Extérieur

Hotel Grand Saigon – Avis

5 out of 5
Hotel Grand Saigon
8 Dong Khoi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 518 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 364 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 89 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 18 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 14 avis sur 1003." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

marie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout a été parfait, sauf pour le petit déjeuner qui était bon mais sans plus. Nous avons eu les mêmes plats pendant les 5 jours ou nous étions à l'hôtel.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Guest Relations Team a répondu le 24 mars 2023
Dear Mr/Ms. Marie,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experience to all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcome you back at Hotel Grand Saigon in near future soon.Kind regards,

10/10 – Excellent

Quang Trung

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Guest Relations Team a répondu le 17 mars 2023
Dear Mr/ Ms. Quang Trung,Warmest greetings from Hotel Grand Saigon and thank you for choosing Hotel Grand Saigon as your preferred accommodation and spending time to share your experience with us. Highly appreciate your guest's valuable rating and feedback for improving our service quality in order to bring the fantastic satisfaction for you in the future.Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Abdelhafid

Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Guest Relations Team a répondu le 7 août 2022
Dear Our Valued Guest , Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our hotel’s services made you pleased. Since you are one of our valued customers, your satisfaction is our top priority, always. In the meantime, we strive to find solutions available in order to make our services beyond your expectations. We deeply understand how important your time at our hotel is and we want to do the best we can. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times. Sincerely,

6/10 – Acceptable

Mohamed

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Old hotel with a good service
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Hotel Management Team a répondu le 29 juin 2022
Dear Mr. Mohamed, Warmest greetings to Hotel Grand Saigon! Thank you for choosing Hotel Grand Saigon as your preferred accommodation and spending time to share your experience with us. It is indeed our great pleasure to receive a great review from you. Definitely, we will make more efforts thanks to your valuable comments as strong motivation in order to bring our guests all best offers in the future. Once again, highly appreciate your sincere feedback and continually expect to serve you in coming time. Yours sincerely, Hotel Management Team

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
The Hotel Management Board a répondu le 14 mars 2020
Dear Our Valued Guest , Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our hotel’s services made you pleased. Since you are one of our valued customers, your satisfaction is our top priority, always. In the meantime, we strive to find solutions available in order to make our services beyond your expectations. We deeply understand how important your time at our hotel is and we want to do the best we can. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times. Sincerely, The Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Micheline, Hi Chi Minh City

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est idéalement placé et le personnel est très attentif à ces clients
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
The Hotel Management Board a répondu le 20 janv. 2020
Dear Our Valued Guest We are very proud of our staff and it is always rewarding to receive such kind comments as yours. We constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is satisfying to hear that these efforts are noticed. We are thrilled that you were happy with the service and felt that no request was too much trouble. The staffs like to ensure our guests are happy and have everything they want during their time with us. We shall ensure that all of your kind comments and praise are passed on to the team. We hope to welcome you back at Hotel Grand Saigon! Sincerely, The Hotel Management Board

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Pas mal de soucis dans cet hôtel. Bien sûr, nous sommes au coeur de Saïgon, dans un des nombreux hôtels de luxe du centre-ville. Il y a du positif : l'emplacement, le petit-déjeuner gargantuesque, la très belle piscine... Mais, lors de mon séjour, j'ai cumulé les difficultés : connexion wifi très insuffisante dans la chambre ; fonctionnement des lumières lié à une console sur la table de nuit, ce qui est pratique… si le réceptionniste avait bien voulu l'expliquer ! Résultat : j'ai mis 25 mn à fermer toutes les lumières de la chambre le premier soir. Agaçant ! Le summum a été atteint la deuxième nuit. Grande fête au roof top. Musique techno à fond. Vibrations des murs. Fou de rage, j'appelle le réceptionniste qui m'assure que tout s'arrête à 23h30… mais quand vous avez un avion aux aurores le lendemain matin et que vous êtes dans un hôtel de cette gamme, vous espérez pouvoir choisir votre horaire de coucher.
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 – Bien

France

Points forts : Propreté, service et personnel
Très bien placé mais bruyant. Très classique
Séjour de 1 nuit en mars 2019
John a répondu le 3 mai 2019
Dear our valued guests, Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our hotel’s services made you pleased. Since you are one of our valued customers, your satisfaction is our top priority, always. In the meantime, we strive to find solutions available in order to make our services beyond your expectations. We deeply understand how important your time at our hotel is and we want to do the best we can. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times. Sincerely, Lam Van Dat Front Office Manager

