Note fondée sur 247 évaluations vérifiées

2,9 sur 5
56 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you we appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Avoid

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I understand you did not want to pay an early check in fee but our check in time is clearly stated and checking in 4 hours early does require an additional fee. We are sorry for the inconvenience.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ok

Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels
Our stay was wonderful but the room was not what we thought is was the false advertisement but it was in a nice area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We have different types of rooms available if a specific type of room is requested we do try to accomodate the guest depending on availability. We are sorry you did not get the room you wanted.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 sept. 2019 sur Hotels
When checking in, the person at the desk looked like she just woke up. My room had a dirty floor, the cable TV didn't work, only one channel was available. The shower head sprayed water all over. Very difficult to get a warm water temp for shower. There was a single serve coffee pouch and a four cup coffee maker. No coffee in the check in office. The good thing was the bed was comfortable. And a 100$ damage deposit required????? Wow.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We have made a note of the issues you mentioned and make the required changes.
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Salem

Publié le 30 sept. 2019
Inexpensive, good location, not bad if you just need a bed for the night. Not the nicest place in the world but we would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Nasty and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 sept. 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 sept. 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Low quality and sketchy

Publié le 20 août 2019 sur Hotels
Just a very low quality motel, especially for the cost
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for yourfeedback . We are sorry you did not meet your quality standard.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Even though they claim it’s a non smoking facilities. My room smelled of cigarettes. Because of my allergies I found the room very uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Dii, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback We will look into the matter and fix the issues.