Extérieur

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Harrisburg-Hershey – Avis

2.5 out of 5

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 435 avis sur 975." "
Note de 8 – Bien, d’après 236 avis sur 975." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 141 avis sur 975." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 86 avis sur 975." "
Note de 2 – Terrible, d’après 77 avis sur 975." "

7,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Jean-Virgile

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 13 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Monique

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 15 avr. 2024
We appreciate your feedback. Thank you for stayng with us.

10/10 – Excellent

Johanne

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Michel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay was very relaxing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Management a répondu le 6 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave your comments. We are glad you enjoyed your stay.

8/10 – Bien

Bruno, Quebec

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon rapport qualité/prix
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Tiffany Newberry a répondu le 5 avr. 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Claude

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 24 avr. 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Brigitte

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreté et le confort des lits
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Tiffany Newberry a répondu le 19 mars 2024
We appreciate your feedback. Thank you for your business.

10/10 – Excellent

Rene

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 1 nuit en février 2024
Management a répondu le 15 févr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy that your stay was enjoyable.

4/10 – Médiocre

Raymond

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Expedia n'a pas facturé bon prix. C'était spécifié total hébergement et taxes $100,28. CAN et dans la carte de crédit ils ont passé $167,73 CAN. C'est déconsertant d'autant plus que je n'ai pas de document remis par l'hotel car ils disent ne pas connaître le montant facturé par Expédia. Il faudra que je me batte pouravoir la diifférence c'est innacceptable et une grosse perte de temps et cela si js réussi.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Tiffany Newberry a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien pour une nuit.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Tiffany Newberry a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Claude

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Très bien pour le prix
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Tiffany Newberry a répondu le 10 nov. 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Nicole, Laval

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, good reception
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Management a répondu le 30 oct. 2023
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

raymond

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Management a répondu le 30 oct. 2023
Thanks for your feedback. We appreciate having the opportunity to serve you.

10/10 – Excellent

Isabelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Tiffany Newberry a répondu le 29 sept. 2023
Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

michel

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Tiffany Newberry a répondu le 29 sept. 2023
Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Jocelyn

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Zachary Anthony a répondu le 15 mars 2023
Thank you for your review, we appreciate your feedback.

8/10 – Bien

Lemoine

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Georges

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Zachary Anthony a répondu le 18 févr. 2023
Thank you for the review. we appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Marie

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Personnel très gentil mais salle de bain délabrée
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Zachary Anthony a répondu le 9 nov. 2022
Thank you for the review! We do appreciate the feedback!

6/10 – Acceptable

Sophie-Anne

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Les employés étaient gentils. Nous avons trouvé une bouteille vide derrière une chaise, facile à déplacer. Le robinet du lavabo et celui de la douche n’étaient pas bien fixés. Si je retourne dans ce coin là, je choisirais un autre hôtel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
CiCi a répondu le 3 août 2022
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Diana Ioana

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Merci à tout l'équipe de l'établissement. La chambre propre, j'ai était accommodé avec une chambre au RDCh, bien apprécie avec un animal de compagnie qui as était bien accueillis aussi. Le petit déjeuner à était bien servis, propre et avec tout précaution pour les exigences de la COVID. La nuit de 20-21 avril 2022. On se voie de nouveau en 2023
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Zach a répondu le 19 mai 2022
THank you for letting us know how your stay was with us. We look forward to seeing you in 2023!!

10/10 – Excellent

Denis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreté…. Sécuritaire pour la COVID….
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
zachary Anthony a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for taking the time to ler us know how your stay was. Happy New Years

8/10 – Bien

Brima

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My family was happy
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

ANISH

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel was nice, clean, newly renovated, well furnished, and properly designed and painted. Highly recognized to anyone looking for a hotel in the Hershey/Harrisburg area.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Management a répondu le 25 mai 2024
Thank you for taking the time to leave your comments. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Cindi

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice stopping place, bathrooms could use a little maintenance clean up
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 24 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

4/10 – Médiocre

DAVID

Voyage de couple
Points faibles : Propreté
Cockroach ran across door the moment i entered the room and closed door. Gross, my family and i were itchy all day the day we checked out. But seeing a cockroach scurrying upon entering the hotel room soured our experience. Front desk staff memebr was not particularly welcoming unlike other chains we stayed in.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 24 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Lauren

