Couloir

Akeah Verdi Budapest – Avis

4 out of 5
Akeah Verdi Budapest
Ülloi út 89/B, Budapest

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 76 avis sur 269." "
Note de 8 – Bien, d’après 113 avis sur 269." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 48 avis sur 269." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 19 avis sur 269." "
Note de 2 – Terrible, d’après 13 avis sur 269." "

8,2/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Marie

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Akeah Verdi Budapest Team a répondu le 15 mai 2024
Dear Marie,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant holiday experience with us and that our staff contributed to making your stay enjoyable. Providing excellent service and hospitality is our top priority, and we're thrilled that our team members made a positive impression on you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!Kind Regards,

6/10 – Acceptable

Sandra

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Un peu cher pour les prestations proposées
L’hôtel est proche de l’université, et à20min à pied de l’arrêt du bus qui va à l’aéroport. Le personnel de l’hôtel était froid. Le buffet du petit déjeuner n’est pas terrible, manque de produits, manque de choix. Chambre rénovée récemment, bien équipée (frigo, bouilloire, coffre fort..).
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Akeah a répondu le 18 oct. 2023
Dear Sandra, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, confort de la chambre
Chambre visiblement convenable. Sauf que le thermostat étant inutilisable la température de la chambre variait entre 26 et 31 degrés la nuit. Le lit est dur comme de la pierre. Les draps ne sont pas changés, ou alors changés pour des draps sales. Le petit déjeuner est quasiment inexistant, avec parfois un effort pour une omelette avec beaucoup de chance. De plus le quartier n'est pas bruyant, mais l'hôtel donnant sur une cour intérieure, chaque parole des passants devient une conversation avec vous.
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 10 nov. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. We regret to hear that the breakfast didn’t meet your expectations. Our buffet breakfast has cold and hot courses, with vegetables, fruit, muesli, cold cuts, cheeses, and omlett or scrambled eggs. I would like to kindly ask you to let reception desk knows in case of any problem in the future. We hope to welcome you back soon! Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Jolie mais aucun service
L'hôtel annonce un service de restauration inexistant ... Impossible de prendre le petit déjeuner assis car envahit de touriste et plus rien à manger ... pas de possibilité de l'avoir en chambre non plus. Bref plus jamais
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

8/10 – Bien

Yves, Yverdon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Confortable propre spacieux bonne literie
Séjour de 3 nuits en mars 2018

10/10 – Excellent

?

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Joan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me Encantó
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Equipo Akeah Verdi Budapest a répondu le 15 mai 2024
Querido Joan,¡Gracias por compartir tus comentarios positivos! Estamos encantados de saber que tuviste una agradable experiencia de vacaciones con nosotros y que nuestro personal contribuyó a que tu estancia fuera placentera. Brindar un excelente servicio y hospitalidad es nuestra principal prioridad y estamos encantados de que los miembros de nuestro equipo te hayan causado una impresión positiva. ¡Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente para otra maravillosa estadía en el futuro!Atentamente,

2/10 – Terrible

Aimen

Voyage d’affaires
Many students that are noisy and disrespectful. Running in the corridores and knocking on the doors. It is a circus more than an hotel. I called the front desk and they told me that they will tell them to stay quite. I repeated to them that they were knocking on my room door. They should have been kicked out. I was about to call the police.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Adam a répondu le 21 mars 2024
Dear Aimen,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the negative experience you had due to noise and disruptive behavior from other guests.Maintaining a peaceful and comfortable environment for all our guests is of utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. We want to assure you that your concerns have been taken seriously, and we are actively addressing the issues you raised.We understand the frustration caused by noisy and disrespectful behavior, and we apologize for any inconvenience this may have caused you. Our team has been reminded of the importance of promptly addressing noise complaints and enforcing our hotel policies to ensure a pleasant stay for all guests.Regarding the incident with individuals knocking on your room door, we share your concern for privacy and safety. We are reviewing our security protocols to prevent such occurrences in the future and ensure that our guests feel secure throughout their stay.We appreciate your patience and understanding during this time. As a gesture of goodwill, we would like to offer you [specific compensation or discount details] as a token of our apology for the inconvenience you experienced.We value your feedback as it helps us improve our services and provide a better experience for all our guests. Please rest assured that we are taking proactive measures to prevent similar issues in the future.If there is anything else we can do to make amends or if you have any further feedback to share, please do not hesitate to contact us directly at [hotel contact information].We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay you deserve.Kind Regards,Akeah Verdi Budapest Hotel

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel
Horror! Azonnali bezárás szükséges!
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Seunghun

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
조식의 오이에서 곰팡이가 나왔다. 이외의 모든 서비스는 모두 친절하고 위치또한 훌륭했다.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Saci a répondu le 5 mars 2024
Dear Seunghun, Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our location convenient and that you appreciated the friendly service provided by our team.We sincerely apologize for the issue you encountered with the mold on the cucumber during breakfast. Please rest assured that we have addressed this matter with our kitchen staff to prevent such incidents from occurring in the future.We appreciate your valuable feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even better experience during your next visit.Kind regards, AKEAH Verdi

6/10 – Acceptable

Tonny

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Juan Felipe

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Akeah Verdi Budapest Team a répondu le 26 nov. 2023
Thank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Akeah Verdi Budapest.We hope that you enjoyed your time spent at our hotel, and we would be happy to welcome you again at our hotel.

