Piscine extérieure

Harbour Grand Hong Kong – Avis

4.5 out of 5
Harbour Grand Hong Kong
23, Oil Street, North Point, ( MTR Fortress Hill Exit A ), Hong Kong

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 518 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 343 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 78 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 1006." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Alain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon choix
Hôtel proche de la station de métro de Fortress hill. Chambre confortable et vue spectaculaire si vue sur la baie. Nous reviendrons !
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Services Manager a répondu le 30 nov. 2023
Dear Alain. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manage

8/10 – Bien

Albert

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Services Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Albert. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

10/10 – Excellent

Margaux

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe!
J’avais choisi une chambre vue port et j’ai été surclassée dans une suite vue port d’angle. INCROYABLE! Très belle vue et très confortable. Seul bémol, je fais attention à l’utilisation de la climatisation, j’ai voulu la couper mais l’isolation est très mauvaise, la chambre a chauffé en peu de temps.
Chambre de la suite vue port
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Services Manager a répondu le 11 juill. 2023
Dear Margaux. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

8/10 – Bien

Isabelle

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au coeur de Fortress Hill
Installée pendant 20 jours dans cet hôtel pour des raisons professionnelles, j’ai pu apprécier le confort de la literie. Pour des raisons sanitaires il n’y avait aucun autre service ouvert. Mais l’hôtel est au cœur d’un quartier agréable avec plein de commodités à côté. Seul petit bémol, la chambre ne fait pas 31 m² comme indiqué.
Séjour de 22 nuits en juillet 2020
Gary Chong / Director of Guest Services a répondu le 25 août 2020
Dear Isabelle, Thank you very much for sharing this encouraging review with us. We are pleased to learn that you enjoyed every aspect of the hotel and our services made your stay a comfortable and enjoyable one. Thank you once again for choosing us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards, Gary Chong / Director of Guest Services

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Nous etions a l' etage 37, chambre premier club, avec check in au 41, afternoon tea et boissons et snacks inclus de 18 a 20h.Tres belle vue de la chambre et au restaurant du 41, ou on prend le petit dejeuner.CHambre confortable et propre, hotem excellent pour cette categorie de prix
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

8/10 – Bien

Rosseana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Location convenient.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Shinya Lau a répondu le 25 mai 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Rosseana

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 27 avr. 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Bob

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 17 mai 2024
Dear Bob,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is clean and staffs are very friendly. The check-in line can be a bit longer during early check-in hours.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 24 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

IAN

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel conveniently located to access transport (MRT and tram) as well as Causeway Bay shopping district. Pool is a decent size and provides opportunity to relax and cool down.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 23 avr. 2024
Dear IAN,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Vanessa

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Las atenciones y el servicio muy bueno, las habitaciones excelentes y una vista fabulosa.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 22 avr. 2024
Dear Vanessa,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Katey

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Fabulous bar & restaurant with views; rooms are outdated with dirty furniture.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 20 avr. 2024
Dear Katey,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Tolga, Queensbury

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff and location was great but the property needs updating which lets it down
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 24 avr. 2024
Dear Tolga,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Dionne

Voyage d’affaires
Points forts : Commodités
This was fantastic, I felt like royalty!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 11 avr. 2024
Dear Dionne,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

colin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Staff tries very hard to please especially on the executive level. The breakfast menu is great. The view is outstanding. The staff is very attentive. It is a very relaxing experience. The lounge is spacious and is an excellent place to sit and relax. Book this hotel every time I am visiting Hong Kong.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 10 avr. 2024
Dear colin,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Yue Kit

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It's a nice hotel, but the air conditioning is so cold that even put it to the lower! Off the aircon will be so hot! The hotel is a bit old, and it is time to be renovated
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 4 avr. 2024
Dear Yue Kit, Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

4/10 – Médiocre

Haoxian

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This hotel can be rates only 3.5 stars maximum. The lobby looks good, but the room is not well maintained. The bathtub is heavily clogged, and the sofa has a lot of stains. Although the location is good, we will not stay again
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 1 avr. 2024
Dear Haoxian,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

wing hau, buranby

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice view, dedicated services, very convenient location
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 1 avr. 2024
Dear wing hau,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Ken

