Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Atlantis, The Palm – Avis

5 out of 5
Atlantis, The Palm
Crescent Road, The Palm, Dubai

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 838 avis sur 1034." "
Note de 8 – Bien, d’après 97 avis sur 1034." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 39 avis sur 1034." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 24 avis sur 1034." "
Note de 2 – Terrible, d’après 36 avis sur 1034." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,6/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Julien

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Guest Relations Team a répondu le 24 nov. 2023
Dear Julien, thank you for the perfect rating. We are pleased to learn that were able to meet your expectations. We hope that we can welcome you back soon at Atlantis the Palm. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Justyne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay within the hotel was perfect. The team was always listening and responding to all our needs. Room was clean, well-designed. We really appreciated it. Nevertheless, I want to highlight one point. We had taken a package with entry within the waterpark during our stay. We went on our last day of the stay and we were really disappointed. We've waited hours for some attractions, others closed in front of us because of issues (someone losts its camera on the ride) without any solutions for all people waiting. We've asked to be "deported" to the ride next to us and we were told to get down or wait, very unfriendly. All big attractions faced an issue. During a day, we have done only 4 attractions which is unacceptable for a waterpark as big as yours. It's a waste of time AND money.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Guest Relations Team a répondu le 19 août 2023
Dear Justyne, Thank you for your time to share the detailed feedback with us. Your feedback is extremely valuable in helping us to continually evaluate and enhance our guest experience. Our number one aim is to ensure our guest's happiness, so we work hard to employ and train people who enhance the Atlantis, The Palm experience for guests. We apologize on this occasion that your expectations were not met. While we regret any inconvenience caused, we are grateful for your understanding. We will thoroughly review our procedures to streamline the process and minimize waiting times for our guests' convenience.We will continue to do everything possible to continually evaluate and enhance our guest experience, and look forward to welcoming you back to Atlantis, The Palm again soon to restore your faith.Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Corine Rita Kym

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les gens travaillant au Palm sont à l’écoute des clients. Cela fait vraiment plaisir. Ils font leur métier à la perfection. Toujours avec le sourire.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Guest Relations Team a répondu le 7 août 2023
Dear Corine Rita Kym, It was a pleasure to have you as our guest here at Atlantis, The Palm and I am very glad to learn that our products and services exceeded your expectations. We are looking forward to having you back as a guest in Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Astrid

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Relations Team a répondu le 7 août 2023
Dear Astrid, Thank you for your perfect rating, we truly hope to welcome you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm.

10/10 – Excellent

Nabil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptionnel!
Hotel exceptionnelle, immense,un des meilleurs du monde. Des etoiles plein les yeux pour tous. Une vue incroyable. Nouq reviendrons chaque année
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm a répondu le 22 juin 2023
Dear Nabil, We are happy to learn that your experience was a remarkable one. We wish to sincerely thank you for your feedback and look forward to welcoming you again in a not too distant future.

10/10 – Excellent

Cédric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour inoubliable dans un des 5 hôtels les plus incroyables de Dubaï !!!
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Guest Relations Team a répondu le 4 mai 2023
Dear Cédric, We are happy to learn that your experience was great. We wish to sincerely thank you for your feedback and look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Margaux

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Guest Relations Team a répondu le 14 mai 2023
Dear Margaux, Thank you for your perfect rating, we truly hope to welcome you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm.

10/10 – Excellent

lorane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great experience
Expensive but really worthing it ! Great experience Confortable, great view, amazing facilities +++
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Guest Relations Team a répondu le 16 juin 2022
Dear lorane, Thank you for making time and providing us with your feedback. We are pleased to learn that you were able to enjoy and relax during your staycation. We wish to assure you that prices at the resort are par with other 5 Star resort in the region. Once again, thank you for your kind feedback and we are looking forward to having you back as a guest in Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Jonathan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel magnifique
Hôtel magnifique tous sur place
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm. a répondu le 13 juin 2022
Dear Jonathan, Thank you for sharing your feedback on Expedia. Allow us to thank you for your positive comments. From the hotel architecture to the award-winning restaurants and must-visit aquatic attractions, we have no doubt that your experience was wonderful. Thank you for choosing Atlantis, The Palm and we look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm.