6/10 – Acceptable

Andreas

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Subway on the doorstep - good. Breakfast - inferior. The hotel is not worth 4 stars.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Hotel Management a répondu le 4 nov. 2023
Dear Andreas!Thank you for your honest feedback, we appreciate it! Hoping you had a great time in Budapest, and with us!Akeah Team

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Avoid so many better stays elsewhere
Arrived at the hotel to see a queue at reception with people having trouble checking in. Another customer came down to complain he had been waiting 30 minutes for someone to come and help him but no one came. After 40 minutes of waiting we finally got seen and were given our card, we got to the room and noticed we'd been given a room for two people instead of 3, so went back down stairs, we got the key card replaced ( other customer was back down again complaining) and to our shock we were given the key to someone elses room! All their belongings were still in there so this is a massive security risk and made us lose trust in the hotel as they could quite easily give someone else our key card. went back down to reception to complain but they wasn't bothered at all and laughed it off. So check in took over an hour with multiple problems, and they still hadn't been upstairs to help the other customer who was waiting over an hour. The bed was like a rock, you get one pillow even after asking for an extra pillow they say yes but never give you one. Duvet to small for the bed. Toilet seat was half broken and the air con controller never worked properly, said 25 degrees the whole time even though we were selecting 18 degrees. Breakfast avoid! All the hot food is gone by 8 and they don't bring out more, juice is like water. Once it's gone they don't bother making anymore, goes for all food. Hot chocolate isn't drinkable. No English tea. The worst hotel breakfast I've ever had.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Sherry a répondu le 30 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback about our recent stay at our hotel. We are truly sorry to hear about your experience and any inconveniences you may have encountered. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriouslyin our continuous efforts to improve. We hope to have the chance to provide you with a better experience in future. Sincerely, Akeah Team Budapest

8/10 – Bien

Dragos

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Hotel Management a répondu le 14 nov. 2023
Dear Dragos,Thank you for making our Akeah Verdi Budapest your choice hotel on this occasion.Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 – Excellent

Ernest

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is fine with good amenities and quiet. Great location with super easy access from Metro line 3 right across the street. Rooms were spacious and quiet. Staff was friendly and helpful. Checkin was quick and easy. Breakfast was pretty good but some days coffee machines did not all work. No coffee in the room, only tea. Some mornings hot food selection was limited or already gone even though we were there by 8:30. Thank you for a nice stay
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Sherry a répondu le 18 oct. 2023
Dear Ernest, Wr are delighted to hear that you enjoyed your stay here. We will keep working hard to match yor expectations.Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

4/10 – Médiocre

Lee-anne

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not great
No pillows in the bedroom, room didnt feel clean or bed changed found ramdon sock in the bed & under. Shower room not clean.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sherry a répondu le 18 oct. 2023
Dear Lee-anne, We're sorry to hear about your experience at our hotel. We value all feedback, and apologize that your stay did not meet your expectations. We appreciate your concern that will help us grow. Thank you for sharing your thoughts with us. Best Regards, Akeah Team Budapest

10/10 – Excellent

Elwyn

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Zsuzsanna

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Beate

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bra hotell
Vi hadde en bra opplevelse av dette hotellet. De ansatte var hyggelige, hotellet var rent og fine rom. Noe utfordrende å kommunisere med rengjøringspersonalet, da de ikke snakker engelsk. Baren hadde litt korte åpningstider og begrenset utvalg. Treningsrommet var enkelt utstyrt.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Fadi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Fadi, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Bien

Zlatko

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Zlatko, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

2/10 – Terrible

Hubert

Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

Laura

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Laura , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

4/10 – Médiocre

Ciaba

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en février 2023
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Ciaba , Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

2/10 – Terrible

Fadi

8/10 – Bien

PASHALIS

Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear PASHALIS, Thank you very much for rating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 – Acceptable

Marius

Points forts : Propreté
Verdi GrandVerdi Grand Hotel Mana Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Marius, Thank you very much forrating us, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

