23, Oil Street, North Point, ( MTR Fortress Hill Exit A ), Hong Kong
Avis
8,6
Excellent
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Note de 10 – Excellent, d’après 518 avis sur 1006." "
10 – Excellent
518
Note de 8 – Bien, d’après 343 avis sur 1006." "
8 – Bien
343
Note de 6 – Acceptable, d’après 78 avis sur 1006." "
6 – Acceptable
78
Note de 4 – Médiocre, d’après 40 avis sur 1006." "
4 – Médiocre
40
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 1006." "
2 – Terrible
27
8,6/10
Propreté
8,8/10
Service et personnel
8,4/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Alain
25 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon choix
Hôtel proche de la station de métro de Fortress hill. Chambre confortable et vue spectaculaire si vue sur la baie.
Nous reviendrons !
Alain
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Services Manager a répondu le 30 nov. 2023
Dear Alain. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manage
8/10 – Bien
Albert
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Albert
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Services Manager a répondu le 25 oct. 2023
Dear Albert. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 – Excellent
Margaux
10 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe!
J’avais choisi une chambre vue port et j’ai été surclassée dans une suite vue port d’angle. INCROYABLE! Très belle vue et très confortable. Seul bémol, je fais attention à l’utilisation de la climatisation, j’ai voulu la couper mais l’isolation est très mauvaise, la chambre a chauffé en peu de temps.
Margaux
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Services Manager a répondu le 11 juill. 2023
Dear Margaux. Thank you very much for sharing this encouraging review. We are delighted to learn that you enjoyed every aspect of your stay and passionate & attentive services made your stay a comfortable and memorable one. Thank you once again for choosing & recommending us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
8/10 – Bien
Isabelle
Voyage d’affaires
22 août 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au coeur de Fortress Hill
Installée pendant 20 jours dans cet hôtel pour des raisons professionnelles, j’ai pu apprécier le confort de la literie. Pour des raisons sanitaires il n’y avait aucun autre service ouvert. Mais l’hôtel est au cœur d’un quartier agréable avec plein de commodités à côté. Seul petit bémol, la chambre ne fait pas 31 m² comme indiqué.
Isabelle
Séjour de 22 nuits en juillet 2020
Gary Chong / Director of Guest Services a répondu le 25 août 2020
Dear Isabelle,
Thank you very much for sharing this encouraging review with us. We are pleased to learn that you enjoyed every aspect of the hotel and our services made your stay a comfortable and enjoyable one.
Thank you once again for choosing us and we certainly hope to be able to host another wonderful stay for you next time.
Kind regards,
Gary Chong / Director of Guest Services
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
26 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Nous etions a l' etage 37, chambre premier club, avec check in au 41, afternoon tea et boissons et snacks inclus de 18 a 20h.Tres belle vue de la chambre et au restaurant du 41, ou on prend le petit dejeuner.CHambre confortable et propre, hotem excellent pour cette categorie de prix
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 – Bien
Rosseana
Voyage en famille
24 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Location convenient.
Rosseana
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Shinya Lau a répondu le 25 mai 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Rosseana
26 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Rosseana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 27 avr. 2024
Dear Rosseana,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Bob
26 avr. 2024
Bob
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 17 mai 2024
Dear Bob,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Jessica
Voyage en famille
23 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is clean and staffs are very friendly. The check-in line can be a bit longer during early check-in hours.
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 24 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
IAN
Voyage de couple
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel conveniently located to access transport (MRT and tram) as well as Causeway Bay shopping district. Pool is a decent size and provides opportunity to relax and cool down.
IAN
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 23 avr. 2024
Dear IAN,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Vanessa
Voyage de couple, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Las atenciones y el servicio muy bueno, las habitaciones excelentes y una vista fabulosa.
Vanessa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 22 avr. 2024
Dear Vanessa,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Katey
Voyage de couple
19 avr. 2024
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Fabulous bar & restaurant with views; rooms are outdated with dirty furniture.
Katey
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 20 avr. 2024
Dear Katey,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Tolga, Queensbury
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff and location was great but the property needs updating which lets it down
Tolga
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 24 avr. 2024
Dear Tolga,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Dionne
Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Points forts : Commodités
This was fantastic, I felt like royalty!
Dionne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 11 avr. 2024
Dear Dionne,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
colin
Voyage en famille
10 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Staff tries very hard to please especially on the executive level. The breakfast menu is great. The view is outstanding. The staff is very attentive. It is a very relaxing experience. The lounge is spacious and is an excellent place to sit and relax. Book this hotel every time I am visiting Hong Kong.
colin
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 10 avr. 2024
Dear colin,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Yue Kit
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It's a nice hotel, but the air conditioning is so cold that even put it to the lower! Off the aircon will be so hot! The hotel is a bit old, and it is time to be renovated
Yue Kit
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Shinya Lau a répondu le 4 avr. 2024
Dear Yue Kit, Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
4/10 – Médiocre
Haoxian
Voyage en famille
1 avr. 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This hotel can be rates only 3.5 stars maximum. The lobby looks good, but the room is not well maintained. The bathtub is heavily clogged, and the sofa has a lot of stains. Although the location is good, we will not stay again
Haoxian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 1 avr. 2024
Dear Haoxian,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
wing hau, buranby
Voyage de couple
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice view, dedicated services, very convenient location
wing hau
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 1 avr. 2024
Dear wing hau,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Ken
Voyage de couple
30 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed for 10 days. Enjoyed every minute of it. Great service from the staff. Convenient location. Would definitely come back.
