9 restaurants, servant le déjeuner et le dîner; cuisine chinoise

Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek – Avis

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek
Bani Yas Road, Deira, Dubai

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 621 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 279 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 61 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 23 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 1001." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Ananda Baskaran

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons passé un excellent séjour à l'hôtel Radisson Blu deira. Personnel sympathique à l'écoute des clients. Chambre magnifique, propre. Peut-être salle de bain un peu petite mais c'est un détail. Petit déjeuner excellent avec une variété de choix. Un merci à Manisha pour son sourire d'accueil le matin et sa prévenance. Je recommande cet hôtel pour son emplacement et pour l'atmosphère qui y règne. Je reviendrai
Séjour de 7 nuits en mars 2024
THIERRY PERROT a répondu le 28 mars 2024
Dear Ananda,Thank you very much for having taken the time out of your busy schedule to comment on us – Truly appreciated.As a valued guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.Your feedback is integral to our ability to continue to improve our product. Thank you again for your time and come visit us again soon!Have a renewing weekend ahead and best regards,THIERRY PERROTCluster General Manager

10/10 – Excellent

ibrahima

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien aimé
Séjour de 4 nuits en août 2023
Muzaffar Khan a répondu le 15 sept. 2023
Dear Ibrahima,Thank you for taking the time to leave a review and to share your experience with us. Your feedback motivates the entire team to continue providing the highest level of service .We would be delighted to welcome you back in the nearest future. Kind RegardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

GILLES

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bon hotel personnel excellent et petit dejeuner exceptionnel a conseiller vivement
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Muzaffar Khan a répondu le 24 avr. 2023
Dear Gilles,Thank you very much for your positive review and kind praises based on your recent stay with us.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Josephine Makutubu

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tous
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Muzaffar Khan a répondu le 17 avr. 2023
Dear Josephine,Thank you very much for taking time to share your valuable feedback and It was a pleasure having you as our guest Kind regardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Marcel

Séjour de 7 nuits en mars 2023
Muzaffar Khan a répondu le 30 avr. 2023
Dear Marcel,Thank you for taking your time and reviewing us on Expedia!it seems that we were not able to meet your expectations and I will be more than happy to know more details so that we can improve those areas. We are delighted to have had you as our guest in the hotel. We can’t wait to welcome you back in near future.Best regardsMuzaffar KhanAssistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Rachid

Séjour de 8 nuits en mars 2023
Muzaffar Khan a répondu le 1 avr. 2023
Dear Rachid,Thank you very much for scoring us high on your recent stay.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

Abdoullah

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On a bcp aimé
Séjour de 7 nuits en février 2023
Muzaffar Khan a répondu le 6 mars 2023
Dear Abdoullah,Thank you very much for reviewing us high on Expedia.We hope that you will revisit us soon.Kind Regards,Muzaffar KhanAssistant Front Office Manager

10/10 – Excellent

rachida

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 11 nuits en octobre 2022

8/10 – Bien

AnneLaure

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Muzaffar Khan a répondu le 28 nov. 2022
Dear AnneLaure,Thank you so much for taking your valuable time and reviewing us.Hope you will visit us soon again.Kind regardsMuzaffar khanAssistant Front Office Manager

8/10 – Bien

Blanchard

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien d'une façon générale
Ce fut pour un RDV d'affaires et ça s'est plutot bien passé. Maintenant pourriez-vous m'envoyer la facture ?
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Jan Hanak a répondu le 11 juin 2022
Dear Blanchard, Thank you very much for your positive review and kind praises based on your recent stay with us. We have sent you the invoice as well which was paid at the Hotel reception. We hope that you will revisit us soon. Kind Regards, Jan Hanak General Manager

10/10 – Excellent

FLORENT

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Au niveau d'un vrai 5 étoiles.
Magnifique à tout point de vue. Vue superbe. Balcon et chambre agréable. Au niveau d'un vrai 5 étoiles.
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Jan Hanak a répondu le 11 mai 2022
Dear Florent, Thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel. We really appreciated your valuable feedback, which indicates that you had a wonderful stay. Your feedback motivates the entire team to continue providing the highest level of service. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards Jan Hanak General Manager

8/10 – Bien

Grégory

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
dream hotel stay for us as we were upgraded
We've been lucky enough to get our room upgraded to a larger room with jacuzzi and and couch. Our stay has been like a dream in this room!
Séjour de 8 nuits en octobre 2021
Yana a répondu le 8 nov. 2021
Dear Grégory, Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek and for sharing your nice review with other travelers. We appreciate you recommending our property and we are happy to know that you experienced advantages of staying with us. We hope that we will have the pleasure of hosting another stay very soon. Kind regards, Yana Bandurko Front Office Manager