6/10 – Acceptable

Karin

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités
Empfang war freundlich Zimmer sind Modern und sauber, die Tage danach wurde nur der Mülleimer geleert und es gab immer neue Handtücher obwohl diese nicht auf den Boden lagen, gewischt oder gefegt wurde nicht. Als wir ein paar Mängel im Zimmer festgestellt haben , die ich mitgeteilt habe wurde uns ein zimmerwechsel oder Drinks angeboten. Wir wollten nicht umziehen und durften uns dann was zu trinken aussuchen. Die Mängel wurde aber auch nicht behoben in der Zeit wo wir noch da waren. Wäre sicher möglich gewesen, für uns aber kein Drama. Das Frühstück ist leider vom 4 Sterne weit entfernt. Hat eher den Hostel oder Jugendherbergen Charakter. Selbst mit wenigen Mitteln kann man ein Frühstück schöner präsentieren. Es gab jeden Tag das gleiche, was nicht mal schlimm ist. Frisch war es leider auch nicht immer. Das einzige Highlight, die Omlettbar, die hat aber nur geöffnet wenn genug los ist. Und leider auch da nur Käse oder Schinken Käse, die anderen angepriesenen Sachen gibt es einfach nicht. Die Freundlichkeit des Koches oder des Personals ist auch nicht gegeben, kein guten Morgen oder gar ein Lächeln. Die Geräte sahen unappetitlich aus. Sie wurde abgewischt, aber das konnte man auch sehen überlall schlieren. Wie schon gesagt, Frühstück würde ich dort nicht mitbuchen, da kann man außerhalb sich lieber ein kleines Frühstücks oder Brunchlokal suchen( vorher reservieren) Riesen Vorteil, zentrale Lage gute Anbindung and die öffentlich Verkehrsmittel.
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Karin, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

8/10 – Bien

Joseph

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff: ladies are very polite, men are not, including the boss
Séjour de 10 nuits en octobre 2022
Verdi Grand a répondu le 27 oct. 2022
Dear Guest,All our staff are polite and kind with everyone and we are sure that we give full and good service for everyone, but for sure because the ladies had more patience for your pushy and demanding attitude that you spent more time at the reception desk more than the time you spent in your room, you say this, despite that we tried to tell you many times and raise to your attention that this is a working space and we are busy also serving other guests in a big hotel with 200 rooms, but you kept going on your pushy attitude.Br.

2/10 – Terrible

Magnus

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worst hotel ever
Worst service ever. Sharing of hotel rooms with others was not clear at all when booking. Overall impression very bad!
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Verdi Grand Hotel Management a répondu le 5 juill. 2023
Dear Magnus , Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Verdi Grand Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Best wishes, Verdi Grand Hotel Management

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
A folyosókon kifejezetten büdös volt, mintha égett bakelit szag lenne. És ez beszűrődött a szobába is, fejfájást is okozott. Emiatt nagyon kellemetlen volt az ott tartózkodás. Amikor ezt több alkalommal jeleztem, egy légfrissítő sprayt tettek ki. A reggeli kínálat lehetne bővebb, a tojás mindig hideg volt, a kenyér száraz. Kézfertőtlenítő a reggeliző helyiségnél minden nap üres volt. A szoba összességében jól felszerelt, tiszta. Szerencsére napközben keveset tartózkodtam a szálláson, mert ezt az iszonyat rossz szagot nem tudtam volna napközben is elviselni.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

Monika

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ein Hotel sehr gut erreichbar, U-Bahnhaltestelle direkt vor der Tür. Das Haus ist sehr modern. Das Frühstück war gut, aber ich habe schon mehr Vielfalt erlebt .Preis Leistung waren in einem sehr guten Verhältnis, sehr zu empfehlen.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Norbert

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Legközelebb is itt szállok meg
Séjour de 4 nuits en septembre 2022

4/10 – Médiocre

Zoltan

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Advertised as 4* hotel, hardly fits in 2* rating. Room was dirty, hair on the floor and shower. Stale bakery products for breakfast. Great view on homeless people doing drugs from the balcony.
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Patricia

Séjour de 1 nuit en août 2022

6/10 – Acceptable

Larisa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bed was not comfortable at all (very hard). Pillows were super small and very old. Bedding and comfort of the sleep is one of the important things to me and if I can rate it separately I would give 1 star. Everything else is good.
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Anam

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Recommemded
It was a nice stay overall. Friendly staff. Only negative was the breakfast, not a great variety, and being allergic to gluten I couldn't find a lot to eat. Otherwise nice and clean hotel with good location.
Séjour de 4 nuits en août 2022

6/10 – Acceptable

Juho

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Sisäänkirjautumisessa oli paljon ruuhkaa. Huoneessa oli edellisen ruoan jämät jääkaapissa. Vessassa oli käsipaperi loppu. Aamupala aika suppea. Hotelli kuitenkin siisti. Sijainti hyvä. Perus yöpyjälle hyvä.
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Kenneth

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Grand City break
overall hotel was very good , however the staff need to learn to be more courteous !.
Séjour de 4 nuits en août 2022

8/10 – Bien

penelope

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely stay. Room was a bit small to fit a crib but we managed. Breakfast had lots of options but was incredibly full of people so often there was nowhere to sit.
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

ALAA MOHSIN

Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Lisa

Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Giannini

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parcheggio
Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 – Bien

Jac

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Séjour de 3 nuits en août 2022

8/10 – Bien

Carlos, New York

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Huge and comfortable room. Glad I was able to check early. The area around the hotel is a bit run down, though.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

2/10 – Terrible

Judit

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022

8/10 – Bien

Klara

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
There was homeless living in the courtyard of the hotel at the back.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022