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 21 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Nicole

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Overall stay was great, property was nicely decorated, staff helpful and friendly. Our only complaint is that we chose a hotel that had a hot tub (staying two days, husbands birthday, was planning on hitting the hot tub in between activities) and this hotel's hot tub was out of service so that was a huge bummer. We would've chosen somewhere else had we known. Continental breakfast was fantastic - everything fresh and tasty - eggs, sausage, canadian bacon, biscuits, sausage gravy, waffles, cereal, bagels & all the fixings.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 20 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

john

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Nice place , easy to park and check in
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Management a répondu le 19 mai 2024
Thanks for your feedback. We appreciate your business.

10/10 – Excellent

Stefanie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The hotel was not far from restaurants and shopping staff was friendly the only thing was needs some repairs but other then that it was great
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 19 mai 2024
Thank you for taking the time to let us know how things went. We appreciate your stay.

10/10 – Excellent

Theresa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The only negative thing I have to say is the inside pool was not warm enough and the hot ton next to pol was broken. Great trip
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 20 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Amy

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
This property was very run down, at least on the 2nd floor where we were - rust in the shower, stains and rips in the carpet, on the upholstery, and just looked old and not kept up well. But it did the trick. Staff was nice for the most part. Breakfast was good.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 17 mai 2024
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for these issues. We hope to regain your business in the future by improving the guest experience.

8/10 – Bien

allison

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 16 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Francisco

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice, clean and quiet place.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Christine a répondu le 14 mai 2024
Thank you for your feedback, come back and see us again.

8/10 – Bien

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Management a répondu le 15 mai 2024
Thanks for letting us know how things went. We are glad you enjoyed your stay.

4/10 – Médiocre

Vicki

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel
Ceiling bulb out in bathroom. Very poor lighting at sink area. Lamp on desk broken so would not charge devices. HATE the mandatory incidental fee. We had a bad experience getting refund a couple of years ago. Staff indicated it is a LaQuinta policy. Did not mention the fee on Expedia. I would not have booked if I knew. Will not stay at another LaQuinta.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 10 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Gail

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Restaurant out front. Fruendly staff. Good brrakfast.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 10 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

dana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Todo muy bien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 7 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Alyssa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The hotel parking lot is decent. Not many spots. We found a huge landscaping truck some what blocking us in when we arrived to park in a spot. Entering the lobby was clean smelt good with cookies available to take. We checked into our room on the second floor ice machine was out. Entering the room smelt so moldy and damp and not clean smelling at all. Very musty the AC was not on and the fridge was not running. It took 24 hours to get cold. Our room was also not cleaned by house keeping we had garbage piled up for days and had to go get towels needed in the lobby from a very over worked staff member. The breakfast selection was amazing. My kids were so happy by all the choices. Staff was quick in restocking it all as well. Very friendly staff. The diner in the parking lot was great we had breakfast there the day we left so we can be served. Very cheap prices there. The hotel is good but could use improvements possibly more staff.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 6 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

6/10 – Acceptable

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 7 mai 2024
Thanks for taking the time to respond. We appreciate having the opportunity to serve you.

8/10 – Bien

MILES

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 7 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Felipe

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 6 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Pauline

Breakfast was great
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 6 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

4/10 – Médiocre

kenneth

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 6 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Steve

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
I had booked the property because it had advertised that there was a hot tub. We drove 10 hours and was looking forward to a good soak after a long drive, upon check in we were advised that the hot tub had broken since I had booked the previous day and not available to us. Another issue, lots of doors opening/closing in the hallway past 9pm. The restaurant in the parking lot was close, good simple food that was reasonably priced.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 6 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 3 mai 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

4/10 – Médiocre

Elizabeth

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Property outside weedy. Room 94 degrees but cooled down okay. Did not in listing on Expedia say extra $25 for pet. Tub grout moldy disgusting
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Tiffany Newberry a répondu le 3 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Lakisha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not that far from attractions and restaurants.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 3 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Michele

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved the breakfast, pool, hot tub and the staff was very friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tiffany Newberry a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Charlene

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked everything about the property. It was clean. The staff were friendly and helpful. Restaurants with good food were near by. We were very satisfied with our stay. Would definitely choose to stay there again. Thank you
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Management a répondu le 28 avr. 2024
It is heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to share your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!