Bureau, fer et planche à repasser, accès au Wi-Fi (inclus)

Best Western King George Inn & Suites – Avis

2.5 out of 5
Best Western King George Inn & Suites
8033 King George Boulevard, Surrey, BC

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 516 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 355 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 85 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 28 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Rénald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien correct comme hôtel !!
Très bruyant au déjeuner compte tenu du peu d’espace de la salle à manger .
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 – Excellent

FREDERIC

Séjour de 11 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Angelo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Management a répondu le 8 août 2019
Thank you for your rating. We hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Aimé :Déjeuner inclus, wifi, stationnement gratuit Moins aimé : Matelas trop mou.
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Management a répondu le 13 juin 2019
Merci pour la critique !! -Management

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Management a répondu le 4 oct. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Bien

PATRICIA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
BIEN
Bon hotel : grandes chambres avec frigo et micro ondes. bonne literie petit déjeuner très correct: oeufs, bagels,waffles, muffins, bon jus d'orange, céréales Personnel accueillant Arrêt de bus face à l'hôtel pour rejoindre la station du Skytrain King George (30mn de trajet jusqu'au centre de Vancouver)
Séjour de 3 nuits en août 2018
La gestion a répondu le 30 août 2018
Bonjour, Merci pour cette bonne critique. Nous attendons avec impatience votre prochain séjour!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2017
Front Office a répondu le 23 août 2017
Thank you for your recent rating! Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Front Office a répondu le 28 juill. 2017
Thank you for your recent rating! Management

8/10 – Bien

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Front Office a répondu le 22 mars 2017
Thank you for staying at Best Western King George Inn & Suites and sharing your feedback with us. We look forward to welcome you again!

8/10 – Bien

Math, Saint-Hyacinthe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel correct
Hôtel correct près du quartier industriel de Surrey. Lit confortable, mais la chambre est sombre et n'avait pas été chauffée avant mon arrivée.
Management a répondu le 18 déc. 2016
Merci d'avoir séjourné au Best Western King George Inn & Suites! Nous sommes heureux de savoir que votre séjour a été confortable. Nous espérons néanmoins que cela vous aidera dans vos recherches.

10/10 – Excellent

Laurent, Meaux

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bon Best Western
Avons passé une nuit en transit. Loin de l'aéroport (45 min de voiture) mais facile d'accès avec un GPS. La chambre est de très bonne qualité comme dans tout les Best Western. Je crois qu'il y a une piscine mais nous n'avons pas testé. Mention spéciale à la jeune fille en charge du petit déjeuner, elle est très efficace et professionnelle.
General Manager a répondu le 1 sept. 2016
Nous vous remercions de votre séjour à Best Western King Georg Inn & Suites. Nous sommes heureux d'apprendre que votre apprécié votre séjour. Nous passerons vos compliments au petit fille. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau La gestion

6/10 – Acceptable

vincent, Bordeaux

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
COMPETITION DU PETIT DEJEUNER
la salle de petit déjeuner d'environ 40 m2 n'est pas en rapport du tout avec la capacité de l'hotel. en conséquence, il faut commencer à déjeuner debout et attendre qu'une table se libère. La personne qui gère l'approvisionnement arrive à suivre le rythme infernal, heureusement car elle est seule!!
Merci pour votre avis. Notre petit déjeuner est populaire à l'hôtel, donc il peut être assez occupé. Il est bon d'entendre que vous étiez heureux avec notre personnel du petit déjeuner. Nous espérons que vous avez apprécié votre voyage dans la région. Merci encore pour votre avis.

10/10 – Excellent

Famille , Gatineau, Qc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel confortable à Surrey
Hôtel de Surrey, loin des attraits de Vancouver, mais qui est satisfaisant au niveau des services inclus: stationnement, petit-déjeuner, piscine, four micro-ondes. On peut tout de même accéder à l'autoroute 1 assez facilement pour aller à Vancouver. Le personnel est sympa.
Management a répondu le 15 juill. 2016
Je vous remercie beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire un avis concernant votre séjour avec nous. Nous espérons vous voir à nouveau à l'avenir.

