

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had an amazing time at this hotel! It's super convenient with great transportation options, and there are shopping and dining options. Highly recommended!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Steve, Lutz

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Area was fantastic, snacks and Gatorade packets in room were nice touch after skiing
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Patricia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Only stayed one night. It was perfectly fine. Property does need more hot tubs since Lakeside is sharing the facilities.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Jeffrey

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
THIS PROPERTY IS EXCELLENT BUT THE MAIN PROBLEM WAS THEY STICK YOU WITH A SUPRISE MANDATORY RESORT FEE ONTO YOUR STAY THAT WAS NOT CLEARLY ADVERTISED ON EXPEDIA PRICING. BUYER BE WARE AND READ FINE PRINT. I WOULD NOT HAVE STAYED AT THIS PROPERTY IF THE TOTAL PRICE WAS CORRECTLY SHOWN ON EXPEDIA PRICING.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Karel

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
I liked it , but for these prices it is overrated. Rooms are allready expensive for these prices, old fashion, but when you check out , you pay 40 dollars lodge fee, plus 35 dollars national forest fee for EACH day, and also for the food which is ok, but not special,prices are way to high.. And we had 1 massage for 50 minutes costs 195 dollar ex tax! Makes me smile even harder feels like a joke!!!!!!!!!!! So I do NOT recommand this hotel..
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Mayra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved it!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Aaron

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location to stay in keystone
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Denise, Jupiter

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed it here and the onsite Spa was well worth the money!
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Kristina

Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Roynel

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Mary

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Monica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 – Médiocre

Elizabeth

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Steve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff at the Keystone Lodge was very friendly and accommodating. They took the time to have a conversation and make sure they were meeting all of our needs. I was concerned about the parking situation, but the enclosed walking path was convenient and quick. Our fridge was not working but after making a request maintenance came within 30 minutes and had it repaired very quickly. Our room had a ski lodge vibe and plenty of space, but the best part was the incredible view from our balcony!
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Shannon

Voyage en famille
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Nicholas

Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Aleishka

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fue una gran estadía, todo el personal fue muy atento y amable. Hicieron de nuestra luna de miel una memorable. Estamos agradecidos con su servicio y detalles.
Séjour de 6 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Julie

Voyage de couple
Love the amenities! Little dated.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy to get to both River Run and Mountain House areas. Friendly and helpful staff.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Stephanie

Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Grayson

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Michael Todd

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful resort! Expedia does not include the resorts $140 fee for services.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Joshua

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Jeremiah

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really noisy, sound travels through the walls exceptionally well. No thermostatic controls in the room. Beautiful view, great linens and bed. Inconvenient parking unless you valet. Staff were very friendly all the way around.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Nelda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Inadequate response to an electrical problem
My family stayed from Dec 26 to 30, 2023. EVERYDAY, I called the Front desk because the the lights in the bathroom and the entry foyer went out. Even if I leave the door open, it was still dark bec the foyer lights were out. You can just imagine how cold and dark the bathroom was, I mean, freezing cold, in the middle of winter. The front desk, I guess, will call somebody, then lights will turn on, and then they turn off again, within a few min. Most of the day and early night, we were at the ski slopes, so I don't know how much of the problem happens. The first time I was told to turn the light switch on, and I said it was on and that is why I knew the lights were out. The next time I called, they can give me a voucher for coffee or wine, which I was not interested in at all, I just want them to fix the bathroom and foyer properly, and not just to do a "band-aid fix". No other fixtures used. I was told that they are just so busy, and I said that my complaint is very valid for them to address. This kept on going until we left. The room is about $600 per night, but I sure did not feel happy at all about the room. I wanted to talk to the manager to complain but the person was not available. My inconvenience turned into aggravation. I have never stayed at a hotel before with a recurrent problem that was not addressed properly. When my family went to Breckenridge, we did not have any problems at all with the hotel. I gave 2 stars for the convenience of shuttle transportation.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

William, Boynton Beach

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Mary Grace

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Grisela, south gate

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Noemi

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Richard Alfred

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Matthew, union

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
One thing i would say is don't put gust with pets next to gust who don't have pets
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Holly

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My husband and i had booked first ski trip since covid. However we booked at another location for 4 days. After spending one night at different location, we decided we were not gonna stay there again for many reasons so looked up the lodge and spa since we had a great experience there last summer and thankfully we were able to book that morning for the rest of our ski week. Upon arrival, we were greeted by a front desk associate who was so kind and friendly. Our loft room was so welcoming and nice and clean we knew we had made the right decision to switch. Then we visited the bar downstairs and every staff member we ran into were so nice and friendly! The parking valet guys were super helpful and also very nice, although we did feel the cost was a little high but all in all, worth it! Our only regret is that we had to spend a night in the other place that we booked prior! We will definitely be back to the keystone lodge and spa and can't wait!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024