10/10 – Excellent

Oussem

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Guest Relations Team a répondu le 16 juin 2022
Dear Oussem, Thank you for your perfect rating, we truly hope to welcome you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm.

10/10 – Excellent

ZOUBIDA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very kind ! The pools ❤️
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm. a répondu le 18 mai 2022
Dear Zoubida, Thank you for sharing your feedback. It is always rewarding to receive such praise regarding our products and services. Compliments like yours keep us all very motivated in creating an amazing experience for our guests. The whole team looks forward to welcoming you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

4/10 – Médiocre

Ludovic

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Plus jamais
Attente trop longue a l arrivee Attente trop longue au depart
Séjour de 9 nuits en mars 2022
Guest Relations Team a répondu le 21 mars 2022
Dear Ludovic, Whilst it was a pleasure to have you as our guest at Atlantis, The Palm, we are sorry to hear that you were not completely satisfied with your experience. Feedback like yours is very important to us and please be assured that your comments have been passed on to the team to see any required improvement and action. Thank you once again and we look forward to welcoming you back at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Arnaud

Séjour de 3 nuits en mars 2022
Guest Relations Team a répondu le 27 mars 2022
Dear Arnaud, Thank you for rating us on Google. We truly hope of welcoming you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

JEAN MARC

Séjour de 2 nuits en février 2022
Guest Relations Team a répondu le 24 févr. 2022
Dear JEAN MARC, Thank you for rating us on Hotels.com. We truly hope of welcoming you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Kalid

Séjour de 2 nuits en février 2022
Guest Relations Team a répondu le 15 févr. 2022
Dear Kalid, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Carole

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Guest Relations Team a répondu le 26 janv. 2022
Dear Carole, Thank you for rating us on Hotels.com. We truly hope of welcoming you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

ABDELKARIM

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel incroyable..!!! J’ai passé un séjour inoubliable avec mes filles ..!!! Merci d’avoir émerveillé mes filles
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm. a répondu le 22 janv. 2022
Dear Abdelkarim, Thank you for choosing us as your preferred destination. We truly appreciate your feedback and we are happy to read that our colleagues, products and services have exceeded your expectations. We look forward to welcoming you back. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

delphine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Parfait
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 17 janv. 2022
Dear Delphine, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Olivier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour au soleil à Noël
Dans l'ensemble notre séjour c'est très bien passé. Joshua à l'accueil à été très sympa, il nous à proposé un bon tarif pour bénéficier de l'impérial club, sauf qu'à la fin du séjour, nous avons payé plus cher que ce qui était prévu. Nous avons demandé des explications, mais ils parlent de taxe alors qu'il n'en n'ai rien. Nous avons pris une excursion jet ski par Atlantis, et cela à été un cauchemar. Nous avons navigué sur des scooters tout cassé (des épaves), nous avons quand même payé 365€ pour 2 scooters ( de 1 heure). Nous avons signalé à l'Atlantis, qui n'a rien voulu faire, alors que c'est eux qui ont choisi cette compagnie. Par contre la personne chargé du ménage de notre étage était super gentil. Il mérite un 10/10
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 4 janv. 2022
Dear Olivier, We appreciate your positive feedback. More over we are sorry to hear of your your experience at the water sport. All available equipment's are checked daily to ensure are in working condition we do apologize if for some reason during the activity there was a a mechanical issue. We have made sure the team managing the activities have been informed to ensure all the available jet ski are recheck to ensure are in great condition. Once again, we do apologize for the inconvenience and do hope to welcome you in future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

pierre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastique
Fantastique
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 26 déc. 2021
Dear Pierre, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Francis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 6 déc. 2021
Dear Francis, Thank you for rating us on Expedia. We truly hope of welcoming you at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

saoudi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel magnifique séjour au top rien a dire
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 1 déc. 2021
Dear Saoudi, I am delighted to read that you had an amazing time in Atlantis, The Palm. We look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Frédéric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel magnifique et impeccable à tout point de vue
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 24 nov. 2021
Dear Frédéric, I am delighted to read that you had an amazing time in Atlantis, The Palm. Your kind words on our products and services are highly appreciated and we look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