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed for 10 days. Enjoyed every minute of it. Great service from the staff. Convenient location. Would definitely come back.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 30 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

RYOJI

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
ホテルのホスピタリティも素晴らしくすごく気に入りました。 また次回も泊まりたいです。
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear RYOJI,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice room, great harbour view. Friendly and helpful staff. Lots of dining options in hotel and surrounding area. Good connectivity to Central and other areas. Well priced..... good value.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear Robert,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Ken

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is well kept and clean. Great friendly and helpful staff.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 25 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Marvin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Thin walls, sometimes you can hear people from the floor.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Marvin,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

Kengo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Attitude of some staffs are terrible, especially when checking in and out. I probably won't use this hotel anymore.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 9 mars 2024
Dear Kengo, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Director of Guest Services

10/10 – Excellent

JANET

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed our stay at this hotel. Convenient and close to everything.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 8 mars 2024
Dear JANET,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

6/10 – Acceptable

Seitaro

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear Seitaro,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Hon Bong Rex

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All worth for money.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 29 févr. 2024
Dear GuestThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegradsShinya LauDirector of Guest Services

10/10 – Excellent

Joseph

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice change from my usual hotel.
Love the quiet neighborhood but still near subway. I'm happy I didn't choose the Hyatt at the next station (much smaller, more expensive, and crowded!). Hotel is a bit old style but warm service.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear Joseph,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services

10/10 – Excellent

ILJAE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear ILJAE,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services

2/10 – Terrible

Pui lam

Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear Pui lam,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services

10/10 – Excellent

HEEJUN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 25 févr. 2024
Dear HEEJUN,Thank you for your lovely review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Daniel,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

8/10 – Bien

YauWing

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
低調奢華,若能免費開放冰箱會更好,有機會仍會入住
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 18 févr. 2024
Dear YauWing. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

10/10 – Excellent

George

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 14 févr. 2024
Dear George. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent service
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 10 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Francoise

Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Francoise,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Housekeeping service is excellent.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 8 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

2/10 – Terrible

Man-Wah

Points faibles : Service et personnel
Frontline staff not welcoming AT ALL. Improvement absolutely needed.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Man-Wah, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Direct of Guest Services

8/10 – Bien

Gino

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall the hotel service was good
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Gino. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Ho Leung

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
設施完善
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Ho Leung. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

8/10 – Bien

Koh

Séjour de 3 nuits en août 2023
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Koh. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services

10/10 – Excellent

Toshiya

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
クラブラウンジが改装中でしたがレストランが専用ラウンジになっていました
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 26 janv. 2024
Dear ToshiyaThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services

10/10 – Excellent

Diane

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Diane,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services

10/10 – Excellent

LEE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
지하철로 접근이 용이하고, 룸에 코드가 많이 충전이 편리했음.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Shinya Lau / Senior Guest Services Manager a répondu le 23 janv. 2024
Dear LEE. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

10/10 – Excellent

Wing

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Wing. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

10/10 – Excellent

jay

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 15 janv. 2024
Dear jay. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

10/10 – Excellent

Alfred

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay and great value for money! We stayed at the Club Deluxe room. The hotel lobby and rooms look very classy, rooms are very stylishly decorated and spacious. The view was a little bit blocked by the building next door, but still pretty and we didn't mind. We love that the hotel location is very near to Fortress Hill Station as well and everything is within walkable distance.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 13 janv. 2024
Dear Alfred. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

6/10 – Acceptable

Vince

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 13 janv. 2024
Dear Vince. Thank you for your review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager

10/10 – Excellent

WING KIN

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
非常好
價廉物美 近地鐵 近公園看海看夜景 大推酒店自助餐
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 10 janv. 2024
尊敬的WING KIN, 很高興得悉閣下入住酒店並對我們的酒店各方面以及服務感到滿意。再次感謝 閣下的光臨,本人及酒店團隊希望於不久的將來再次接待您。 顧客服務經理 謹啟