Piscine extérieure

Brisas Del Caribe – Avis

3 out of 5
Brisas Del Caribe
Carretera Las Morlas 12, Varadero

Avis

5,6
Note de 10 – Excellent, d’après 13 avis sur 112." "
Note de 8 – Bien, d’après 26 avis sur 112." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 23 avis sur 112." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 112." "
Note de 2 – Terrible, d’après 28 avis sur 112." "

4,8/10

Propreté

5,6/10

Service et personnel

5,8/10

Commodités

4,8/10

État et installations de l’hébergement

Avis

2/10 – Terrible

JEAN PIERRE

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Horrible
Cette hôtel ne mérite pas une étoile service inexistant repas ordinaire avec nombreuses attentes.Clientèle de militaires russes en famille avec les enfants. À déconseiller.
Séjour de 5 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Maria

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres.tres sâle
Séjour de 2 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
+ Piscine plage - propreté restaurant - état chambre vieillissante
Séjour de 3 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Alexia

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Je ne recommande absolument pas !!
L’hôtel dans un état critique, l’accueil très désagréable. Buffet, il y’a pas tout et il faut attendre minimum 30 minutes pour avoir le plat chaud.. Sinon la piscine, l’ambiance top !
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en août 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2020

2/10 – Terrible

József

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mars 2020

6/10 – Acceptable

Aneeka

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful private beach and horrid rooms
I'm one to stay in basic hostels in shady corners of the world and this is the worst hotel rooms I've stayed in. It's dilapidated, smells of damp and musk and on arrival there were many live and dead mosquitoes over the room and bathroom. The shower only worked on a high speed massage function...Good things about the room are that it has a balcony, fridge and it's a good size. Also it was cleaned everyday that I was there. Note that your balcony might not be facing the beach or pool and that if your room is in the rear of the complex, it would be about a 10min walk to the shore. But I think the rooms at the back of the complex are newer. The good things about this hotel are that it is on a beautiful private beach, the grounds are pretty, the wifi in the lobby is good (1 CUC for 1 hour) and they have little shops/tour desk. Some staff are friendly but check in was exhausting and you will see many other patrons at the desk trying to sort out various problems with their stay. There is a lot of food on offer at the buffet, some entertainment and two restaurants were closed when I was there as was the beach bar I think. This place attracts a lot of Russians who sometimes have questionable manners (on the beach, I saw a Russian couple take deck chairs and usurp someone else parasol...). When I was there, there were enough parasols and deck chairs to go around. I arrived around 8:30 - 9am on the beach. But it was around the c-virus time and it was prob quieter.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Sales Maneger a répondu le 21 mars 2020
Dear Customer I thank you for your comments and we regret your dissatisfactions, it would be very important that you had told the Public Relations department and your problems would surely have been solved, however your comments will be discussed with our superiors so that it does not happen again, for Please if you want to repeat your visit you can contact us

10/10 – Excellent

natalia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
muy buen servisio
muy bien, excelente resort con muy buen servisio en todos los aspectos, solo como comentario mucho material desechable que podrían evitar
Séjour de 3 nuits en mars 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
ホテルの部屋に到着し、いろいろ確認していたところ、風呂から百足がでてきました。最悪です。部屋はカビ臭くて、トイレの水は漏れてきます。布団も臭いがして、快適なオールインクルーシブホテルではありませんでした。チェックインの時に歳を取った受付の人が担当でした。彼女は私の名前を見てみんなにスペイン語で言いふらしみんなの笑い者にされました。絶対にまた来たいと思わないホテルです。もちろん他の方に勧めようとも思わないホテルです。唯一良かったのは、ビーチとバーのスタッフとシェアタクシーを拾ってくれたスタッフのみでした。
Séjour de 2 nuits en mars 2020

6/10 – Acceptable

Jose Ignacio

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Bad service and rundown hotel.
The hotel is not well maintained but that would be ok if not for the way the hotel is managed. Many services offered are not given, piano bar closed, the only coffe machine broken most of the time, service unmotivated and slow. "We don't have it" or "it is not working" are common answers. Food is ok but almost the same in every restaurant and no coctels offered in most of the bars. During check out we almost miss our flight because front desk keep us waiting almost 1 hour for a taxi and then tell us there are no taxis available. They didn't care. We had to go with the luggage to the highway to find a taxi by ourselves. Luckily we got a taxi in less than five minutes. Not coming back.
Séjour de 3 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Istvan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The bad part: no warm water in the room :(, and if you made the reservation not a day before - preferably in the morning, than - even if the reservation is confirmed and payed, you will have to pay a one-night deposit. Because these guys live in the god-damned stone-age :(, the reservation goes to Havana, from there to the manager in Varadero. When she/he receives it (obviously only in working hours only) prints it and sends to reception - this procedure takes time, minimum a day. If your reservation is not at the reception, you will have to pay a one night deposit in CUC, nothing else is accepted. Be prepared. Apart from these, the room was ok, food/drink great, no more complaints. After overcoming the above problems, enjoyed.
Séjour de 3 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Madelen

Voyage en famille
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Värsta ryss hotellet. De som jobbade i restaurangen hann ej med.
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Miss Lauren

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Value
We loved our time at Brisas Del Caribe. The room it self was nothing special but it did the job. The facilities on the other hand were great and the buffet too. A little more information about the facilities on arrival would have helped. Luckily we met some regulars who told us about the amazing entertainment provided. All in all though, a good time was had by all and for the price it was good value.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Marek

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Lorenzo

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Viejo y sucio
El exterior aceptable, la gente amable pero las habitaciones superviejas y estropeadas y muy sucias.
Séjour de 5 nuits en mars 2020

