Hall

Best Western Strathmore Inn – Avis

3.5 out of 5
Best Western Strathmore Inn
550 Highway #1, Strathmore, AB

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 395 avis sur 959." "
Note de 8 – Bien, d’après 400 avis sur 959." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 110 avis sur 959." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 36 avis sur 959." "
Note de 2 – Terrible, d’après 18 avis sur 959." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Thomas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le monde est bien gentil et le déjeuner est bon
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Jane / Front desk agent a répondu le 1 août 2023
Hello. We are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to you staying with us in the future.

10/10 – Excellent

Yu Cheng

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Maxwell Oliveira - Guest Services a répondu le 13 juill. 2022
Good afternoon,Yu. We would like to thank you for the excellent rating! Your feedback is very important for us. We are glad that you enjoyed your stay with us. Have a great day!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Caio Farias - Guest Services a répondu le 12 juin 2020
Thanks for staying with us. We do appreciate your feedback! We're hoping to have you staying with us again anytime soon! Best regards, BW Strathmore Inn Team.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Jane / Front desk agent a répondu le 2 mai 2023
Good evening. Your feedback is very important for us. We are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to you staying with us in the future.

8/10 – Bien

Odette

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Christian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Jean, Medicine Hat

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Courte escale
Sejour tres court mais benefique pour nous permettre de continuer notre route au cours de notre voyage.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vous devriez changer vos oreillers (trop dur) c'est l'avis de toute la famille et avertir quand la piscine est en travaux.

10/10 – Excellent

Douglas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, comfortable, well maintained, great breakfast. Only complaint was the toilet height, way too low for tall adults, seniors or people with mobility issues. Outside of that, very pleased.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Angela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Needs an update to the property and rooms.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Maaz

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Couch was filthy
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Gail

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Nichoal

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Jeff

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was nice, neat and tidy. Love having direct access to my room from the outside instead of having to go through the main entrance. Need that feature on many more hotels and it's something I look for now. No need for baggage carts and elevators.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Pauline

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was great with the exception of the toilets
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Karin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Shower head was not great but all was clean
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Cory

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A great place to stay when visiting Strathmore!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Jessica

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hockey tournament parents
We stayed during a hockey tournament! So many people. Still managed to sleep well. Front desk allows many things!
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Leanne

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Mathew

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

kinderbir

Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

10/10 – Excellent

Jeff

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was fine staff was great but the fire alarm went off at 115 am and was still ringing at 2am so i packed my bags and left to another hotel. I was informed i could not get my money back because i paid through an app. I will be booking direct from now on.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Ryan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Kathleen

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Theresa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thankyou for your kind review

4/10 – Médiocre

Lloyd

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The check in process was painfully slow, not enough towels in the rooms and pool.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

10/10 – Excellent

Dan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
One night in Strathmore
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
thankyou for your positive feedback

10/10 – Excellent

Gregory

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front staff were extremely proficient, friendly, and accommodating. The room was well cleaned, with a comfortable bed. The only thing I could recommend would be to replace the outlets, as they are worn and loose. Not worth dropping a star for though. Thanks!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Bevon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thankyou for your kind words

8/10 – Bien

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Devon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thankyou for your kind feedback

8/10 – Bien

Derek

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Older property but has been reasonably maintained.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
thankyou for your respond

4/10 – Médiocre

Lance

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Neeraj M a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

6/10 – Acceptable

Tim

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback. Your feedback will definitely help staff moral. We will consider your review for improvement

8/10 – Bien

Catherine

Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was clean , breakfast was good. Easy to park and to go back on the roads.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback

10/10 – Excellent

Shivon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean.
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback

10/10 – Excellent

Lianne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy access,quick checkin and checkout
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback

10/10 – Excellent

DANIEL

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
clean nice staff lots of parking, easy to get to right off the trans canada
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback

4/10 – Médiocre

Vicky

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Stains on bedspread. Elevator not working, had to haul suitcases down a flight of stairs. Pair of socks found on breakfast counter. Two male staff members were excellent. One female staff member rude and not helpful.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 25 sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Unfortunately we do not have Elevator in our property and we do provide assistance with hauling the luggage as if required. Furthermore, I have personally noted your housekeeping concern and would like to assure you that it does not happen again. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

8/10 – Bien

Fiona

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The family room was amazing
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 24 sept. 2023
Thankyou very much for your kind review

8/10 – Bien

Margaret

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Facility was clean, environment was safe and the breakfast was good. Staff were friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 24 sept. 2023
Thankyou very much for your kind review

2/10 – Terrible

Ron

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 7 oct. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

2/10 – Terrible

Faith

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 7 oct. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If I can provide any assistance, please don't hesitate to contact me directly

8/10 – Bien

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a great stay. Building is old but still in good condition. The staff was amazing. Breakfast was decent but the dining area is small for the number of guests staying there.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 5 nov. 2023
Thankyou for your kind review and feedback. Your feedback will definitely help staff moral.

10/10 – Excellent

Rosa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 24 sept. 2023
Thankyou very much for your kind review

10/10 – Excellent

Cesar

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good price and customer service
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Adam

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Neeraj M a répondu le 24 sept. 2023
Thankyou very much for your kind review

8/10 – Bien

Gerard

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great to deal with
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

sarabjeet

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Overall good
Séjour de 2 nuits en août 2023