Extérieur

Solara Resort – Bellstar Hotels & Resorts – Avis

4 out of 5
Solara Resort – Bellstar Hotels & Resorts
187 Kananaskis Way, Canmore, AB

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 488 avis sur 1004." "
Note de 8 – Bien, d’après 297 avis sur 1004." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 123 avis sur 1004." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 55 avis sur 1004." "
Note de 2 – Terrible, d’après 41 avis sur 1004." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Benoit

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Confort
Bel endroit, propre et confortable. Plusieurs commodités sur place
Séjour de 2 nuits en février 2023
Ivy a répondu le 26 févr. 2023
Hello Benoit,Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us.We thank you for choosing our resort as your mountain vacation destination and we hope to see you back again soon. Warm Regards,IvyGuest Services Supervisor

10/10 – Excellent

Pierre

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Alyssa a répondu le 18 avr. 2022
Dear Pierre, Thank you for sharing your recent stay with us here at Solara Resort, We are thrilled to see you enjoyed your time with us! We hope to see you back again soon. Sincerely, Alyssa Assistant Guest Services Manager

8/10 – Bien

Annie

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Tashi Chozom a répondu le 19 oct. 2021
Dear Annie, thank you for taking the time to share your feedback. We hope to see you again soon!

6/10 – Acceptable

Annie

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Nous avons ete a deux séjours dans cette hôtel le premier condo etais tres bien mais le second nous avons ete déçu,sombre et propreté a désire
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Tashi Chozom - Guest Services a répondu le 17 oct. 2021
nous sommes vraiment désolés d'apprendre votre expérience. nous souhaitons avoir une autre chance de vous impressionner. Merci!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’emplacement de cet hôtel est son seul point fort.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Alyssa a répondu le 16 août 2021
Cher Guest, Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Bien que je souhaite que vous ayez une meilleure expérience, ce sont des commentaires comme celui-ci que nous apprenons et utilisons pour nous améliorer. Nous travaillons dur pour offrir une expérience client exceptionnelle, et il est évident dans ce cas que nous avons échoué. Si vous nous donnez une chance de regagner votre confiance, je peux vous assurer que nous ferons de notre mieux pour vous offrir la grande expérience hôtelière que tant de nos clients apprécient tant. Cordialement, Alyssa Assistante Responsable des Services Clients

8/10 – Bien

Guylaine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très propre , près de tout , épicerie, restos … condo très pratique avec cuisine, salon , bbq et petite terrasse , je recommande
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Alyssa a répondu le 17 août 2021
Merci d'avoir partagé votre récente expérience au Solara Resort, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir bientôt ! Sincèrement, Alyssa Assistante Responsable Service Clients

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Il s’agit pour nous d’un deuxième séjour à cet endroit. Comparativement à notre premier séjour qui fut parfait, nous avons constaté que l’unité dans laquelle nous étions
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Tashi Chozom - Guest Services a répondu le 19 août 2021
merci d'avoir partagé votre commentaire. Nous avons hâte de vous revoir bientôt

10/10 – Excellent

Samuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Petit appartement en parfait état, bien situé.
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Tashi - Assistant Guest Services Manager a répondu le 3 janv. 2021
Hello Samuel, thank you so much for sharing your experience at Solara Resort and Spa. We are very happy to hear that you felt it was in perfect condition and well located. We would love to see you again soon. Merci! Stay safe.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix, accès à une cuisine complète & BBQ.

10/10 – Excellent

nancy, nh

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel condo en montagne/vue Rocheuses
Incroyable une expérience mémorable ultra confort et personnel extraordinaire

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait pour un séjour en famille. Un vrai appartement, très bien équipé.

2/10 – Terrible

STEPHANE, Aix les bains

Points faibles : Propreté, service et personnel
Pas terrible
Chambre a l'arrivée trop bruyante Située a coté de la climatisation générale de l hôtel. Nous avons perdu une heure avant d'avoir une autre chambre, surclassée. En revanche pas de lit fait d'un jour sur l'autre. Pour aller a la piscine il faut un gps et passer en maillot de bain dans le sous sol de l hôtel.

