Sur la plage, sable blanc, plongée avec masque et tuba

Royalton Saint Lucia, An Autograph Collection All-Inclusive Resort – Avis

4.5 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 383 avis sur 772." "
Note de 8 – Bien, d’après 199 avis sur 772." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 98 avis sur 772." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 48 avis sur 772." "
Note de 2 – Terrible, d’après 44 avis sur 772." "

9,0/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Jean-Philippe

Séjour de 8 nuits en décembre 2023
OCM a répondu le 27 déc. 2023
Dear Jean-Philippe,Thank you for choosing our resort for your recent vacation and taking the time to share your experience with us.Please accept our sincerest apology for any inconsistent service and inconveniences you experienced during your stay, this is certainly not the outcome we hoped for as guest satisfaction is our priority and we would like to assure you that our team is working assiduously to improve and maintain the standard of service which our resort is known for.Our quality team is strategically placed throughout the property to ensure resort policies and rules are being maintained; nonetheless, your comments have been noted and shared with the team for further review and follow up.Whilst an apology will not change the outcome of your stay, it is our sincerest hope that you will grant us the opportunity of serving you to a future experience which will surpass your last.Regards,Royalton St. LuciaManagement Team

10/10 – Excellent

PATRICK

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Difficile de sortir d'un hôtel où il y a tout , c'est exeptionnelle
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
OCM a répondu le 3 oct. 2023
Dear PATRICK,Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and for taking the time the time to share your experience with us.Our team appreciates your comments highlighting your overall satisfaction with your stay.It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again. Regards,Royalton Saint LuciaManagement Team.

8/10 – Bien

Romain

Séjour de 3 nuits en août 2023
OCM a répondu le 28 août 2023
Dear Romain,Thank you for choosing Royalton St. Lucia for your recent holiday and for taking the time to share your experience with us.We are delighted to read your comments highlighting the various aspects that played a vital role in your holiday's success. It is truly an honor to have hosted you and we look forward t welcoming you back to our shores for an even greater experience.Kindest Regards,Royalton St. Lucia,Management Team

8/10 – Bien

CEdric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel sympa
Très bon séjour au royalton st lucia
Séjour de 6 nuits en août 2023
OCM a répondu le 14 août 2023
Dear Cedric,Thank you for choosing Royalton St. Lucia for your recent vacation and for taking the time to share your feedback with us.We are pleased to view your comments highlighting your overall experience. It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again for another fantastic vacation experience. Regards,Royalton St. LuciaManagement Team.

8/10 – Bien

Jean Baptiste

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Royalton Saint Lucia Resort and Spa a répondu le 28 oct. 2022
Thank you Jean Babptiste to take the time to rate Royalton Saint Lucia Resort and Spa, customer satisfaction is our No. 1 priority. We wait for you in your next visit to get a 10 out of 10.

10/10 – Excellent

Christophe

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
OCM a répondu le 18 oct. 2022
Dear Christophe,Thank you for choosing Royalton St. Lucia as your vacation destination and for taking the time to share your experience with us.It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again for another incredible vacation experience.Regards,Royalton St. LuciaManagement Team.

10/10 – Excellent

David

Séjour de 2 nuits en octobre 2022
OCM a répondu le 18 oct. 2022
Dear David,Thank you for choosing Royalton St. Lucia as your vacation destination and for taking the time to share your experience with us.It was a pleasure hosting you and we hope to welcome you again for another incredible vacation experience.Regards,Royalton St. LuciaManagement Team.

