Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 399 avis sur 1001." "
10 – Excellent
399
Note de 8 – Bien, d’après 459 avis sur 1001." "
8 – Bien
459
Note de 6 – Acceptable, d’après 104 avis sur 1001." "
6 – Acceptable
104
Note de 4 – Médiocre, d’après 26 avis sur 1001." "
4 – Médiocre
26
Note de 2 – Terrible, d’après 13 avis sur 1001." "
2 – Terrible
13
8,8/10
Propreté
8,6/10
Service et personnel
7,8/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
Marc
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Tres tres moyen
J ai attendu 10 mn a la reception seul devant le receptioniste qui faisait autre chose. Pas un bonjour … avant qu il ne s occupe de moi. Chambre petite, bref ca vaut ps le prix
Marc
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Manager Team a répondu le 25 janv. 2024
Dear guest, Thank you for staying at Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong, and taking your precious time to give us your comments and guidance so we can continue improving. Your feedback is always valuable to us. We are very sorry about the issues with the service standard. We pay great attention to the guest experience in the hotel, and we will re-examine and improve the hotel's problems. We're committed to doing better and sincerely look forward to serving you when you visit Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong again. Sincerely, Manager Tea
8/10 – Bien
Siav-Kuong
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Siav-Kuong
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Manager Team a répondu le 2 nov. 2023
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome you back. sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Laurent
10 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien situé, chambres confortables
Très bon hôtel. A recommander.
Laurent
Séjour de 2 nuits en août 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 12 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
Bernard
10 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon établissement et bonne situation à HKG
Établissement bien situé! Le quartier de Wan Chai est bien fourni en cafés, restaurants, petits shops! L'hôtel se situe proche de la station de métro "Wan Chai". Le ménage est fait tous les jours avec beaucoup de soin. Le staff est très à l'écoute de sa clientèle... See you soon
Bernard
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 12 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the near future.
2/10 – Terrible
Julien, Tokyo
Voyage d’affaires
21 juill. 2019
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Some refurbishment were going on all day in the room next to mine, it’s the third time in less then 12 months. They don’t advise at the booking.
Slow check in process, staff vacuuming in the gym while I was training ... good location, decent price but overall experience is bad
Julien
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 26 juill. 2019
Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We are sorry that your stay was compromised by noise from the constructions. We're doing everything we can to minimize the inconvenience. We hope to welcome you back in the near future.
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Construction d'un immeuble juste à côté + travaux dans l’hôtel (les deux non indiqués sur le site) = impossibilité de se reposer dans sa chambre durant la journée ...
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 26 juill. 2019
Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We are sorry that your stay was compromised by noise from the constructions. We're doing everything we can to minimize the inconvenience. We hope to welcome you back in the near future.
10/10 – Excellent
Patrick Pierre, paris
17 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel classe, nickel et bien placé !
hôtel impeccable !! super chambre; bon quartier, internet super rapide !:
Patrick Pierre
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 26 juill. 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
13 mai 2019
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Juste ok pour le prix
La chambre était assez grande, selon les standards de HK. Chambre de bain propre, bonne douche.
Les murs et le tapis étaient tachés.
Les employés à la réception étaient efficaces mais pas très courtois. Petit déjeuner non inclus. Pour ce prix, on peut trouver mieux à HK.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 2 août 2019
Thank you for taking time to review your recent stay and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back soon.
8/10 – Bien
Eric, Montréal
7 janv. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel accommodant et localisation exceptionnelle
Eric
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 31 juill. 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
XAVIER
17 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
XAVIER
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Excellent
Philippe
4 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great value for money - close to convention center
Very good location - close to the exhibition hall - great service - very nice staff. As always in Hongkong air conditionning is really cold - I had to adjust it in my room. Will certainly come back on my nexty visit in HK.
Philippe
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
Philippe, Paris
6 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le bon choix
L'hôtel est bien plus central que je ne le pensai.
Le personnel est disponible et courtois, très professionnel.
Le décor évoque un Boutique Hôtel. La décoration est raffinée du hall d'entrée jusqu'au chambre.
Les serviettes de toilette sont spongieuses; les draps de lit, de qualité: tout est propre.
La salle de douche est fonctionnelle, très propre aussi. Les produits disponibles pour se laver sont de qualité.