6/10 – Acceptable

Krista, Edmonton

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The ceiling in the room was falling apart, window shades were broken, patios were dirty, floor in rooms were dirty. Pool towels are more like hand towels. For the price you would think it would be maintained a little bit better.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Melanie

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very picturesque; staff super friendly and helpful; easy check in
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Michaela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Carina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Kitchen was well stoked with quality knives & non stick frying pan. Electric BBQ was easy to use and cooked evenly.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

collin

Points faibles : Propreté, service et personnel
you do not want to hear my review
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

clifford

Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Arthur

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Kim

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Angela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Would definitely stay here again. We had a wonderful time.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Shane

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
The poor beds they had
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Crystal

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Harpreet

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Brooke

Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Cheryl

Séjour de 2 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Kelly

Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Haibin

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Supposed to be 4 star luxury, but many things are well used and in poor cosmetic or working condition. It was still ok, and price was good. But wasn’t as nice as I was expecting.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Suzette

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Great place to stay.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Kaylee

Our bathtub had a stain in it at check in. Cleaning was called right away. Handled very well by manager.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Emilie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Late check in hours and early check out hours.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Kimberley

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 13 avr. 2024
Hello Kimberley,Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled tohear that you enjoyed your stay and I am delighted to learn that we were able to leave a positive and lasting impression. We sincerely thank you for the 5 star rating!We hope to see you again when your travels bring you back to the area. Have a lovely year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

8/10 – Bien

Mona Linda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Bianca

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great stay
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Bianca, Thank you for sharing your recent stay with us here at The Solara Resort. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and I am delighted to learn that we were able to leave a positive and lasting impression. We will surely pass this on to our team. We hope to see you again when your travels bring you back to the area. Have a lovely year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

6/10 – Acceptable

chelsea

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Nice rooms. Very loud stomping from above. Loud crowded pool and hot tub area.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Eugene

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Phoenix,We appreciate your 4 star rating with our resort. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

8/10 – Bien

Michelle

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Peter

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great suite
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Peter, Thank you very much for taking the time to complete a guest survey. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

10/10 – Excellent

Laurel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was spacious and had a nice layout. Balcony was a nice size too. Kitchen and bathroom nicely stocked with all the needed supplies. Great location and access a bonus.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Laurel,We appreciate your outstanding review of our resort. We are glad you enjoyed our location and comfortable rooms. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

10/10 – Excellent

Jill

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was beautiful. The suite was very spacious with a great kitchenette.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Jill, We appreciate your outstanding review of our resort. We are glad you enjoyed our suites. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

10/10 – Excellent

Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Catherine, Thank you very much for taking the time to complete a guest survey. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

8/10 – Bien

iryna

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and family friendly. Property needs to be cleaned a bit more before each guest. Floors were so dirty.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Andrew

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fabulous apartment, about 15 minutes walk from the centre of Canmore. Spacious living area, a well equipped kitchen and very comfortable beds. Also had washer and dryer. We didn't have a mountain view but since we were out and about all day, this didn't matter too much! The Stay Well initiative which allows free use of snow shoes and fat wheel bikes (and more) is a brilliant idea. Enormous hot tub was great after a day in the mountains but the pool is small and often busy. Would definitely stay again!
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Emily

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Emily, We appreciate your outstanding rating of our resort. Thank you for making us your home away from home here in the Canadian Rockies, hope to see you again next time and have a great year ahead!Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

4/10 – Médiocre

Alexander

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The property wasn’t as advertised. There wasn’t queen bed as advertised there was two queen beds pushed together. They wanted to charge a $500 pet fee at the start when we asked in advanced for a pet friendly room and there wasn’t any available when they said there was when I booked it. The parking lot was underground and was very dirty espically because in order to access the swimming pool and other amenities you had to go through the underground parking lot to the swimming pool. The swimming pool bathrooms where very dirty The room was also dirty as the carpet hasn’t looked like it hasn’t been cleaned and there where stains everywhere Appliances such as the hair blower was not working Also the internet and TV was constantly down There was significant amount of noises in the morning But I do have to commend the staff they where rockstars and I want to know this reflection on this review has zero reflection on the staff working there they where awesome
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Madonna

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was not the first time we stayed here. We love it and we always book here. You bring your own food, no one bothers you, easy access to all facilities and a bonus of being pet friendly
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Ivy a répondu le 11 avr. 2024
Hello Madonna, Thank you very much for taking the time to complete a guest review. I am delighted to learnthat we were able to leave a positive and lasting impression on you during your stay with us.We sincerely appreciate the 5 star rating and we are very thankful that you came back and loving it. Hope to see you again next time you plan to come back in the area. Kind Regards,IvyDual Property Guest Services Supervisor

6/10 – Acceptable

Nicole

Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Katherine

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The shower water was warm with intermittent cold, so that wasn’t great.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Aaron

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The resort is in a very convenient location and is walking distance to dining and shopping. The views from our balcony were nice. The unit we stayed in had a broken dishwasher handle and the fridge alarm kept going off for some strange reason.
Séjour de 3 nuits en mars 2024