Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 119 avis sur 233." "
10 – Excellent
119
Note de 8 – Bien, d’après 72 avis sur 233." "
8 – Bien
72
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 233." "
6 – Acceptable
17
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 233." "
4 – Médiocre
11
Note de 2 – Terrible, d’après 14 avis sur 233." "
2 – Terrible
14
9,0/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
9,2/10
Commodités
9,0/10
État et installations de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Karine Michele
28 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent 5th time in this hotel
Karine Michele
Séjour de 9 nuits en avril 2024
6/10 – Acceptable
AROMAFLEUR
15 févr. 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bof bof
Trop d'attente a la reception ,petit dejeunef merdiocre .Chambre propre et tres bon emplacements pres du metro .Personel qui dit pas bonjour assez axes "tourisme de masse "
AROMAFLEUR
Séjour de 5 nuits en février 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
Thank you for your feedback, your comments have been noted, please accept our apologies for not being able to offer the best of our services to you, we sincerely hope you give us one more opportunity to host you again in the future.
6/10 – Acceptable
Noellie
Voyage d’affaires
7 oct. 2021
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Never again
Very disappointed. I waited 40 min to check in.
One day, no housekeeping was made. I called and they came at 11.30 pm! Another day, I was not allowed to stay in the room during housekeeping.
The room was ok but I had a low floor one
Noellie
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
8/10 – Bien
Lionel
Voyage en famille
5 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lionel
Séjour de 5 nuits en août 2021
6/10 – Acceptable
Marie
9 oct. 2020
Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Marie
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
10/10 – Excellent
Christophe, Paris
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très bien entretenu et aux prestations haut de gamme. A conseiller.
Christophe
Séjour de 8 nuits en février 2020
10/10 – Excellent
Tarek
19 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'hotel est d'une grande propreté, la qualité des services est parfaite. Je voyage beaucoup et j'ai l'habitude des beaux hotels. Celui la restera un de mes préfères.
Tout le monde est au petit soin avec vous. Il y a juste un manque de personnel qui pose problème car on doit attendre trop longtemps les voitures ( au moyenne 15mn), les employés sont efficaces mais pas assez nombreux c'est dommage.
Mais je remercie cet hotel pour mon séjour de un mois.
Tarek
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Residence Team a répondu le 3 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing to stay with us at Hyatt regency creek heights Dubai
we are happy to learn that you had a great stay with us and that our associates were able to make a wonderful first and lasting impression.
I’m glad that you found the room to be comfortable and that you enjoyed the breakfast offerings in our restaurant.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
22 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Residence Team a répondu le 3 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing to stay with us at Hyatt regency creek heights Dubai
we are happy to learn that you had a great stay with us and that our associates were able to make a wonderful first and lasting impression.
I’m glad that you found the room to be comfortable and that you enjoyed the breakfast offerings in our restaurant.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était parfait le personnel empressé et toujours a l'affût de nos demandes.
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Residence Team a répondu le 7 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing to stay with us at Hyatt regency creek heights Dubai
we are happy to learn that you had a great stay with us and that our associates were able to make a wonderful first and lasting impression.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 déc. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Facile a accès , chambre très grande .
Le temp checking in à améliorer .
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Hiren a répondu le 6 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and for choosing to stay with us at Hyatt regency creek heights Dubai
we are happy to learn that you had a great stay with us and that our associates were able to make a wonderful first and lasting impression.
I’m glad that you found the room to be comfortable and that you enjoyed the breakfast offerings in our restaurant.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
10/10 – Excellent
Garland
11 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I’ve stayed at dozens of hotels in Dubai UNTIL I discovered this property in 2023! I’ve been to Dubai 6 more times since then & I’ve stayed at this property EVERY time! Love the rooms, the staff, the property size, the closeness to things I need, the proximity to the airport, etc. honestly, I could go on & on about it
Garland
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
edwina
9 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
edwina
Séjour de 15 nuits en avril 2024
2/10 – Terrible
Mahasen
18 avr. 2024
Mahasen
Séjour de 14 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Adrian
Voyage de couple
22 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everyone my wife and I encountered was exceptional. The staff meet and exceeded every expectation. The residence was clean, well-stocked and just the right size.
Adrian
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
너무 훌륭한 숙소 입니다. 다만, 아침 조식 부페의 메뉴는 개선이 좀 필요합니다.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
23 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The residence at Hyatt was fantastic. Staff was so helpful and attentive. The best amenities from gym, sauna, steam, pool, many restaurants, etc.
