Bureau, accès au Wi-Fi (inclus), literie fournie

Motel 6 Flagstaff, AZ - West - Woodland Village – Avis

2 out of 5
Motel 6 Flagstaff, AZ - West - Woodland Village
2745 S Woodlands Village Blvd, Flagstaff, AZ

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 316 avis sur 1022." "
Note de 8 – Bien, d’après 278 avis sur 1022." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 153 avis sur 1022." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 134 avis sur 1022." "
Note de 2 – Terrible, d’après 141 avis sur 1022." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,2/10

Commodités

6,6/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Lucie

Points forts : Propreté, service et personnel
Les installations sont un peu vétustes. Mais le prix (en semaine) est bon.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

jasmine

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Motel seulement pour passer la nuit lors d’un road trip. Emplacement ok, au bord de la route mais ok. La chambre était très bien, spacieuse, le lit confortable, la salle de bain également. C’était propre. Gros point négatif: le bruit. Les murs sont extrêmement fins, on entend tout. Le pire c’est au dessus… un conseil si vous pouvez prendre le dernier étage, faites. Nous n’avons pas fermé l’œil à cause d’une famille au dessus qui faisait les 100 pas et devait peser 150kg par personne… à déplacer des meubles, faire tomber des objets toute la nuit etc. Nous nous sommes plaints trois fois à vouloir changer de chambre mais apparemment l’hôtel était complet… à minuit et demi environ, nouvelle plainte et en descendant je vois des gens qui prennent une chambre sans réservation… donc de la place… Je ne recommande pas cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Brand Experience Team a répondu le 19 sept. 2023
Salut Jasmine,Merci d'avoir partagé vos commentaires avec nous. Nous prenons toutes les expériences de nos clients au sérieux et apprécions que vous ayez porté vos préoccupations à notre attention. Nous apprécions votre entreprise et serions ravis d’avoir la chance de rendre votre prochaine visite chez nous encore meilleure. N'hésitez pas à revenir et à séjourner à nouveau avec nous. Dans l'impatience de vous servir.Lilith#Équipe6

8/10 – Bien

Elodie

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

2/10 – Terrible

Harry

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pas de prises entre les lits Climatisation à 2cm du lit donc inutilisable Sang sur les draps, cheveux, nourriture (grains de riz) sous le lit, bâton de sucette usagée…. Donc très sale et trop chère pour la taille.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Brand Experience Team a répondu le 29 sept. 2022
Salut Harry,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous, et nous nous excusons pour les désagréments que vous pourriez avoir rencontrés. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

marc

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Brand Experience Team a répondu le 8 août 2022
Hi Marc, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith #Team6

6/10 – Acceptable

Miguel Elías

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Hfhfhf
Séjour de 5 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

MARLENE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Just wish the room would be cleaner. The room smelled horribly of wet dirty dog. They should wash walls, sanitize floor, remove dog odors from bed sheets, pillows, and bed spread before next guest. I have dogs it’s not hard to do.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Igor

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

ARAVINDHAN

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I stayed at Motel 6 for 3 days. Very easily accessible to all the businesses and stores. The staff were super understanding and nice. The room was clean and had all the amenities mentioned. The only thing that was a drawback was the toilet had a dirty spot and it seemed like the crew weren't paying attention to it and the shower head looked like it needed cleaning and was leaking but it was within the shower area so it was ok I guess. For those that have a Tesla, there's a supercharger on the end of the road by Marriott. So very convenient in all aspects but could've done a little better in cleaning.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Jose

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Guy

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Service et personnel
How about furnishing your rooms with a higher quality bed so that travelors can get a decent nights sleep.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Marisa

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

GEORGE

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The stay was budget friendly. However, there are no shower products, the pillows were like large polished rocks (hard as), the shower is quaint, like that of an RV (tiny), and only coffee is served in the morning... no breakfast or even a fruit bowl.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Ryan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Amber

