Vue aérienne

JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel – Avis

4 out of 5
JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel
36 Narathiwat Ratchanakarin Rd, Yan Nawa, Bangkok, Bangkok

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 464 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 339 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 126 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 43 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 29 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Fanny

Séjour de 3 nuits en février 2024
Hotel Management a répondu le 22 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

8/10 – Bien

Michel

Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Management a répondu le 26 mars 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

8/10 – Bien

Margherita

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Juste un petit bémol
Très belle chambre, spacieuse avec une très bonne literie. Nous étions au 31 étage donc une très belle vue. Le personnel impeccable, très attentionné. Le seul petit bémol serait sans doute que les chambres surtout la moquette ainsi que la salle de bain aurait besoin d’un rafraîchissement. Le mobilier, même vieillissant est beau, plein de rangements. Juste ce petit état qui est dommage car sinon rien à redire.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Hotel Management a répondu le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Bien

ali

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bonne hôtel. Propre. Très belle vue du Sky bar.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel Management a répondu le 1 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re delighted to see that you had a positive experience with us.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Bien

dominique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour dans un bel hôtel Le petit déjeuner est à mon goût un peu faible pour la partie européenne mais copieux pour la partie Asie Le métro est à 15 min à pied Le restaurant était fermé pour rénovation sans que l’on ait ete prévenu à la réservation Le roof top a été complètement privatisé 1 soirée sans que l’on ne soit prévenu à la réservation non plus Nourriture servie sur le roof top tout juste passable, et chère mais roof top à la vue exceptionnelle ! Bonne gestion du service de taxi par l’hôtel Belle piscine mais service hôtelier à la piscine un peu faible Belle chambre belle salle de bain et lit King size confortable Bien vérifier la conformité de votre réservation avec ce qu’on vous propose A noter que l’hôtel est un peu excentré de centre ville
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Hotel Management a répondu le 25 déc. 2023
Dear dominique,I would personally like to thank you for taking the time to share your feedback. Your valued feedback will help us improve our performance and attain our objective which is to thoroughly delight all our guests. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more pleasurable experience.Best Regards,Hotel Management

8/10 – Bien

Reine claude

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Hans-JCK a répondu le 19 juin 2023
Dear Reine,We appreciate you leaving us a rating following your stay with us. We at JCK value your patronage and anticipate having the opportunity to welcome you again soon. Warmest regards,

10/10 – Excellent

Laurence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel, vue magnifique au roof top. Service hyper long au bar, sinon hôtel parfait. Chambre immense pour une famille !!! Je recommande !!
Séjour de 3 nuits en février 2023
Hans a répondu le 20 févr. 2023
Dear Laurence,Thank you for providing your feedback. We appreciate the 10/10 rating you gave us during your most recent visit. It was encouraging to know that we met your expectations as we worked to break through the COVID barrier. Thank you for your support, and we hope to see you again at the JC Kevin Sathorn Bangkok Hotel. Thank you very much.

8/10 – Bien

Céline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour à l'hôtel Jc Kevin
Chambres spacieuses, bon petit-déjeuner, bar avec rooftop et vue incroyable sur Bangkok le soir
Séjour de 3 nuits en février 2023
Hans a répondu le 16 févr. 2023
Dear Celine,We appreciate you taking the time to post this online evaluation. Thank you for your support and we hope to welcome you again in the near future. Warm regards,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Les chambres et l’hôtel en général ont besoin d’un bon coup de rafraîchissement
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Tuck a répondu le 28 sept. 2022
Dear Sir/ Madam,Thank you very much for sharing your feedback with us. We have well taken a note to your observation in area we can further improve. We look forward to welcoming you again soon.Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Marc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hotel très bien tout comme le personnel aux petits soins.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Natpaphat Koonsombat Ms. / Assistant Front Office a répondu le 8 févr. 2020
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. We are pleased that you chose to stay with us and appreciate your kind feedback which has been shared with the team. Your kind comments inspire and motivate us to continue to deliver exceptional customer service. Thank you again for your time and we look forward to an opportunity to welcome you back in the near future. Kind regards,

8/10 – Bien

AYMAR

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
chambre prix correcte mais frais annexe à prevoir.
bon sejour dans l'ensemble, chambre spacieuse, hotel veillissant et proprete limite, excellent petit dejeuner, tarif resto panoramique et buffets excessifs par rapport à l'offre de bangkok. hotel decentré,donc beaucoup de Taxi.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Natpaphat K. Ms./Assistant Front Office Manager a répondu le 21 déc. 2019
Dear Valued guests, Thank you for your kind taking the time to provide us the feedback following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok. Appreciated for your rating to our Anantara Sathorn Bangkok with nice comments related with our facility. We hope to welcome you back here again at Anantara Sathorn Bangkok. Kind regards,