florian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Guest Relations Team a répondu le 24 nov. 2021
Dear Florian , Thank you for rating us. Please do share any feedback necessary in order for us to assist if any concerns. Look forward to hearing from you. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

david

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bof Bof
Hotel très jolie un bémol le personnel n'est pas à la hauteur de l'établissement, personne ne fait d'effort pour que votre séjour soit agréable (personnel de chambre, petit déjeuner, check-in ,check-out....) dommage je ne retournerai pas dans cet hôtel.
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Guest Relations Team a répondu le 26 oct. 2021
Dear David, Thank you for taking m call. We are glad to know your overall experience at the resort was great and we were able to exceed your expectation in most of the areas while you stayed with us. We have also noted we were unable to exceed your expectations due to the service during breakfast and have shared your feedback with the team to look into and ensure standard is met. Thank you once again, and we look forward to welcoming you back. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm.

10/10 – Excellent

El Jaouhari

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel au top, un accueil incroyable. Tout le monde est à l’écoute, serviable. L’hôtel est très propre, rien à dire. Juste un mot excellent séjour.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm. a répondu le 25 sept. 2021
Dear El Jaouhari, We are happy to learn that your experience was a remarkable one. We wish to sincerely thank you for your feedback and we truly hope to welcoming you back at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

axel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
superbe hotel très confort pas assez de restaurants
Séjour de 8 nuits en août 2021
Guest Relations Team a répondu le 15 sept. 2021
Dear Axel, We are very happy to read that your visit was enjoyable. However, we truly regret that we did not meet your expectations. We wish to assure you that we will continue to seek for utmost ways in making sure we exceed our guests' expectations. We look forward to welcoming you back at Atlantis, The Palm. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Madina

Séjour de 1 nuit en août 2021
Guest Relations Team a répondu le 18 sept. 2021
Dear Madina, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Marouan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2ème séjour à l’atlantis et toujours aussi incroyable
Séjour de 6 nuits en août 2021
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm. a répondu le 12 sept. 2021
Dear Marouan, Thank you very much for your review on Expedia. We are happy to learn that your experience was a remarkable one. We wish to sincerely thank you for your feedback and look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Théo

Séjour de 5 nuits en août 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C'était notre 4eme fois à Dubai 1.fois dans la suite Poseidon underwatter 2 fois en regal.suite et la en terrasse suire familiale 1 autre chambre poir notree grande fille L'hôtel est toujours excztpionnel dans sa demesure le personnel aux petits soins Toutefois pour la 1ere fois une arrivee compliquée car le suite pas disponible et une remise des clefs tardive et des services à la cabane privee de la piscine en baisse Pour autant un complexe splendide un parc acquatique de fou et la.nage avec les dauphibs à faire...... apres tout mise à part l'accès au parc tout est zn supplément
Séjour de 6 nuits en août 2021
Guest Relations Team a répondu le 12 août 2021
Dear Guest, Whilst it was a pleasure to have you as our guest at Atlantis, The Palm and we are delighted that you enjoyed your visit while stay with us. On the other hand, we are sorry to hear that you were not completely satisfied with your experience. Feedback like yours is very important to us and please be assured that your comments have been passed on to the team to see any required improvement and action. We look forward to welcoming you back in a not so distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Christian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Guest Relations Team a répondu le 4 août 2021
Dear Christian, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Benchekroun

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le séjour s’est super bien déroulé. A noter que le parc est fermé le dimanche !
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Guest Relations Team a répondu le 4 août 2021
Dear Benchekroun, I am delighted to read that you had an amazing time in Atlantis, The Palm. Your kind words on our products and services are highly appreciated and we look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Sumaya

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique hôtel, c’est ma 12 eme fois et pas la dernière c’est sure !!
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Guest Relations Team a répondu le 27 juill. 2021
Dear Sumaya, We are pleased that we could exceed your expectations and provide you with the true Atlantis, The Palm experience that we strive to uphold. Your valuable comments will be passed on to the team to inspire them in continuously providing an exceptional service to our guests. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Guest Relations Team a répondu le 20 juill. 2021
Dear Guest, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Herve