6/10 – Acceptable

JAVIER TALAVERA

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en février 2020

8/10 – Bien

juan antonio

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Fer, Mexico

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel
El servicio en el comedor es malísimo los trastes están sucios y el personal es muy grosero hasta para dar un vaso lo hacen de muy mal genio
Séjour de 3 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
En una estancia de 9 noches 4 no tuve agua caliente en mi habitación. Las habitaciones de los edificios anexos tienen humedad y no están tan limpias. La comida aceptable.. el desayuno es bueno. Pocas reposteras en la playa. En fin relación calidad precio ok pero no debería de ser ofrecido como un 4 estrellas.
Séjour de 9 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Falta de limpieza en habitación y falta d papel en el baño y no cambia las toallas
Séjour de 3 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Commodités
Nice pool, super close to great beach.Great inclusive water sports. The room was decent,The food ,well after a few days I just had to go elsewhere to eat to get a decent meal.The buffet was tedious and some of the health practices concerned me. Should be noted I am up tight about such things. The fresh cooked food was good though.
Séjour de 6 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
No me gusto la actitud del personal, no son nada amables tanto recepción. Como bares y restaurante
Séjour de 4 nuits en février 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This could easily have been an essay, but I'll do it short. The hotel is really old. The room standard was low, the bed and bedsheets smelled really bad. There where ants in the room and it dripped something from the ventilation. Every evening they played loud music outside. We had all inclusive and the food was the worst we have ever experienced. If anything was good, they had free sunbeds on the beach.
Séjour de 4 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Hotel is not maintained at all. Rooms are falling apart, swarms of mosquitoes, dirty... Staff not very friendly except few of them, especially very nice lady making fabulous cocktails in the lobby. Excellent beach.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Eduardo, toronto

Voyage de couple
Points forts : Propreté
The Good: Looks classy Spacious rooms and property Friendly and honest cleaning staff Very secure property. Good food options for Cuba Excellent bartenders The Bad: Repairs are needed on doors and lighting Reception staff not very polite Clean towels not provided as often More beach chairs are needed (100 chairs aren't enough for 1000 guests
Séjour de 4 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

NORGE

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
EL MEJOR DESTINO EN VARADERO
FUERON UNOS DIAS FENOMENALES, MAGNIFICOS, EL CLIMA, LA PLAYA, LA COMIDA, EL SERVICIO, LA HABITACION. FUE MUY DIVERTIDA LA ANIMACION EN LA PISCINA. EL PERSONAL DE SERVICIO MUY EDUCADOS Y ATENTOS SIEMPRE A CUALQUIER PEDIDO NUESTRO. MUCHAS GRACIAS A TODOS!!!!
Séjour de 2 nuits en février 2020

2/10 – Terrible

Anita

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Inget att rekommendera
Tyvärr, var inte Hotellet vistelsen nåt kul. Rummet va inte ok, luktade mögel och vatten ran från taket.Renlighet på restuarangen var inte heller ok men personalen va trevliga och tillmötesgående om man bad om hjälp.
Séjour de 3 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Francisco

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
En mi experiencia la comida es buena, las bebidas pues a veces se acaban pero es entendible que se acaben las cosas no me molestaba, el personal es sumamente atento, las instalaciones pues si se ve un poco viejo pero nada que no puedas estar unos dias de descanso y tranquila. Si lo recomiendo.
Séjour de 4 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The main building is nice, needs a lots of upgrade though. Staff are helpful. The rest of the resort is a disgrace. It’s not a 4 stars hotel. The rooms stinks. The location great. The beach is beautiful. Pool are nice. Food is nice.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

4/10 – Médiocre

Cosimo

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020

2/10 – Terrible

Bülent

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en janvier 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Malo muy ruidoso totalmente y todo super separado falta de información
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ECKELHAFT
Das Hotel ist das Eckelhafteste in dem ich je war... Nicht nur alt, den verfall nah und alles voller Schimmel... Sondern auch dreckig das ist keine art ein Hotel zu führen... Das Hotel hat sicht nicht mal einen Stern verdient... Und das Essen ist genauso Schrecklich und Hygienisch sehr bedenklich...
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

MonicaAmelia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Never again will I ever go to this hotel again!!! Quiet honestly it left me with such a bitter taste that never do I want to return to Varadero period!
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, service et personnel
Pulizia e servizi scarsi. Personale poco disponibile.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Meh
The good: the staff are wonderful for the most part, the beach is great, the pools were not too bad either. Lots of activities run by the hotel for your entertainment. No bugs, an effort for cleanliness was made by our housekeeper. Far from the main streets but close to the Delfinario and Plaza de las Americas. The bad: the food did not vary much, fruits were out of season, very sparse selection of drinks. The rooms were broken (some aspects, such as the door and safe, the shower ran out of water at one point). Restaurants were a disappointment (Fantasia had poor service and food was dismal, but Brisas International did well).
Séjour de 5 nuits en janvier 2020

8/10 – Bien

Dagmaris

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2020

2/10 – Terrible

Roberto

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bad
Poor customer service. Bathroom by the pool was gross. Food was awfull. Don't waste your money and time going to that resort
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le falta mantenimiento al hotel y las habitaciones en malas condiciones, el servicio del personal es malo, el colchón de la cama estaba en pozo.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

Raidel

Séjour de 3 nuits en décembre 2019

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo elhotel se esta cayendo, huele a humedad y los cuartos son pesimos. Terrible.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
das ist definitiv kein vier Sterne Hotel! Alles war in sehr schlechten Zustand. Duschen am Pool kaputt; kein Strandhandtücher verfügbar. Schimmel im Bad. Essen war sehr einfach, schmutziges Geschirr. Nicht zu empfehlen.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019