10/10 – Excellent

Lassaad

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
hôtel bien situé, proche du souk et de l'aéroport, chambre agréable et confortable
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Yana a répondu le 6 oct. 2021
Dear Guest Lassaad, We appreciate you recommending our property. We are delighted to know that you found our rooms comfortable and location convenient, and you experienced advantages of staying with us. With my great pleasure I will pass your kind words onto the team. We truly hope we will have a chance to see you again in the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek when your travels bring you back to the area! Kind regards, Yana Bandurko Front Office Manager

8/10 – Bien

Adeline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Très bon séjour, l’hôtel est un peu vieillissant mais très bien placé à proximité du métro et du water taxi. Très bon service. A recommander.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Jan Hanak a répondu le 10 mars 2020
Dear Adeline, Thanks a million for your wonderful review and we are delighted to have had you as our guest in the hotel. We can’t wait to welcome you back to the Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek again! Best regards Jan Hanak

8/10 – Bien

Homero

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour.
Hôtel trèd bien localisé, excellent petit dejeuner, bon spa, chambre de taille moyenne et petite salle de bain. Un plus pour le nettoyage de chambre sur demande, même au soir. Grand merci à tout l'equipe. HC
Séjour de 8 nuits en janvier 2020
Jan Hanak a répondu le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

8/10 – Bien

MOHAMED EL AMINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Jan Hanak a répondu le 12 janv. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

10/10 – Excellent

MOHAMED EL AMINE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Jan Hanak a répondu le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

8/10 – Bien

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belles prestations à un prix raisonnable
Hôtel très bien situé au pied d'une station de métro qui dessert les 2 lignes. La chambre est très grande, lit queen size, balcon avec vue sur la Creek, salle de bain avec baignoire, bouilloire, cafetière, frigo (on peut choisir de laisser le mini bar ou qu'il soit vidé). Le wifi peut être faible voire nul à certains moments. Il n'y a pas de connexion filaire, ça manque. Le petit-déjeuner buffet est extraordinaire mais il faut payer le prix (dans les 25 euros). Juste un bémol, il y avait une réception et bien qu'étant en étage élevé j''ai entendu la musique mais ça n'a pas duré longtemps. Enfin le personnel est très accueillant, il y a toujours quelqu'un prêt à aider et plusieurs personnes parlent français si besoin. Point très positif, alors que le check-in normal est à 14h j'ai pu avoir la chambre à 10h ce qui est très appréciable quand on arrive à 7h du matin après un long vol.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Jan Hanak a répondu le 19 sept. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high .We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

10/10 – Excellent

Juste

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Jan Hanak a répondu le 22 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Jan Hanak a répondu le 22 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres propre et personnel aux petits soins. Je recommande
Séjour de 1 nuit en août 2019
Jan Hanak a répondu le 12 août 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time and scoring us high on Expedia.We hope we will have the pleasure of welcoming you again when you come back to Dubai! Best regards Jan Hanak

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Jan Hanak a répondu le 24 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak

10/10 – Excellent

Sandra, Dubai

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ils ont été au delà de nos attentes , propreté des lieux et de la chambre , personnel courtois ,
Séjour de 3 nuits en février 2019
Jan Hanak a répondu le 8 mars 2019
Cher client, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et au plaisir de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Jan Hanak

8/10 – Bien

Bernard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien, bien situé.
Rapport qualité prix très correct, chambre spacieuse avec balcon et vue, personnel agréable et serviable. Restauration trop chère. Attention aux taxis que l’on vous propose quand vous sortez, optez pour un taxi officiel, beaucoup moins cher.
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Jan Hanak a répondu le 6 févr. 2019
Cher Bernard, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et nous sommes impatients de vous accueillir dans l’avenir. Cordialement, Jan Hanak

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
business travel
On the 2 rooms booked, one was similar to the reservation (double bed + sofa + mini bar) but the other was very small with a single bed. Mini bar was locked and I had to ask several times to unlock. When the guy arrived to unlock, he told me he had to empty everything... so, never ask for rooms at the end of corridors, and refuse them!!
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Jan Hanak a répondu le 11 janv. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai. We do apologize for the inconvenience you may have experienced during your recent stay. and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Jan Hanak a répondu le 10 janv. 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back to the future. Kind regards, Jan Hanak

8/10 – Bien

JEAN LUC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 days to visit DUBAI
The hotel is nice and very well located in the DEIRA quarter close to the airport and close to the convenient metro station of UNION SQUARE. Rooms are nice. Breakfast deserve the note of 2 on 10 : expansive and poor quality items....
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Jan Hanak a répondu le 11 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback and we deeply regret to see your disappoints with your recent stay experience. Please accept my sincerest apologies. I have taken this up with the concerned department and rest assured that corrective measures and training initiatives will be implemented to prevent this from reoccurring. Thank you once again for taking time to provide us with your feedback, I do hope we have an opportunity to welcome you back to the hotel in the near future and will strive to meet or even exceed your expectations. Best regards, Jan Hanak

