Extérieur

Sandman Signature Vancouver Airport Hotel & Resort – Avis

4 out of 5
Sandman Signature Vancouver Airport Hotel & Resort
10251 St Edwards Drive, Richmond, BC

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 1060 avis sur 2369." "
Note de 8 – Bien, d’après 676 avis sur 2369." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 319 avis sur 2369." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 186 avis sur 2369." "
Note de 2 – Terrible, d’après 128 avis sur 2369." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Anne Jessica

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Gary W. a répondu le 2 janv. 2024
Hi Ann,Thank you for taking the time to share the thoughts about your time at The Sandman Signature Vancouver Airport.We highly value your feedback as it indicates how the hotel is performing and to what extent we are satisfying the needs and expectations of our guests.We look forward to welcoming you back to the hotel in the soonest future.Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Anne Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Service professionnel et tout pres de l'aéroport.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Gary W. a répondu le 8 déc. 2023
Hi Anne, Thank you for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and taking time to write us a kind review. We are delighted to hear you liked our convenient location and the cozy room. Hope you had a very enjoyable time with us and we look forward to welcoming you again in the near future.Sincerely, Gary W.

8/10 – Bien

Carole

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Restauration limitee pas de dejeuner a l'hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Gary W. a répondu le 24 nov. 2023
Hi Carole, First of all, thank you very much for your recent stay with us. I learned from your score given to us shows that you had an enjoyable stay with us, yet, the restaurant option here was rather disappointed.Rest assure that we will look into the matter and improve.Look forward to welcoming you back soon.Sincerely Gary W.

6/10 – Acceptable

gunay

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sam R. a répondu le 19 nov. 2023
Dear Gunay,We appreciate your feedback and rating. If there's anything specific you'd like us to address or improve, please let us know. Your input helps us enhance our services. Thank you for staying with us.Kind regards,Sam R.

10/10 – Excellent

Francine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The food at the restaurant in the lounge bar was very good and the accommodations also. The only missing his hooks and towel bar in the bathroom.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam R. a répondu le 27 oct. 2023
Dear Francine,Thank you for your positive feedback about our restaurant and accommodations. We appreciate your kind words and are glad to hear you enjoyed your stay. We'll certainly take note of your suggestion regarding hooks and towel bars in the bathroom to enhance the guest experience. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Sam R.

10/10 – Excellent

Line

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Anna S a répondu le 2 août 2023
Thank you Line for giving us a 5-star review! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the near future. Kind regards, Anna S

6/10 – Acceptable

Nicole

Séjour de 3 nuits en juin 2023
Anna S. a répondu le 25 juin 2023
Hello Nicole, we apologize that we did not manage to meet your expectations. Your feedback is important to us and we hope that you are able provide more details on the specific areas you feel improvements are needed. Thank you and we hope to have another opportunity to serve you better. Kind regards, Anna S

10/10 – Excellent

Stéphane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Good
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Anna S. a répondu le 27 janv. 2023
Thank you Stephane for staying with us! We hope to see you again in the near future.

10/10 – Excellent

Pierre-Étienne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The free shuttle at the airport
Ramy a répondu le 11 janv. 2023
Hi Pierre-Etienne, Thank you for staying with us and for taking the time to review us. The entire team here at the Signature Sandman are so thrilled with your 5/5 rating! We very much hope to see you again soon! Regards Ramy

8/10 – Bien

Roselyne

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Anna S. a répondu le 7 mars 2023
Thank you Roselyne for reviewing your stay with us!

10/10 – Excellent

Line

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Employés très serviable.
Anna a répondu le 31 déc. 2022
Hello Line, thank you so much for this 5/5 rating! It is great to hear that our team has been very helpful during your stay with us. We look forward to seeing you again! Kind regards, Anna

10/10 – Excellent

Guylaine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau confortable et navette gratuite
Bon service en plus de la navette pour l’aéroport qui est gratuite donc un gros plus
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 – Excellent

Audrey Anne

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel hôtel, chambre spacieuse. Nous avons bien aimé la piscine extérieure. Les enfants et les adultes ont adoré la glissade de la piscine intérieur. Bon service de navette pour l’aéroport.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Ramy a répondu le 2 sept. 2022
Hi Andrey, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Chantal

