Terrasse/patio

COMO Metropolitan Bangkok – Avis

5 out of 5
COMO Metropolitan Bangkok
27 South Sathorn Road, Tungmahamek, Bangkok, Bangkok

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 754 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 201 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 32 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 9 avis sur 1001." "

9,6/10

Propreté

9,8/10

Service et personnel

9,4/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I love the Como, have stayed a few times. I was disappointed the bar was closed though & they had not warned me. Also it’s strange for a hotel not to have a restaurant open each evening.
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Carola Linz a répondu le 11 déc. 2022
Thank you for staying with us at COMO Metropolitan Bangkok once again. We are sorry that we did not meet your expectations on this occasion with some of the outlets not being re-opened since the pandemic. We do appreciate your feedback and have taking it to heart. The Met Bar should not be mentioned on the website or confirmation letter and we will look into this. We do hope though that we will have the opportunity in the near future to announce some changes. We do hope to see you again on your next visit. Please reach out to us directly so that we can ensure your stay is smooth and all information given correct. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Emanuele

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mon séjour à été hyper positif Un havre de paix en plein Bangkok
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Carola Linz a répondu le 4 févr. 2020
Dear Emanuele, Thank you for choosing to stay with us at the COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to write a lovely review. We hope we will have the opportunity to welcoming you back on your next stay to Thailand. Kind regards, Carola Linz Director of Rooms

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service impeccable, petit-déjeuner exquis. La chambre est sobre et confortable. Literie un peu trop ferme, s’il faut trouver un aspect négatif.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Carola Linz a répondu le 29 juill. 2019
thank you for choosing to stay with us at the COMO Metropolitan Bangkok. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Kind regards, Carola Linz Director of Rooms

8/10 – Bien

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 – Excellent

Nathalie, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Havre de paix
L’un des meilleurs à Bangkok : personnel toujours aussi accueillant, chambre très bien équipée et au charme contemporain, piscine agréable pour décompresser de la chaleur de Bangkok et bien entendu, le Nahm dont la réputation n’est plus à faire. J’y reviendrai, comme chaque année.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 – Excellent

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un vrai palace
Hôtel de très grand standing le Hôtel de très grand standing bien sous tout les rapport mon hôtel à Bangkok restaurant Très belle hôtel de grand standing

8/10 – Bien

Bruno, Orleans

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel mais situation un peu exentrée
Trop éloigné des sites touristiques Mauvaise insonorisation du bâtiment Offre de restauration limitée Buffet petit déjeuner passable
Séjour de 3 nuits en mars 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

8/10 – Bien

nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Toujours au top!
Hôtel très bien situé dans le quartier de Silom, le Como rayonne avant tout par son personnel, toujours aussi disponible et prêt à tout pour rendre votre séjour agréable. L’hôtel présente un charme indéniable : design minimaliste, invitant au repos, véritable havre de paix parmi la frénésie de Bangkok.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 – Excellent

Pascal, St Cyprien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Second passage en 8 jours dans cet établissement. Toujours au meilleur niveau de qualité. Très forte considération envers la Clientèle. La qualité de couchage est excellente et la matière des draps, taies et oreillers est particulièrement appréciable. Remerciements à tous et particulièrement au Chef concierge Weera TAWEESINSOMBOOM. Nous recommandons et reviendrons.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grand standing
Tout est bien décrit sur ce palace. Le grand plus : la qualité du personnel Il apparaît très clairement qu'il est parfaitement qualifié et probablement issu des grandes écoles hôtelières. (Réception, salles, piscine, portier...) En outre, un concierge aux clés d'or. Ça paraît évident d'être professionnel à souhait lorsque l'on a connaissance de cette école et celui-ci est excellent. Le coût est à la hauteur du service apporté. Quant à la restauration et son petit déjeuner, le mot petit n'a place que pour le nom. C'est juste parfait. Excellentes prestations. Et nous y retournons prochainement. Félicitations à tout le staff.
Séjour de 3 nuits en novembre 2017

8/10 – Bien

Adeline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien!
Au départ j'avais une chambre un peu bruyante mais ils m'ont changé de côté et c'était parfait! Très belle chambre, personnel aux petits soins et petit déjeuner super.