8/10 – Bien

Bernard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Pour un établissement pareil petite literie et prestations dans la chambre un peu juste. A la réponse du personnel de l hôtel ils vous répondent que ç est le pack sue vous avez réserver ?????
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Jan Hanak a répondu le 12 janv. 2019
Cher invité, Merci beaucoup pour le temps que vous avez passé à partager votre évaluation à la suite de votre séjour au Radisson Blu Deira Creek. Nous sommes heureux que nous ayons répondu à vos attentes lors de votre récente visite et que vous ayez apprécié les installations et les points de vente de l'hôtel. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt! Sincères amitiés, Jan Hanak

10/10 – Excellent

Christophe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour , chambre avec vue sur la creek, balcon , literie très confortable
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Jan Hanak a répondu le 1 janv. 2019
Cher client, Merci beaucoup d’avoir choisi Radisson Blu Deira Creek pour votre séjour à Dubaï et nous sommes impatients de vous accueillir dans l’avenir. Cordialement, Jan Hanak

10/10 – Excellent

MICHEL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Jan Hanak a répondu le 28 déc. 2018
Dear Guest, Thank you very much for choosing Radisson Blu Deira Creek for your stay in Dubai and we look forward to welcoming you back here in the near future. Kind regards, Jan Hanak

10/10 – Excellent

legrand, maurepas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bien il manque des chaussons quel dommage j'ai trouvé le dernier jour le cafe et the
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Han Hanak a répondu le 22 nov. 2018
Cher legrand, Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis et de nous avoir attribué une note élevée. veuillez noter que les pantoufles sont disponibles sur demande complémentaire de notre invité. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau. Cordialement Jan Hanak

8/10 – Bien

Hakima

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé,balcon avec une belle vue sur la baie.Très bon accueil,un emplacement parfait pour visiter,proche de la station métro,choix bar et restaurant dans l’hôtel,idéal pour les vacances en famille ou entre amis.Personnel disponible,agréable bref à recommander
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Xavier halbi a répondu le 5 août 2018
Dear Hakima . Thank you for taking the time to review our hotel and we all are looking forward to welcome you back at the nearest future. Kind Regards, Xavier Halbi

10/10 – Excellent

Choukou saleh

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bien passé je suis vraiment contente
Maria Tullberg a répondu le 22 avr. 2018
Dear Choukou, Thank you very much for your stay and sharing your experience. we are delighted to see that you have enjoyed your stay and we all are looking forward to welcome you back at the nearest future. Kind regards, Maria Tullberg

6/10 – Acceptable

Abraham

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
I stayed there 3 times with my business partner during the last 6 months period . I won’t go back again. Last stay we paid so much money to secure 3 day weekend thinking that they upgrade us to a better room Rather they gave 1st floor rooms which is not nice at all .
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

William B

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
You put me in a room where I head the elevator motors all night, I didn’t sleep great the whole week
Séjour de 8 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Claudia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Claudia, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Bilal, Longwood

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location and courteous staff
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Bilal Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and that we were able to meet your expectations.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

4/10 – Médiocre

Rupinder

Voyage en groupe
Points faibles : Commodités
That area is not very safe to stay
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Tejinder

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very good
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Tejinder Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

MAKI

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
クリーク沿いに建つ落ち着いた雰囲気の5つ星ホテル。スタッフも親切で、早めに到着した私たちを快くアーリーチェックインさせてくれてました。 シャワーのお湯の温度が少し低めですが、それ以外はとても快適でした。 メトロのユニオン駅に近く、空港にも買い物にも行きやすい立地です。 併設レストランのシャベスタンの羊肉料理も大変美味しかったです。
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Tim

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Over all a nice place..
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Tim, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Reg

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, room I had was very good
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Reg, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Jamil, Blackburn

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great experience
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Jamil Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Ayman

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
EXCELLENT
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Ayman, Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Lesley, Easton

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Sandeep

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
There is no kids room available for the play. So kids really gets bored in the hotel. They need to plan one kids room in the future. Rest all is good. Thanks.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

8/10 – Bien

Chee Hong, Yau Ma Tei

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room and bathroom are surprisingly small. It was extremely noisy until around 11pm on Saturday night where there was a wedding party by the pool. The soundproofing of the room was almost non-existent.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Fatuma

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Thierry Perrot a répondu le 13 mai 2024
Dear Fatuma Thank you immensely for taking the time to share your positive feedback with us. It truly brightened our day to hear about your wonderful experience with us. We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and location and that we were able to meet your expectations.At Radisson Blu, Dubai Deira Creek, we strive to provide exceptional service and memorable experiences for all our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in doing so for you. Your kind words serve as a great motivation for our team to continue delivering the highest standards of hospitality.Warm regardsThierry Perrot Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Intekhab

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service was quick and staff was very cordial
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Ainsley-Jayne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not one for publishing
Séjour de 8 nuits en avril 2024