Suite, 1 chambre, avec vue | Literie de qualité, lit avec matelas à plateau-coussin, coffre-fort

The Westin Resort & Spa, Whistler – Avis

4 out of 5
The Westin Resort & Spa, Whistler
4090 Whistler Way, Whistler, BC

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 901 avis sur 1418." "
Note de 8 – Bien, d’après 297 avis sur 1418." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 105 avis sur 1418." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 61 avis sur 1418." "
Note de 2 – Terrible, d’après 54 avis sur 1418." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’emplacement est excellent
Séjour de 3 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 9 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Médiocre

Karim

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Grosse déception
Un 4 étoiles pas du tout à la hauteur (noté 5 étoiles sur Booking) des hôtels Westin ! Dommage pour la réputation de cet hôtel ! Chambres vieillottes, tête de lit usée, balcon très sale avec des mégots cigarettes, plus de gel douche au second jour du séjour, siège des wc qui a vécu, ménage le 2e jour très superficiel ! Loin de nos attentes. Très déçus ! Nous ne recommanderons pas cet hôtel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Grant - SX Manager a répondu le 13 oct. 2023
Thank you for your feedback. I will ensure these photo's are shared with the relevant teams as a learning opportunity to ensure we are always improving.

8/10 – Bien

Marc-André

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked everything. Great spa, great views, great pool. The only thing I did not like: nobody to check at the pool if rules were observed. In the morning: kids running on the wet deck and jumping in the pool; in the evening: lots of alcool and bottles around the pool, plus drunk people. No evidence of people watching around to enforce the rules at the pool. I will probably come back to that hotel, but more active surveillance from the personnel would be needed around the pool, both AM and evenings. Thanks
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Andrew a répondu le 5 oct. 2023
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Médiocre

maxime

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Chambres avec tapis très poussiéreux. Attention aux allergies!
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Jessica R, Guest Services Manager a répondu le 23 mars 2022
Good day Maxime, We thank you for taking the time to provide us with your feedback. We have taken the necessary steps regarding the dusty carpet you experienced and hope that should you choose to stay with us again, we are able to provide you with a true Westin expereince.

8/10 – Bien

André

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le temps d'attente pour obtenir la chambre à 16:00 .... le plus difficile... mais personnel extrêmement courtois :)
Séjour de 2 nuits en février 2022
Andrew a répondu le 15 févr. 2022
Thank you for your feedback. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Médiocre

Pascal, Brossard

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
L’hotel Charge un extra de 10$ par ski / jour pour l’entreposage même si la location est faite à l’hotel
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Andrew a répondu le 16 janv. 2022
Thank you very much for your feedback.

10/10 – Excellent

Mireille

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Carla

Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accueil, activités à proximité.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Jessica R, Guest Services Manager a répondu le 13 août 2021
Thank you for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay and the amenities of our hotel. Come back soon!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Personnel très souriant et très professionnel
Séjour de 1 nuit en août 2021
Andrew a répondu le 11 août 2021
Thank you for your valuable feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 3 nuits en août 2021
Andrew a répondu le 8 août 2021
Thank you for your valuable feedback Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Bien situé
Séjour de 3 nuits en août 2021
Andrew a répondu le 11 août 2021
Thank you for your valuable feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'emplacement de l'hôtel est idéal pour visiter le village de Whistler. L'hôtel est près de tout! C'est génial !
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Andrew a répondu le 18 juill. 2021
Thank you for your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

10/10 – Excellent

Diane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Whistler
Très belle hôtel dans village Whistler Très propre et prêt de tout A recommander
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Jessica R, Guest Services Manager a répondu le 19 août 2021
Thank you for your wonderful review. We are delighted that you enjoyed your stay with us so much! Please come back soon!

10/10 – Excellent

Myra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Appreciated the kitchen in the loft room, real handy to prepare small meals. Wish for them to upgrade the kitchen utensils to compete better with AirBnb options. Facilities and Staff service are all great! Location is perfect just next door to the Whistler gondola and village.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you soon.

8/10 – Bien

Saman

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location. Very clean , nice kitchen and great valet staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Andrew a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you soon.

10/10 – Excellent

Xue

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you soon.