10/10 – Excellent

Nathalie, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Toujours au top!
Parmi les nombreux hôtels haut de gamme à Bangkok, Como se distingue par l'excellence de son service : personnel toujours disponible mais discret, accueil personnalisé et présence chaleureuse. Les installations sont tout simplement parfaites, que ce soit les chambres toutes rénovées, ou la piscine et ses nouveaux fauteuils si confortables et design. Un sans faute comme d'habitude!

2/10 – Terrible

eve

Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Déçus
Très déçus par cet hôtel très froid et pas très bien entretenu ; à noter toutefois que le personnel est très accueillant. La cerise sur le gâteau est arrivée lors du Check out : nous avons été accusés à tors d avoir consommé du vin blanc dans le mini bar ... même si nous n avons pas été contraints de régler cela laisse une très désagréable impression ... avis aux futurs voyageurs inspectez le mini bar lors de votre arrivée ... le Resto est très bon même si les plats de résistance étaient trop épicés ...

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A recommander
Hotel tres confortable bien situe pour visiter Bangkok. Petits dejeuners tres copieux, varies et de qualite. Piscine. Personnel tres attentif. Proprete remarquable. Nous avons ete accueillis par Milan qui parle tres bien francais . Il nous a indique quelques lieux touristiques ainsi que les transports pour s'y rendre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel établissement
Le design épuré de l'hôtel ainsi que celui des chambres donnent un charme particulier à l'établissement. Les chambres et sanitaires sont de tout confort. La piscine est top.

10/10 – Excellent

Frederique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Parfait

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel de bon standing avec service attentif
Tres bon hotel en general, bon pd, bon rapport qualité prix, service attentif. Points négatifs: Pas grand choses , restaurants, magasins, etc dans les environs. Difficile de trouver des taxis Pas de crochets pour suspendre les serviettes à sécher donc elles sont inutilement changées tout les jours (dommage pour le gâchis d'eau)

8/10 – Bien

Nathalie, Paris

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Toujours aussi accueillant
Como reste l'un des meilleurs hôtels à Bangkok par sa localisation, le calme et la serenity qui entourent cet endroit et le personnel toujours aussi accueillant et charmant. Seul bémol cette fois ci : conversation quelque peu désagréable au check out au sujet d'une consommation inexistante du mini bar face à un personnel pressant d'obtenir ma signature. Cela ne leur ressemble pas donc je préfère oublier ce geste maladroit de leur part.

8/10 – Bien

christine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bel hotel pres du parc lumpini
Bel hotel, sejour agreable, personnel au petit soin, nous reviendrons

8/10 – Bien

bernard, Narbonne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super séjour
Super séjour. Manque juste un peu d animation

10/10 – Excellent

Pascal, Nantes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
En couple au mois de mars très belle hôtel 10mde lumpini station la piscine était en réfection dommage hôtels de grand standing

8/10 – Bien

Jean-Christop, Jean-Christophe, Paris 15

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon rapport qualité prix, un peu loin du Métro
Agréable, mais un peu éloigné du métro et des commerces. Grande pisicine extérieure. Le personnel n'est pas assez efficace pour récupérer des taxis ("Taxi-Meter"). Attention le matin (forte circulation, taxis moins disponibles et concierge qui tente de "refiler" la limousine de l'Hôtel, très chère). ATTENTION exiger du chauffeur de taxi qu'il mette le compteur. Les chauffeurs de taxi essaient d'imposer le forfait pour les sîtes touristiques et l'Aéroport : refusez et Exigez le compteur, s'il refuse, descendez.

8/10 – Bien

Abdelah

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great location
Great business hotel withbest thai restaurant in bangkok close to everything

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Prestation luxe
Superbe hôtel avec une prestation grand luxe.Grande piscine, salle de gym avec powerplate, restaurant reconnu, service au client de qualité.

8/10 – Bien

Francois, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Parfait pour le business et la détente
Chambre beaucoup trop petite pour un 5 etoiles! (2pers) Le quartier est parfait pour les affaires (prox parc Luphmini) Le service attentionné et le restaurant Nahm est l'un des 5 meilleurs d'Asie! Hotel luxueux intimiste (c'est ce que l'on recherche!) On est loin des "hotel-usines" à 400 chambres!. Tout est parfait sauf la taille de la chambre

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Mauvais accueil et impossible de réserver au restaurant de l'hôtel malgré 3 mails envoyés un mois avant notre arrivée. très déçu. La chambre était très sombre et sans la moindre vue.

