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Note de 10 – Excellent, d’après 488 avis sur 1004." "
10 – Excellent
488
Note de 8 – Bien, d’après 297 avis sur 1004." "
8 – Bien
297
Note de 6 – Acceptable, d’après 123 avis sur 1004." "
6 – Acceptable
123
Note de 4 – Médiocre, d’après 55 avis sur 1004." "
4 – Médiocre
55
Note de 2 – Terrible, d’après 41 avis sur 1004." "
2 – Terrible
41
8,8/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
7,8/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Benoit
Voyage en famille
25 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Confort
Bel endroit, propre et confortable. Plusieurs commodités sur place
Benoit
Séjour de 2 nuits en février 2023
Ivy a répondu le 26 févr. 2023
Hello Benoit,Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us.We thank you for choosing our resort as your mountain vacation destination and we hope to see you back again soon. Warm Regards,IvyGuest Services Supervisor
10/10 – Excellent
Pierre
1 avr. 2022
Pierre
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Alyssa a répondu le 18 avr. 2022
Dear Pierre,
Thank you for sharing your recent stay with us here at Solara Resort, We are thrilled to see you enjoyed your time with us!
We hope to see you back again soon.
Sincerely, Alyssa Assistant Guest Services Manager
8/10 – Bien
Annie
Voyage en groupe
18 oct. 2021
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Annie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Tashi Chozom a répondu le 19 oct. 2021
Dear Annie, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to see you again soon!
6/10 – Acceptable
Annie
Voyage en groupe
17 oct. 2021
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Nous avons ete a deux séjours dans cette hôtel le premier condo etais tres bien mais le second nous avons ete déçu,sombre et propreté a désire
Annie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Tashi Chozom - Guest Services a répondu le 17 oct. 2021
nous sommes vraiment désolés d'apprendre votre expérience. nous souhaitons avoir une autre chance de vous impressionner. Merci!
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 août 2021
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’emplacement de cet hôtel est son seul point fort.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Alyssa a répondu le 16 août 2021
Cher Guest, Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Bien que je souhaite que vous ayez une meilleure expérience, ce sont des commentaires comme celui-ci que nous apprenons et utilisons pour nous améliorer. Nous travaillons dur pour offrir une expérience client exceptionnelle, et il est évident dans ce cas que nous avons échoué. Si vous nous donnez une chance de regagner votre confiance, je peux vous assurer que nous ferons de notre mieux pour vous offrir la grande expérience hôtelière que tant de nos clients apprécient tant. Cordialement, Alyssa Assistante Responsable des Services Clients
8/10 – Bien
Guylaine
1 août 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très propre , près de tout , épicerie, restos … condo très pratique avec cuisine, salon , bbq et petite terrasse , je recommande
Guylaine
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Alyssa a répondu le 17 août 2021
Merci d'avoir partagé votre récente expérience au Solara Resort, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir bientôt !
Sincèrement,
Alyssa
Assistante Responsable Service Clients
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
3 juill. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel
Il s’agit pour nous d’un deuxième séjour à cet endroit. Comparativement à notre premier séjour qui fut parfait, nous avons constaté que l’unité dans laquelle nous étions
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Tashi Chozom - Guest Services a répondu le 19 août 2021
merci d'avoir partagé votre commentaire. Nous avons hâte de vous revoir bientôt
10/10 – Excellent
Samuel
1 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Petit appartement en parfait état, bien situé.
Samuel
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Tashi - Assistant Guest Services Manager a répondu le 3 janv. 2021
Hello Samuel, thank you so much for sharing your experience at Solara Resort and Spa. We are very happy to hear that you felt it was in perfect condition and well located. We would love to see you again soon. Merci! Stay safe.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix, accès à une cuisine complète & BBQ.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
nancy, nh
11 sept. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel condo en montagne/vue Rocheuses
Incroyable une expérience mémorable ultra confort et personnel extraordinaire
nancy
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour un séjour en famille. Un vrai appartement, très bien équipé.
Voyageur vérifié
2/10 – Terrible
STEPHANE, Aix les bains
5 août 2015
Points faibles : Propreté, service et personnel
Pas terrible
Chambre a l'arrivée trop bruyante
Située a coté de la climatisation générale de l hôtel.
Nous avons perdu une heure avant d'avoir une autre chambre, surclassée.
En revanche pas de lit fait d'un jour sur l'autre.
Pour aller a la piscine il faut un gps et passer en maillot de bain dans le sous sol de l hôtel.
STEPHANE
6/10 – Acceptable
Krista, Edmonton
Voyage en famille
27 mai 2024
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The ceiling in the room was falling apart, window shades were broken, patios were dirty, floor in rooms were dirty. Pool towels are more like hand towels. For the price you would think it would be maintained a little bit better.
Krista
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Melanie
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very picturesque; staff super friendly and helpful; easy check in
Melanie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 – Bien
Michelle
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Michelle
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Michaela
25 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michaela
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Carina
Voyage en groupe
20 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Kitchen was well stoked with quality knives & non stick frying pan. Electric BBQ was easy to use and cooked evenly.
