Intérieur

Americas Best Value Inn & Suites Madera – Avis

2 out of 5
Americas Best Value Inn & Suites Madera
22683 Avenue 18 1/2, Madera, CA

Avis

6,8
Note de 10 – Excellent, d’après 65 avis sur 321." "
Note de 8 – Bien, d’après 99 avis sur 321." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 69 avis sur 321." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 45 avis sur 321." "
Note de 2 – Terrible, d’après 43 avis sur 321." "

7,0/10

Propreté

7,0/10

Service et personnel

6,0/10

Commodités

6,6/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Anne

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
It was definitely a 2 star hotel. Badly in need of fixing up. The room didn't even have Kleenex. The walls in places need filling in with plaster and then painting. It was quiet and the bed was comfortable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

ernestina

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

ernestina

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
What I liked was when we walked into the room it smelled clean and everything looked clean. Nothing bad to say about the place.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
JERRY a répondu le 11 mai 2024
TAHK YOU FOR STAY

10/10 – Excellent

ROSA

Séjour de 1 nuit en avril 2024
JERRY a répondu le 11 mai 2024
THNK YOU FOR STAY

2/10 – Terrible

Jose

Séjour de 1 nuit en mars 2024
jerry a répondu le 10 avr. 2024
Thnk you for staying

10/10 – Excellent

Gloria

Séjour de 1 nuit en février 2024
JERRY a répondu le 28 févr. 2024
THANK YOU FOR STAYING

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
jerry a répondu le 18 févr. 2024
Thank you for staying

10/10 – Excellent

Prathpal

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
jerry a répondu le 18 févr. 2024
Thank you for staying

8/10 – Bien

Mario

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
J a répondu le 24 janv. 2024
THANK YOU FOR STAYING

8/10 – Bien

Ignacio

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
jerry a répondu le 19 déc. 2023
Thank you for staying

2/10 – Terrible

Clara

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
je a répondu le 28 nov. 2023
sorry for unconvinced

6/10 – Acceptable

Michael

It was okay. Stayed for the convenient location
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
J a répondu le 23 nov. 2023
SORRY FOR INCONVENIENCE WE IMPROVING OVER SERVICE AND COMFORTABILITY

2/10 – Terrible

Karina

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
hotel was full of sketchy people. the front desk staff were rude and not welcoming at all.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
jerry a répondu le 7 sept. 2023
sorry for inconvenience we take action with staff next time you or anyone satisfaction to stay

10/10 – Excellent

ARISBET

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Bryan

Séjour de 1 nuit en août 2023
jerry a répondu le 5 sept. 2023
THANK YOU FOR STAYING

4/10 – Médiocre

Clara

Séjour de 2 nuits en août 2023
jerry a répondu le 3 sept. 2023
sorry for inconvenience we trying improve our facility so you stay longer with satisfaction

6/10 – Acceptable

Silvia

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
JERRY a répondu le 10 août 2023
THANK YOU FOR STAYING

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy confortable y muy tranquilo el ambiente
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
JERRY a répondu le 29 juill. 2023
THANK YOU FOR STAYING

8/10 – Bien

Mary

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
JERRY a répondu le 19 juill. 2023
Thank you for stay

2/10 – Terrible

TERESITA, BRENTWOOD

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Never again
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
JERRY a répondu le 4 juill. 2023
SORRY ABOUT ANY INCONVENIENCE

10/10 – Excellent

Judy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff
Séjour de 5 nuits en juin 2023
JERRY a répondu le 28 juin 2023
Thank you FOR STAYING

6/10 – Acceptable

Nayeli

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
JERRRY a répondu le 28 juin 2023
THANK YOU

8/10 – Bien

Amanda D

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Only thing I didn’t like was the blankets had burn holes in them
Séjour de 3 nuits en juin 2023
JERRY a répondu le 5 juin 2023
THANK YOU FOR STAY

10/10 – Excellent

Priscilla

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Loved the look
Everyone was very nice. And i like the comfort of everything. And the lay out of the hotel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
JERRY a répondu le 30 mai 2023
THANK YOU FOR STAYING

8/10 – Bien

Isabel

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2023
JERRY a répondu le 30 mai 2023
THANK YOU FOR STAYING

8/10 – Bien

Mary

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
jerrry a répondu le 15 mai 2023
Thank you for staying

6/10 – Acceptable

Victor

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en avril 2023
JERRY a répondu le 30 mai 2023
THANK YOU FOR STAYING

2/10 – Terrible

Ana

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
More on the dirty side and they charge $100 for something I didn’t do. Went back and got my money back
Séjour de 1 nuit en mars 2023
JERRY a répondu le 27 avr. 2023
WE ALREDY REFUND BACK ALSO WE APOLPGY FOR ANY INCONVEINCE