8/10 – Bien

Karine, Tahiti

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel prévenant Hôtel proche du centre ville Petit déjeuner parfais Service impeccable
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
John a répondu le 8 nov. 2018
Tuesday, 6th November 2018 Dear Ms. Karine, Thank you for taking your valuable time to communicate to us why our hotel’s services made you pleased. Since you are one of our valued customers, your satisfaction is our top priority, always. In the meantime, we strive to find solutions available in order to make our services beyond your expectations. We deeply understand how important your time at our hotel is and we want to do the best we can. Again, we highly appreciate your feedback as it will assist us in becoming better at what we do. With any business, like ours, words of mouth from our satisfied customers is the greatest advertising. We thank you and wish to be of service to you more times. Sincerely, Lam Van Dat Front Office Manager

10/10 – Excellent

Nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel adorable
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

10/10 – Excellent

Kim Le, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait hotel avec emplacement bien situe, chambre spacieuse propre, surtout une tres belle piscine joliement decoree avec de tres belles plantations, tres classe style colonial, tout marbre. Petit dejeuner buffet tres copieux et de qualite. Nous retournerons.
Séjour de 2 nuits en mai 2018

8/10 – Bien

jacky

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel avec du personnel accueillant et respectueux. Second séjour dans cet hôtel, je ne suis pas déçu. Hôtel proche du centre ville très vivant la nuit pour les ballades.
Séjour de 10 nuits en avril 2018

6/10 – Acceptable

Michael

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Décevant
Chambre pas trop grande mais confortable. Rue très bruyante mais aucun bruit à l'intérieur. C'est un luxe à Saigon. Petit déjeuner complet. Le grand reproche est la piscine fermée. Je note, en lisant les avis précédents, que cela arrive souvent. Elle est utile aprés une visite de la ville dans la chaleur tropicale. Du skybar de l'hôtel, vous avez la vue sur la magnifique piscine du Sheraton.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bon hôtel
Il y a deux catégories dans cet hôtel: chambres modernes ou chambres dans l'ancien bâtiment rénové. On m'a donné une chambre dans cette dernière partie, qui s'avère disposer d'une salle de bain un peu petite à mon goût (toutefois, il faut reconnaître qu'on n'y reste que peu de temps).
Séjour de 9 nuits en janvier 2018

8/10 – Bien

yves

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bon hôtel dans sa catégorie
bon hôtel classique dans sa catégorie, ni trop luxueux, ni clinquant, confortable, avec piscine. Situé dans un beau quartier touristique, boutiques , restaurants autour .Petit déjeuner sous forme de buffet de bonne qualité. Chambre confortable, salle de bains fonctionnelle. Le personnel est serviable Que demande t on en plus ? La seule reproche qu'on pourra en donner , Pas de fauteuils dans la chambre, juste un mini tabouret pour la table de beauté. si on veut recevoir des invités , tout le monde s'assoit directement sur le lit
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
HOTEL TRES BIEN SITUE BON ACCUEIL
GRANDE CHAMBRE AVEC BELLE SALLE DE BAIN ET BON PETIT DEJEUNER
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

10/10 – Excellent

Thérèse

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
À essayer absolument
Tout est parfait Les chambres sont spacieuses et très bien entretenues. Le buffet du petit déjeuner est varié et très complet. Le personnel efficace et très prévenant. Le cocktail sur le toit avec une vue panoramique est absolument magnifique Rien à redire ! C'est un vrai 5 étoiles
Séjour de 7 nuits en juin 2017

8/10 – Bien

mp, antony

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel est bien situé et le service est impeccable.je vous le recommande

8/10 – Bien

Didile, alsace

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grand hôtel de luxe
Rien à dire sur la situation où les équipements, mais tout ça manque énormément de chaleur humaine et de convivialité malgré un accueil très serviable et attentif. Pour ma part je n'y retournerai pas.

10/10 – Excellent

jean claude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hôtel très bien situé et de caractère
agréable pour visiter la ville ou partir en randonnée

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très sympathique
TRES BIEN Bien situé près du centre ville Propre et personnel attentionné Beau rooftop Pdj impeccable

10/10 – Excellent

thi hy hoa, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une belle piscine intérieure très agréable par ces temps chauds,un bar estaurant en roof top au 20e avec terrasse qui nous a permis d' admirer le feu d' artifice du 2 Septembre (fête de l Indépendance )Mention spéciale pour le personnel très serviable et aux petits soins

8/10 – Bien

christophe, france, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel confortable, ancien tout récemment rénové.
Cet hotel a 2 partie une récente, et une d'époque coloniale dont la cours intérieure donne sur la piscine. C'est la 2nde fois que je viens dans cet hotel (la première fois dans la partie d'époque). L'hôtel a été entièrement rénové. Je préfère la partie ancienne, la vue est plus cosy (sur la piscine) et les chambres plus spacieuses. La piscine est vraiment sympathique avec des galets, et des transats en bois, séparées par des plantes qui laissent place à l'intimité.(nb : happy Hours sur les boissons 2 prix 1) Très bon petit déjeuner. Casino. Je recommande!