10/10 – Excellent

Willem, Beaumont de Pertuis

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sublime a,
Super hotel, pet dej sublime, pas au cetre mais assez sympha pour trouver des petits restos. Grans piscine. Tout a de qualité superb.

10/10 – Excellent

Sophie, Singapour

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très reposant, central
Ravie de ma selection Havre de paix et de sérénité dans une ville tellement busy

8/10 – Bien

yann, bretagne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent séjour
Hôtel bien placé à sathorn. piscine très agréable, ainsi que salle gym et sauna. Séance yoga ou pilate offerte chaque jour . En revanche le spa n'est pas terrible, mieux vaut celui du mandarin.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

lara, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La perfection
Tout est parfait dans cet hôtel : le personnel au petit soin, la literie géniale, la situation géographique, la piscine, le petit déjeuner... J'ai beau cherché, il n'y a pas eu un seul bémol pendant mon séjour

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 jours à Bangkok
Nous nous sommes arrêtés 4 jours dans cet hôtel de Bangkok sur recommandations de différents magasines. Nous n'avons été nullement déçu de la chambre qui s'est révélée supérieure à nos attentes. Le petit déjeuner présenté en 2 parties est très copieux (buffet et carte). Précisons que les produits à la carte ne sont pas facturés en supplément. Pour le reste, nous n'avons que peu profiter des services à disposition (spa, restaurants et piscine), donc nous ne ferons pas de commentaires dessus.

8/10 – Bien

Atsuko

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Toshihiko

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 14 mai 2024
Dear Toshihiko,Thank you for choosing to stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to rate us on this platform. We are happy to know that you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location. Helpful staff. Huge rooms and bathrooms. My favourite place to stay in Bangkok.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Director of Rooms a répondu le 7 mai 2024
Dear Eric,Thank you so much for your kind words! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and that our location, spacious rooms, and helpful staff made your experience memorable. It's always rewarding to know that we've succeeded in providing our guests with a comfortable and enjoyable stay. We truly appreciate your loyalty and making us your favorite place to stay in Bangkok. We look forward to welcoming you back for many more wonderful stays in the future. With kindest regards, Carola Linz

10/10 – Excellent

Suzumi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
本当に素晴らしいホテルでした。バンコクに行く際はまた泊まりたいと思います。
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 5 mai 2024
Dear Suzumo,Thank you for your kind words! We are happy to hear that you had a great experience with us and that you're considering staying with us again on your next visit to Bangkok. We look forward to welcoming you back and ensuring that your next stay with us is just as enjoyable. We look forward to welcoming you back soon. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

?

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
朝食はメインディッシュとなるものを選択できるもので、優雅な時間を過ごすことができた。1日2回クリーニングが入り、部屋は清潔な状態になっていた。交通に関しては、メインストリートに近いこともあってか、夕方などは交通渋滞が凄いこともあるので、移動する際は注意が必要。
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 5 mai 2024
Dear ?,Thank you for choosing to stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast options and found them to be elegant and personalized. Our team takes pride in delivering exceptional cleanliness standards, and we're pleased that our efforts were reflected in your experience. We appreciate your note about the traffic congestion in the area during the evening. While we strive to provide a tranquil atmosphere for our guests, the bustling city streets can sometimes pose challenges. We'll continue to work on providing assistance and guidance to our guests to navigate through this. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

8/10 – Bien

Anthony

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No bar in hotel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 5 mai 2024
Dear Anthony,Thank you for selecting COMO Metropolitan Bangkok for your recent stay and for sharing your experience with us. We're delighted to learn that you had an enjoyable overall experience during your time with us. However, we apologize for the inconvenience of not having a bar available for socializing and enjoying a drink. We hope for the chance to welcome you back in the future, where we aim to provide an even more memorable experience for you. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

8/10 – Bien

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Had a two night stay, which I happily used the gym and pool facilities which were very good. I was unlucky to not be able to have dinner in the well reviewed restaurant as it wasn’t open during my stay. I would definitely stay again
Carola Linz a répondu le 5 mai 2024
Dear Peter,Thank you for your feedback! We are glad to hear that you enjoyed your two-night stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and took advantage of our gym and pool facilities. However, we apologise for any inconvenience regarding the closure of our nahm restaurant during your visit. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back again soon. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Georgina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We were traveling to Bangkok with our ten-year-old and Como did not disappoint. Beyond wonderful attentive service, fabulous breakfast and overall lovely vibe from staff. Good value all round. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Carola Linz a répondu le 5 mai 2024
Dear Georgina,Thank you so much for sharing your experience with us! We are happy to hear that you and your family had a fantastic stay at COMO Metropolitan Bangkok. We are delighted to know that we met your expectations. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future! With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