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A notre arrivée nous avons été déçue de la chambre, très loin, abîmé et au matin nous nous sommes rendus compte qu’il y avait des fourmis. Nous avons demandé un changement de chambre, ils ont mis nos bagages en storage car nous avions des activités de prévues tôt le matin, à notre retour on nous a donné un PH. WoW!!!! C’était super confo et super beau. Beau site piscines extérieures et intérieur vraiment très agréable , bon resto/bar. Nous avons adoré.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Ramy a répondu le 13 août 2022
Hi Chantal, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. we also apologize that for the inconvenience of the first room. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

Michel

Séjour de 1 nuit en août 2022
Ramy a répondu le 4 août 2022
Hi Michel, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

MARC

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien localisé avec le shuttle et métro
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Ramy a répondu le 16 juill. 2022
Hi Marc, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

4/10 – Médiocre

Andréanne

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 – Excellent

Brigitte

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perfect location, close to the airport. Best sleep I had in a while
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Ramy a répondu le 20 juin 2022
Hi Brigitte, It was an absolute pleasure having you stay at Sandman Signature YVR during your recent visit, we cannot thank you enough for taking time to share your feedback. Your time and praise are overwhelming and precious to us. We are delighted to read your fantastic review and sincerely thank you for your kind words of praise on our product and facilities. It is our constant Endeavour to ensure we exceed the expectations that our guests have from us. look forward to having more opportunities to welcome you back. Regards, Ramy

6/10 – Acceptable

Guylaine

Points forts : Service et personnel, commodités
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Rachelle

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 29 mars 2022
Hi Rachelle, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

sonia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 24 mars 2022
Hi Sonia, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

10/10 – Excellent

sonia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 24 mars 2022
Hi Sonia, Many thanks for taking the time to review your experience at Sandman Signature YVR. We are glad to learn that you enjoyed your stay at the hotel and our associate were able to help you throughout your stay. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Mélanie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Près de l’aéroport, navette à l’heure. Pas d’option déjeuner parce que nous quittions tôt. Piscine agréable pour les enfants. Endroit très bien pour une nuit.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Ramy a répondu le 7 mars 2022
Hi Melanie, It was an absolute pleasure having you stay at Sandman Signature YVR during your recent visit, we cannot thank you enough for taking time to share your feedback. look forward to having more opportunities to welcome you back. Regards, Ramy

8/10 – Bien

Marc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Ramy a répondu le 28 févr. 2022
Hi Mark, Many thanks for taking some of your valuable time to leave feedback about Sandman Signature YVR. We are delighted to know that you had a pleasant stay and an enriching experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Ramy

8/10 – Bien

guylaine

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Établissement tranquille. Sofas dans le lobby, alors que d’autres hôtels en ont pas sous prétexte de la COVID?!? Salle de bain qui aurait besoin d’être rafraîchie…
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Kori Northrup a répondu le 8 oct. 2021
Merci for your review. We appreciate your staying with us. Hope to see you again.

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Kori Northrup a répondu le 4 oct. 2021
Merci! Hope to see you again in the very near future!

8/10 – Bien

Christian, Quebec

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proximité aéroport
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Kori Northrup a répondu le 30 sept. 2021
Hello Christian - thank you for staying with us. We do hope to see you again in the near future.

10/10 – Excellent

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

Jason Mc

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chop restaurant
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Hi Jason - glad you enjoyed our Chop Steakhouse. We very much look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A proximité de l’aéroport, piscine et glissade pour les enfants
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori N. a répondu le 19 août 2021
Merci for your five out five rating! We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chiffons sales laissés par le personnel de chambre Accès aux ascenseurs mal indiqués et peu de chariots bagages Accès au restaurant super facile, bonne ambiance
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Merci for your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre spacieuse Personnel accueillant Très bien
Séjour de 1 nuit en août 2021
Kori N. a répondu le 20 août 2021
Merci for your five star rating! We are all looking forward to seeing you again!

10/10 – Excellent

Marie-Helene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Kori Northrup a répondu le 2 sept. 2021
Thank you, Marie- Helene. Your great score has made the whole team here at the Signature Sandman extremely happy. We cannot wait to welcome you again!