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Shakeenah
Voyage d’affaires
30 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My go to hotel
This is my go to hotel every time I’m in Dubai, I love the cleanliness of the hotel, the spacious apartment, the location and the quiet atmosphere. Another reason why I always stay here is because of the staff, I appreciate how attentive they are and the service they provide is impeccable.
Shakeenah
Séjour de 15 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
Erin
Voyage en famille
3 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was amazing, helpful, friendly and accommodating. We had problems with a neighbor on our first night, and they willingly changed our room. Food was always fresh. Building was clean and fresh.
Erin
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
8/10 – Bien
Preethi
30 nov. 2023
Preethi
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
JEONG HO
25 nov. 2023
JEONG HO
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The hotel very nice but sufra restaurant for breakfast was bad experience
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 – Bien
mohammad a, santa barbara
Voyage de couple, Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A great hotel for long term stay
mohammad a
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 – Bien
SHINYA
27 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
SHINYA
Séjour de 23 nuits en juillet 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 31 juill. 2023
Thank you for rating us. We hope you had a wonderful stay and we can't wait to host you again.
10/10 – Excellent
Eun Sik
Voyage d’affaires
2 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Eun Sik
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 4 juill. 2023
Thank you for rating us. We hope you had a wonderful stay and we can't wait to host you again.
10/10 – Excellent
Timilehin
13 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Very nice and calm….but I don’t like the lights in the room….too dim likewise there is no room for smokers
Timilehin
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 15 juin 2023
Thank you for your valuable feedback. We are delighted to hear that you are pleased with your stay. We will pass along your message to the concerned team, and we hope you give us another chance.
8/10 – Bien
Kerim
24 mai 2023
Kerim
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 26 mai 2023
Thank you for rating us. We hope you had a wonderful stay and we can't wait to host you again.
8/10 – Bien
Hege
9 mai 2023
Hege
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 12 mai 2023
Thank you for rating us. We hope you had a wonderful stay and we can't wait to host you again.
10/10 – Excellent
minna, Sheffield
Voyage de couple
24 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
كل شي جميل وممتاز ونضافه عيب صغير اني كل ما اتصل لطلب شيى خدمتهم بطيئه يحتاج اكثر من اتصال
minna
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 30 mars 2023
Thank you for sharing with us your feedback. We are pleased to hear that everything was to your liking, and we will forward your message to the concerned team. We are looking forward to host you again.
10/10 – Excellent
Mengistu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really nice place and friendly staff
Mengistu
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 14 mars 2023
Thank you for your valuable feedback. We are happy to hear that you are pleased with our services. We hope to host you again.
10/10 – Excellent
Naser
8 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful hotel and resedent, but far way when you want malls
Naser
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Guest Relation, Marketing a répondu le 14 mars 2023
Thank you for your valuable feedback. We are happy to hear that you are pleased with your stay, and your message will be forwarded to the concerned team. We hope to host you again.
8/10 – Bien
ASMA
5 janv. 2023
ASMA
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
General Manager a répondu le 9 janv. 2023
Thank you very much for rating your experience with us on Expedia, we sincerely look forward to welcoming you here again soon.
8/10 – Bien
Qiang
25 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nothing special. all acceptable
Nothing special. there is no restaurant closed by.
Qiang
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
General Manager a répondu le 26 déc. 2022
Thank you very much for your feedback, we have a fabulous Mexican restaurant in-house called La Tablita and a rooftop bar called Eve Penthouse & Lounge, we hope you were able to experience these two, we hope to see you again next time.
10/10 – Excellent
xiaodong
Voyage en famille
10 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
xiaodong
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 10 oct. 2022
Thank you for your feedback. We are delighted to hear you had a great stay, and we hope to host you again in the future.
10/10 – Excellent
Daniel
15 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Daniel
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Ai Ling
10 sept. 2022
Ai Ling
Séjour de 18 nuits en juillet 2022
Guest Relation, Marketing a répondu le 19 sept. 2022
Thank you for your valuable feedback. We are happy to hear that you are pleased with our services. We hope to host you again.