8/10 – Bien

Yeng karm

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
服務好
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 28 avr. 2024
Dear Yeng karm,We would like to thank you for staying with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to share your experience. We are happy to that your stay was enjoyable and thank you for your compliment on our service. We look forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Ryan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 21 avr. 2024
Dear Ryan,We would like to thank you for choosing to stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to rate your experience in this platform. We are happy that you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Rachelle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Its truly a wellness spa hotel. I love the fact that they have the spa facilities. Will definitely come back! Although the location is not in the center - it’s still a place to be if you need a relaxing stay and away from the busy streets.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 16 avr. 2024
Dear Rachelle,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our wellness spa facilities and had a relaxing stay with us. Providing a tranquil retreat away from the hustle and bustle of the city is one of our priorities, and we're delighted that you found our location conducive to a peaceful experience.We look forward to welcoming you back to COMO Metropolitan Bangkok on your next visit, and we're glad to know that you plan to return. If there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Patrick, Santa Barbara

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The staff! Reception and the men greeting you and assisting you with your luggage introduces you to an amazing experience of full hospitality. Whether it’s dinning, especially the kind- hearted staff at breakfast, housecleaning, of even passing a working employee in the hallway or elevator, “they acknowledge you” everytime! I always will always come back!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 13 avr. 2024
Dear Patrick,Thank you for your glowing review of COMO Metropolitan Bangkok and for highlighting the exceptional hospitality provided by our staff. We are thrilled to learn that our team members, from reception to the dining staff and housekeeping, contributed to making your experience truly memorable. It's heartwarming to hear that our team members made you feel welcomed and acknowledged throughout your stay. Your kind words serve as a great encouragement to our team, and we will be sure to share your compliments with everyone involved. Thank you for your loyalty to COMO Metropolitan Bangkok. We are honored to have earned your trust and look forward to welcoming you back for many more memorable experiences in the future. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Clarise

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 30 avr. 2024
Dear Clarise,We would like to thank you for choosing to stay with us at COMO Metropolitan Bangkok and for taking the time to rate your experience on this platform. We are happy that you enjoyed your stay and are looking forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

Wee Lip Andy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I cannot be more pleased with everything COMO has to offer. The last time I stayed at this property was pre-COVID and being back here after all those years reminded me of how wonderful it is … from its rooms, amenities, and delightful breakfast, etc but it is the genuineness of its staff that sets itself apart from the other hotels I’ve stayed at. Thank you COMO for another memorable stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 13 avr. 2024
Dear Wee Lip Andy,Thank you for choosing COMO Metropolitan Bangkok once again and for sharing your kind words with us. We are thrilled to welcome you back and to hear that your recent stay with us was just as memorable as your previous visits. It's heartening to know that our rooms, amenities, and breakfast met your expectations and contributed to your overall satisfaction. Your appreciation of our staff's genuineness means a lot to us. Thank you once again for choosing COMO Metropolitan Bangkok for your stay. We are honored to have had the opportunity to host you once more, and we look forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms

10/10 – Excellent

James Vincent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel, the staff was exceptional. We arrived at 2 AM and received warmly. the rooms were nicely appointed, and the bed was comfortable. The Nahm restaurant was superior quality, and the room service was excellent, too. The hotel location is good. You can can most places on the cheap. Be ready to haggle. We would stay here again for sure.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Carola Linz a répondu le 13 avr. 2024
Dear James Vincent,Thank you for choosing COMO Metropolitan Bangkok for your recent stay, and for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had an exceptional experience with us.It's wonderful to know that our staff made you feel warmly welcomed, even during the late hours of your arrival. We're glad you found our rooms nicely appointed and the beds comfortable. Ensuring our guests have a restful and comfortable stay is important to us, and we're pleased to hear that you had a comfortable experience. Thank you for your kind words about Nahm restaurant and our room service. We're delighted to hear that you would choose to stay with us again in the future. We look forward to welcoming you back. With kindest regards, Carola Linz, Director of Rooms