Hall

Motel 6 Framingham, MA - Boston West – Avis

2 out of 5
Motel 6 Framingham, MA - Boston West
1668 Worcester Rd, Framingham, MA

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 276 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 298 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 195 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 107 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 127 avis sur 1003." "

7,4/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

6,2/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Catherine

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Clients très bruyants dans les autres chambres
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 25 oct. 2023
Hi Catherine, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
insecte dans la chambre
vraiment déconseiller comme endroit, l'hôtel sens étrange. en plus nous sommes arrivés a notre chambre et il y avait des insectes. nous sommes aussitôt repartie ailleurs.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Brand Experience Team a répondu le 18 oct. 2023
Hi traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 – Excellent

Luigi

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Akbar

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

matthieu

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
tres bien propre , salle de bain nickel et super douche ! petit dejeuner moyen , du café et des gateaux au raisin
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 – Bien

Coralie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

6/10 – Acceptable

Rodrigue

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Propreté à desirer
Plancher tellement sale et collant que nos pieds collaient sur le plancher.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 – Bien

Philippe

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Brand Experience Team a répondu le 31 août 2022
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Les chambres étaient propre Très bruyant, autoroute Emplacement avec rien autour
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité prix
Chambre parfaot pour nous , attendu à l'entrer a notre arriver car personne à la reception...si non le reste était bon rapport qualité prix.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 – Bien

francois

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct si vous ne prenez pas de douche
Chambre spacieuse aucun tapis et lit confortable. Cependant aucune mais aucune pression d'eau dans le lavabo mais surtout dans la douche. En plus aucun shampoing de fourni et aucun sèche-cheveux à notre disposition C'etait aussi très bruyant. Je parle ici de les autos qui passe à grande vitesse devant notre chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Nancy Y. a répondu le 7 oct. 2019
Thank you for positively rating your stay!! Nancy Y. #Team6

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Il n'y a pas de déjeuner, pas de salle pour déjeuner pas de restaurant dans l'hotel!
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 – Bien

Emmanuel

Points forts : Confort de la chambre
La chambre est spacieuse mais ne contient pas de frigo. On entend le bruit de l’autoroute.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très propre et accueillant pour un séjour v’est Excellent
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel, great for the car and close to the places we were visiting
Séjour de 1 nuit en juin 2018

8/10 – Bien

Seungbum

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was the price that I chose this place, although it's still over 100.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Judith

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Great place to stay slept like a princess comfortable beds
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Ana

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Edelvan

Voyage en groupe
Points forts : Commodités
Tudo de bom Ótimo
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Chanoi

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Floor was dirty and roaches all over with rat traps under the bed.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

justin

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The floors were sticky to the point shoes and socks were sticking to the floor. The shower was leaky causing rust spots in the shower and there was “curly hair” on the bathroom floor. The toilet seat had chunks missing and the wall near the bathroom was damages and falling apart.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Acceptable

Louis-Philippe

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
The windows would not lock, people chilling in corridors all the time made the place feel unsafe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 – Médiocre

Bruce

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
I hate writing negative reviews as it affects owner and employees. The room was updated well but the bathroom couldn't disguise the old concrete walls. You could hear every sound above and outside the room. We checked out after seeing a young cockroach head up into the suspended bathroom ceiling. Awaiting refund 1 week later.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Bruce,On our behalf, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Ashley

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 9 mai 2024
Hi Ashley,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Nicholas

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 9 mai 2024
Hi Nicholas,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Benjamin

Points forts : Propreté
Highway noise a problem. Room is clean with wifi, tv and refrigerator but no other amenities except soap.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 6 mai 2024
Hi Benjamin,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Utz

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Von

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Great staff on all shifts.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 30 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie#Team6

4/10 – Médiocre

Lindsay

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I go to Motel 6 for the basics at a decent price: a clean room, an acceptably comfortable bed, and no surprises and they usually deliver - this place failed to deliver. I arrived just before midnight, and when I went to my room, I found the bathroom sink had not been cleaned properly - yech! I was very tired, so got ready for bed immediately only to find that my bed had a fitted sheet on it but no flat sheet above it, only a blanket. So, I slept under a scratchy blanket all night (I was too tired to ask for another room). The usually reliable Motel 6 seriously disappointed this time.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 30 avr. 2024
Hi Lindsay, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6

8/10 – Bien

Kelly

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
The person who had checked me into the hotel was amazing as before i had to switch rooms on the next day i stayed again due to their being bugs in my room ive never seend bugs here in this hotel until now for the first time but it wasnt just 1or2 there were like 6 that i killed in a hour and a half but they were good about switching rooms for me
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 30 avr. 2024
Hi Kelly, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 – Terrible

?

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 3 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Robyn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 18 avr. 2024
Hi Robyn, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

6/10 – Acceptable

Edwin

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 18 avr. 2024
Hi Edwin, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

ALESSANDRO, Ciinton

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Ramon

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Kristine

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I will never stay in a motel 6 again . I felt unsafe . It was dirty inside and out . Was given a room walked in and it hadn't been cleaned . The next riim they gave us had a stick residue all over the floor . The shower had a keak that was repaired with a plastic bag. We were so so uncomfortable
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 17 avr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

June

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
They have roaches
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nancy Y. a répondu le 17 avr. 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

manuel

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 18 avr. 2024
Hi Manuel, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 – Terrible

Eric

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Diane

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Great staff!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Diane,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Reyna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
I like
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Reyna,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Ezechiel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 11 avr. 2024
Hi Ezechiel,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 – Excellent

Mokom

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Property needs improvement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 3 avr. 2024
Hi Mokom, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

4/10 – Médiocre

Rosêy

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Commodités
Very good stay TY
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 3 avr. 2024
Hi Robert, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Excellent

Robyn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Brand Experience Team a répondu le 4 avr. 2024
Hi Robyn,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6