10/10 – Excellent

grégory

Séjour de 2 nuits en décembre 2020
RSL a répondu le 7 janv. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for rating your recent experience at our resort. We are pleased to have received such a perfect score. We hope that your travels will bring you once more to the unique setting of Royalton Saint Lucia. Regards

10/10 – Excellent

grégory

Séjour de 3 nuits en décembre 2020
RSL a répondu le 7 janv. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for rating your recent experience at our resort. We are pleased to have received such a perfect score. We hope that your travels will bring you once more to the unique setting of Royalton Saint Lucia. Regards

8/10 – Bien

Katia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Week-end en amoureux
Bon établissement dans l'ensemble. A déplorer l'insuffisance d'activités sportives en journée.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
RSL a répondu le 18 sept. 2019
Cher client, Nous vous remercions d’avoir partagé votre expérience et nous vous sommes reconnaissants de la confiance que vous portez à notre marque à Royalton Saint Lucia. J'espère que nous pourrons vous servir dans un proche avenir lorsque vous reviendrez. Cordialement Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience and we are grateful for your business and trust in our brand at Royalton Saint Lucia. Hopefully we get to serve you in the near future when you come back to visit. Regards

6/10 – Acceptable

Nicole

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Bon séjour personnel super sauf le service de nettoyage des chambres. De plus nous avons oublié des choses dans la chambre à peine une heure après nous avons téléphoné pour prévenir l hôtel devait nous rappeler. Nous n avons eu aucun appel et nous étions au Diamant club. Je pense que le personnel de chambre avait tout pris. Mais l hôtel aurait dû nous rappeler.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
RSL a répondu le 31 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sparing time to review our resort. We look forward to another opportunity to deliver our promise of 5 star experience!

10/10 – Excellent

grégory

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Classe et chic
Hôtel de très grand standing😊
Séjour de 5 nuits en février 2019
Royalton Saint Lucia a répondu le 25 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us. We appreciate your wonderful comments and we look forward to your return. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team

10/10 – Excellent

Leslie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Management Team a répondu le 20 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time out to share your feedback with us. It was certainly a pleasure hosting you and we hope to receive you again so that we can deliver another incredible vacation experience. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team.

10/10 – Excellent

Monique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super séjour personnel attentif
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Royalton Saint Lucia Management Team a répondu le 6 nov. 2018
Dear Monique, Thank you for sharing your feedback with us. We're happy you had a pleasant stay with us and we do hope you visit again.

10/10 – Excellent

Aurelie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
EXCELLENT !!!
4 jours merveilleux, dans une suite luxueuse offrant une vue magnifique sur le complexe et la plage. Une salle de sport exceptionnelle parfaitement équipée. Des attentions toutes particulières de l'ensemble du personnel (bouteilles de vin et champagne offertes, mini bar toujours réapprovisionnés). Une cuisine variée et soucieuse de tous les profils: vegan, sans gluten etc... Des vacances sublimes pour les petits et les grands. A refaire
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Miquella Louisy a répondu le 30 oct. 2018
Dear Aurelie, Thank you for visiting Royalton Saint Lucia Resort & Spa and taking time to share such positive feedback with us. We're happy you particularly loved the dining options and attention to dietary requirements. It is our pleasure to cater to every need. We appreciate your review and hope you visit again soon.

8/10 – Bien

CEDRIC

Super séjour dans cette hôtel bien situé à Cap Estate chambre environnement magnifique . Le service Diamondclub avec majordome super . Le seul bémol reste le room service qui prend trop de temps et qui n a pas toujours les produits proposés.
Séjour de 5 nuits en août 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 14 sept. 2018
Dear Cedric, Thank you for visiting Royalton Saint Lucia Resort & Spa. We're happy you enjoyed most of your stay and sincerely regret your disappointment with Room Service. Our Management Team has been made aware and it will be address accordingly. Your feedback is sincerely appreciated and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Excellent

FRANCK

Je recommande ce lieu
Très très bon séjour, un sans faute pour cet hôtel
Séjour de 5 nuits en août 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 31 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us. It was certainly a pleasure hosting you and we look forward to your return. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team

8/10 – Bien

Sandra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 31 août 2018
Dear Sandra, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us. We are pleased to know that you had a wonderful vacation and we anticipate your return. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team

