Extérieur

Sandman Signature Vancouver Airport Hotel & Resort – Avis

4 out of 5
Sandman Signature Vancouver Airport Hotel & Resort
10251 St Edwards Drive, Richmond, BC

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 1054 avis sur 2356." "
Note de 8 – Bien, d’après 674 avis sur 2356." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 317 avis sur 2356." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 184 avis sur 2356." "
Note de 2 – Terrible, d’après 127 avis sur 2356." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Anne Jessica

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Gary W. a répondu le 2 janv. 2024
Hi Ann,Thank you for taking the time to share the thoughts about your time at The Sandman Signature Vancouver Airport.We highly value your feedback as it indicates how the hotel is performing and to what extent we are satisfying the needs and expectations of our guests.We look forward to welcoming you back to the hotel in the soonest future.Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Anne Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Service professionnel et tout pres de l'aéroport.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Gary W. a répondu le 8 déc. 2023
Hi Anne, Thank you for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and taking time to write us a kind review. We are delighted to hear you liked our convenient location and the cozy room. Hope you had a very enjoyable time with us and we look forward to welcoming you again in the near future.Sincerely, Gary W.

8/10 – Bien

Carole

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Restauration limitee pas de dejeuner a l'hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Gary W. a répondu le 24 nov. 2023
Hi Carole, First of all, thank you very much for your recent stay with us. I learned from your score given to us shows that you had an enjoyable stay with us, yet, the restaurant option here was rather disappointed.Rest assure that we will look into the matter and improve.Look forward to welcoming you back soon.Sincerely Gary W.

6/10 – Acceptable

gunay

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sam R. a répondu le 19 nov. 2023
Dear Gunay,We appreciate your feedback and rating. If there's anything specific you'd like us to address or improve, please let us know. Your input helps us enhance our services. Thank you for staying with us.Kind regards,Sam R.

10/10 – Excellent

Francine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The food at the restaurant in the lounge bar was very good and the accommodations also. The only missing his hooks and towel bar in the bathroom.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam R. a répondu le 27 oct. 2023
Dear Francine,Thank you for your positive feedback about our restaurant and accommodations. We appreciate your kind words and are glad to hear you enjoyed your stay. We'll certainly take note of your suggestion regarding hooks and towel bars in the bathroom to enhance the guest experience. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Sam R.

10/10 – Excellent

Line

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Anna S a répondu le 2 août 2023
Thank you Line for giving us a 5-star review! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future. Kind regards, Anna S

6/10 – Acceptable

Nicole

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Anna S. a répondu le 25 juin 2023
Hello Nicole, we apologize that we did not manage to meet your expectations. Your feedback is important to us and we hope that you are able provide more details on the specific areas you feel improvements are needed. Thank you and we hope to have another opportunity to serve you better. Kind regards, Anna S

10/10 – Excellent

Stéphane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Good
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Anna S. a répondu le 27 janv. 2023
Thank you Stephane for staying with us! We hope to see you again in the near future.

10/10 – Excellent

Pierre-Étienne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The free shuttle at the airport
Ramy a répondu le 11 janv. 2023
Hi Pierre-Etienne, Thank you for staying with us and for taking the time to review us. The entire team here at the Signature Sandman are so thrilled with your 5/5 rating! We very much hope to see you again soon! Regards Ramy

8/10 – Bien

Roselyne

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Anna S. a répondu le 7 mars 2023
Thank you Roselyne for reviewing your stay with us!

10/10 – Excellent

Line

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Employés très serviable.
Anna a répondu le 31 déc. 2022
Hello Line, thank you so much for this 5/5 rating! It is great to hear that our team has been very helpful during your stay with us. We look forward to seeing you again! Kind regards, Anna

10/10 – Excellent

Guylaine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau confortable et navette gratuite
Bon service en plus de la navette pour l’aéroport qui est gratuite donc un gros plus
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 – Excellent

Audrey Anne

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel hôtel, chambre spacieuse. Nous avons bien aimé la piscine extérieure. Les enfants et les adultes ont adoré la glissade de la piscine intérieur. Bon service de navette pour l’aéroport.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Ramy a répondu le 2 sept. 2022
Hi Andrey, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Chantal

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A notre arrivée nous avons été déçue de la chambre, très loin, abîmé et au matin nous nous sommes rendus compte qu’il y avait des fourmis. Nous avons demandé un changement de chambre, ils ont mis nos bagages en storage car nous avions des activités de prévues tôt le matin, à notre retour on nous a donné un PH. WoW!!!! C’était super confo et super beau. Beau site piscines extérieures et intérieur vraiment très agréable , bon resto/bar. Nous avons adoré.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Ramy a répondu le 13 août 2022
Hi Chantal, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. we also apologize that for the inconvenience of the first room. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

Michel

Séjour de 1 nuit en août 2022
Ramy a répondu le 4 août 2022
Hi Michel, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

MARC

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien localisé avec le shuttle et métro
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Ramy a répondu le 16 juill. 2022
Hi Marc, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