10/10 – Excellent

HAMID

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Qualite prix bien. Un peu decenttre super PDJ hotel un peu veillissant mais ok dans l ensemble
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 16 déc. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 26 nov. 2019
Dear Valued guest, Your positive rating is value for us and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Graciously yours, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Laurence, La Réunion

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel génial Chambre immense Sky bar avec une vue à couper à le souffle Petit déjeuner très fourni et très bon Personnel hyper sympa
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 18 oct. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a full rating with comments to Food and Beverage team. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Gilles

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Satisfait
Accueille très chaleureux et très bon services chambre spacieuse mais comme dans beaucoup d'hôtels en Thailand mal entretenue et vieillissant. Petit déjeuné avec énormément de choix piscine et terrasse très agréable, proche du centre ville et des transports en communs nous étions au 31 étages vue magnifique sur Bangkok, pour le prix ç est un bon hôtel
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Tuk a répondu le 7 sept. 2019
Dear Gilles, Dear Mr. , Thank you for your feedback following your recent stay with us. We are delighted to read that our service and facilities met with your expectations. It was a pleasure to have you as our guest. We hope that you will remain confident in us for your future stays. We look forward to welcoming you back to Anantara Sathorn Bangkok soon. Kind regards, Pornthippa Boonchaliew Front Office Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
L'hôtel est parfait, mais un peu excentré!
Dans l'ensemble c'est très bien!
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 5 juin 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Printhas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 29 mai 2019
Dear Valued guest, We are delighted to know you had a pleasant stay and thank you for taking the time to give us a rating. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'hôtel est sympa, rooftop magnifique. Le personnel est très agréable. La piscine est belle mais froide. Le petit déjeuner est top ( sucré et salé), il faut bien regarder car le sucré est dans une salle à part. Métro en face de l'hôtel. Bon séjour !
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 30 avr. 2019
Dear Valued guest, We are appreciated to learned that you had a wonderful stay here with us and thank you for taking the time to give us a rating. Once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Adrien

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hotel un peu vieillissant mais un magnifique rooftop
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 5 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Magnifique hotel, vue impressionnante! Suite au 34ème parfaite!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

6/10 – Acceptable

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour simple mais sans plus
Nous avons été dérangé par le bruit. Les chambres ne sont pas bien insonorisées. L’hotel est un peu excentré c’est dommage! Malgre l’attente pour avoir une table au petit déjeuner, il était très copieux avec une variétés de produits!
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, We do apology that, you did not have all good experience from your last visited here with us. Your value comment is important to improve our Hospitality service in the future. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Marielle

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon établissement
Séjour parfait. Personnel accueillant et chaleureux. D’une gentillesse et d’une politesse plus qu’agréable. Dommage que l piscine soit très froide, surtout quand il fait 34 degrés et que vous avez passé la nuit dans l’avion. Le petit-déjeuner est excellent. Literie magnifique ( il a même fallu me réveiller)
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your support and rating. We are delighted to know of your positive experience and team members has mentioned. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Sandie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
C’e Simplement un hôtel au top!! Je recommande
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Slaiki

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel a recommender
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Nathanaelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien !
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Farkhod

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité prix
Un hôtel propre, bien situé. Bon rapport qualité prix.
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La grandeur de la chambre, le personnel a l'écoute à toute heure de la journée
Séjour de 3 nuits en février 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your support and rating. We are delighted to know of your positive experience and team members has mentioned. Thank you once again for trusting the Minor group, and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Warm Regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager a répondu le 9 avr. 2019
Dear Valued guest, Appreciated of your positive rating and we hope to welcome you back again to the Anantara Sathorn Bangkok. Best regards, Kwanchai Quinzy Yokto (Mr.)-Rooms Division Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A fantastic place in a good area with a beautiful skybar
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

Haruo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Reception did not provide the receipt, Expedia also do not provide the receipt, I can not request the payment to my company without receipt. This is big complain.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hotel Management a répondu le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

8/10 – Bien

Sebastian

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was really nice except for there was a cockroach in the bed when I first arrived.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 23 mai 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Sincerely,

10/10 – Excellent

Obinnaya

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff are amazing
Hotel Management a répondu le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