10/10 – Excellent

CEDRIC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
SUPER HOTEL
SUPER VOYAGE, une qualité de service et une propreté à la hauteur.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 31 août 2018
Dear Cedric, Thank you for choosing Royalton Saint Lucia for your recent vacation and taking the time to share your experience with us. We appreciate your comments highlighting the amazing service you received. It was certainly a pleasure hosting you and we look forward to your return. Regards, Royalton Saint Lucia Management Team

6/10 – Acceptable

J., Martinique

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Très bel hôtel, proche de la marina de Rodney Bay.
Chambre très confortable, magnifiques piscines, parc aquatique adapté aux enfants de tout âge, soleil à volonté et bronzage assuré! La plage n’invite pas à la baignade ( présence d’algues vertes), la nourriture au restaurant-buffet est peu variée et peu appétissante et le service des chambres peut être amélioré. Malgré ces inconvénients, le séjour est inoubliable et demande à être renouvelé!
Séjour de 3 nuits en août 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 16 sept. 2018
Dear J, Thank you for visiting Royalton Saint Lucia Resort & Spa and taking time to share your feedback with us. We're happy you had an unforgettable stay with us and will address any disappointing experience you had, by ensuring it gets better. We do hope you visit again, as we'd love to welcome you.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon complexe all inclusive - Mai 2018
Belle chambre design ; très bonne literie ; parc aquatique agréable pour les enfants ; très belles salles de bain ; chambre très propre ; bonne nourriture surtout sur le stand local. Toutefois, les tiroirs de la chambre avaient du mal à s’ouvrir. Dommage pour un 5 étoiles. La plage n’est pas extraordinaire. L’eau des piscines est rejetée à la mer donc elle sent le chlore ! Pour une chaine qui prône le respect de l’environnement ou elle s’installe, il y a des efforts à faire pour le traitement de l’eau. Attention à la propreté permanente du jacuzzi et de la piscine centrale. Celle du Diamond Club était propre.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 6 juin 2018
Thank you for visiting Royalton Saint Lucia Resort & Spa. We absolutely love when guests are impressed with the services and amenities we offer. As it relates to the environmental concerns, they are noted and will be addressed with the relevant departments. We appreciate your concern and feedback.

10/10 – Excellent

Monique, le lamentin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super weekebd
C'est notre second séjour au Royalfon ste Lucie. Tout est parfait. Nous avons testé le spa. Luxe et volupté.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 6 juin 2018
We're happy all went well and you loved The Royal Spa experience. We do hope you enjoyed enough to return, as we'd love to welcome you again. Your time taken to share feedback is appreciated.

10/10 – Excellent

Nadia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dépaysement Magnifiquement Gigantesque et Radieux
Génial sur tous les points de vue . Un personnel accueillant , aux petits soins - Des expérience inédites dont culiinaires , une chambre maginifique un massage superbe
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Royalton Saint Lucia a répondu le 6 juin 2018
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate the positive reviews and hope it is an indicator that you'll visit again in the future!

10/10 – Excellent

Aurelie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique sejour
Du haut standing, un veritable all inclusive et un personnel aux petits soins pour ne manquer de rien. Tout le monde y trouve son bonheur a tous les niveaux.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
thank you very much for your comments , we really apreciate them

10/10 – Excellent

dadou, royalton saint lucia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
magnifique
Propre accueillant la suite junior excellente!!!! personnelle très à l écoute qui anticipe vos besoins un Hotel calme chic avec une décoration sans fausses notes.
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

10/10 – Excellent

Monique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel super beau et bel emplacement
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
Thank you for sharing your feedback with us. We're happy you loved our resort and look forward to welcoming you again!

6/10 – Acceptable

CPE CN, Martinique

Points forts : Confort de la chambre
Week-end début juillet 2017
Très bel endroit dans l'esprit des hôtels royalton des îles environnantes (punta cana). Chambre identique aux photos du site donc aucune déception. Personnel gentil et efficace dans l'ensemble. Un fois rôdé, cette hôtel comptera parmi les meilleurs de Ste Lucie.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

10/10 – Excellent

Sisi, Guadeloupe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique séjour
Superbe séjour. Personnel très agréable.