6/10 – Acceptable

Kimberly

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Staff not so friendly, wouldnt give extra towels (towels old and dirty looking) tv going bad, didnt feel the cleanist or the best place to park vehicle...but it works if you need a place to sleep
Séjour de 1 nuit en avril 2023
JERRY a répondu le 24 avr. 2023
SORRY FOR INCONVINECE 23 IS FULL MY MOTEL WE ALREDY GAVE EXTRA TOWEL RUN OUT STOCK AND TOWEL WE HAVE CLEAN AND WE HAVE SAFE PLACE PARK ANY CAR

10/10 – Excellent

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
JERRY a répondu le 18 avr. 2023
THANK YOU FOR STAYING WE APPRECIATE

2/10 – Terrible

Paris

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I give them one star
We stayed for one night.i would say,that was terrible experience.nothing there ,was satisfactening,the ac and bathroom fan,sounds like a taking off boeing !the guy at reception was very rude . There is nothing good about this place.
Séjour de 1 nuit en février 2023
jerry a répondu le 21 févr. 2023
sorry for inconvenience we always offer another room our staff well train but take steps what happen let you know

6/10 – Acceptable

Aimee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
It wasn't all bad the room was ok waat i didn't like was one of the washing machines was broken and they knew it and didn’t have a sign on it saying it wasn't working and they didn’t give me the money back even though they knew it was not working
Séjour de 2 nuits en février 2023
jerry a répondu le 21 févr. 2023
thank you for staying and sorry for inconvenience washing machines nobody inform us and we offer any issues over side refund back

8/10 – Bien

Juaton

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
It was very nice in quiet
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
JERRY a répondu le 1 févr. 2023
THANK YOU FOR STAYING

10/10 – Excellent

Ruben

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
JERRY a répondu le 8 mars 2023
THANK U FOR STAYING

2/10 – Terrible

Alma d Godinez de

10/10 – Excellent

Dianne

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
JERRY a répondu le 27 déc. 2022
THANK YOU STAYING

4/10 – Médiocre

Maria

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités
Website says there would be breakfast but there was none. The rooms look very old. White towels were stained. Would not stay there again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
JERRY a répondu le 13 nov. 2022
some health permit issues going on that's why we can serving breakfast towel we have clean always clean towel i do not accept this complain and you not write down how you disturb another room all nights

10/10 – Excellent

Debra

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

4/10 – Médiocre

Carlos

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Dirtiest room
It was a really dirty room, 1. me and my wife noticed the floor as soon as we walked in the room wasn’t swept/mopped. 2. there was human pieces of clipped nails in between the bed and side table on the right side 3. Couch on corner was stained all over 4. Dust all over the TV and table/desk
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
JERRY a répondu le 27 oct. 2022
SORRY FOR INCONVENIENCE LIKE YOU SAYS I DO NOT THINK LIKE THIS I HAVE ROOM ALSO YOU HAVE OPTION TO CANCEL ROOM OR CHANGE ROOM BUT IF YOU PROVE MY ROOM IS DIRTY

10/10 – Excellent

Rafael

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

2/10 – Terrible

Alondra

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
jerry a répondu le 31 juill. 2022
sorry you Did not like our place we have new staff we training going on so we apologize any unconvinced

8/10 – Bien

GURDAS

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
JERRY a répondu le 19 juill. 2022
THANK YOU FOR SAYING WE APPRECIATE YOUR BUSINESS

8/10 – Bien

Jamie

Séjour de 1 nuit en avril 2022
jerry a répondu le 29 juin 2022
thank you for staying we apricate your business next time more try comfortable

10/10 – Excellent

Edith

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
JERRY a répondu le 22 juin 2022
thank you for staying we trying more comfort and staying more

10/10 – Excellent

Angel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was great. Great service
Séjour de 1 nuit en juin 2022
JERRY a répondu le 9 juin 2022
THANK YOU FOR STAYING WE APPRECIATE YOUR BUSINESS

4/10 – Médiocre

Lorina

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There wasn't enough wash clothes the floor need sweeping
Séjour de 1 nuit en avril 2022
jerry a répondu le 27 avr. 2022
sorry for unconvinced if you have less wash clothes come front desk we provide more and floor we clean eyry day but sorry again we make sure further no more any issues

8/10 – Bien

Ezequiel

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
👍
Séjour de 2 nuits en avril 2022
jerry a répondu le 12 avr. 2022
thank you for staying nest time see we lots off improvement for comfortable and stays more

10/10 – Excellent

Miguel

Séjour de 2 nuits en mars 2022
jerry a répondu le 12 avr. 2022
thank you for staying we try more comfortable

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2022
jerry a répondu le 12 avr. 2022
sorry for unconvinced next time improver service and comfortable

10/10 – Excellent

Junior

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great place to stay
The room was clean and it smelled good and the clerk was very helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en mars 2022
JERRY a répondu le 7 mars 2022
thank you for staying we trying improvement service and comfortability