8/10 – Bien

Katherine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It's a hotel. No complaints.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

joan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to Bear Creek and restaurant. Friendly staff
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Jaspreet

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Balbir

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good service
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Balbir for choosing to stay with us and for your great feedback. As a team, we strive to provide exceptional service, ensuring that every aspect of our guests' stays is comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to welcome you back for another great stay. Warmest Regards,

6/10 – Acceptable

Leslie

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Hear the traffic all night long
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Vishav

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Vishav for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back. Warmest Regards,

10/10 – Excellent

Blaine, Saskatoon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Only minor problem was the hot tub was out of service. Everything else was wonderful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Blaine you for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience. Warmest Regards,

8/10 – Bien

Malika

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed staying the night
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 26 avr. 2024
Thank you Malika for choosing to stay with us and for your great feedback. As a team, we strive to provide exceptional service, ensuring that every aspect of our guests' stays is comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to welcome you back for another great stay. Warmest Regards,

10/10 – Excellent

Ravinder

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you Ravinder for choosing to stay with us and for your great feedback. We look forward to welcoming you back. Warmest Regards,

4/10 – Médiocre

Laxmikant, Raleigh

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nav Dhillon, General Manager a répondu le 8 avr. 2024
Thank You Laxmikant you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience that we didn’t meet expectations. We strive to provide exceptional service, and we regret falling short. We hope for another opportunity to deliver a superior experience.Warmest Regards,

10/10 – Excellent

raj

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 4 avr. 2024
Thank you Raj for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back. Warmest Regards,

8/10 – Bien

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 30 mars 2024
Thank you Elizabeth for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.Warmest Regards,

10/10 – Excellent

Cara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 22 mars 2024
Thank you Cara for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Excellent

Valerie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff are wondering, friendly and very accommodating. The room was beautifully clean and well stocked. Highly recommended!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

MANJULA

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Aman Singh front desk and sarika in the kitchen was great
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Management a répondu le 15 mars 2024
Thank you Manjula for taking the time to write a review. We are delighted to read that you had an excellent stay. Thank you for your kind words about Aman and Sarika. As a team, we strive to provide exceptional service, ensuring that every aspect of our guests' stays is comfortable and memorable. We look forward to the opportunity to welcome you back for another great stay.

10/10 – Excellent

Ken

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly, helpful staff , clean comfortable room, great breakfast.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 15 mars 2024
Thank you Ken for taking the time to share your recent experience with us. We are delighted to read that you had an excellent stay that you were pleased with cleanliness our committed staff and the service. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel.

10/10 – Excellent

rupinder

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 9 mars 2024
Thank you Rupinder for taking the time to share your recent experience with us.We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,

10/10 – Excellent

D

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Very friendly staff, went out of their way to interact or assist. Not afraid to use humour or personalize your stay.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 9 mars 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We are delighted to read your positive remarks about our committed staff and the service. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,

8/10 – Bien

Arshpreet

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Location
Séjour de 3 nuits en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 3 mars 2024
Thank you Arshpreet for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back. Warmest Regards.

8/10 – Bien

Chelsea

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Room was large as I was given a suite which was nice. The bed was kind of uncomfortable and the upstairs neighbors and the a/c unit were loud but overall I had a pleasant one night stay.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 3 mars 2024
Thank you Chelsea for taking the time to share your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced. Please note we have a very strict policy for noise and disturbance to ensure comfortable stay for all of our guests. We advise our guests to let us know so we can take care of the situation to avoid further inconvenience. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we hope to have the another opportunity to better serve you on your next visit.Warmest Regards

8/10 – Bien

Gurjeet

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good staff and speak very nicely
Séjour de 2 nuits en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 3 mars 2024
Thank you Gurjeet for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.Warmest Regards,