6/10 – Acceptable

Joseph

Voyage de couple
Points forts : Propreté
We’ve stayed at quite a few hotels and for some reason, this one didn’t have a coffee machine to make a latte or cappuccino. We had to park in a different building which meant if it rained you would need an umbrella. Overall, the stay was pleasant.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 20 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Georg

Points forts : Service et personnel
Schöne Unterkunft mit bester Aussicht
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 15 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Manuel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff resist to accept credit card as a form of payment they ask for cash or they say the machine no working
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

farrah

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Attentive staff and excellent service. Clean rooms and easily accessible to transit as well as other food options. Walking distance from shopping.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Ericha

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall, the hotel was very nice. We had a 2 bedroom suite and loved that it was spacious enough for 4 of us. Also, liked that there was a proper dining table for all the food we ate lol. The room itself is a little dated but everything worked fine and had no other issues really. The view was very pretty at night. Staff were super lovely and helpful with any queries or requests we had. The service is second to none and most staff are English speaking so that was an added plus as we didn’t have to butcher their language trying to converse so I was grateful for that :). The hotel location is also good as it is quite close to most things we wanted to do (about 40mins from airport) but easy to catch sky train or even a bolt/grab their version of Uber from the hotel also. Also, did a tour through the hotel and thoroughly enjoyed both we had the cutest tour guides for the 2 tours we did and recommend booking through them if you want. Also, not sure if it was just because we went in the hottest month (April) and if aircon units were just struggling to get really cold because of that or if it’s cause the aircon system is quite old. But, overall, a great stay with lovely staff and great amenities. Also, the rooftop bar is super cool!
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Ana

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Hotel was nice but needs a bit of upkeep. One of shower holds were broken to be had to hold the cord to shower.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Jeffrey

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No AC in the lobby but great stay!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Veridiana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Súper hermoso, muy amables, el Hotel muy equipado además tiene sky view que vas a amar, bar, restaurante, piscina honestamente vale la pena
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Mohd Shariful

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Staff are very respectful. Zoom, the rooftop bar, with the city view is a game changer. If I ever come to Bangkok again, I know where I am staying.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a seamless and stress-free experience with us. Your kind words serve as a great testament to the hard work and dedication we invest in each job.Sincerely,

4/10 – Médiocre

Amit

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
This is a 2 star property. If you can afford to pay $20 more per night, please go elsewhere. Carpets are terrible- stained. Rooms smell musty. Sleeping bed and linen stinks. Bathroom has water leaks. And it stinks. The room keys don’t necessarily work. It’s just an old run down place and is an avoid if you could. Terrible experience.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.Sincerely,

10/10 – Excellent

HISANO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
スタッフさんの対応が素晴らしい 特にドアマンのTUさん 
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 29 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Excellent

Shericka

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really loved the size of the rooms!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

8/10 – Bien

Roderick

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

4/10 – Médiocre

David, Falkirk

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your review.Sincerely,

10/10 – Excellent

Ji Hun

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were super nice and welcoming. Breakfast buffet was worth the extra cost. Food is pretty much the same every day except a few rotating dishes. Location-wise, no major complaints. All attractions were easily accessible via rideshare apps. Enjoyed the pool, especially around 3pm when the building blocks the sun and you get to swim in a perfected shaded pool and avoid terrible sunburn. Stayed in the 2 bedroom suite. The living room, bathrom, and the dining area are renovated and exceeded our expectations. Rooms can appear a little outdated but no major complaints. Bed was clean. Housekeeping was 5/5. Will definitely stay at this hotel again next time!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

6/10 – Acceptable

Helen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I would like to say the roof top bar was unique but it was like a secret men’s club! The staircase was behind a curtain and unless you make a point of saying you want to go up to the roof they sit you outside on a tiny balcony with a few tables! Terrible customer service!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,

10/10 – Excellent

Armie

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My stay at the JC Kevin was a great value! There are not many shops close by but very walkable to many things and in a nice, clean, quiet part of town. Most of the famous attractions are on average 15-30min taxi/rideshare. We had a 2 bedroom suite that was very clean and tidy, a little dated and rusty in the bathroom but for the price it was something easy to overlook! The staff was very friendly and accommodating to our party and super knowledgeable! The zoom bar on the rooftop was also nice and great staff there too. The pool and gym facilities are very well manitained with gorgeous city views, and I will dream about the watermelon blended drinks by the pool for years to come! Overall great stay and would recommend!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your rating.Sincerely,