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very dirty. Either smeared bugs or poop all over the bathroom walls. Then random liquids and stains all over the walls. I always search for bedbugs and no bedbugs but crumbs and random disgusting things found in the mattress. We decided not to stay there as it was gross and they refused to give us our money back.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Frances, Huntington Park

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
While I was there my dog ingested a left over vape cartridge. I had to take my dog to an animal hospital because he woke up at 4am with spasms and was disoriented. I came to find the chewed up container that he has found under one of the beds. It's irresponsible of the hotels cleaning staff not to thoroughly clean the rooms. This stay cost me over $1000!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

joey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Grace

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
It’s was a great location for where we were going the only down side was there was a cigarette burn in the bedding when we got to our room
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Michele

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités
Because of the Graduation Ceremony at NAU, the price per night was 3 times more than the normal price. There was no microwave anywhere in the facility, no refrigerator in the room, no complimentary shampoo/conditioner, and the floor was dirty.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Darrel

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Darwin

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jayne

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi Jayne,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Jayne

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Front desk staff were very friendly. We stayed there to attend my daughter's graduation from NAU. She received her masters degree. Thank you
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Martina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi Martina,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Martina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi Martina,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

april

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 mai 2024
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

G

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités
The room we stayed in had mold in the bathroom and very dirty floors. We would not have stayed if there were other options but this was a busy weekend with no vacancies elsewhere. We would also liked a refund but the rate we had was non-refundable. With the mold, the non-refundable rate should have been moved to flexible. If given another opportunity we would never stay at this hotel again.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi G,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Danielle

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 mai 2024
Hi Danielle,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Adrienne

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
My room keycard would only work once. I had to go back and get the staff to recharge the keycard EVERY time I left the room. I tried to explain what was happening to the staff but he just looked at me like he didn't even hear me. Someone tried to call me and they were told they couldn't connect the call.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Hi Adrienne,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Christopher

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 23 mai 2024
Hi Christopher,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Acceptable

Jerry

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
requested ground floor room - didn't happen! What's point of asking about "special" requests (nothing fancy). and was then assigned room close to elevator - too close! noisy elevator shaft went on all night!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Kibble

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

BobbiJean

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi BobbiJean,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Bien

Manuel

Voyage en famille
Nice hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Todd

Points forts : Service et personnel
No coffee pot in room
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for the wonderful rating!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Randall

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Craig

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not fancy, clean, noise from freeway but all the hotels here same deal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Excellent

Justin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The woman at the front desk is SO AMAZING! Very nice, informative, friendly, and got me checked into my room fast. This property feels new, very clean, and def not what I expected for the price! GREAT VALUE!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 15 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Marianne

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 17 mai 2024
Hi Marianne,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

8/10 – Bien

Juan Manuel

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I dont like they ask for id for all de people me and my wife if dont we cant ger in
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Juan Manuel, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, very well kept, clean Motel 6. Thank you.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi John,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Joe

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 10 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Bien

Patricia

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Gloria

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very pet friendly, grocery store, restaurants very close proximity
Séjour de 18 nuits en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Gloria, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

4/10 – Médiocre

Bayete

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nancy Y. a répondu le 10 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Terrible

Katrina

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Convenient location to rest after traveling. Motel definitely needs to be upgraded. It was a bit off putting that they had asked for all licenses of booking party. Not sure why that is needed when the room is booked under one person.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Katrina,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Terrible

Michael

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
desk person referred to the loud neighbor as a "regular." What does that even mean? Very sketchy people about. Desk person would not quiet the regular down (playing loud music until 4am) nor would move me to a different room. Steer clear!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6

10/10 – Excellent

Kazuma

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love the people work there
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Kazuma,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

8/10 – Bien

Tracy, Park City

Points forts : Propreté, service et personnel
Loud interstate noise. Good for one night. Sketchy people around hotel.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Brand Experience Team a répondu le 7 mai 2024
Hi Tracy, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6