Dans le hall, on vend des pommes: ce qui est bien agréable lorsque l'on rentre le soir et que l'on a envie de croquer une pomme.
Philippe
Séjour de 9 nuits en mars 2018
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 31 juill. 2019
Thank you for taking the time to write a review regarding your recent stay with us. We look forward to welcoming you back soon.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
5 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This hotel is well located to go every day to central or the convention center which was the purpose of our trip. ieven for tourism and shopping. the personal was very nice very attentive and receptive.
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2018
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 31 juill. 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.
8/10 – Bien
XAVIER
5 mars 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
XAVIER
Séjour de 3 nuits en février 2018
sara a répondu le 23 mars 2018
Thank you!
8/10 – Bien
sylvain
2 mars 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel
Hotel charmant, bon service, chambre un peu petite mais hotel bien placé
sylvain
Séjour de 1 nuit en février 2018
sara a répondu le 23 mars 2018
Thank you!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
24 janv. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
sara a répondu le 23 mars 2018
Thank you!
8/10 – Bien
Alexandre
21 août 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Alexandre
Séjour de 2 nuits en août 2017
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel, near Pacific Place premium mal. Good connections with city transports. Room was cosy, and not so small for HK. Good service too and wi-fi is running well.
Voyageur vérifié
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
Gerard
20 avr. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gerard
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for rating us! We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
7 févr. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très propre, bien placé proche tram et métro
Service de chambre impeccable. Chambre très confortable mais petite, manque de rangements. Très bien placé, proche tram et MTR. Quartier calme, à une station de Central ou Causeway bay. Nombreux commerces et restaurants. Marck et Spencer à proximité où on peut avoir un vrai petit déjeuner continental. Je recommande.
Voyageur vérifié
Sara Mok - Associate Director, e-Distribution a répondu le 13 févr. 2017
I am happy to hear that you have enjoyed your first stay at OZO Wesley Hong Kong. It is wonderful to know that you will "recommend"! Thank you once again and hope to see you again in the near future.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La situation de l'hôtel est super, juste à côté du Pacific Palace. Il est très pratique de se déplacer. Les chambres sont propres.
Voyageur vérifié
General Manager a répondu le 6 févr. 2017
Thank you for your 5-star review! We hope to welcome you back in the near future.
10/10 – Excellent
SANDRINE
8 août 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon emplacement
Excellent hôtel bien situé .
Personnel très professionnel . A recommander !!!
SANDRINE
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
8/10 – Bien
Jean-Philippe
30 juill. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A voir
Hong Kong est magique
Jean-Philippe
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Excellent
Fabienne, Taishan, Chine
6 juin 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pratique. Bon accueil.
En famille, ayant réservé plusieurs chambres. Personnel très serviable. Séjour parfait.
Fabienne
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you very much for choosing OZO Wesley Hong Kong and we are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the nearest future.
10/10 – Excellent
valerie, bruxelles
18 janv. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bonne étape à Bangkok
Très bonne étape à Bangkok, hôtel bien situé, staff aux petits soins, chambre propre et calme, jolie piscine. Petit déjeuner-buffet plus que copieux, seul petit bémol, la salle assez bruyante. Nous le recommandons !
valerie
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for the review and rating! We look forward to welcoming you back soon.
8/10 – Bien
Pierre
2 déc. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bruillant à cause de construction à côté sinon très bon hotel
Pierre
Carolyn, Coordinator, E-Distribution a répondu le 1 août 2019
Thank you for your comments! We are sorry that your stay was compromised by noise from the constructions. We're doing everything we can to minimize the inconvenience. We hope to welcome you back in the near future.
8/10 – Bien
Jirawat
Voyage de couple
6 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very quiet and just 1 step to tram
Jirawat
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Manager Team a répondu le 7 mai 2024
Dear Jirawat, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
6/10 – Acceptable
Augusto, Beaconsfield
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Property was not what I expected, but staff was great and location is good.
Augusto
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Kristin
2 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was a great location for everything
Kristin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Manager Team a répondu le 7 mai 2024
Dear Kristin, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
Rob
17 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Would score higher, if not for the ongoing lobby renovations
Rob
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Manager Team a répondu le 19 avr. 2024
Dear Rob, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
6/10 – Acceptable
Sugawa
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
The room was large, kept clean and comfortable. The only disappointment was that the laundry was out of service.