8/10 – Bien

Ghislaine

Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
. a répondu le 18 juill. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Lynne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean, lots of pools and food options by the airport
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 24 mai 2024
Hi Lynne, It gives me great pleasure reading your delightful experience in Sandman Signature Vancouver Airport and would like to thank you for wonderful feedback. We are pleased to know that you had a fantastic stay with us and are greatly appreciate your kind compliments. It is indeed our pleasure to take care of you and we look forward to welcoming you in the near future.Sincerely, Gary W.

8/10 – Bien

Marc

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front desk staff was very helpful. The pool area was nicely done. The heated pool was appreciated with colder temperature. The room was relatively clean.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Marc, First of all, thank you very much for your recent stay with us. I learned from your score given to us shows that you had an enjoyable stay with us. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and we hope to see you soon. Yours sincerely, Gary W.

4/10 – Médiocre

Ming

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I cancelled the booking through Expedia and they did not contact you and I have been charged one night price!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gary W. a répondu le 22 mai 2024
Hi Ming, Thank you very much for you choosing to stay with us at the Sandman Signature Vancouver Airport and also for sharing your stay experience, we appreciate your feedback. Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

chris

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Nice
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Chris, Thank you for providing us such an exciting score. We’re thrilled to see what a great stay you had. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and we hope to see you soon. Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi John, Thank you for providing us such an exciting score. We’re thrilled to see what a great stay you had. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and we hope to see you soon. Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Dennis

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Highly Recommend this hotel if someone who like to close to the Airport with great value either.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Dennis, Thanks a lot for your positive comments after your recent stay with us. We’re thrilled to see what a great stay you had. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport. Looking forward to welcoming you back soon.Sincerely, Gary W.Director of Operations

6/10 – Acceptable

Dennis

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté
The EXTREMELY LONG WALK TO OUR ROOMS. Uninterested front desk staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Dennis, Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Yours Sincerely Gary W.

6/10 – Acceptable

Charles

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Xxx
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Charles, Thank you very much for you choosing to stay with us at the Sandman Signature Vancouver Airport and also for sharing your stay experience, we appreciate your feedback. Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Vicki

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved that we didn't have to take a shuttle to the airport for my flight the next day. The restaurant had a decent menu but was very expensive. The room had comfy beds and very much enjoyed the view of the tarmac.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Vicki, Thank you for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and taking time to write us a kind review. We are delighted to hear you liked our convenient location and our restaurant. Hope you had a very enjoyable time with us and we look forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely, Gary W.

2/10 – Terrible

Tina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We were there with our team and I can’t believe how much more I had to pay because I used Expedia. I will not be using Expedia to book anything from now on. I am just appalled. We ended up paying $500 dollars more for the 4 nights because I booked with Expedia for my stay. Extremely disappointed
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Tina, Thank you very much for you choosing to stay with us at the Sandman Signature Vancouver Airport and also for sharing your stay experience, we appreciate your feedback. Yours sincerely, Gary W.

8/10 – Bien

Patricia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The shuttle to the airport was a breeze, on time and friendly !
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Patricia, First of all, thank you very much for your recent stay with us. I learned from your score given to us shows that you had an enjoyable stay with us. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport and we hope to see you soon. Yours sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Adrian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Had a great stay here, clean and quite. Shower had lots of pressure.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Adrian, Thanks a lot for your positive comments after your recent stay with us. We’re thrilled to see what a great stay you had. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport. Looking forward to welcoming you back soon.Sincerely, Gary W.

10/10 – Excellent

Norman, Neebing

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent front desk check in
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Norman, Thanks a lot for your positive comments after your recent stay with us. We’re thrilled to see what a great stay you had. Thanks again for choosing Sandman Signature Vancouver Airport. Looking forward to welcoming you back soon.Sincerely, Gary W.

2/10 – Terrible

Riham

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very outdated and dirty.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Riham, Thank you very much for you choosing to stay with us at the Sandman Signature Vancouver Airport and also for sharing your stay experience, we appreciate your feedback. Yours sincerely, Gary W.

8/10 – Bien

REZA

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Its a very blend hotel. Nothing sticks out. Everything old and a musky odor around.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Gary W. a répondu le 23 mai 2024
Hi Reza, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the challenging experience during your stay due to the room conditions. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely Gary W.