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très très bien
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm a répondu le 28 juin 2021
Dear Herve, It is rewarding to know that our guests had an amazing holiday at our resort, Thank you for sharing your feedback. We hope for your return soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm a répondu le 20 juin 2021
Dear Guest It is our pleasure to have you as your guest and we hope that you had an amazing experience during your stay at Atlantis, The Palm. We look forward to your return soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Nourredine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Guest Relations Team, Atlantis, The Palm a répondu le 10 juin 2021
Dear Nourredine, Thank you for your perfect rating, we hope to have you back soon. Best regards, Guest Relations Team, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Christine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
An Freundlichkeit, Sauberkeit, Speisenvielfalt, Freiteitaktivitäten nicht zu übertreffen. Diese Reise ist jeden Cent wert! Noch nirgendwo habe ich mich wohler und willkommen gefühlt, einfach grandios. Unser 14-jähriger Sohn ist beeindruckt, am besten gefiel ihm der Aquaventure Wasserpark, unkompliziert für Hotelgäste, lässt ebenso keine Wünsche offen.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Muneo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Sudhanshu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Victor

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
One of the best resort properties I’ve stayed at in over 30 years anywhere in the world! Staff is highly professional and the facilities are high quality and well maintained.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Experience Team a répondu le 27 mai 2024
Dear Victor, We are pleased that we could exceed your expectations and provide you with the true Atlantis, The Palm experience that we strive to uphold. Your valuable comments will be passed on to the team to inspire them to continuously provide exceptional service to our guests. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

ISABEL

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Just amazing, everything pertect, very good quality
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Experience Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Isabel, We are pleased that we could exceed your expectations and provide you with the true Atlantis, The Palm experience that we strive to uphold. Your valuable comments will be passed on to the team to inspire them to continuously provide exceptional service to our guests. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

8/10 – Bien

Ece

Points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Lucia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I’ve been so happy during our entire stay at Atlantis the Palm that I can’t recommend it enough. Our experience started with the great service of Aruna at the check in and continued with Faysal who was our room attendant. Everyone is so kind and so focused on giving great customer service. The aquarium is a big plus of the hotel, followed by the buffet breakfast (recommend Kaleidoscope instead of Saffron - Lilly was a star there! Gracias Lilly). The aquatic park is super fun, and Atlantis Royal is just one shuttle away. Restaurants we would recommend Ossiano and Nobu in the Palm, and La Mar in Atlantis The Royal.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Guest Experience Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Lucia, Our aim is to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. Based on your review, we have no doubt that your visit was truly a remarkable one. Your kind words on our products and services are highly appreciated and your valuable comments will be passed on to Aruna, Faysal, Lilly, and the team to inspire them to continuously provide exceptional service to our guests. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Soydan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super tolle Anlage und super tolles Personal.
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Atlantis the Palm Guest relations a répondu le 23 mai 2024
Dear Soydan, Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great time at Atlantis, The Palm. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another superb stay! Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Tawanda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
LOVE LOVE LOVE. SO MUCH TO DO AT THE PROPERTY
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Atlantis the Palm Guest relations a répondu le 23 mai 2024
Dear Tawanda, Thank you for your enthusiastic feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at Atlantis, The Palm and that you found so much to do on the property. Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for more memorable experiences in the future! Best regards, Kym Barter, General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Claudio Maria Marco, Reggio Emilia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was awesome! 🤩🤩🤩 Location, facilities, Lost chambers aquarium, aquapark, monorail 🚝 from the hotel to Dubai Gateway… our expectations were high, but Atlantis The Palm met them all! Five stars ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ staff courtesy, unforgettable! 👏👏👏 ❤️ U All
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Guest Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Claudio Maria Marco, Our aim is to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. Based on your review, we have no doubt that your visit was truly a remarkable one. Your kind words on our products and services are highly appreciated and your valuable comments will be passed on to the team to inspire them to continuously provide exceptional service to our guests. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Tiana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
One of the best resorts I’ve ever been too
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience Team a répondu le 21 mai 2024
Dear Tiana Rogers, I am delighted to read that you had an amazing time in Atlantis, The Palm. Your kind words on our products and services are highly appreciated and we look forward to welcoming you again in a not too distant future. Best regards, Kym Barter General Manager and Senior Vice President, Operations, Atlantis, The Palm

10/10 – Excellent

Faheemah

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024