Sugawa
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Manager Team a répondu le 18 avr. 2024
Dear Sugawa, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Haofei
12 avr. 2024
Haofei
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Manager Team a répondu le 7 mai 2024
Dear Haofei, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
Jason
9 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
It was a nice visit. Room was good and staff very friendly and helpful.
Jason
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Manager Team a répondu le 14 avr. 2024
Dear Jason, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Tommy
4 avr. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Very good
Tommy
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 5 avr. 2024
Dear Tommy, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
Bryant
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 mars 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
Was under construction, housekeeping kept disturbing even when do not disturb was on
Bryant
Séjour de 18 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 30 mars 2024
Dear Bryant, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
YOSHIO
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had a comfortable time
YOSHIO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 30 mars 2024
Dear YOSHIO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Tippicha, Bangkok
Voyage en groupe
27 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is perfect. The room is clean and spacious.
Tippicha
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 30 mars 2024
Dear Tippicha, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Michael Linden
27 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a really great property in a wonderful location. The hotel is really close to central but also a stroll from Wan Chai. Great for a tourist to get out and explore the city of Hong Kong and easy to the MTR/Bus or Tram. A short walk to the harbour for walks and runs. There are lots of restaurants (European/North American/Asian) near and plenty of local shops as well.
So I’m burying this further down, as it’s not really a reflection of the hotel, just on my trip to Hong Kong. I came for 6 days from UK just to Hong Kong. I suffered quite bad jet lag as a result. Why do I mention this? Well if I was to book a hotel again I would maybe look to get a hotel with more public space (this one has none) as somewhere to chill in the quieter hours. I would also maybe look into a hotel with a gym, as somewhere to pass the time in the middle of the night. These are not a reflection on this hotel, as it is great value for money, but might be something you want to consider when looking at hotels. You might also just be happy to sit in bed and read!
Michael Linden
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 27 mars 2024
Dear Michael Linden, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Timothy
21 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great neighborhood in a beautiful city. Staff was very helpful.
Timothy
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 27 mars 2024
Dear Timothy, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Mark
16 mars 2024
Staff is wonderful. Very, very helpful and good natured. All and all a wonderful experience. Great location and value for money!
Mark
Séjour de 12 nuits en février 2024
Manager Team a répondu le 20 mars 2024
Dear Mark, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
YASUHIKO
16 mars 2024
YASUHIKO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 10 avr. 2024
Dear YASUHIKO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
YASUHIKO
15 mars 2024
YASUHIKO
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 5 avr. 2024
Dear YASUHIKO, thank you so much for sharing your experience and recommending us on hoels.com We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Yijung
14 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
無可挑剔
Yijung
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Manager Team a répondu le 20 mars 2024
親愛的貴賓,感謝您入住 Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong 並利用寶貴時間給我們意見。衷心期待您再次蒞臨Ying'nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong時我們為您服務 。祝您生活愉快。 前台部敬上。
10/10 – Excellent
Joshua
Voyage en famille
24 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great, clean hotel. Front desk was especially kind and helpful. 10/10 experience.
Joshua
Séjour de 4 nuits en février 2024
Manager Team a répondu le 28 févr. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
NIAN YING
Voyage de couple
15 févr. 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ótima localização, perto do metrô, linhas de ônibus, muitos restaurantes e lojas.
Quartos pequenos mas funcionais, boa cama, banheiro com ducha de boa qualidade.
Ótimo custo-benefício
valquiria
Séjour de 3 nuits en février 2024
Manager Team a répondu le 8 févr. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
8/10 – Bien
Gabriel
4 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place building was okay.
Gabriel
Séjour de 24 nuits en janvier 2024
Manager Team a répondu le 6 févr. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
sergio
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
sergio
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Manager Team a répondu le 6 févr. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team
10/10 – Excellent
Ping Fan
Voyage en groupe
31 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice and comfortable
Very nice and comfortable
Ping Fan
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Manager Team a répondu le 1 févr. 2024
Dear guest, thank you so much for sharing your experience and recommending us on Expedia. We are delighted that you enjoyed your stay with us. All the best to you and we look forward to having another opportunity to welcome your back. Sincerely, Manager Team