6/10 – Acceptable
Ali
7 août 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Great building, average service
From the moment of arriving at check-in until last day, I rarely saw a smile. They are also very stingy with amenities in the room. No bathrobes, no toothbrush, really poor quality towels, only 1 glass in an apartment room. Overall, a great building with average service
Ali
Séjour de 3 nuits en août 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 18 août 2022
Thank you for your feedback. We are sorry to hear our service wasn't up to par as we always aim to please. Your message has been noted and will be forwarded to the designated team. We hope you give us another chance and visit us again.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My Stay at Hyatt Regency Dubai Creek
Well I enjoyed my stay at Hyatt Regency. My room was as expected from the pictures I have seen prior to booking. But two area the hotel management have improve is first staff friendliness a lot of times the employees would work pass you without greetings and secondly the breakfast there’re a lot of options per say but almost all the times the varieties are mostly concentrated to the south asian continent and as an international hotel that welcomes guest from all over the world that has to change. Apart from that I enjoyed my stay. And I wouldn’t mind visiting again.
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 5 août 2022
Thank you for your feedback, your comments have been noted, please accept our apologies for not being able to offer the best of our services to you, we sincerely hope you give us one more opportunity to host you again in the future.
8/10 – Bien
rawan
3 juill. 2022
rawan
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 15 juill. 2022
Thank you for rating us, we look forward to welcoming you again soon!
8/10 – Bien
Katsigazi Isabella Rugasira, Kampala
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Next to the mall and great Breakfast!
Katsigazi Isabella Rugasira
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 15 juill. 2022
We really appreciate you taking the time to share your review with us. We look forward to seeing you again soon.
10/10 – Excellent
Tilly
Voyage de couple
4 juin 2022
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice and friendly staff. Beautiful hotel,will recommend for anyone.
Tilly
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 17 juin 2022
Thank you for your feedback, we look forward to welcoming you again soon.
8/10 – Bien
Georges
Voyage en famille
5 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hyatt dubai creek
it was a good stay
Georges
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 12 mai 2022
Thank you for your feedback, we look forward to welcoming you again soon.
2/10 – Terrible
mohammed
23 avr. 2022
mohammed
Séjour de 4 nuits en mars 2022
10/10 – Excellent
Saeed
Voyage en famille
7 avr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Saeed
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
Thank you for rating us, we look forward to welcoming you again soon!
8/10 – Bien
Emily
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
5 avr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very spacious apartments with cleaning service daily! The rooms are nice and new. Breakfast buffet is great with plenty of options and a menu that changes daily. Apartment room has dishwasher, full kitchen, washer and dryer combo unit. There is no dishwasher or washing detergent provided so you will need to buy or bring your own. Bottled water is free and provided daily per your request.
Several pharmacies are nearby within walking distance, as well as a convenience store in the lobby and within walking.
We took Uber or taxi's everywhere; there is always a taxi available in the lobby. Metro stop is nearby about an 8 minute walk.
Main issue is a SLOW ELEVATOR. There are only 4 elevators that serve all the floors but they are slow speed elevators. During peak hours, expect to spend 10minutes waiting and traveling in the elevators.
Emily
Séjour de 14 nuits en février 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
We really appreciate you taking the time to share your review with us. We look forward to seeing you again soon.
6/10 – Acceptable
mohammad
1 avr. 2022
mohammad
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
Thank you for your feedback, we regret that your experience was not as you had expected, we would love to get more insight from you, hope you give us an opportunity to welcome you back.
10/10 – Excellent
HAMED
15 mars 2022
HAMED
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
10/10 – Excellent
iman
6 mars 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
iman
Séjour de 4 nuits en mars 2022
10/10 – Excellent
Jahanzeb
Voyage en famille
26 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service, room service was excellent, breakfast buffet was the best we ever had, provided unlimited water bottles for drinking during our stay, will definitely be staying again on our next visit. 3 bedroom apartment was spacious and comfortable with all the amenities, washer and dryer worked well. Room service was excellent, tried all the food and could eat it everyday! Coffee was also superb. Can’t rave enough. Just a Gem!!!
Jahanzeb
Séjour de 6 nuits en février 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
We really appreciate you taking the time to share your review with us. We look forward to seeing you again soon.
10/10 – Excellent
Lilian
Voyage en famille
26 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice stay
The good value for money is achieved at this hotel. The staff are accommodating and the amenities are commendable.
Lilian
Séjour de 1 nuit en février 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
We really appreciate you taking the time to share your review with us. We look forward to seeing you again soon.
8/10 – Bien
Farouk
Voyage d’affaires
20 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was v.good
Farouk
Séjour de 7 nuits en février 2022
Guest Relations, Marketing a répondu le 21 avr. 2022
Thank you so much for sharing your feedback with us. We hope to see you again soon.