10/10 – Excellent

daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

gerard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
fabuleux
Trees bon hotel. Vrai 5 etoiles

10/10 – Excellent

Marie-Claude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pour finir son séjour au Vietnam
Bel hotel pour finir son voyage de 3 semaines au Vietnam. Confort, propreté, petit déjeuner avec une belle variété de choix. Il y a moins cher à Ho Chi Minh, mais pour un cinq étoiles c'était parfait!

10/10 – Excellent

patrick, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Venir et revenir
Super détendu et tres agreable

8/10 – Bien

eric, Val de Marne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sans hésitation
Très bel Hôtel, bon accueil, bon emplacement, petit déjeuner fabuleux

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Décevant
Il n'a de mythique que son nom. Sans aucun charme. Des charters de club du 3eme age. Petit déjeuné copieux mais de très mauvaise qualité. Le personnel de l'hotel très gentil. Très mauvais rapport qualité prix.

10/10 – Excellent

MUI KWANG, Singapore

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent Location
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Mr/Ms. MUI KWANG,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,

10/10 – Excellent

MUI KWANG, Singapore

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent Location Staff Excellent Service
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Mr/Ms MUI KWANG ,We are very proud of our staff and it is always rewarding to receive such kind comments as yours. We constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is satisfying to hear that these efforts are noticed. We are thrilled that you were happy with the service and felt that no request was too much trouble. The staffs like to ensure our guests are happy and have everything they want during their time with us. We shall ensure that all of your kind comments and praise are passed on to the team.We hope to welcome you back to Hotel Grand Saigon!Best regards,

8/10 – Bien

RIEKO

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
部屋も広いしきれいで良かったです。朝食ビュッフェの洋食を増やして欲しいです。中華が多かったです。
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Mr./Ms. Rieko,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board

6/10 – Acceptable

Satoshi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
ホテル自体は悪くないが朝食のクオリティは今ひとつ
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Mr./Ms. Satoshi,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.From your response, we are glad to know that your stay was enjoyable and lovely. As we continually strive to deliver exceptional service to our guests, hearing good feedback from our guests will encourage greatly all of the staff. At the same time, we thank you for sharing your concerns and it have been duly noted for future improvements.Once again, thank you for your kind comments, and look forward to welcoming you back to Hotel Grand Saigon. Best Regards,Hotel Management Board

8/10 – Bien

Francisco

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Instalaciones antiguas, habitación con mucha humedad, desayuno de bajo nivel Muy amable atención del personal siempre
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 16 mai 2024
Dear Mr. Francisco,First of all, it is my pleasure to read your comment and understand your personal feeling about Hotel Grand Saigon. We appreciate your experience sharing, and staying with our hotel.Regard as the issues, we would like to apologize to you because we could not give you the fantastic service you expected. We took note and shared your case with all relevant departments.Look forward to saying welcome you soon in our hotel.All the best wishes to you!

10/10 – Excellent

Michio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Relations Team a répondu le 9 mai 2024
Dear Mr/ Ms. Michio, Warmest greetings from Hotel Grand Saigon and thank you for choosing Hotel Grand Saigon as your preferred accommodation and spending time to share your experience with us. Highly appreciate your guest's valuable rating for improving our service quality in order to bring fantastic satisfaction to you in the future. Furthermore, it will be great if you could spend a little of your valuable time to give us your specifically comment of your stay for better improvement by email guestrelations@hotelgrandsaigon.Thank you so much for your kindness!Yours sincerely,

8/10 – Bien

Andy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
staffs were excellent. hotel may not be a 5 stars
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 9 mai 2024
Dear Mr/Ms. Andy,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.From your response, we are glad to know that your stay was enjoyable and lovely. As we continually strive to deliver exceptional service to our guests, hearing good feedback from our guests will encourage greatly all of the staff. At the same time, we thank you for sharing your concerns and it have been duly noted for future improvements.Once again, thank you for your kind comments, and look forward to welcoming you back to Hotel Grand Saigon. Best Regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

KWANGMO

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
쾌적함
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 9 mai 2024
Dear Mr/ Ms. KWANGMO ,Warmest greetings to Hotel Grand Saigon!Thank you for choosing Hotel Grand Saigon as your preferred accommodation/ and for spending time to share your experience with us. It is indeed our great pleasure to receive a great review from you. Definitely, we will make more efforts thanks to your valuable comments as strong motivation in order to bring our guests all the best offers in the future.Once again, highly appreciate your sincere feedback and continually expect to serve you in the coming time.Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Dario