4/10 – Médiocre

Andréanne

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 – Excellent

Brigitte

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perfect location, close to the airport. Best sleep I had in a while
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Ramy a répondu le 20 juin 2022
Hi Brigitte, It was an absolute pleasure having you stay at Sandman Signature YVR during your recent visit, we cannot thank you enough for taking time to share your feedback. Your time and praise are overwhelming and precious to us. We are delighted to read your fantastic review and sincerely thank you for your kind words of praise on our product and facilities. It is our constant Endeavour to ensure we exceed the expectations that our guests have from us. look forward to having more opportunities to welcome you back. Regards, Ramy

6/10 – Acceptable

Guylaine

Points forts : Service et personnel, commodités
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Rachelle

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 29 mars 2022
Hi Rachelle, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

sonia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 24 mars 2022
Hi Sonia, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

sonia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 24 mars 2022
Hi Sonia, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Mélanie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Près de l’aéroport, navette à l’heure. Pas d’option déjeuner parce que nous quittions tôt. Piscine agréable pour les enfants. Endroit très bien pour une nuit.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 7 mars 2022
Hi Melanie, It was an absolute pleasure having you stay at Sandman Signature YVR during your recent visit, we cannot thank you enough for taking time to share your feedback. look forward to having more opportunities to welcome you back. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Marc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Ramy a répondu le 28 févr. 2022
Hi Mark, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

guylaine

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Établissement tranquille. Sofas dans le lobby, alors que d’autres hôtels en ont pas sous prétexte de la COVID?!? Salle de bain qui aurait besoin d’être rafraîchie…
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Kori Northrup a répondu le 8 oct. 2021
Merci for your review. We appreciate your staying with us. Hope to see you again.

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Kori Northrup a répondu le 4 oct. 2021
Merci! Hope to see you again in the very near future!

8/10 – Bien

Christian, Quebec

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proximité aéroport
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Kori Northrup a répondu le 30 sept. 2021
Hello Christian - thank you for staying with us. We do hope to see you again in the near future.

10/10 – Excellent

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

Jason Mc

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chop restaurant
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Hi Jason - glad you enjoyed our Chop Steakhouse. We very much look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A proximité de l’aéroport, piscine et glissade pour les enfants
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori N. a répondu le 19 août 2021
Merci for your five out five rating! We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chiffons sales laissés par le personnel de chambre Accès aux ascenseurs mal indiqués et peu de chariots bagages Accès au restaurant super facile, bonne ambiance
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Merci for your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre spacieuse Personnel accueillant Très bien
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori N. a répondu le 20 août 2021
Merci for your five star rating! We are all looking forward to seeing you again!

10/10 – Excellent

Marie-Helene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Thank you, Marie- Helene. Your great score has made the whole team here at the Signature Sandman extremely happy. We cannot wait to welcome you again!

8/10 – Bien

Ghislaine

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
. a répondu le 18 juill. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Jessica

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I checked in at the hotel on May 10 around 9:30 pm, the room was on the second floor in the Provincial Towner. The first room was smelly and old, had no shower curtain and the facial washcloth was dirty green stuff mixed with some human hair. I called the front desk to give me another room. The second room was in British Towner. The second was in much better condition than the first room at least cleaner but it still had a few things either missing or broken, like a missing towel rack, the pug in the tub wasn't working, and the closet door was broken. The worst experience overall was when I was checking out the next morning, I told the staff at the front desk about my room B361, she didn't apologize for anything and her tone sounded like it was my fault for not reporting earlier when I got the room. I told her it was late and I had changed rooms already. I didn't want to keep changing rooms for the third time. I believe keeping the rooms clean and well-maintained isn't my job because I paid for them. It is the hotel's job to ensure all their rooms align with what they show on Expedia's website. It was a very unpleasant exprience.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

SHARON CRISTINE, Auburn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love it!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

Darshanjeet

Voyage de couple
Points faibles : Propreté
Ants in room on carpet and bathroom floor.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Amanda

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
I love this property! I would love to see more vegetarian and gluten-free options on the menu
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jocelyn

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It’s convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

erik sven

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like the free parking
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Rageshri

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Derek

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Rosa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We don't have car and it was hard and unsafe to cross the highways to the nearest restaurant Denny.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Joseph

For the price the least they could have done was provide breakfast
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Peter

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Friendly helpful staff . Rooms and hallways tired and dated. Bathroom floor had not been cleaned properly. TV service in room the worst I've seen for years. Would not stay again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Ruth

Property needs updating. Rooms are tired. Bathrooms especially
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

THAO

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
We stayed in the penthouse it was nice at the top floor but it was way too noisy. You could hear every conversations in the next door as if they were inside my room
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

THAO

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Kelly

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our room had dirty bedding that we waited 2hrs to be replaced (had to call twice), a broken heater that they couldn’t fix, not enough towels for the 4 staying in the room (had to call twice) and the pool area was filthy with dirt all over the floor (maybe a plant knocked down?) and an overflowing stack of dirty pool towels that looked like they’d been there for days. I went to the desk and asked for pool towels but an hour later they still weren’t replaced. The only positive of this hotel was that the kids had fun on the waterslide.
Séjour de 1 nuit en mai 2024