Ken
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 30 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
RYOJI
Voyage de couple, Voyage d’affaires
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
ホテルのホスピタリティも素晴らしくすごく気に入りました。
また次回も泊まりたいです。
RYOJI
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear RYOJI,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Robert
28 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice room, great harbour view. Friendly and helpful staff. Lots of dining options in hotel and surrounding area. Good connectivity to Central and other areas. Well priced..... good value.
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear Robert,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Ken
Voyage en famille
25 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is well kept and clean. Great friendly and helpful staff.
Ken
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 25 mars 2024
Dear Ken,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Marvin
Voyage de couple
22 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Thin walls, sometimes you can hear people from the floor.
Marvin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Marvin,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
Kengo
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Attitude of some staffs are terrible, especially when checking in and out. I probably won't use this hotel anymore.
Kengo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 9 mars 2024
Dear Kengo, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Director of Guest Services
10/10 – Excellent
JANET
Voyage de couple
8 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed our stay at this hotel. Convenient and close to everything.
JANET
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 8 mars 2024
Dear JANET,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
6/10 – Acceptable
Seitaro
8 mars 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Seitaro
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Shinya Lau a répondu le 29 mars 2024
Dear Seitaro,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Hon Bong Rex
Voyage en famille
28 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All worth for money.
Hon Bong Rex
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 29 févr. 2024
Dear GuestThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegradsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 – Excellent
Joseph
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice change from my usual hotel.
Love the quiet neighborhood but still near subway. I'm happy I didn't choose the Hyatt at the next station (much smaller, more expensive, and crowded!). Hotel is a bit old style but warm service.
Joseph
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear Joseph,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 – Excellent
ILJAE
27 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ILJAE
Séjour de 2 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear ILJAE,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
2/10 – Terrible
Pui lam
25 févr. 2024
Pui lam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 27 févr. 2024
Dear Pui lam,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 – Excellent
HEEJUN
Voyage en famille
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HEEJUN
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau a répondu le 25 févr. 2024
Dear HEEJUN,Thank you for your lovely review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 – Excellent
Daniel
24 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Daniel
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Daniel,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
8/10 – Bien
YauWing
18 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
低調奢華,若能免費開放冰箱會更好,有機會仍會入住
YauWing
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 18 févr. 2024
Dear YauWing. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 – Excellent
George
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
George
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 14 févr. 2024
Dear George. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 10 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Francoise
7 févr. 2024
Francoise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Francoise,Thank you for your lovely review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Housekeeping service is excellent.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 8 févr. 2024
Dear Guest. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
2/10 – Terrible
Man-Wah
2 févr. 2024
Points faibles : Service et personnel
Frontline staff not welcoming AT ALL. Improvement absolutely needed.
Man-Wah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Man-Wah, Thank you very much for taking the time to share the review here with us. I am concerned to read of the experience did not entirely meet your expectations. Kindly provide your stay record so that we can investigate the incident. We appreciate of your valuable feedback for further improvement of our services standard. Thank you once again for choosing us and we sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Shinya Lau / Direct of Guest Services
8/10 – Bien
Gino
Voyage en famille
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall the hotel service was good
Gino
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Gino. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Ho Leung
Voyage de couple
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
設施完善
Ho Leung
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Ho Leung. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
8/10 – Bien
Koh
30 janv. 2024
Koh
Séjour de 3 nuits en août 2023
Shinya Lau / Director of Guest Services a répondu le 2 févr. 2024
Dear Koh. Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon. Best Regards Shinya Lau/ Director of Guest Services
10/10 – Excellent
Toshiya
Voyage de couple
25 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
クラブラウンジが改装中でしたがレストランが専用ラウンジになっていました
Toshiya
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 26 janv. 2024
Dear ToshiyaThank you for your review.Looking forward to welcome you again soon.Best RegardsShinya LauDirector of Guest Services
10/10 – Excellent
Diane
24 janv. 2024
Diane
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Shinya Lau a répondu le 22 mars 2024
Dear Diane,Thank you for your review. Looking forward to welcome you again soon.Best Regards Shinya Lau Director of Guest Services
10/10 – Excellent
LEE
Voyage d’affaires
23 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
지하철로 접근이 용이하고, 룸에 코드가 많이 충전이 편리했음.
LEE
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Shinya Lau / Senior Guest Services Manager a répondu le 23 janv. 2024
Dear LEE. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 – Excellent
Wing
Voyage en famille
17 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wing
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Wing. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 – Excellent
jay
15 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
jay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 15 janv. 2024
Dear jay. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 – Excellent
Alfred
Voyage de couple
12 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay and great value for money! We stayed at the Club Deluxe room. The hotel lobby and rooms look very classy, rooms are very stylishly decorated and spacious. The view was a little bit blocked by the building next door, but still pretty and we didn't mind. We love that the hotel location is very near to Fortress Hill Station as well and everything is within walkable distance.
Alfred
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 13 janv. 2024
Dear Alfred. Thank you for your lovely review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
6/10 – Acceptable
Vince
11 janv. 2024
Vince
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services Manager a répondu le 13 janv. 2024
Dear Vince. Thank you for your review. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards,Shinya Lau / Senior Guest Services Manager
10/10 – Excellent
WING KIN
10 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.