Carina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 – Médiocre
collin
19 mai 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel
you do not want to hear my review
collin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 – Acceptable
clifford
16 mai 2024
clifford
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Arthur
12 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Arthur
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Kim
10 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Kim
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Angela
10 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Would definitely stay here again. We had a wonderful time.
Angela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 – Terrible
Shane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mai 2024
Points forts : Service et personnel
The poor beds they had
Shane
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 – Bien
Crystal
3 mai 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Crystal
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Harpreet
29 avr. 2024
Harpreet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 – Bien
Brooke
29 avr. 2024
Brooke
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 – Acceptable
Cheryl
24 avr. 2024
Cheryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
4/10 – Médiocre
Kelly
21 avr. 2024
Kelly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 – Acceptable
Haibin
Voyage en famille
19 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Supposed to be 4 star luxury, but many things are well used and in poor cosmetic or working condition. It was still ok, and price was good. But wasn’t as nice as I was expecting.
Haibin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Suzette
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Great place to stay.
Suzette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Kaylee
13 avr. 2024
Our bathtub had a stain in it at check in. Cleaning was called right away. Handled very well by manager.
Kaylee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 – Bien
Emilie
Voyage en famille
12 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Late check in hours and early check out hours.
Emilie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Kimberley
11 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Kimberley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 13 avr. 2024
Hello Kimberley,Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled tohear that you enjoyed your stay and I am delighted to learn that we were able to leave a positive and lasting impression. We sincerely thank you for the 5 star rating!We hope to see you again when your travels bring you back to the area. Have a lovely year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
8/10 – Bien
Mona Linda
11 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mona Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 – Excellent
Bianca
10 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great stay
Bianca
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Bianca, Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and I am delighted to learn that we were able to leave a positive and lasting impression. We will surely pass this on to our team. We hope to see you again when your travels bring you back to the area. Have a lovely year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
6/10 – Acceptable
chelsea
Voyage en famille
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Nice rooms. Very loud stomping from above. Loud crowded pool and hot tub area.
chelsea
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Eugene
7 avr. 2024
Points forts : Propreté
Eugene
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Phoenix,We appreciate your 4 star rating with our resort. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
8/10 – Bien
Michelle
6 avr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Peter
Voyage en famille
6 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great suite
Peter
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Peter, Thank you very much for taking the time to complete a guest survey. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
10/10 – Excellent
Laurel
Voyage en famille
5 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was spacious and had a nice layout. Balcony was a nice size too. Kitchen and bathroom nicely stocked with all the needed supplies. Great location and access a bonus.
Laurel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Laurel,We appreciate your outstanding review of our resort. We are glad you enjoyed our location and comfortable rooms. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
10/10 – Excellent
Jill
Voyage de couple
5 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was beautiful. The suite was very spacious with a great kitchenette.
Jill
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Jill, We appreciate your outstanding review of our resort. We are glad you enjoyed our suites. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
10/10 – Excellent
Catherine
5 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Catherine
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Catherine, Thank you very much for taking the time to complete a guest survey. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
8/10 – Bien
iryna
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 avr. 2024
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and family friendly. Property needs to be cleaned a bit more before each guest. Floors were so dirty.
iryna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Andrew
Voyage en famille
3 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fabulous apartment, about 15 minutes walk from the centre of Canmore. Spacious living area, a well equipped kitchen and very comfortable beds. Also had washer and dryer. We didn't have a mountain view but since we were out and about all day, this didn't matter too much! The Stay Well initiative which allows free use of snow shoes and fat wheel bikes (and more) is a brilliant idea. Enormous hot tub was great after a day in the mountains but the pool is small and often busy.
Would definitely stay again!
Andrew
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Emily
1 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Emily
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Emily, We appreciate your outstanding rating of our resort. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
4/10 – Médiocre
Alexander
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The property wasn’t as advertised. There wasn’t queen bed as advertised there was two queen beds pushed together. They wanted to charge a $500 pet fee at the start when we asked in advanced for a pet friendly room and there wasn’t any available when they said there was when I booked it. The parking lot was underground and was very dirty espically because in order to access the swimming pool and other amenities you had to go through the underground parking lot to the swimming pool.
The swimming pool bathrooms where very dirty
The room was also dirty as the carpet hasn’t looked like it hasn’t been cleaned and there where stains everywhere
Appliances such as the hair blower was not working
Also the internet and TV was constantly down
There was significant amount of noises in the morning
But I do have to commend the staff they where rockstars and I want to know this reflection on this review has zero reflection on the staff working there they where awesome
Alexander
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Madonna
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was not the first time we stayed here. We love it and we always book here. You bring your own food, no one bothers you, easy access to all facilities and a bonus of being pet friendly
Madonna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Madonna, Thank you very much for taking the time to complete a guest review. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating and we are very thankful that you came back and loving it. Hope to see you again next time you plan to come back in the area. Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor
6/10 – Acceptable
Nicole
30 mars 2024
Nicole
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
Katherine
29 mars 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The shower water was warm with intermittent cold, so that wasn’t great.
Katherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 – Acceptable
Aaron
Voyage en famille
28 mars 2024
Points forts : Service et personnel
The resort is in a very convenient location and is walking distance to dining and shopping. The views from our balcony were nice. The unit we stayed in had a broken dishwasher handle and the fridge alarm kept going off for some strange reason.