8/10 – Bien

Mano

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel fabuleux
Les prestations du "Alm incluse " repas - cocktails à boire dans les piscines dans cadre architectural très contemporain : on fait l'expérience du luxe. Les piscines sont tièdes - Jolie plage
Intérieur de notre Suite Deluxe océan vue
Vue générale de l'hôtel
Hall

10/10 – Excellent

maryse, martinique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour, du 15 au 22 avril en famille: Hotel tres confortable, beaucoup d'espaces, tres bonne ambiance, personnel attentif et accueillant. Club House pour les enfants à partir de 4 ans. Nombreux equipements: plusieurs piscines, plusieurs bars, jeux pour enfants, restaurants variés et de tres bonne qualité. Nous y reviendrons très vite.

2/10 – Terrible

Amiron

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 27 mai 2024
Dear Valued Guest,We are sorry that we were not able to satisfy your vacation needs. We do hope we are able to get another opportunity to give you the service you deserve.Best Regards,

4/10 – Médiocre

Audrey

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
I have celebrated my birthday for years at different Royalton properties however this one was not the best. The steak house gave me a very hard time seating my party if 11. Then when we finally did get to the tablethe service was extremely slow. When dinner finally arrived I (the birthday guest) did not get my dinner. I was informed that they mistakenly had given my order to someone else. This resulted in me not having dinner flowed by the kitchen delivering me cold steak to my room. Also service was extremely slow over 2 hours waiting for food and ice and the resort wasnt even at full capacity. I really did not expect to not enjoy my birthday at the Royalton St. Lucia.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 24 mai 2024
Dear Valued Guest, We regret to hear of your experience with us and it's certainly not a reflection of the service we always aim to deliver. We are taking all your feedback into consideration as we use these as opportunities to improve our overall service product.Thank you for taking time out to leave us you feedback.Best regards,

8/10 – Bien

CHRISTOPHER

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great property with good dining, pool and beach. Friendly staff
Séjour de 5 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 24 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for you review and we are happy that you think that our property is great. It's always a pleasure to serve and we do hope we get another opportunity to make more memories.Best regards,

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Long distance from airport (1hr 40 mins), but the views and the automatic tour you receive from the commute to resort is absolutely beautiful! Well worth it!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 22 mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your perfect review. Looking forward to serving you again.Best regards,

10/10 – Excellent

Elisabeth

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
the food, the entertainment, and the staff was amazing!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect rating! We love that you had an amazing time at our resort.Best Regards,

10/10 – Excellent

Ernsaella

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Will recommend this property to anyone.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect rating!Best Regards,

8/10 – Bien

Fran J

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pros -The resort is beautiful. The maid service and food were great. The check-in and concierge staff were excellen as well.The typical tourist excursions were available. Nightly resort entertainment ok. Cons - There was not much to see or do outside of the resort. The resort beach area was small and rocky. no hotel provided transport for short distances, some staff not welcoming, ATM was out of order for several days. Limited paper napkins available, water and ice should be available without having to request from the bar. Also, a very limited liquor selection-choices were on the low end. This is a lovely place, but Marriott should do more to elevate the experience.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We are happy that you loved our resort and hope you come again soon so we can show the improvements made. Best Regards,

10/10 – Excellent

jericka

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Resort 10/10. They have swim up cabanas available but they reserve days in advance. If you do a swim up room they come with two queen beds or one king state your preference.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect rating! Best Regards,

8/10 – Bien

Thabi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your rating! Come again soon!Best Regards,

10/10 – Excellent

Meisha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect rating!Best Regards,

10/10 – Excellent

James, Detroit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 21 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect rating!Best Regards,

8/10 – Bien

Ivan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was good and had a good time but the staff no up to par with other royalton hotels I’ve been too
Séjour de 3 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 17 mai 2024
Thank you for your feedback and review. Happy you had a good time. Best Regards.