10/10 – Excellent

Yan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pet friendly, family fun!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 14 avr. 2024
Thank you very much for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 14 avr. 2024
Thank you very much for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

10/10 – Excellent

Leslie

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Friendly staff - great property and lovation
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Andrew a répondu le 14 avr. 2024
Thank you very much for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

10/10 – Excellent

Arantxa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is amazing. Located a couple of minutes from the Gondola that takes you to the top of the Whistler mountain, and at the same time you can walk everywhere in the village. Lots of restaurants and bars at walking distance. The rooms are comfortable and spacious enough. The breakfast buffet offers many options including made to order omelettes. A bit on the expensive side, but normally priced for Whistler. One thing I would change is the ski valet. They only take your skis, and you have to bring your poles and boots to your room, and valet is not included in the price you pay for the room (we've been to the Fairmont Chateau in the past and the ski valet was included, and they take poles and boots too, which is very convenient). Overall we had a great stay and I would highly recommend this hotel.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 10 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Jackelyn

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Andrew a répondu le 10 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Gloria

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Andrew a répondu le 10 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Olesya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Andrew a répondu le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Kenneth A

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
It has a great location near ski school and gondola as well as restaurants and shops.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
andrew a répondu le 7 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Médiocre

Jill

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Housekeeping staff were terrible, our room was not cleaned for 2 days, time was not taken to make beds correctly with properly fitting sheets, shower gel was empty in the bathroom for 3 days despite me requesting it to be filled. considering this is a ski resort hotel there was nowhere to dry/hang or store anything, and they charge $11 per day per person to store your skis - I have never stayed anywhere in a ski resort that doesn't have ski storage facilities included - absolute rip-off charging $11 per day for each person. Ridiculously expensive breakfast so didn't bother with that. Ski valet was a joke - my son tried to drop his skis at 4.15pm and they wouldn't take them as they said they were closed - even though they were still there they wouldn't take his skis. Would def choose to stay somewhere else in Whistler in the future.
Séjour de 8 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 7 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Will give your feedback to the various department leaders.

10/10 – Excellent

paolo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great spot, perfectly located.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Simi

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Good location. Decent stay. Bed was very uncomfortable.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Acceptable

Zuyu, Vancouver

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Good location
Séjour de 3 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Sebastian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not to much for kids.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Kamran

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great experience again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Andrew a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Antonio

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay. Very convenient location, walking distance to gondolas and lifts. Right on Whistler Village
Séjour de 7 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you soon.

8/10 – Bien

ying

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Staff working at ski storage was not very nice
Séjour de 1 nuit en février 2024
Andrew a répondu le 31 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you soon.

10/10 – Excellent

Helen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean, so close to Gondola,thank you!
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent!!!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Serra

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel staff were extremely friendly and helpful. I absolutely loved the concierge staff; especially the lovely ginger haired lady…blanking on her name. You can’t beat its location. A few minute walk from ski lift and restaurants. I highly recommend this place.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Alexandra

Points forts : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Judith

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Carlos, Culiacán

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Carlos, Culiacán

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limpia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 22 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

8/10 – Bien

JING

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Andrew a répondu le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback, look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Jose, SEATTLE

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 17 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

sandy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The kitchenette was very nice to have inside a hotel room! I think the coffee machine could be a little better but it made tea good enough. Having shuttle service was also a plus. We enjoyed our stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 13 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Médiocre

Lionel

Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
Asked for my surname rather than my name. No washing facility that works no dry cleaning service. No dishwashing powder supplied. Firerock bar excellent ski hire excellent breakfast excellent
Séjour de 8 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 11 mars 2024
Thank you very much for your valuable feedback.

10/10 – Excellent

Matthew, Kirkland

Séjour de 5 nuits en février 2024
andrew a répondu le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Jesus

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location for walking out of the hotel and into the ski gondola, restaurants and shops.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
andrew a répondu le 7 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon

6/10 – Acceptable

Holly

Séjour de 6 nuits en février 2024
Andrew a répondu le 25 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

2/10 – Terrible

Matthew

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Overpriced. Not a resort. Just a VERY average hotel.
Séjour de 3 nuits en février 2024
andrew a répondu le 2 mars 2024
Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Laura

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
andrew a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback. Look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Bernard

Séjour de 1 nuit en février 2024
Andrew a répondu le 20 mars 2024
Thank you for taking the time to give us your valuable feedback, look forward to welcoming you back soon.