10/10 – Excellent

Pattie c

Quiet, tidy and clean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 24 févr. 2024
Thank you Pattie for taking the time to share your recent experience with us. We are delighted to read that you were pleased with the cleanliness. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,

4/10 – Médiocre

Gaurav

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bed Bugs! We left our hotel immediately after we found bed bug. They could not find us another room in the hotel citing reason that all rooms are occupied already. We were left stranded at 9 PM without alternate accommodation. We had to pack and leave back to Seattle at 9 PM ending our vacation in between. Kids felt bad to end vacation in between. They did not accept it was a bed bug. They did refund hotel room charge (minus taxes) however that cannot compensate for ruining our family vacation.

10/10 – Excellent

Izumi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 20 févr. 2024
Dear Izumi.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.Warmest Regards,

10/10 – Excellent

George

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff really cared about our comfort and enjoyment during our stay. The room was great and had plenty of amenities. The pool was really enjoyable too. Will absolutely come again.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 20 févr. 2024
Thank George you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. As a team, we strive to provide exceptional service, ensuring that every aspect of our guests' stays is comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back. Warmest Regards,

6/10 – Acceptable

BENJAMIN

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Old and dated, but reasonably clean. We had a dumpster/filthy parking lot view
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Kevin

Séjour de 2 nuits en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 22 mars 2024
Thank you Kevin for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Excellent

Amanda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 20 févr. 2024
Thank you Amanda for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back.Warmest Regards,

10/10 – Excellent

Elizabeth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our Go-To Hotel
Friendly staff - professional!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Manager a répondu le 9 févr. 2024
Thank you Elizabeth for taking the time to share your recent experience with us. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest RegardsAman Singh

4/10 – Médiocre

Satya, Bothell

Points forts : Service et personnel
Proximity to Indian Restaurants
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Aman Singh, Front Office Manager a répondu le 11 févr. 2024
Thank you Satya for sharing your feedback with us. We regret any confusion there may have been regarding dining options in the vicinity of our hotel. We are pleased to clarify that there are indeed several Indian restaurants located nearby, offering a variety of authentic cuisines that cater to a range of tastes and preferences. Our team is committed to providing our guests with exceptional service to make their stay comfortable and memorable, including offering recommendations for local dining experiences that are just a short walk or drive away. We look forward to welcoming you back and assisting you in exploring these culinary delights in the near future.Warmest Regards,

8/10 – Bien

Janice

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
The smell of weed and cigarette smoke in the halls was a turn off. Plumbing issues in the shower, water backs up. Staff helpful.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Keith

Voyage de couple
Price was fair Staff really nice Clean and felt safe
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Manager a répondu le 9 févr. 2024
Thank you Keith for taking the time to share your recent experience with us. We are delighted to read that you were pleased with the cleanliness and our committed staff. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest RegardsAman Singh

10/10 – Excellent

Alexandre

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Goot location and friendly staff.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Office Manager a répondu le 4 févr. 2024
Thank you Alexandre for taking the time to share your recent experience with us We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,Aman Singh

10/10 – Excellent

Amit

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All good very nice
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Office Manager a répondu le 4 févr. 2024
Thank you Amit for taking the time to share your recent experience with us. We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,Aman Singh

10/10 – Excellent

Pamela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Front Office Manager a répondu le 4 févr. 2024
Thank you Pamela for taking the time to share your recent experience with us We look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest Regards,Aman Singh

10/10 – Excellent

Rohit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was fantastic Thanks..
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Office Manager a répondu le 19 janv. 2024
Thank you Rohit for taking the time to share your recent experience with us We look forward to welcoming you back to our hotel. Warm Regards,Aman Singh

10/10 – Excellent

Barry

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Liked everything about this hotel! Clean great staff ! Would highly recommend!!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Front Office Manager a répondu le 6 janv. 2024
Thank you Barry for taking the time to share your recent experience with us.We are delighted to read that you were pleased with the cleanliness and our committed staff.We strive to provide exceptional service for our guests to make their stay comfortable and memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warm Regards,Aman Singh