2/10 – Terrible

Christina

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
After enjoying stays at two other fantastic hotels in St. Lucia during my recent trip, I opted to spend one night at the Royalton due to its proximity to the Jazz festival. However, from the moment I arrived, it was nothing short of a nightmare. Despite arriving earlier than the 3 pm check-in time, I was assured by the reception team that my room would be prepared promptly. As they gathered my details, a guest at the front desk was already complaining about the poor condition of her room, which was the first red flag. After waiting for two hours, I returned to the front desk at 3 pm only to be informed that my room still wasn't ready. Over the next three hours, the front desk repeatedly told me to wait just another 15 minutes, without providing any accurate information or clear timeline. Meanwhile, multiple other guests approached the front desk with complaints about their rooms, including one couple whose ceiling was leaking and eventually caved in, resulting in them wasting half a day waiting for another room. Due to the excessively long wait, I ended up missing the event I had paid to attend. The room itself was quite basic and had a strange clinical, clammy smell. Despite boasting about the room being stocked with drinks, the fridge only contained two small Piton beers, with no water in sight. The only redeeming qualities of the hotel were its communal amenities such as the pool, basketball court, and bars. Would I consider returning? Absolutely not! I would recommend b
Séjour de 1 nuit en mai 2024
RSL a répondu le 14 mai 2024
Dear Valued Guest,We are truly sorry that you had this experience with us. We pride ourselves on providing the best service possible. It's unfortunate that you also have wait so long for your room. we continue to work to fix these set backs everyday.Thank you again for your feedback.Best Regards.

8/10 – Bien

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
RSL a répondu le 14 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for you rating and we hope we do get another opportunity to give you better service.Best regards.

8/10 – Bien

shanitra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
RSL a répondu le 14 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your rating! We hope to meet all your needs next time around.Best Regards.

8/10 – Bien

Elisha

Points forts : Propreté, service et personnel
Escalator not working
Séjour de 4 nuits en avril 2024
RSL a répondu le 14 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your rating and feedback.Kind regards.

4/10 – Médiocre

Cherie

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beach and pools
Séjour de 7 nuits en avril 2024
RSL a répondu le 14 mai 2024
Dear Valued GuestWe are sad to be getting this rating but we surely appreciate the feedback as it helps us improve our service.Kind regards.

6/10 – Acceptable

Wayne

Voyage de couple
Firstly the travel from airport is about 1.5 hours to 2hours . On the Expedia website it says 40 min . Which was the deciding factor why I chose this property so in essence it’s false advertising. The property has the potential to be awesome but it missed its mark on most of the restaurant staff and bar staff . Half of our encounters where welcoming the other half was poor . Which left us disappointed. Bar staff definitely are either over worked or underpaid because the drinks and service stunk . The food was average but the wait staff in steak house and zen made up for the other poor staff in the other restaurants . The house cleaning service was excellent and our room was cleaned with care daily . Overall great resort if you like cheap liquor and mid food . Unfortunately I expected more quality. My recommendation is to either lower your rate to justify the average service or train staff better to continue charging the upper level rate . 6 out of 10 for me
Séjour de 3 nuits en avril 2024
RSL a répondu le 17 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to leave a review. We have noted all your feedback and continue to strive to improve in every area. We do hope you can give us another change to give you the service you deserve.Best Regards,

10/10 – Excellent

Destiny

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was beautiful and big ! It had many options to choose from for dinner. The food was fantastic at all the restaurants we tried. Rooms was spacious and nice. Only this is the plugs are not what I’m use to so bring a portable charger for phones and etc. Overall the resort was beautiful and I would come back and stay again. Highly recommended.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
RSL a répondu le 17 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your perfect review and we are glad you had a great time at our resort and that you have an overall great experience! Thank you again for your review.Best Regards,