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice place
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 26 avr. 2024
Dear Mr/Ms. Dario,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing our Hotel and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Best regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Dario

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 25 avr. 2024
Dear Mr./Ms. Dario,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.From your response, we are glad to know that your stay was enjoyable and lovely. As we continually strive to deliver exceptional service to our guests, hearing good feedback from our guests will encourage greatly all of the staff. At the same time, we thank you for sharing your concerns and it have been duly noted for future improvements.Once again, thank you for your kind comments, and look forward to welcoming you back to Hotel Grand Saigon. Best Regards,Hotel Management Board

8/10 – Bien

Yannick, Palo Alto

Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Very well located hotel easy walking access to numerous sites, bars and restaurants. Facility has aged and staff could be more attentive to customers.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 22 avr. 2024
Dear Mr/Ms Yannick,We are very proud of our staff and it is always rewarding to receive such kind comments as yours. We constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is satisfying to hear that these efforts are noticed. We are thrilled that you were happy with the service and felt that no request was too much trouble. The staffs like to ensure our guests are happy and have everything they want during their time with us. We shall ensure that all of your kind comments and praise are passed on to the team.We hope to welcome you back to Hotel Grand Saigon!Best regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Wei

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 16 mai 2024
Dear Mr. /Mrs. Wei,With all my heart, we would like to say thank you a lot for staying with us. It is our pleasure that you could have a great experience in Hotel Grand Saigon, and Ho Chi Minh City as well.Your comment is one of the inspirations for us to keep improving our service, and quality. We hope that you will come back to our hotel someday in the near future and we promise to make your stay even better.We wish you all the best.Kind regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Hoon

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All is good but your price not good enough
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 17 avr. 2024
Dear Mr. /Ms. Hoon,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Daisuke

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 9 mai 2024
Dear Mr/ Ms. Daisuke, Warmest greetings from Hotel Grand Saigon and thank you for choosing Hotel Grand Saigon as your preferred accommodation and spending time to share your experience with us. Highly appreciate your guest's valuable rating for improving our service quality in order to bring fantastic satisfaction to you in the future. Furthermore, it will be great if you could spend a little of your valuable time to give us your specifically comment of your stay for better improvement by email guestrelations@hotelgrandsaigon.Thank you so much for your kindness!Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Lorraine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 30 avr. 2024
Dear Mr/Ms Loirraine,We are very proud of our staff and it is always rewarding to receive such kind comments as yours. We constantly strive to exceed our guest’s expectations of service and it is satisfying to hear that these efforts are noticed. We are thrilled that you were happy with the service and felt that no request was too much trouble. The staffs like to ensure our guests are happy and have everything they want during their time with us. We shall ensure that all of your kind comments and praise are passed on to the team.We hope to welcome you back to Hotel Grand Saigon!Best regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Maria

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful grand hotel. Friendly and accommodating staff. Great food and service
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 6 avr. 2024
Dear Mr/Ms. Maria,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

David, Richmond Hill

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Relations Team a répondu le 26 avr. 2024
Dear Mr/Ms. David,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.From your response, we are glad to know that your stay was enjoyable and lovely. As we continually strive to deliver exceptional service to our guests, hearing good feedback from our guests will encourage greatly all of the staff. At the same time, we thank you for sharing your concerns and it have been duly noted for future improvements.Once again, thank you for your kind comments, and look forward to welcoming you back to Hotel Grand Saigon. Best Regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Lucile

Voyage en groupe
Could not fault it. Arrived around 1pm, no worries re letting us have the room. We were also booked to stay there one night with a package holiday. Never questioned us staying in the same room.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 3 avr. 2024
Dear Our Valued Guest, ,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board

8/10 – Bien

Michael, Waihi Beach

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location good variety of restaurants and bars
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 26 mars 2024
Dear Mr/Ms. Michael,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing our Hotel and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Best regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Miguel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
When you are a guest at Hotel Grand Saigon they do everything possible for you to be at home away from home. Very pleasant, professional and treat the guest as a family member
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Guest Relations Team a répondu le 24 mars 2024
Dear Mr/Ms.Miguel,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board

10/10 – Excellent

Dinesh

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly, courteous and very well managed.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Guest Relations Team a répondu le 24 mars 2024
Dear Mr/Ms. Dinesh,Thank you for staying with Hotel Grand Saigon and for sharing your comments.We are delighted to know that your overall experience was a great one and our service was able to meet your expectation. We will continually strive to better improve our service and facilities to deliver exceptional service and create memorable experiences for all our guests.Once again, thank you for choosing Hotel Grand Saigon and we look forward to welcoming you back at Hotel Grand Saigon in the near future soon.Kind regards,Hotel Management Board